Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

average nainen ja deittailu

N28
22.08.2016 |

Tein tuttavanaisen kanssa profiilit eräälle treffisivustolle, olemme molemmat olleet jo vähän pitempään sinkkuina. Kaverini on mielestäni ihan hyvännäköinen, mutta tavallinen nainen, sellainen perusnätti kai. Itse olen korkeintaan tavallisen näköinen, oikeastaan vähän rumakin ja ylipainoinen, mutta lihavuutta ei huomaa kasvoistani: Poskipääni ovat korkeat ja kasvoni suhteellisen kapeat, monella normaalipainoisellakin naisella on pyöreämmät kasvot mitä minulla.

En ehkä ihan täysin vakavissani suhtautunut tuohon profiilin tekoon, koska viimeksi yrittäessäni tehdä aloitetta sain aika ikävät pakit eräältä herrasmieheltä, mutta kirjoitin kuitenkin pitkän ja asiallisen kirjoituksen itsestäni. Laitoin sitten kokeeksi pelkän kasvokuvan, koska olen alkanut epäillä, että syy miesten torjuntaan on myös naamassani eikä vain ylipainossa. Kuva oli selkeä lähikuva, mutta olin siinä meikattuna. Näytin omasta mielestäni ihan ok:lta kuvassa, en miltään missiltä, mutta meikin ansiosta ehkä jopa aavistuksen söpöltä. Aloin odotella kommentteja, joita tietysti kuvittelin suorastaan satavan niin kuin kaverini oli innoissaan jo lupaillut...

No, yli kaksi kuukautta on mennyt, ja eipä ole juuri tullut yhteydenottoja, asun vieläpä yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista. :) Kaverikin asuu samalla paikkakunnalla ja on kertonut kuinka hänelle lähetellään joka päivä hirveä määrä viestejä, niin kehuja, pervoiluja kuin ihan asiallisiakin viestejä. Kuulemma liikaa valinnanvaraa eikä tiedä kenen kanssa juttelisi tai lähtisi ulos. Painotan nyt vielä, että kaverini ei ole todellakaan mikään huippukaunis, mutta kuitenkin paremman näköinen kuin minä, tavallisen nätti.

Tiesin siis, että en ole kedon kaunein kukka, mutta en kyllä osannut odottaa saavani vain kourallisen viestejä kahdessa kuukaudessa siinä missä kaverilleni viestitellään joka päivä kymmeniä viestejä. Kaikki saamani viestit ovat myös aivan ihmeellisiltä tyypeiltä, joiden kanssa en voisi kuvitellakaan tapaavani. Miehet ovat joko jotain "hoono soomi" ulkomaalaisia, äidin luona asuvia työttömiä peräkammarinpoikia, avohoitotapauksia tai muuten vain huomattavasti poikkeavia tai jopa ahdistavan kummallisia yksilöitä. Kaverini miehet taas ovat sellaisia tavallisia tai ihan kivan näköisiä, työelämässä olevia ja reippaalta vaikuttavia, useat myös akateemisia. En sano, että välttämättä vaatisin akateemista kumppania, mutta olisihan se kiva, jos voisin ihan tieteelliseltäkin pohjalta keskustella mahdollisen kumppanin kanssa mm. oman alani asioista, ja pistihän se silmään, että itselleni ei kirjoittanut yksikään korkeasti koulutettu mies.

Sanotaan, että naiselle kuin naiselle on kauhea määrä ottajia joka nurkan takana, mutta ei tämä kyllä pidä ollenkaan paikkaansa, jos tällainen tavallinen pottunenäinen, mutta meikkaava, nätisti pukeutuva, fiksu ja akateeminen työssäkäyvä "lipeäkalanaama" nainenkaan ei kiinnosta ketään asiallisen oloista, normaalia miestä. Itselleni kun todellakin kelpaisi ihan tavallisen näköinen tai jopa ns. rumakin mies, kunhan vain kiinnostuksen kohteet kävisivät yksiin ja siellä korvien välissä liikkuisi jotain ja sydänkin olisi paikallaan. Nyt kyllä tuntuu, että joko miehet ovat h*lvetin kranttuja tai sitten olen itse susiruma. Hieman toivoton fiilis.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kranttuja ja niin olevinaan. Minä olen tavallista paremman näköinen ja nuorena sain aina lähteä baarista yksin kotiin. En ole räväkkä. Se kai selittää jotain.

Vierailija
82/103 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei vaan, minä olen kai suht. kaunis ja kuvalla treffipalstalla. Olen laittanut viestejä kiinnostaville miehille: ei vastausta. En usko, että viestini oli niin epämiellyttävä, että pitää olla lainkaan vastaamatta. No onneksi jotkut miehet laittaa viestiä myös minulle.

Toivoisin suunnilleen omanikäistäni seuraa lähialueilta. Harmi vaan, että useimmat viestit on 10 - 15 vuotta nuoremmilta ja jostain 500 km päästä. Ei vaan korjaus, useimmat viestit on sentään varatuilta ja seksitarjouksia.

Olen yksin kotona, ilman miestä olen ollut treffipalstalla yli 6 kk (eronnut paljon kauemmin sitten). Olen jo tottunut, alkuun kaipasin seuraa kovastikin. Mutta kun ei ole, viihdyn nykyään tietokoneen ja muiden harrastusten parissa ihan ilmankin. Harmi, jos rakkauselämä on mun osalta ohi, olisi paljon annettavaakin :)

Hei vaan, lähdetkö treffeille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kranttuja. Deal with it. 

Ai miehet kranttuja? Heh heh, juuri luin Demistä keskustelua, kun parikymppiset naiset käyttävät tinderiä ja saattaa mennä tuntikin ruksin painelua, että tulee edes yksi nuorelle naiselle kelpaava naamataulu eteen. Kun puolestaan komeimmatkin miehet painavat noin 50% naisille sydäntä, sillä ulkonäkö ei ole niin tärkeä tekijä, vaan siitä ihan miellyttävän näköisestäkin naisesta voi kuoriutua todellinen kultakimpale kun tutustuu - naiselle pitää puolestaan olla ulkonäöltä aivan täydellinen, että viitsisi edes painaa sydäntä (ja sen jälkeen odotella miehen aloittamaa keskustelua). Ja tietysti kun kaikki naiset painavat vain niille samoille miehille sydäntä, niin eihän ne miehet pysty ketään tosissaan ottamaan kun tarjontaa on niin paljon ja jokainen keskitasoinenkin nainen luulee tietysti olevansa se, kenet se yyberkomea mies valitsee. Helvetinmoinen tavallisten miesten joukkoa jää ilman ainoatakaan matchia, vaikka päivässä painelisi jokaiselle ihmiselle tykkäysrajan täyteen. Miesjoukkokin kun tulee vastaan, niin kaikkien naisten katseet kääntyvät yleensä siihen komeimpaan, eikä muita edes vilkaista. Miehet puolestaan valitsevat naisjoukosta paljon tasaisemmin kiinnostuksen kohteen, oikeastaan jokainen mies tykkää eri naisesta.

Ja montas aloitetta AP ja tämän kaveri laittoivat miehille ja kuinka monta vastaanottivat? Aivan. AP:kin on saanut monen monta viestiä ja ihan tavallisilta miehiltä, mutta ei yhtään komealta ja korkeasti koulutetulta (jollaisia ap jostain syystä pitää tavallisina).

Vierailija
84/103 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin vatvotaan ja ihmetellään yli 20 sivua sitä, että miehet tarraavat kiinnii ihan ok suhteisiinkin, vaikkei se olisi aivan täydellistä. Kun taas naiset haluavat vain ja ainoastaan täydellisen suhteen ja kumppanin. Nyt onkin sitten miehet jo liian kranttuja. Äkkiä se kääntyy.

