average nainen ja deittailu
Tein tuttavanaisen kanssa profiilit eräälle treffisivustolle, olemme molemmat olleet jo vähän pitempään sinkkuina. Kaverini on mielestäni ihan hyvännäköinen, mutta tavallinen nainen, sellainen perusnätti kai. Itse olen korkeintaan tavallisen näköinen, oikeastaan vähän rumakin ja ylipainoinen, mutta lihavuutta ei huomaa kasvoistani: Poskipääni ovat korkeat ja kasvoni suhteellisen kapeat, monella normaalipainoisellakin naisella on pyöreämmät kasvot mitä minulla.
En ehkä ihan täysin vakavissani suhtautunut tuohon profiilin tekoon, koska viimeksi yrittäessäni tehdä aloitetta sain aika ikävät pakit eräältä herrasmieheltä, mutta kirjoitin kuitenkin pitkän ja asiallisen kirjoituksen itsestäni. Laitoin sitten kokeeksi pelkän kasvokuvan, koska olen alkanut epäillä, että syy miesten torjuntaan on myös naamassani eikä vain ylipainossa. Kuva oli selkeä lähikuva, mutta olin siinä meikattuna. Näytin omasta mielestäni ihan ok:lta kuvassa, en miltään missiltä, mutta meikin ansiosta ehkä jopa aavistuksen söpöltä. Aloin odotella kommentteja, joita tietysti kuvittelin suorastaan satavan niin kuin kaverini oli innoissaan jo lupaillut...
No, yli kaksi kuukautta on mennyt, ja eipä ole juuri tullut yhteydenottoja, asun vieläpä yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista. :) Kaverikin asuu samalla paikkakunnalla ja on kertonut kuinka hänelle lähetellään joka päivä hirveä määrä viestejä, niin kehuja, pervoiluja kuin ihan asiallisiakin viestejä. Kuulemma liikaa valinnanvaraa eikä tiedä kenen kanssa juttelisi tai lähtisi ulos. Painotan nyt vielä, että kaverini ei ole todellakaan mikään huippukaunis, mutta kuitenkin paremman näköinen kuin minä, tavallisen nätti.
Tiesin siis, että en ole kedon kaunein kukka, mutta en kyllä osannut odottaa saavani vain kourallisen viestejä kahdessa kuukaudessa siinä missä kaverilleni viestitellään joka päivä kymmeniä viestejä. Kaikki saamani viestit ovat myös aivan ihmeellisiltä tyypeiltä, joiden kanssa en voisi kuvitellakaan tapaavani. Miehet ovat joko jotain "hoono soomi" ulkomaalaisia, äidin luona asuvia työttömiä peräkammarinpoikia, avohoitotapauksia tai muuten vain huomattavasti poikkeavia tai jopa ahdistavan kummallisia yksilöitä. Kaverini miehet taas ovat sellaisia tavallisia tai ihan kivan näköisiä, työelämässä olevia ja reippaalta vaikuttavia, useat myös akateemisia. En sano, että välttämättä vaatisin akateemista kumppania, mutta olisihan se kiva, jos voisin ihan tieteelliseltäkin pohjalta keskustella mahdollisen kumppanin kanssa mm. oman alani asioista, ja pistihän se silmään, että itselleni ei kirjoittanut yksikään korkeasti koulutettu mies.
Sanotaan, että naiselle kuin naiselle on kauhea määrä ottajia joka nurkan takana, mutta ei tämä kyllä pidä ollenkaan paikkaansa, jos tällainen tavallinen pottunenäinen, mutta meikkaava, nätisti pukeutuva, fiksu ja akateeminen työssäkäyvä "lipeäkalanaama" nainenkaan ei kiinnosta ketään asiallisen oloista, normaalia miestä. Itselleni kun todellakin kelpaisi ihan tavallisen näköinen tai jopa ns. rumakin mies, kunhan vain kiinnostuksen kohteet kävisivät yksiin ja siellä korvien välissä liikkuisi jotain ja sydänkin olisi paikallaan. Nyt kyllä tuntuu, että joko miehet ovat h*lvetin kranttuja tai sitten olen itse susiruma. Hieman toivoton fiilis.
Kommentit (103)
N28 kirjoitti:
Tein tuttavanaisen kanssa profiilit eräälle treffisivustolle, olemme molemmat olleet jo vähän pitempään sinkkuina. Kaverini on mielestäni ihan hyvännäköinen, mutta tavallinen nainen, sellainen perusnätti kai. Itse olen korkeintaan tavallisen näköinen, oikeastaan vähän rumakin ja ylipainoinen, mutta lihavuutta ei huomaa kasvoistani: Poskipääni ovat korkeat ja kasvoni suhteellisen kapeat, monella normaalipainoisellakin naisella on pyöreämmät kasvot mitä minulla.
