Missä te olitte sillä hetkellä kun 9/11 tapahtui?
Kommentit (148)
Kotona. Söin spagettia, jauhelihakastiketta ja punajuurisalaattia juuri, kun uutiset alkoivat. Olin 11-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Oli työpäivän jälkeen kotona ns. Omaa kivaa.
Vasta pari tuntia myöhemmin netistä selvisi mitä oli tapahtunut.
Mistä alapeukut? Onko itsetyydytys yhä niin tabu, ettei sitä saa mainita. Pitäisikö kiertää ja sanoa, että olin kotona lepäämässä töiden jälkeen?
puolukassa, kun tulin kotiin ni muu perhe teeveen ääressä, ja kerto tilanteen. olin 17v ja vielä tänä päivänä ihmettelen, miten mua ei sen vertaa kiinnostanu, että oisin kattonu teeveetä koko illan, nykyään tekisin niin!
Nukuin, olin todella kipeä sinä päivänä. Avopuolisonsa tuli töistä kotiin ja herätti, koska jotain hullua on tapahtunut.
Katsoin toisen tornin sortumista livenä tv:stä ja olo oli tosi epätodellinen.
Kotiin tultua telkkari auki ja uutiset pisti silmään. Kyllä hiljaiseksi meni koko porukka.
Olin just tullut koulusta kotiin ja isä oli katsomassa telkkaria, bbc-kanavaa muistaakseni. Menin sitten katsomaan myös telkkaria ja näin siinä miten toinen lentokone osui toiseen torniin. Ei unohdu ikinä tuo tapahtuma. Kammottavaahan se oli ja on yhä.
Tultiin miehen kanssa kaupasta. Telkkari auki ja suorassa lähetyksessä toinenkin torni sortui. Olo oli epäuskoinen ja koko ilta seurattiin tapahtumia.
Äidin kanssa oltiin ostamassa juhlamekkoa jonnekin syntäreille.Taisin olla joku 6 kk
Sain kuulla jutusta vasta 7 vuotiaana
Ulkona leikkimässä. Kun mentiin veljen kanssa sisälle, äiti katsoi järkyttyeenä uutisia.
T. -93
Silloisessa työpaikassani, joskin uutislähetyksiä oli mahdollista seurata vasta kotiin päästyä.
En muista missä olin. Eikä tuo uutinen erityisesti hätkähdyttänyt kun kuulin siitä. Tuhansia ihmisiä tapetaan joka päivä, koko ajan jossain päin on sota ja viattomia ihmisiä kuolee. Näiden tapahtumien kostoreissullakin on varmasti kuollut paljon ihmisiä ja sitä ei kauhistella juuri mitään. Olin silloin 20v.
Olin kaveilla silloin kun se tapahtui, kaverin isä katsoi sitä uutisista ja me tietty myös. Tosin kaverin isä komensi meidät pois leikkimään kun toinen lentokone törmäsi torniin..
Siitähän on muuten nyt enskuussa 15 vuotta täynnä. D:
Koulussa. Olin muistaakseni yläasteella.
Vierailija kirjoitti:
Koulussa. Olin ala-asteella vielä, mutta muistan hyvin sen päivän, kun palasimme välitunnilta ja opettaja kauhistuneena laittoi tv:n päälle..
Teillä oli koulupäivä kesken alakoulussa vielä neljän aikaan iltapäivällä? Tosi hyvin sä muistat hei :D
Synnyttäneiden vuodeosastolla. Kätilö tuli kertomaan.
Muistelen myös että se oli myöhäistä iltapäivää kun ensimmäinen kone törmäsi, neljän aikaan? Yllättävän moni kuitenkin muistaa olleensa koulussa.
Varmaan leikkimässä tai tunkemassa suuhuni jotain epämääräistä. Olin kolme.
Itsepuolustuskurssilla. Kaverilta tuli sekava tekstari tyyliin "tuhansia kuollut", muttei kertonut tarkemmin. Tuli kiire kotiin töllön ääreen.