Vierailija
85/103 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N28 kirjoitti:

Osaatkohan lukea? Ylipainoa ei näe kasvoistani. Usko tai älä, mutta kaikki pullukat eivät ole pullanaamoja. Ja tiedoksi vain, että laihdutan koko ajan. 

Onko se profiilissasi näkyvissä? Ruumiinrakenteessa tai kilomääränä? Oletko varma, että painoa ei näe kasvoista?

Vierailija
86/103 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N28 kirjoitti:

aikamoistameininkiä kirjoitti:

Sait kourallisen yhteydenottoja parissa kuukaudessa.

Työssäkäyvät urheilulliset miehet ei saa sitäkään.

Suosittelen ottamaan itse yhteyttä näihin jopa vähän "rumenpiin" miehiin. Aina ei voi olettaa että kaikki tulee ilmaiseksi pöytään

Miksi te ette osaa lukea? Sain yhteydenottoja vain KUMMALLISILTA miehiltä. Sellaisilta, joiden kanssa en halua olla tekemisissä ja joiden kanssa minulla ei edes ole mitään yhteistä. Miksi ignoraat kaikki ne kohdat, joissa kerron MIELELLÄNI seurustelevani vaikka susirumankin miehen kanssa, kunhan tuo vain olisi hyväluontoinen ja riittävän keskustelukykyinen yksilö? Itselleni ulkonäkö ei ole ongelma, mutta miehille näyttää olevan. 

Olethan sinä rumana kelvannut vaikka kuinka monelle sinua lähestyneelle miehelle. Itse et ole vastannut sinua lähestyneille saati sitten ottanut itse yhteyttä rumiin miehiin, joten saa kyllä sellaisen kuvan, että ei sinuakaan oikein rumat miehet kiinnostaa. Ei rumallekaan naiselle kanneta herkkuja suoraan pöytään, vaan on itsekin tehtävä jotakin. Laita siis rumalle miehelle viesti ja kokeile, kelpaatko sinä

Vierailija
87/103 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miehet kranttuja? Heh heh, juuri luin Demistä keskustelua, kun parikymppiset naiset käyttävät tinderiä ja saattaa mennä tuntikin ruksin painelua, että tulee edes yksi nuorelle naiselle kelpaava naamataulu eteen. Kun puolestaan komeimmatkin miehet painavat noin 50% naisille sydäntä, sillä ulkonäkö ei ole niin tärkeä tekijä, vaan siitä ihan miellyttävän näköisestäkin naisesta voi kuoriutua todellinen kultakimpale kun tutustuu - naiselle pitää puolestaan olla ulkonäöltä aivan täydellinen, että viitsisi edes painaa sydäntä (ja sen jälkeen odotella miehen aloittamaa keskustelua).

Kultakimpale kun tutustuu?! Hahhahahahahhahahahahhahaaaa!

Ne miehet painavat sydäntä koska ei ole väliä mihin reikään kerran tökkäisee. Sillä ei ole tutustumisen kanssa mitään tekemistä.

T. Nainen josta kukaan ei ole välittänyt paskankaan vertaa

Vierailija
88/103 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N28 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikko huijasi, ap ei olekaan average-nainen vaan rage-nainen. :D

Voi kulta, kun minä olen ihan zen. Mutta tämähän ei ollut se aihe, vaan keskivertojen/rumahkojen naisten kokema hyljeksintä parisuhdemarkkinoilla. Että ei näköjään kelpaa samantasoisillekaan miehille. 

Samantasoiset ovat niitä, joilta saat viestejä. älä yritä kurkottaa liian korkealle. Miten muuten osaat diagnosoida miehen mielenterveysongelmat yhdestä viestistä? Vääränlainen aloitusviesti muutn ihan ok-mieheltä, mutta koska oli vääränlainen aloitus, niin mielestäsi mielenterveyspotilas tai outo?