En ehkä ihan täysin vakavissani suhtautunut tuohon profiilin tekoon, koska viimeksi yrittäessäni tehdä aloitetta sain aika ikävät pakit eräältä herrasmieheltä, mutta kirjoitin kuitenkin pitkän ja asiallisen kirjoituksen itsestäni. Laitoin sitten kokeeksi pelkän kasvokuvan, koska olen alkanut epäillä, että syy miesten torjuntaan on myös naamassani eikä vain ylipainossa. Kuva oli selkeä lähikuva, mutta olin siinä meikattuna. Näytin omasta mielestäni ihan ok:lta kuvassa, en miltään missiltä, mutta meikin ansiosta ehkä jopa aavistuksen söpöltä. Aloin odotella kommentteja, joita tietysti kuvittelin suorastaan satavan niin kuin kaverini oli innoissaan jo lupaillut...
No, yli kaksi kuukautta on mennyt, ja eipä ole juuri tullut yhteydenottoja, asun vieläpä yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista. :) Kaverikin asuu samalla paikkakunnalla ja on kertonut kuinka hänelle lähetellään joka päivä hirveä määrä viestejä, niin kehuja, pervoiluja kuin ihan asiallisiakin viestejä. Kuulemma liikaa valinnanvaraa eikä tiedä kenen kanssa juttelisi tai lähtisi ulos. Painotan nyt vielä, että kaverini ei ole todellakaan mikään huippukaunis, mutta kuitenkin paremman näköinen kuin minä, tavallisen nätti.
Tiesin siis, että en ole kedon kaunein kukka, mutta en kyllä osannut odottaa saavani vain kourallisen viestejä kahdessa kuukaudessa siinä missä kaverilleni viestitellään joka päivä kymmeniä viestejä. Kaikki saamani viestit ovat myös aivan ihmeellisiltä tyypeiltä, joiden kanssa en voisi kuvitellakaan tapaavani. Miehet ovat joko jotain "hoono soomi" ulkomaalaisia, äidin luona asuvia työttömiä peräkammarinpoikia, avohoitotapauksia tai muuten vain huomattavasti poikkeavia tai jopa ahdistavan kummallisia yksilöitä. Kaverini miehet taas ovat sellaisia tavallisia tai ihan kivan näköisiä, työelämässä olevia ja reippaalta vaikuttavia, useat myös akateemisia. En sano, että välttämättä vaatisin akateemista kumppania, mutta olisihan se kiva, jos voisin ihan tieteelliseltäkin pohjalta keskustella mahdollisen kumppanin kanssa mm. oman alani asioista, ja pistihän se silmään, että itselleni ei kirjoittanut yksikään korkeasti koulutettu mies.
Sanotaan, että naiselle kuin naiselle on kauhea määrä ottajia joka nurkan takana, mutta ei tämä kyllä pidä ollenkaan paikkaansa, jos tällainen tavallinen pottunenäinen, mutta meikkaava, nätisti pukeutuva, fiksu ja akateeminen työssäkäyvä "lipeäkalanaama" nainenkaan ei kiinnosta ketään asiallisen oloista, normaalia miestä. Itselleni kun todellakin kelpaisi ihan tavallisen näköinen tai jopa ns. rumakin mies, kunhan vain kiinnostuksen kohteet kävisivät yksiin ja siellä korvien välissä liikkuisi jotain ja sydänkin olisi paikallaan. Nyt kyllä tuntuu, että joko miehet ovat h*lvetin kranttuja tai sitten olen itse susiruma. Hieman toivoton fiilis.
Olen tavisnainen ja sinkku, joten ei tarvitse kuunnella sanaakaan, mitä sanon :)
Luulen että ongelmasi on tuo "pitkä ja asiallinen" kirjoitus. Jos vaikutat tekstisi perusteella tylsältä - ja kenties hiukan kireältä - jaarittelijalta, niin se ei varsinaisesti houkuta ottamaan yhteyttä. Tiedätkö ollenkaan, kuinka pitkän ja minkä tyylisen tekstin ystävättäresi kirjoitti omaan ilmoitukseensa? Onko teillä välit sellaiset, että tunnette toisenne hyvin ja voisit pyytää häntä kirjoittamaan esittelytekstin puolestasi? Eihän sinun tarvitsisi käyttää sitä, mutta voisit sen avulla nähdä, millainen ilmoitus on sävyltään toimiva ja millaisia asioita hän nostaa esille.
Vierailija kirjoitti:
Ai vihamielinen ja pelottava, kun osaan perustella asiani niin hyvin, että et kykene enää alentumaan muuhun kuin ad hominemiin ja onnettomasti siihenkin? Minulla taas käy sääliksi sinua, kun et selvästikään kykene järjellisesti keskustelemaan ja perustelemaan yhtäkään mielipidettäsi.
Kyllä, olet vihamielinen ja suhtaudut inhottavasti toisiin ihmisiin kuin he olisivat kasa paskaa ja sinä itse oikea neiti erinomaisuus. T. Sivusta seuraaja.
Voi voi. Et tunne minua sitten ollenkaan. Olet kamalan tunteellinen nyt, jos haluat nähdä minut noin pahana ja kamalana ihmisenä. Pystytkö muuten oikeasti perustelemaan ollenkaan noita mielipiteitäsi? Ota haaste vastaan, olisit nimittäin ensimmäinen, joka hieman syvällisemmin avaisi syytöksiä. Kerro toki millä tavalla olen vihamielinen ja suhtaudun inhottavasti toisiin ihmisiin? Ai minunko täytyisi niellä päättömät väitteet enkä saisi perusteellisemmin niitä avata? PS. En koe olevani neiti erinomaisuus, eikös sen olisi pitänyt tulla jo aika selväksi aloituksestakin? Itsestäni paremminkin tuntuu, että sinä tunnet olevasi neiti tai herra erinomaisuus, kun kuvittelet voivasi vetää pitäviä johtopäätöksiä jonkun ihmisen vihamielisyydestä muutaman netissä kirjoitetun viestin perusteella.
Mutta jooo. Elämä kutsuu, lähdenpä tästä, moi. Jatkakaa toki keskustelua. :)
Vierailija kirjoitti:
N28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vika on ap:n tavassa suhtautua muihin ihmisiin. Empatiakyky, hienotunteisuus ja kyky tarkastella itseä ja omaa toimintaa realistisesti puuttuu. Kaikenlaisia mielipiteitä, ajatuksia ja perusteluja saa olla, mutta ne pitää osata esittää niin, ettei loukkaa ja halveeraa muita.
Hehheh. :) Hienotunteisuus ja empatia, niinpä niin. Minä sentään olen täällä puhunut omalla nimimerkilläni koko ajan, sinä olet täysin anonyymi. Ties mitä olet kommentoinut aiemmin, ehkäpä loukkaannuit siitä, että en sopinutkaan kätevästi siihen katkeran ämmän muottiisi? On kyllä kieltämättä huvittavaa, että projisoit näin omia tuntemuksiasi minuun. Että kaikenlaisia mielipiteitä saa olla, mutta ne pitää osata esittää niin, että ei loukkaa muita. Ole hyvä ja poimi tästä ketjusta kaikki ne kohdat, joissa olen loukannut tai halveerannut muita. Poimi sen jälkeen kaikki ne kohdat, joissa minusta yritetään löytää vikaa tavalla tai toisella, jopa alentuen kiroiluun tai suoranaiseen päsmäröintiin ja "tietämiseen", siis aivan siihen samaan, mitä nyt itse teet. Vastaan vain takaisin niin kuin metsä huutaa, ja pyrin korjaamaan väärät käsitykset. Enkö saisi?
Olet tosiaan kovin sokea omalle käytöksellesi. Tässäkin viestissä haukut katkeraksi ämmäksi. Tuollainen muun muassa on loukkaavaa puhetta.
Täh? :D Sinä ja yläpeukuttajasi olette aivan sokeita. Tässä näkee mikä on luetun ymmärtäminen.
Katsopa uudestaan mitä sanoin. PUHUIN ITSESTÄNI. Koska näytätte niin minua sellaisena pitävän, sinäkin ja yläpeukuttajasi. ;) Mutta nyt poistun kyllä palstalta ihan aikuisten oikeasti, eihän tämä ole kuin ajan tuhlaamista ja seinälle puhumista.
N28 kirjoitti:
Maaau kirjoitti:
N28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt nousi kyllä oikein niskakarvat pystyyn. Ensin sanot, ettei yhteydenottoja juuri tullut, mutta kuitenkin niitä tuli. Ongelma on se, että niitä tuli ulkomaalaisilta, peräkammarinpojilta, avohoitopotilailta tai "ahdistavan kummallisilta yksilöiltä." Ilmeisestikään et kuitenkaan tavannut livenä heistä ainuttakaan.
Ja ajatella, profiilisi viestejä lähetelleet miehet eivät olleet edes akateemisia! Vaikka sellaisenhan sinä haluat. Lisäksi kaverisi sai viestejä kivannäköisiltä miehiltä, sinä taas et.
