Missä te olitte sillä hetkellä kun 9/11 tapahtui?
Kommentit (148)
Olin kotona lähdössä urheilu treeneihi ja äiskä sanoi että jätetäänkö treenit tänään väliin?
Loppuilta meni telkkaria kauhistellessa
Välimerellä. Seuraavana aamuna oli lahdella naton sotalaivoja ja hävittäjiä lenteli.
Kaverin luona piirtelemässä tai pelaamassa Simsiä tietokoneella. Olin ala-asteella ja kuulin iskuista vasta autossa vaariltani, joka haki minut kotiin.
Keikkatyöläisten työsuhdeasunnolla yksin kun mies oli töissä, minä raskaana. En muista edes mitä me puhuttiin iskuista illalla kun mies tuli kotiin mutta yksin ollessa katselin Ylen lähetystä.
Töissä treidaamassa. Ihmettelin kun kurssit putos kuin kivi,
Töissä olin. Ja tuntui kyllä hurjalta, olen itsekin kyseisissä rakennuksissa käynyt.
Ostamassa lapseni ekaan synttärikakkuun kynttilää. Meni syntäärijuhlat hiukan eri tunnelmissa, mutta onneksi lapsi ei sitä ymmärtänyt.
Päikkäreillä. Herättyäni meinasin katsoa uutisia. Tulikin sitten vähän erilaiset uutiset kuin odotin.
Töölön yhteiskoulussa ruotsin tunnilla sain kuulla asiasta
Koulussa. Muistan hyvin sen päivän.
Olin tullut juuri töistä kotiin ja avasin telkkarin. Luulin, että joku leffa menossa. Ihmettelin kyllä kellon aikaa.
Olin töissä päiväkodissa, jossa ei ymmärrettävästi paljon uutisia seurailla. Tapahtumat selvisivät minulle vasta alkuillasta, kun olimme menossa ystäville kylään ja siellä pyöri CNN suorana. Esikoinen oli puolitoista vuotias ja kakkonen oli masussa kasvamassa. Oli kyllä tosi kylmä fiilis, että minkälaiseen maailmaan minä näitä lapsia olen tunkemassa.
Stockmannilla kodinkoneosastolla. Siellä oli esittelytelkkarit päällä ka uutisissa näytettiin tapahtunut
Kotona, olin juuri saannut uutisen että rakas isotätini oli kuollut. Siksi tuo tapahtuma ei jäännyt itselle mieleen ollenkaan.
Oli työpäivän jälkeen kotona ns. Omaa kivaa.
Vasta pari tuntia myöhemmin netistä selvisi mitä oli tapahtunut.
Röissä.