Vierailija
89/103 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miehet kranttuja? Heh heh, juuri luin Demistä keskustelua, kun parikymppiset naiset käyttävät tinderiä ja saattaa mennä tuntikin ruksin painelua, että tulee edes yksi nuorelle naiselle kelpaava naamataulu eteen. Kun puolestaan komeimmatkin miehet painavat noin 50% naisille sydäntä, sillä ulkonäkö ei ole niin tärkeä tekijä, vaan siitä ihan miellyttävän näköisestäkin naisesta voi kuoriutua todellinen kultakimpale kun tutustuu - naiselle pitää puolestaan olla ulkonäöltä aivan täydellinen, että viitsisi edes painaa sydäntä (ja sen jälkeen odotella miehen aloittamaa keskustelua).

Ne miehet painavat sydäntä koska ei ole väliä mihin reikään kerran tökkäisee. Sillä ei ole tutustumisen kanssa mitään tekemistä.

Kyllä sinusta välitetään, mutta kun painat sydäntä vain niille yyberkomeille, joille tasoisesi nainen on vain yksi kymmenistä mällirööreistä, niin ei sinua mitenkään erityisenä prinsessana sieltä taholta kohdella.

Vierailija
90/103 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N28 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikko huijasi, ap ei olekaan average-nainen vaan rage-nainen. :D

Voi kulta, kun minä olen ihan zen. Mutta tämähän ei ollut se aihe, vaan keskivertojen/rumahkojen naisten kokema hyljeksintä parisuhdemarkkinoilla. Että ei näköjään kelpaa samantasoisillekaan miehille. 

Samantasoiset ovat niitä, joilta saat viestejä. älä yritä kurkottaa liian korkealle. Miten muuten osaat diagnosoida miehen mielenterveysongelmat yhdestä viestistä? Vääränlainen aloitusviesti muutn ihan ok-mieheltä, mutta koska oli vääränlainen aloitus, niin mielestäsi mielenterveyspotilas tai outo?

Eli ongelma olikin siis se, että AP ei mielestään saa viestejä tasoisiltaan miehiltä, vaan mielestään itseään alempitasoisilta. Ongelma on siis siinä, että AP on aivan liian kranttu. AP:n tilastot kun meni katsomaan, niin siellä olisi taatusti vastaanotettuja viestejä yli 50

Vierailija
91/103 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä ihan totta, että tuolla kaupungilla tulee iskemään vain sellaiset tyypit, joista päältä päin jo huomaa, ettei varmasti ole mitään yhteistä (esim. hevimöröt tai fiftarityyliset yrittävät tulla iskemään minua).

Itse olen hoikka, laittautunut ja siisti. Miehet jotka kiinnostuvat minusta, ovat epäsiistejä (=pitkäpartaisia, haisevia), lihavahkoja, tupakoitsijoita, pälvikaljuisia (=huom. jo alle 30v!) ja kaiken lisäksi nämä eivät meinaa uskoa, kun sanon etten ole kiinnostunut, vaan jäävät takiaisen lailla roikkumaan - ja jopa vainoamaan.

En etsi mitään lihaskimppua vaan hoikkaa tai normaalivartaloista miestä, jolla ei ole mt-ongelmia tai läheisriippuvuutta ja joka pitää hygieniastaan huolta. Lyhyt parransänki ei haittaa... En halua tyytyä huonoon, koska mielestäni ansaitsen tasoiseni kumppanin.

Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että ehkä tuo on tasosi? Ovatko hiuksesi hennot ja lättänät (eli miehenä olisit jo kaljuuntumassa)? Miten kulmakarvat, ovatko ne luonnostaan voimakkaat vai piirrätkö ja vahvistatko ne meikillä? Pukeutuminen, vieläkö liikut niissä 2000-luvun alun karmeissa bootcutfarkuissa? Onko vartalosi kunnossa? ENkä nyt siis tarkoita hoikkuuttaa, sillä hoikka muodoton laihaläski on yhtä puoleensavetävä kuin läskikasa. Pitää olla muodokkaat perät (on sama asia kuin miehessä hartiat ja käsivarret)

Vierailija
92/103 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N28 kirjoitti:

Osaatkohan lukea? Ylipainoa ei näe kasvoistani. Usko tai älä, mutta kaikki pullukat eivät ole pullanaamoja. Ja tiedoksi vain, että laihdutan koko ajan. 

Mahdollistahan se on, mutta jos deittiprofiilissa on ainoastaan kasvokuva eikä painoa tai vartalotyyppiä lue missään niin nainen on lihava. Jos on "myspace" kulmasta otettu kuva nainen on lihava. Jos on löysiä vaatteita jotka peittää vartalon keskiosan, nainen on lihava. Usein joutuu tutkailemaan käsivarsia tms, koska olennaiset paikat on peitetty tai häivytetty vaatteilla, väreillä, valotuksella.

Oikeastaan voisi sanoa että jos ei selvästi näy ettei nainen ole lihava, niin nainen on lihava.

Vierailija
93/103 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

APn kuvailu kuullostaa ihan tavismiehen nettitreffiraportilta. Missä ongelma?

Vierailija
94/103 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän off, mutta jokaikinen sulkee suunsa hetkeksi ja ottaa muutaman minuutin muistellakseen millaista porukkaa omaan sukuun, lähipiiriin, naapureihin ja tuttuihin mahtuu. Montako alkoholistia? Montako kehitysvammaista tai liikuntarajoitteista? Mielenterveysongelmaisia? Harvoin kukaan noita haasteita elämäänsä _valitsee_, joten aikuiset ihmiset miettikää vähän miten puhutte kanssaihmisistänne. ihmisiä me ollaan vaan kaikki.. ja ne jotka vastas kysymykseeni ylimielisesti ettei tunne ketään yllämainittua, niin ensinnäkään en edes usko ja toiseksi ehkä se ongelmainen olet sinä.

Vierailija
95/103 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinusta välitetään, mutta kun painat sydäntä vain niille yyberkomeille, joille tasoisesi nainen on vain yksi kymmenistä mällirööreistä, niin ei sinua mitenkään erityisenä prinsessana sieltä taholta kohdella.

Sinähän se mun painamiset tiedät. Jos nyt edes haluat mitään vastausta, niin ei ole kanssani halunnut mitään ei komea eikä vähemmän komea. Prinsessakohtelua en odota, vain sitä että joku malttaisi tutustua ennen seksiä. Tämä ei miehille käy joten olen 30+ neitsyt.

Vierailija
96/103 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua lähestyvät vain psykopaatit/muut narsistit ja hyvksikäyttäjät? Olen tyytyväinen ulkonäkööni ja huolehdin itsestäni muutenkin. Olen nuori, hoikka, siro ja lisäksi kauniskasvoinen. Luonteeltani olen kuitenkin ujo, epäsosiaalinen, melko herkkä ja empaattinen. Elämäni on ollut vaikeaa ja olen kuullut ihmisiltä että silmistäni näkee että olen kokenut paljon pahaa. Minua on käytetty lapsena hyväksi, olin koulukiusattu vanhempani olivat alkoholi-ongelmaisia narsisteja eikä minulla ole sukulaisia tai isovanhempia. Olen täysin yksin.

Tuntuu vain niin kurjalta olla yksin tässä maailmassa ja ainoat minusta kiinnostuneet ihmiset ovat psykopaatteja tai haluavat muuten vain satuttaa minua. Mistä voisin löytää rehellisen, luotettavan ja hyväsydämisen miehen? En enää jaksa tätä yksinäisyyttä, haluan rakastaa sekä olla aidosti rakastettu. N20

Vierailija
97/103 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kranttuja ja niin olevinaan. Minä olen tavallista paremman näköinen ja nuorena sain aina lähteä baarista yksin kotiin. En ole räväkkä. Se kai selittää jotain.

Mistä tiedät olevasi tavallista paremman näköinen? Mistä tiedät olevasi tavallista paremman näköinen miesten mielestä? Ovatko nämä eri kysymyksiä, mielestäsi?

Esitin siis kolme kysymystä, en vain yhtä. Kaikki vastaukset kiinnostaisi.

Itse olen miettinyt, että vain vastakkaisen sukupuolen reaktioista voin tietää kuinka hyvännäköinen olen. Tai saada edes jotain osviittaa.

Vierailija
98/103 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän se mun painamiset tiedät. Jos nyt edes haluat mitään vastausta, niin ei ole kanssani halunnut mitään ei komea eikä vähemmän komea. Prinsessakohtelua en odota, vain sitä että joku malttaisi tutustua ennen seksiä. Tämä ei miehille käy joten olen 30+ neitsyt.

Tinder on pääasiallisesti seksiseuran hakuun, joten hieman outo valinta etsiä syvällisempää (voi toki vahingossa löytyä), vähän sama kun etsisi gourmet-ruokaa mäkkäristä.

Vierailija
99/103 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on pääasiallisesti seksiseuran hakuun, joten hieman outo valinta etsiä syvällisempää (voi toki vahingossa löytyä), vähän sama kun etsisi gourmet-ruokaa mäkkäristä.

En minä ole Tinderiä käyttänytkään.

Vierailija
100/103 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä ihan totta, että tuolla kaupungilla tulee iskemään vain sellaiset tyypit, joista päältä päin jo huomaa, ettei varmasti ole mitään yhteistä (esim. hevimöröt tai fiftarityyliset yrittävät tulla iskemään minua).

Itse olen hoikka, laittautunut ja siisti. Miehet jotka kiinnostuvat minusta, ovat epäsiistejä (=pitkäpartaisia, haisevia), lihavahkoja, tupakoitsijoita, pälvikaljuisia (=huom. jo alle 30v!) ja kaiken lisäksi nämä eivät meinaa uskoa, kun sanon etten ole kiinnostunut, vaan jäävät takiaisen lailla roikkumaan - ja jopa vainoamaan.

En etsi mitään lihaskimppua vaan hoikkaa tai normaalivartaloista miestä, jolla ei ole mt-ongelmia tai läheisriippuvuutta ja joka pitää hygieniastaan huolta. Lyhyt parransänki ei haittaa... En halua tyytyä huonoon, koska mielestäni ansaitsen tasoiseni kumppanin.

Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että ehkä tuo on tasosi? Ovatko hiuksesi hennot ja lättänät (eli miehenä olisit jo kaljuuntumassa)? Miten kulmakarvat, ovatko ne luonnostaan voimakkaat vai piirrätkö ja vahvistatko ne meikillä? Pukeutuminen, vieläkö liikut niissä 2000-luvun alun karmeissa bootcutfarkuissa? Onko vartalosi kunnossa? ENkä nyt siis tarkoita hoikkuuttaa, sillä hoikka muodoton laihaläski on yhtä puoleensavetävä kuin läskikasa. Pitää olla muodokkaat perät (on sama asia kuin miehessä hartiat ja käsivarret)

Edelleenkään: ei ole läskiä, enkä ole koskaan synnyttänyt. Miksi ihmeessä liikuntaa harrastavan naisen pitäisi tyytyä johonkin kaljamahaiseen sohvaperunaan?

By the way, en ole koskaan omistanut bootcut-farkkuja, kulmakarvat ja hiukset kunnossa. Hiukset ovat pitkät, eikä ole kyseessä mikään teidän av-mammojen hiirenhäntä mutta ei mitkään himopaksutkaan. Ansaitsen mielestäni paremman miehen kuin jonkun haisevan fiftarijuntin tai kaljuuntuvan läskikasan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi