Missä te olitte sillä hetkellä kun 9/11 tapahtui?
Kommentit (148)
Katsoin Emmerdale ja ruudun yläosassa alkoi juosta teksti: lentokone osunut WTCiin.
Tein opiskeluun liittyviä juttuja tietokoneella kotona. Kuuntelin samalla radiota, jossa sanottiin, että kaksoistorneihin on osunut lentokoneita. En muistanut, miltä nuo kaksoistornit näyttivät, joten ensin ajattelin, että jonnekin tosi ylös, rakennuksen torniosiin on osunut lentokoneita. Sitten avasin netin ja näin roihuavat pilvenpiirtäjät.
Sohvalla viimeisilläni raskaana, soitin isälleni synttärionnitteluja. Telkkari oli auki. "Oho voi v*u mitä mä just telkkarista näin....????"
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka ei tiedä mitä tällä 9/11 tarkoitetaan?
9/11 Syyskuun 11. päivä. Kaksi terroristien valtaamaa lentokonetta syöksyi New Yorkin WTC rakennuksiin, tuhoten ne täysin.
Googleta 9/11 niin saat lisää informaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka ei tiedä mitä tällä 9/11 tarkoitetaan?
Minkä ikäinen olet, kun tuota et tiedä. Taidat tosiaan olla se ainoa.
Olin koulussa.
Kotona kuulin sitten vähän lisää ja ymmärsin paremmin mitä oli tapahtunut.
Miyan kirjoitti:
Kertokaas.
Mikäs tää edes on, ei osaa kertoo kun ei tiedä :/
Töissä kaupan kassalla. Asiakkaat kertoivat iskusta 🙁.
Olin kotona. Lapset oli tuolloin pieniä. Katsoin telkkaria ja sen jälkeen ei sinä päivänä muuta pystynyt tekemäänkään.
Se oli ihan järkyttävää.
Mutta missäs olit sillä hetkellä, kun kaksoistornien holveista siirrettiin kultavarannot turvaan ennen iskuja?
Olin lukiossa jollain tunnilla kaiketi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin juuri television päälle ja katsoin tosielämän katastrofielokuvaa. Tuli mieleen, että amerikkalaisen elämänmuodon täydellinen ilmentymä monella tasolla.
Jaaha? Aika hyvin nämä muslimiterroristit on iskenyt euroopassakin vai onko Pariisi, Bryssel jne unohtuneet jo?
Et taida muistaa, minä vuosina nämä tapahtuivat? Vai oliko vain provo?
Koulun jälkeen menin kaverille, jossa sen isä katto uutisia ja kerto meille.
Vierailija kirjoitti:
Olin lukiossa jollain tunnilla kaiketi.
Siihen aikaan koulussa?
Katsoin Kaunareita. Sitten tuli MTV:n uutiset... Muistan hyvin, että hain kissan pois parvekkeelta, suljin kaikki ovet ja ikkunat ja laitoin verhot kiinni. Tuntui, että paha on lähtenyt liikkeelle...
En tajunnut iskuja heti vaan vasta muutaman tunnin niiden jälkeen. Eli olin amttikorkeakoulussa opiskelemassa iskujen aikaan kun ne tapahtuivat. En enää muista mikä luento silloin oli. Tulin kotiin HOAS opiskelijasolu asuntoon ja kämppikseni olivat siellä jo katsomassa telkkaria siinä sitten yhdessä ihmeteltiin, että mitäs hittoa on tapahtunut.
Olin tekemässä lähtöä steppitanssitunnille. Telkkari oli vielä päällä. Näin, mitä on meneillään, olin ihan shokissa. En voinut lähteä mihinkään.
Hyvinkäällä opiskelija-asuntolan solukämpässä. Olin juuri tullut koulusta ja laitoin telkkarin päälle hetkeä ennen toisen tornin sortumista. Luulin niinkuin joku muukin tässä ketjussa katselevani elokuvaa.