Näetkö nyt ap missä mättää? Vaatimuksia sinulla riittää, lisäksi olet kateellinen ystävällesi vaikka hän onkin vain "tavallinen nainen". Kuka helvetti voi sanoa ystävästään noin? Oikeastiko ihmiset vertailevat omaa naamaansa kaverin naamaan? Kuinka katkeroitunut voi ihminen olla?
Miehet eivät nyt tässä tapauksessa taida olla niitä kranttuja. Vastauksia tulee mutta treffeille et lähde koska kaikki ehdokkaat ovat perseestä. Herätys. Kyllä saatkin olla yksin jos et kenellekään halua antaa edes mahdollisuutta. Ja lakkaa vertaamasta itseäsi ystävääsi. Se ei anna kenestäkään kovin tasapainoista kuvaa.
Vääntele aloitukseni katkerassa päässäsi miten haluat ja kieltäydy näkemästä sen todellista merkitystä. Oikein nousi niskakarvat pystyyn, miksi suhtaudut anonyymin henkilön nettikirjoituksiin noinkin tunteellisesti? Ehkäpä sinulla on oma kokemuspohjasi ja sen perusteella haluat nähdä minussa tietynlaisia piirteitä. Rauhoitu hetkinen, ja lue sitten viestini uudestaan pari kolme kertaa, ilman butthurt-värittyneitä lasejasi.
"Ensin sanot, ettei yhteydenottoja juuri tullut, mutta kuitenkin niitä tuli."
Palataanpa takaisin logiikan kurssille. Kerrohan nyt mikä tuossa ehdottamassasi lauseessa on järjenvastaista, osoita se ristiriita, jonka tunnet löytäväsi? Pystytkö?
Sanoin, että yhteydenottoja ei ole JUURI tullut, toisin sanoen yhteydenottoja ON tullut VAIN muutamia, kourallinen. Minkä tähden siis lisäät sarkastisesti loppuun heiton "mutta niitä kuitenkin tuli", kuin yrittäen pyörtää sanojani saaden ne vaikuttamaan jotenkin valheellisilta ja muulta kuin ne oikeasti olivat?
Argumenttisi ei ole pitävä: Muodostamassasi lauseessa ei ole järkeä. Kyllä, viestejä kuitenkin tuli, eikä se ole millään tavalla ristiriidassa sen kanssa mitä itse sanoin. Se, että sanon yhteydenottoja tulleen vain muutamia ei tarkoita sitä, että väittäisin, että yhteydenottoja ei ole tullut ollenkaan. Se, että sanon saaneeni vain muutamia yhteydenottoja tarkoittaa juurikin täsmälleen sitä, että sain muutamia yhteydenottoja.
Mitä siis yrität todistella? Et miettinyt asiaa pitemmälle, vaan päädyit tunteiden vallassa vääntelemään sanojani, kuitenkaan pystymättä muodostamaan pitävää argumenttia. Koska et yksinkertaisesti pysty muodostamaan sellaista siitä mitä sanoin.
"Ongelma on se, että niitä tuli ulkomaalaisilta, peräkammarinpojilta, avohoitopotilailta tai "ahdistavan kummallisilta yksilöiltä." Ilmeisestikään et kuitenkaan tavannut livenä heistä ainuttakaan."
Kyllä. Se oli ongelma. Miksi se on sinulle ongelma? Miksi olet sitä mieltä, että ihmisellä ei ole oikeutta valita henkilöitä, joiden kanssa hän haluaa olla tekemisissä?
Ei. En tavannut ainuttakaan heistä. Miksi minun täytyisi tavata jokainen ulkomaalainen, peräkammarinpoika tai mielenterveysongelmainen, jos etsin vakavalla mielellä elämänkumppania suomalaisesta, terveitsetuntoisesta, itsenäisestä ja mielellään ahkerasta miehestä? Miksi pitäisi alkaa tapailla sellaisia ihmisiä, joiden kanssa ei ole samalla aaltopituudella ja joihin ei tunne minkäänlaista kiinnostusta? Olen aika hyvä ihmistuntija, ja näen nopeasti tulisiko jutusta mitään vai ei. Miksi siis tuhlata molempien aikaa?No nyt se selvis kerta heitolla miks oot sinkku! :D En mä tarkottanut suututtaa, mutta siitä sä näemmä viis veisaat. Olet pelottava. Tsemppiä parinhakuun! Sääliksi käy sitä raukkaa joka sun kanssa pääsee viettämään elämänsä (ja keskustelemaan asioista :D).
Ps. Kamomillateellä on tunnetusti rauhoittavia vaikutuksia, kokeile sitä. Tai vedä vaikka ensi kerralla pari kertaa henkeä ennen kuin vastaat. :) Tuota jatkoviestiäsi en aio edes lukea, olet aivan liian vihamielinen.
Terv. nro. 18
Ai vihamielinen ja pelottava, kun osaan perustella asiani niin hyvin, että et kykene enää alentumaan muuhun kuin ad hominemiin ja onnettomasti siihenkin? Minulla taas käy sääliksi sinua, kun et selvästikään kykene järjellisesti keskustelemaan ja perustelemaan yhtäkään mielipidettäsi.
Kyllä noilla perustelutaidoilla olis pitänyt jo se täydellinen mies saada. Maailmassa on varmaan tilapäinen tekninen häiriö, kun sulle vastasi vaan tavallisia ihmisiä. Maahanmuuttajia ja "avohoitotapauksia" ja muita kuolevaisia...
niinpäniin kirjoitti:
Mutta miksi edes ne tavalliset, rumat tai lihavat miehet eivät ota ap:n kaltaisiin naisiin yhteyttä? Siksi, koska rumakin mies kuolaa vain kauniiden naisten perään. T. toinen average nainen, joka ei kelpaa average miehille
Tuttavani (nainen) on kertonut aina saaneensa sen miehen jonka on halunnut. Mitenkö? Olemalla itse aloitteellinen, koska lähes kaikki muut naiset passiivisena odottavat sitä kuka-vaan miehen aloitetta eivätkä mene itse tekemään tuttavuutta, juttelemaan ja kysymään treffeille miestä josta ovat itse kiinnostuneita.
Aloitteellinen nainen yleensä viekin mukanaan sen haluamansa miehen ainakin treffeille asti koska miehet ovat otettuja naisen aloitteellisuudesta, koska se on niin harvinaista.
Sama pätee nettideitin puolellakin, että nainen erottuu edukseen olemalla aloitteellinen. Olet omien sanojesi mukaan olet average nainen ja vertaat itseäsi ap:hen etteivät tavalliset, rumat tai edes lihavat miehet ota yhteyttä?
Tuohan on hyvin yksinkertaista, sinun pitää ottaa se lusikka kauniiseen käteen ja tehdä itse aloitteita miehille. Tavallinen mies ei saa nettideiteissä naisilta yhteydenottoja lainkaan eikä välttämättä vastauksiakaan omiin yhteydenottoihinsa, joten ei ole naiselle vaikeata päästä treffeille asti, jossa sitten nähdään sopiiko ajatukset yhteen toisen kanssa sen verran että siitä voi jotain syntyä.
N28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olet vihamielinen ja suhtaudut inhottavasti toisiin ihmisiin kuin he olisivat kasa paskaa ja sinä itse oikea neiti erinomaisuus. T. Sivusta seuraaja.
Voi voi. Et tunne minua sitten ollenkaan. Olet kamalan tunteellinen nyt, jos haluat nähdä minut noin pahana ja kamalana ihmisenä. Pystytkö muuten oikeasti perustelemaan ollenkaan noita mielipiteitäsi? Ota haaste vastaan, olisit nimittäin ensimmäinen, joka hieman syvällisemmin avaisi syytöksiä. Kerro toki millä tavalla olen vihamielinen ja suhtaudun inhottavasti toisiin ihmisiin? Ai minunko täytyisi niellä päättömät väitteet enkä saisi perusteellisemmin niitä avata? PS. En koe olevani neiti erinomaisuus, eikös sen olisi pitänyt tulla jo aika selväksi aloituksestakin? Itsestäni paremminkin tuntuu, että sinä tunnet olevasi neiti tai herra erinomaisuus, kun kuvittelet voivasi vetää pitäviä johtopäätöksiä jonkun ihmisen vihamielisyydestä muutaman netissä kirjoitetun viestin perusteella.
Mutta jooo. Elämä kutsuu, lähdenpä tästä, moi. Jatkakaa toki keskustelua. :) No en tunne sinua, mutta nämä kirjoittamasi viestit kyllä antavat osviittaa siitä, millaisen kuvan annat itsestäsi muille ihmisille, niin reaalimaailmassa kuin internetissäkin.
Sinulle on annettu palautetta käyttäytymisestäsi, mutta jatkuvasti puolustat toimiasi vimmalla, etkä yhtään ole halukas tarkastelamaan, voisiko palautteessa olla kuitenkin jotakin perää. Suutut, kun sinuun kohdistuu arviointeja, jotka eivät ole sitä mitä haluat kuulla. Lisäksi nimittelet ja haukut asiallisestikin kommentoineita ihmisiä sekä syyttelet heitä perättömästi siitä, mitä itse harrastat (asiaton kielenkäyttö ja nälviminen).
Vierailija kirjoitti:
N28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vika on ap:n tavassa suhtautua muihin ihmisiin. Empatiakyky, hienotunteisuus ja kyky tarkastella itseä ja omaa toimintaa realistisesti puuttuu. Kaikenlaisia mielipiteitä, ajatuksia ja perusteluja saa olla, mutta ne pitää osata esittää niin, ettei loukkaa ja halveeraa muita.
Hehheh. :) Hienotunteisuus ja empatia, niinpä niin. Minä sentään olen täällä puhunut omalla nimimerkilläni koko ajan, sinä olet täysin anonyymi. Ties mitä olet kommentoinut aiemmin, ehkäpä loukkaannuit siitä, että en sopinutkaan kätevästi siihen katkeran ämmän muottiisi? On kyllä kieltämättä huvittavaa, että projisoit näin omia tuntemuksiasi minuun. Että kaikenlaisia mielipiteitä saa olla, mutta ne pitää osata esittää niin, että ei loukkaa muita. Ole hyvä ja poimi tästä ketjusta kaikki ne kohdat, joissa olen loukannut tai halveerannut muita. Poimi sen jälkeen kaikki ne kohdat, joissa minusta yritetään löytää vikaa tavalla tai toisella, jopa alentuen kiroiluun tai suoranaiseen päsmäröintiin ja "tietämiseen", siis aivan siihen samaan, mitä nyt itse teet. Vastaan vain takaisin niin kuin metsä huutaa, ja pyrin korjaamaan väärät käsitykset. Enkö saisi?
Olet tosiaan kovin sokea omalle käytöksellesi. Tässäkin viestissä haukut katkeraksi ämmäksi. Tuollainen muun muassa on loukkaavaa puhetta.
Voi herrantähden lukekaa nyt vähän tarkemmin mitä toinen edes sanoo. Ap:hän tarkotti itseään tuolla ämmäjutulla. :D Että täällä yritettäis väkisin hänestä leipoa katkeraa ämmää... Älä Ap välitä noita mielensäpahottajia riittää...
Vierailija kirjoitti:
N28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jooo. Elämä kutsuu, lähdenpä tästä, moi. Jatkakaa toki keskustelua. :)
No en tunne sinua, mutta nämä kirjoittamasi viestit kyllä antavat osviittaa siitä, millaisen kuvan annat itsestäsi muille ihmisille, niin reaalimaailmassa kuin internetissäkin.
Sinulle on annettu palautetta käyttäytymisestäsi, mutta jatkuvasti puolustat toimiasi vimmalla, etkä yhtään ole halukas tarkastelamaan, voisiko palautteessa olla kuitenkin jotakin perää. Suutut, kun sinuun kohdistuu arviointeja, jotka eivät ole sitä mitä haluat kuulla. Lisäksi nimittelet ja haukut asiallisestikin kommentoineita ihmisiä sekä syyttelet heitä perättömästi siitä, mitä itse harrastat (asiaton kielenkäyttö ja nälviminen).
En ole AP, mutta en ymmärrä tätä vänkkäämistä. Aika lapsellista. Ensin haukutte AP:tä ja kun AP vastaa takaisin samalla mitalla, niin hänessä on vain vikaa? En itse huomannut että AP olisi missään kohtaa nimitellyt ketään tai syytellyt perättömästi. AP:tä kyllä melkein heti alettiin kirota ja syyttää katkeraksi, kateelliseksi ja vaikka miksi. Katsokaa nyt vähän peiliin.
Joo-o, kaikki yhteyttä ottaneet miehet on kummallisia ja sönköttäviä avohoitotapauksia, keskusteluun osallistujat kaikki taas katkeria, tyhmiä ja tasapainottomia ämmiä, jotka ei ymmärrä mistään mitään, ei ne osaa edes keskustella eikä perustella mitään. Sitten ap tekee analyysiä vielä keskustelijoiden psyykkisestä voinnista, kuka on ahdistunut ja kuka traumatisoitunut...Kauheen kivasti kyllä juttelee muista ihmisistä. Onneksi hän itse on oikea loistoyksilö, fiksu ja takuulla oikeassa. Muut ne vain tulkitsee hänen hienoa ja sivistynyttä persoonaa virheellisesti.
:D
Oletko koittanut mitä tapahtuu jos vaihdat kuvan ja olet rehellisesti pullukka? Kasvokuvista tulee mieleen että toisessa on jotain vikaa kun ei kroppaansa näytä..
Tai sit se kasvokuva on huono. Monesti sitä on sokea mikä kuva on hyvä ja mikä ei. Saatat tietämättäsi näyttää siinä epämiellyttävältä.
Mutjoo, vaihda kuva ja lue se sun esittelyteksti vielä läpi tai pyydä jotakuta muuta lukemaan. Voi olla ettei sekään oo paras mahdollinen.
Ja voihan sitä laihduttaakin jos oot noin epävarma omasta ulkonäöstään ja koet että hoikempana saisit tasokkaampia miehiä.
Kyllä näkee av:n tason taas, ihme syyttelyä ja paskan puhumista, kun on kyseessä ruma nainen. Ap puhui vaan asiaa, ehkäpä sitä oli hankala niellä ja sitten heti vaan tuomittiin ja nähtiin tikkuja silmissä muttei hirsiä omissa. Olen itsekin rumanpuoleinen ja ns. korkeasti koulutettu. Eipä ole oikein tuo flaksi käynyt milloinkaan, viimeinen suhde päättyi kun olin 23-v. Ja todellakaan ei ole pakko mennä minkään mamujen tai mt-ongelmaisten kanssa treffeille tai edes vaihtaa sanan sanaa! Jokaisella on oikeus valita kumppaninsa. Eihän ap:llä vissiin kovin monia vaatimuksiakaan ollut. Ei minullakaan ole, mutta seuraa on silti tosi vaikea löytää kun on vähemmän viehättävä nainen. Ei tarvi olla edes ylipainoinen, riittää ettei ole vähintään se perusnätti.
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, kaikki yhteyttä ottaneet miehet on kummallisia ja sönköttäviä avohoitotapauksia, keskusteluun osallistujat kaikki taas katkeria, tyhmiä ja tasapainottomia ämmiä, jotka ei ymmärrä mistään mitään, ei ne osaa edes keskustella eikä perustella mitään. Sitten ap tekee analyysiä vielä keskustelijoiden psyykkisestä voinnista, kuka on ahdistunut ja kuka traumatisoitunut...Kauheen kivasti kyllä juttelee muista ihmisistä. Onneksi hän itse on oikea loistoyksilö, fiksu ja takuulla oikeassa. Muut ne vain tulkitsee hänen hienoa ja sivistynyttä persoonaa virheellisesti.
:D
Lue nyt mitä se edes kirjoitti. Ap ei haukkunut palstalaisia ämmiksi vaan tarkoitti että te haluatte painaa hänet siihen katkeran ämmän muottiin. Sitähän tässä aika moni näyttäis tekevän vieläkin, kun näemmä muut saa vapaasti väärinkäsittää Ap:n sanomisia ja parjata häntä, mutta jos hän sanoo jotain takaisin niin on heti se "loistoyksilö". Jestas, ihmiset oikeesti...
Vierailija kirjoitti:
niinpäniin kirjoitti:
Mutta miksi edes ne tavalliset, rumat tai lihavat miehet eivät ota ap:n kaltaisiin naisiin yhteyttä? Siksi, koska rumakin mies kuolaa vain kauniiden naisten perään. T. toinen average nainen, joka ei kelpaa average miehille
Tuttavani (nainen) on kertonut aina saaneensa sen miehen jonka on halunnut. Mitenkö? Olemalla itse aloitteellinen, koska lähes kaikki muut naiset passiivisena odottavat sitä kuka-vaan miehen aloitetta eivätkä mene itse tekemään tuttavuutta, juttelemaan ja kysymään treffeille miestä josta ovat itse kiinnostuneita.
Aloitteellinen nainen yleensä viekin mukanaan sen haluamansa miehen ainakin treffeille asti koska miehet ovat otettuja naisen aloitteellisuudesta, koska se on niin harvinaista.
Sama pätee nettideitin puolellakin, että nainen erottuu edukseen olemalla aloitteellinen. Olet omien sanojesi mukaan olet average nainen ja vertaat itseäsi ap:hen etteivät tavalliset, rumat tai edes lihavat miehet ota yhteyttä?
Tuohan on hyvin yksinkertaista, sinun pitää ottaa se lusikka kauniiseen käteen ja tehdä itse aloitteita miehille. Tavallinen mies ei saa nettideiteissä naisilta yhteydenottoja lainkaan eikä välttämättä vastauksiakaan omiin yhteydenottoihinsa, joten ei ole naiselle vaikeata päästä treffeille asti, jossa sitten nähdään sopiiko ajatukset yhteen toisen kanssa sen verran että siitä voi jotain syntyä.
Eikö olekin kummaa kuinka nämä av:lle kirjoittavat naiset eivät ikinä valita nettideiteistä sitä asiaa kuinka ovat itse ottaneet yhteyttä niin moneen mieheen mutta eivät olleet sopivia. AP:kin vain valittaa sitä kuinka juuri hän ei saa yhteydenottoja miehiltä.. tai noh, tulihan niitä yhteydenottoja vaikka kuinka mutta kun olivat kuulemma vääränlaisia. Itehän toki ei voi ottaa yhteyttä miehiin koska silloinhan seuraa todennäköisesti löytyisi eikä voisi enää valittaa tyhjästä kuten nyt. Ja sitten vieläpä miehet ovat kranttuja. :)
NAISEN PREMISSIT NETTIDEITTAILULLE, JOITA EI NAINEN EI HALUA MYÖNTÄÄ
- Tee deittiprofiili, odota yhteydenottoja miehiltä
- Miehiltä laidasta laitaan tulee yhteydenottoja
- Negaa kaikki kun ovat liian "paskoja"
- Älä ota itse yhteyttä yhteenkään mieheen
- Tule AV:lle ja valita kuinka ongelma on se, että miehet ovat deittipalstoilla niin kranttuja, paskoja tai passiivisia kun eivät ota yhteyttä
Se on kyllä ihan totta, että tuolla kaupungilla tulee iskemään vain sellaiset tyypit, joista päältä päin jo huomaa, ettei varmasti ole mitään yhteistä (esim. hevimöröt tai fiftarityyliset yrittävät tulla iskemään minua).
Itse olen hoikka, laittautunut ja siisti. Miehet jotka kiinnostuvat minusta, ovat epäsiistejä (=pitkäpartaisia, haisevia), lihavahkoja, tupakoitsijoita, pälvikaljuisia (=huom. jo alle 30v!) ja kaiken lisäksi nämä eivät meinaa uskoa, kun sanon etten ole kiinnostunut, vaan jäävät takiaisen lailla roikkumaan - ja jopa vainoamaan.
En etsi mitään lihaskimppua vaan hoikkaa tai normaalivartaloista miestä, jolla ei ole mt-ongelmia tai läheisriippuvuutta ja joka pitää hygieniastaan huolta. Lyhyt parransänki ei haittaa... En halua tyytyä huonoon, koska mielestäni ansaitsen tasoiseni kumppanin.
Hei vaan, minä olen kai suht. kaunis ja kuvalla treffipalstalla. Olen laittanut viestejä kiinnostaville miehille: ei vastausta. En usko, että viestini oli niin epämiellyttävä, että pitää olla lainkaan vastaamatta. No onneksi jotkut miehet laittaa viestiä myös minulle.
Toivoisin suunnilleen omanikäistäni seuraa lähialueilta. Harmi vaan, että useimmat viestit on 10 - 15 vuotta nuoremmilta ja jostain 500 km päästä. Ei vaan korjaus, useimmat viestit on sentään varatuilta ja seksitarjouksia.
Olen yksin kotona, ilman miestä olen ollut treffipalstalla yli 6 kk (eronnut paljon kauemmin sitten). Olen jo tottunut, alkuun kaipasin seuraa kovastikin. Mutta kun ei ole, viihdyn nykyään tietokoneen ja muiden harrastusten parissa ihan ilmankin. Harmi, jos rakkauselämä on mun osalta ohi, olisi paljon annettavaakin :)
Vierailija kirjoitti:
Otsikko huijasi, ap ei olekaan average-nainen vaan rage-nainen. :D
Tai AV-rage nainen?
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä ihan totta, että tuolla kaupungilla tulee iskemään vain sellaiset tyypit, joista päältä päin jo huomaa, ettei varmasti ole mitään yhteistä (esim. hevimöröt tai fiftarityyliset yrittävät tulla iskemään minua).
Itse olen hoikka, laittautunut ja siisti. Miehet jotka kiinnostuvat minusta, ovat epäsiistejä (=pitkäpartaisia, haisevia), lihavahkoja, tupakoitsijoita, pälvikaljuisia (=huom. jo alle 30v!) ja kaiken lisäksi nämä eivät meinaa uskoa, kun sanon etten ole kiinnostunut, vaan jäävät takiaisen lailla roikkumaan - ja jopa vainoamaan.
En etsi mitään lihaskimppua vaan hoikkaa tai normaalivartaloista miestä, jolla ei ole mt-ongelmia tai läheisriippuvuutta ja joka pitää hygieniastaan huolta. Lyhyt parransänki ei haittaa... En halua tyytyä huonoon, koska mielestäni ansaitsen tasoiseni kumppanin.
Olisko se taso jotain muuta kuin mitä itse kuvittelet sen olevan?