Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä te olitte sillä hetkellä kun 9/11 tapahtui?

22.08.2016 |

Kertokaas.

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 10-vuotias ja pelkäsin ihan helvetisti, että se jossain vaiheessa kadoksissa ollut kone lentää Suomeen.

Seuraavana päivänä sitten koulussa Counter Strike läpät kavereiden kanssa, "Terrorists win!" :D

Vierailija
102/148 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona nukkumassa. Heräsin jossain vaiheessa yötä ja päätin lukea vähän uutisia. En saanut unta koko yönä luettuani veriteoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoistameininkiä kirjoitti:

Olin kotona lähdössä urheilu treeneihi ja äiskä sanoi että jätetäänkö treenit tänään väliin?

Loppuilta meni telkkaria kauhistellessa

Urheilutreenit, lapsoseni, urheilutreenit.

Vierailija
104/148 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä kotiin tullut, varmaan laittelin ruokaa siinä ja kuuntelin telkkaria puolella korvalla kun ensimmäisestä koneesta uutisoitiin. Jäin seuraamaan vaikka puhuttiin onnettomuudesta, en muista sanottiinko telkkarissa niin vai mietinkö itse että onkohan lennonjohdon koneissa ollut joku häikkä ja koneen lentokorkeus näkynyt väärin tms. Toisen koneen osumisen näinkin sitten suorana, samoin tornien sortumisen. 

Vierailija
105/148 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona yksin koulun jälkeen, katselin jotain piirrettyjä ja yhtäkkiä isä paukahti sisään ja sanoi että laita piirretyt pois, iskän pitää nyt katsoa uutisia. Muistan että harmitti jättää Tenavat kesken. Vähän ajan kuluttua isoveljeni tuli kotiin ja kysyi isältä että onko totta että USAan on hyökätty. Äiti tuli kotiin myöhemmin ja kaikki kolme istuivat koko illan katsomassa uutisia. Itse olin omassa huoneessani leikkimässä koska en ymmärtänyt mistä on kyse ja miten iso asia oli oikeasti kyseessä. Veljeni ei saanut nukuttua sinä yönä ja muistan isäni rauhoitelleen häntä ja sanoneen, että nuo tapahtumat ovat tuhansien kilometrien päässä täältä. Koulussa seuraavana päivänä pidettiin hiljainen hetki.

Vierailija
106/148 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv-uutisten tuottajana. Oli aika kiire päivä silloin...

Vierailija
107/148 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona, istuin sohvan edessä lattialla ja katsoin uutisia. Olin 12-vuotuas ja en heti ymmärtänyt tapahtuneen vakavuusluokkaa, mutta tunnelma kotona on jäänyt mieleen.

Vierailija
108/148 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tullut juuri töistä kotiin ja avasin telkkarin. Luulin, että joku leffa menossa. Ihmettelin kyllä kellon aikaa.

Muuten sama, paitsi että olin tullut luennoilta. 

Vierailija
109/148 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona nukkumassa. Heräsin jossain vaiheessa yötä ja päätin lukea vähän uutisia. En saanut unta koko yönä luettuani veriteoista.

Asuitko Uudessa-Seelannissa kun olit jo yöunilla siihen aikaan? 

Vierailija
110/148 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin juuri Netflixin ja pelasin älypuhelimellani Pokemon Go:ta. Olin ihan äimän käkenä että kappas tuommoista.

Vierailija
111/148 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin yksiössäni, jäin katsomaan telkkua äimän käkenä...

Vierailija
112/148 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylän Keljon Citymarketin parkkipaikalla.

Vierailija
113/148 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarissa. Kuulin asiasta vasta vuosia myöhemmin, lehdestä kai luin. Olin 6v silloin

Vierailija
114/148 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ruokakaupassa äidin kanssa ja kun tultiin kotiin nähtiin uutinen kun avattiin telkkari. 

Vierailija
115/148 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla luennolla. Kun luento päättyi ja astuttiin ulos salista, tunnelma käytävällä oli heti havaittavan "sähköinen". Kännykässä oli jo viesti mieheltä, että olenko telkkarin ääressä. Tajusin, että jotain hirveää on sattunut ja menin kipin kapin kotiin. 

Vierailija
116/148 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kasseissa siittiönä

Vierailija
117/148 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

USAssa. Kaikki lentoliikenne pysaytettiin kun kolmas kone putosi pellolle Pennsylvaniassa eika kukaan tiennyt kuinka monta oli viela tulossa. Taalla on paivisin aina 2000+ konetta ilmassa joka hetki, ihmiset jaivat jumiin ympari maata, vuokraamoista loppui autot.

Kaikki suuret kaupungit halytystilassa kun huhuttiin uusista iskuista, pilvenpiirtajia evakuoitiin. Elama sekaisin monta paivaa.

Vierailija
118/148 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilan tavaratalossa Helsingissä.

Vierailija
119/148 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärissä. Tulin kotiin ja luulin että mies katsoo telkasta toimintaleffaa.

Vierailija
120/148 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa seiskaluokalta kotia ja kotona isä katteli CNN.ää ja meuhkas, että jenkeissä lentänyt lentokone pilvenpiirtäjään ja Suomessa tiedetä asiasta mitään. Siinä kateltiin suorana CNN.ää, kun lenti se toinenkin ja kumma kyllä ei herättänyt mitään tunteita kun näkis sen että siinä kuoli just se pari sataa tyyppiä nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä