Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuun saldo tähän asti: avioero ja yt-neuvottelut

Vierailija
22.08.2016 |

Avioero ei tullut puskasta vaan siihen päädyttiin koska tämä juttu ei toimi. Surua siitä silti. Tänään sain työpaikalla yt-neuvotteluista lapun kouraani. Se tuli puskasta ja nyt keräilen itseäni. Tulossa rankka syksy.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohnoo, (aasialaisittain lausuttuna) no alhaalta on vain yksi suunta..

Vierailija
2/13 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa niin samaa se on monessa, monessa perheessä tänä syksynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä asia toisinpäin. Pääset kerralla eroon huonosta suhteesta ja huonosta työnantajasta.

Vierailija
4/13 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron ja yyteiden jälkeinen vuosi oli jälkikäteen tarkasteltuna ihan hullu. Ja samalla tosi voimaannuttava. Kun siitä selvisi, niin tavallinen arki on alkanut tuntua tappavan tylsältä.

Vierailija
5/13 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samantyyppinen tilanne muutama vuosi sitten. Ensin irtisanottiin liki 10 vuotta pitkästä työsuhteesta ja muutaman viikon päästä mies kiiti 15 vuoden avioliitosta kertomalla, että on pettänyt mua jonkun randomin kanssa . Eli meni työt ja avioliitto.

Olin aivan sumussamonta kuukautta ja laihduin luurangoksi kun ruoka ei mennyt kurkusta alas.

Mies anoi etten ottaisi avioeroa, kun muka rakastaakin . En mä tiedä miksi sitten petti...

Siinä tilanteessa oli pakko jäädä avioliittoon. En halunnut jäädä yhdellä kertaa tyttömäkdi kolmen lapsen

Yh;ksi ja muuttaa lasten kanssa isosta omakotitalosta pieneen vuokrakerrostaloon. Edelleen ollaan naimisissa, mutta liitto on mun puolelta täysin kuollut. Mies hyvittelee jatkuvasti , mutta ei kiinnosta.

Sain nopeasti tosi hyvän uuden työn, vakipaikka ja parempi palkka kuin ennen.

Mulla ei vaan enää ole voimia lähteä avioliitosta enää, yritän selvitä siitä päivä kerrallaan. Lapsilla on ainakin hyvä olla.

Vierailija
6/13 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatketaan ketjun hengessä niin jollekin läheiselle tapahtuu jotain, eli sairaalassa käyntejä ja hautajaisia tiedossa.

Vierailija
7/13 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! Ota hetki kerrallaan, sä selviät kyllä!

Vierailija
8/13 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kuulemma työvoimapula. 

Vierailija
9/13 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ottaa tämä tilanne mahdollisuutena muuttaa elämääsi. Niin masentavalta kuin se nyt tuntuukin, sinä selviät kyllä.

Vierailija
10/13 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sua nyt koetellaan, mutta usko pois, elämä kantaa. Jonain päivänä vielä ymmärrät, mikä tarkoitus tällä kaikella oli ja toteat, että parempi näin. Tsemppiä!

T. Yksi tänä vuonna eronnut, jolla rankkaa myös töissä

Vierailija
11/13 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Voimia sulle.

Aika usein kasassa paskaa näkyy kuitenkin kimmeltävän kimpale kultaa, yleensä se on kyllä kakkakärpänen johon auringonsäde osuu sopivasti, mutta joskus jotain arvokastakin.

Yritän kai vaan sanoa että kun tästä selviit, niin edessä voi olla vielä vaikka mitä hienoa.

Mutta eka on pakko laittaa ne sormet siihen kakkakasaan ja kaivella.

Vierailija
12/13 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta myöhemmin löysin tämän ketjun ja mulla nyt tuo tilanne.

YT.t oli ja lappu kouraan, 13vuotta annoin tälle firmalle ja elokuun lopussa on kiitos ja ulos.

Sen lisäksi mies ilmoitti 13v yhdessä ja 10v naimisissa ettei rakasta enää.

Hip hurraa, miten tästä eteenpäin?

Kaikenlisäksi pidin työstäni, työkavereista yms ja rakastan edelleen miestäni.

Vierailija
13/13 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kuulemma työvoimapula. 

Työvoimapula = työvoima pulassa; ikään, sukupuoleen ja koulutukseen katsomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme