Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi jaksaa tehdä työnhakuvalmennuksen verkkotehtävät

Vierailija
20.08.2016 |

Ei vaan tuo turhuus kiinnosta. Onneksi noita videoita ole pakko kattoa, kun ottaa äänet pois ja antaa pyöriä taustalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ne tehtävät ovat? Kerro jotain kurssista tai vaikka enemmänkin, jos jaksat, kesto, sisältö yms. Mua varmaan odottaa seuraavaksi ko. kurssi myös..

Vierailija
2/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen työnhakija olet? Miten käyttäydyt työhaastattelussa? Kerro vahvuutesi millä erotut muista hakijoista. Tee CV.

Kävin ammattikoulun jonka jälkeen olin töissä ja myöhemmin kävin amk.n. Kesät ollut töissä, harkkapaikat hoidettu ite niin amiksessa kuin amk.ssa ja tämmöstä pitää nyt "opetella". Varmaan ihan hyvä sille välivuodelle jääneelle ylioppilaalle, mutta muille täysin turhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämmöisellä kurssilla. Saman jankkaamista päivästä toiseen. Tykkään kurssista en sen sisällön vaan ihmisten takia. Mielenkiintoisia ihmisiä jota kiva analysoida :D

Vierailija
4/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tämmöisellä kurssilla. Saman jankkaamista päivästä toiseen. Tykkään kurssista en sen sisällön vaan ihmisten takia. Mielenkiintoisia ihmisiä jota kiva analysoida :D

Onhan se jees olla uusien ihmisten seassa sekä saada uutta sisältöä elämään, mutta muuten tää on kyllä niin turhaa.

Vierailija
5/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan nuo kurssit kestävät?

Vierailija
6/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et ole työpaikkaa muuten löytänyt, pitäisi nyt edes ottaa vastaan kaikki apu mitä on tarjolla. Olet häpeällinen, kaltaisillesi laiskureille on karenssi paikallaan.

Vierailija
7/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikosta kuukauteen.

Vierailija
8/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just omin viikon kurssilla, eilen loppui. Cv:n ja työhakemuksen tekoa, piti ottaa yhteyttä pariin mahd. Työpaikkaan, haastattelussa toimimista ym. Muutamia uusia pointteja sai ja vähän lisäintoa yrittämiseen työpaikan haussa, muuten aika turha.

Vierailija
9/9 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän toteutuksesta. Itellä on kaksi viikkoa kun tehtävät pitää tehdä netissä ja tunnilla on vaan diipadaapaa piilotyöpaikoista yms.