Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käytät pikkuhousunsuojia?

Vierailija
20.08.2016 |

Joudun käyttämään nykyisin päivittäin ja vaihdan yleensä 2-5 kertaa päivässä. Ihmettelen, jos joku on jatkuvasti ilman pikkuhousunsuojia eikä edes vaihda alushousujaan joka päivä...

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä päivittäin. En mä oikein tykkää töissä vaihdella alkkareita montaa kertaa päivässä.

Vierailija
42/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kokeilin vuodon niukempina päivinä, menivät mykkyrälle alkkareissa, kuka sellaisilla mitään tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko käyttää aina, kun muuten on pikkarit kokoajan märkänä.

Sama täällä. Mun pitäis kyllä vaihtaa pikkarit melkoisen monta kertaa päivässä, jos haluais et on kuiva olo.

Vierailija
44/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, hautuu paikat ihan turhaan.

Vierailija
45/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kiitos Cerazette-pillereuden aiheuttaman jokapäiväisen vuodon... Ottaa päähän, jo puoli vuotta samaa rataa

Vierailija
46/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joka päivä valitettavasti, vaikka se voi lisätä vuotoa. Ainakin valkovuotoa, näin lääkärini sanoi mulle. Pikkuhousunsuojat ovat kuitenkin jatkuvassa käytössä sellainen ärsyke, joka lisää vuotoa, joka taas lisää tarvetta suojille...eli kierre on valmis.

Öisin en aina käytä, päivisin on pakko. Tai sitten vaihtaa pöksyjä kesken päivän monta kertaa. Helpompi on vaihtaa suoja aina tarvittaessa.

Vierailija
47/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo edes osaanu ajatella että joku käyttäis niitä joka päivä, mut näköjään yllättävän moni. mulla vaan ollu käsitys ettei sellai oo "normaalia" et päivittäin jotain vuotaa niin paljon et pitää suoja olla.

Vierailija
48/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin niitä joskus, ja muistan, kun valkovuotoa oli ihan hirveästi ja ajattelin, etten koskaan voisi olla ilman. Sitten pikkuhiljaa totuttelin pois niistä, ja aloin käyttää sopivia alushousuja ja nykyään ei ole valkovuotoa juuri koskaan. Hameen kanssa olen myös ilman alushousuja näin kesäisin, eikä ongelmaa :) ei enää koskaan pikkuhousunsuojia..

Vierailija
49/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin jos ja kun mulla on kuukautiset, eli kolme-neljä kertaa vuodessa. Onneksi noita ei tarvitse useammin käyttää, jo parin päivän käyttö kuivattaa limakalvoja ikävästi.

Vierailija
50/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän joka päivä valitettavasti, vaikka se voi lisätä vuotoa. Ainakin valkovuotoa, näin lääkärini sanoi mulle. Pikkuhousunsuojat ovat kuitenkin jatkuvassa käytössä sellainen ärsyke, joka lisää vuotoa, joka taas lisää tarvetta suojille...eli kierre on valmis.

Öisin en aina käytä, päivisin on pakko. Tai sitten vaihtaa pöksyjä kesken päivän monta kertaa. Helpompi on vaihtaa suoja aina tarvittaessa.

Se voi vaikuttaa, tai sitten ei. Itse olen kärsinyt vuosia märistä pöksyistä, pikkuhousunsuojan käyttö ei ole vaikuttanut asiaan. Mielummin sitten suoja kun aina vaihtamassa pöksyjä. Öisin ilman oleminen ei vaikuta.

Vierailija
51/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsasta valkovuotoa täälläkin. Lääkäri sanoi, että joillakin naisilla se vaan on ominaisuus, vaikka kaikki tulehdukset ja hiivatkin olisi tutkittu, ja kaikki on ok. Öisin en käytä, vaan tuuletan silloin alapäätäni ja muutenkin kotona ollessani pidän vanhaa yöpaitaa 'kotimekkona', silloin ei ole pikkareita. Yöpaitana sitten toinen yökkäri.

Vierailija
52/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen välissä käytän valkovuoto niin runsasta, että on vaan pakko käyttää suojaa. Vuotoni on ihan normaalia. Joillakin sitä vaan on enemmän kuin toisilla. Ei kiva, mutta minkäs teet.

Vierailija
53/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No usein käytän. Minä käytän pikkuhousunsuojia aina, kun käytän pikkuhousuja, paitsi stringien kanssa, jolloin käytän minitamponia. Valkovuoto on ollut runsasta 10 vuotiaasta lähtien, ei ole kuitenkaan ollut koskaan hiivaa. Muuten pikkarit kastuu puolessa tunnissa, eikä märissäkään huvita olla. Näin tiheästi en viitsi pesulla ravata.

Vierailija
54/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina, kun kierukka saa aikaan jatkuvan " valutuksen" ...

Vierailija
55/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kyllä myös päivittäisessä käytössä suojat, koska muuten saisin jatkuvasti vaihtaa alushousuja. on kyllä kiusallinen ja inhottava vaiva, en tiedä onko sille mitään tehtävissä...

Vierailija
56/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, sillä kyrvästäni ei valu mitään.

M18

Vierailija
57/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttäny jo teiniajoilta asti päivittäin, mulla on sen verran kostea alapää aina(normaalia mutta runsasta valkovuotoa), että jos en käytä, niin pikkarit on märät kokoajan ja tulee parhaimmillaan läpi farkuistakin. Vaihdan suojaa usein 3-6 krt/pv Pikkarinsuojista ei ole tullut mitään ongelmia ikinä, joten miksipä en käyttäisi, kun olo tuntuu sillai varmalta ja mukavan raikkaalta.

Vierailija
58/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittäin. Ennen kuin aloin käyttää, oli pikkuhousut, sukkikset ja päällyshousut litimärkänä runsaasta valkovuodosta. Nyt vuoto jää suojaan. Käyn päivittäin suihkussa ja vaihdan alushousut.

Kysyin kerran neuvolan lääkäriltä, että lisääkö pikkuhousunsuojan käyttäminen valkovuotoa kuten väitetään. Ei kuulemma lisää.

Onko tuollaine vuoto ihan normaalia?

Ja vastauksena kysymykseen. En koskaan. Ainoa vuoto on menkat ja silloin on eri suojat.

Vierailija
59/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon käyttäny jo teiniajoilta asti päivittäin, mulla on sen verran kostea alapää aina(normaalia mutta runsasta valkovuotoa), että jos en käytä, niin pikkarit on märät kokoajan ja tulee parhaimmillaan läpi farkuistakin. Vaihdan suojaa usein 3-6 krt/pv Pikkarinsuojista ei ole tullut mitään ongelmia ikinä, joten miksipä en käyttäisi, kun olo tuntuu sillai varmalta ja mukavan raikkaalta.

Mä oon kans aina tosi kostee! aina oon ollut. Mieluummin olisin kuivempi, ärsyttää kun aina on märkä tunne alhaalla vaikka ois hetki sitten käyny vaihtamassa kuivan suojan pikkareihin. Ikinä en voi liikkua missään etteikö tarviis olla suoja pöksyissä ja joudun vaihtamaan suojaa usein päivässä. Tää "vaiva" (ominaisuus) ärsyttää varsinkin kesäaikaan.

Vierailija
60/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt. En ymmärrä niiden ideaa jos ei ole haittaavaa valkovuotoa. Vaihdan alushousut joka päivä, eikä alapäässäni ole mitään erikoisia hajuja. En halua jotain ylimäärästä hautumaan housuihini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi