Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käytät pikkuhousunsuojia?

Vierailija
20.08.2016 |

Joudun käyttämään nykyisin päivittäin ja vaihdan yleensä 2-5 kertaa päivässä. Ihmettelen, jos joku on jatkuvasti ilman pikkuhousunsuojia eikä edes vaihda alushousujaan joka päivä...

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudun käyttämään nykyisin päivittäin ja vaihdan yleensä 2-5 kertaa päivässä. Ihmettelen, jos joku on jatkuvasti ilman pikkuhousunsuojia eikä edes vaihda alushousujaan joka päivä...

En käytä lainkaan vaan vaihdan alkkarit joka päivä uusiin. Ihmettele rauhassa tai hae apua ongelmaasi joka ilmeisesti on liiallinen  valkovuoto. Pikkuhousunsuojat hautovat ja lisäävät tulehduksia, puuvilla ois paras.

Vierailija
22/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joka päivä koska kiihotun tosi helposti  ja muutenkin mulla on aina märkä pillu ja joudun vaihtamaankin suojaa useesti päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Mutta todellakin vaihdan alkkarit tiheästi.

Vierailija
24/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen vaan, että ei taida olla mikään kovin hohdokas alku spontaanille seksille jos nainen hautoo jatkuvasti jotain suojia pikkareissaan...

Vierailija
25/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen käytin joka päivä, mutta onneksi "opettelin pois" siitä tavasta. Paljon parempi olla. Mulla on aika runsasta valkovuotoa, välillä on kuitenkin pikkuhousut märät. Mut ei mahda mitään, mieluummin ilman pikkuhousunsuojaa. Käyn joka ilta pesulla ja aamulla laitan puhtaat alushousut

Vierailija
26/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään käytän jokapäivä koska olen tulisesti ihastunut työkaveriin ja aika usein märkä ikävä kyllä..

Vierailija
27/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän päivittäin, koska minulla on osan kuukaudesta niin runsaasti valkovuotoa, että pikkuhousut tuntuisivat inhottavan märiltä ja limaisilta, jos en laittaisi niihin suojaa. 4 vessapaperiarkkia ajaa hätätilanteessa saman asian, mutta eivät pysy kävellessä kovin hyvin paikallaan. Ei ole mitään tulehdusta tai muuta vikaa, tutkittu on, vaan osalla naisista tulee valkovuotoa normaalistikin vähemmän ja toisilla enemmän. Itse en pidä märän ja limaisen tuntuisista housuista, joten laitan suojan ja vaihdan sitä tarpeen mukaan.

Vierailija
28/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisten aikaan tamponin kans ja loppuvuodon aikaan 2-3 päivää eli yhteensä 5-6 päivää kuukaudessa.

Niin ja joskus laitan seksin jälkeen kun ei tiedä milloin ne mällit valuu ulos...

Vierailija
29/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän silloin tällöin, jos on normaalia runsaammin valkovuotoa tai epäilys, että menkat alkaa saman päivän aikana. Silloinkin yleensä vain kodin ulkopuolella. En pystyisi käyttämään jatkuvasti.

Vierailija
30/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan. Mulla ei ole kuukautisia, eikä muulloin vuoda mitään. Pesen joka aamu ja laitan puhtaat alushousut.

Vagina on itsepuhdistuva elin. Se puhdistaa itseään erittämällä vuotoa. Olisin huolissani, jos minulta ei tulisi vuotoa, sillä se kertoisi siitä että vagina ei puhdistu sisältä normaalisti.

Vierailija
31/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina seksin jälkeisenä päivänä ja ovulaation aikaan jolloin mulla on todella runsas valkovuoto. Myös menkkojen aikaan käytän pikkuhousunsuojia tamponin kanssa.

Vierailija
32/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän tosi usein, melkein aina kun en oo kotona aina vuotaa sen verran että tarvii suojan muuten on pikkarit inhottavasti märkänä.

Vierailija
33/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pikkuhousunsuojia menkkoja odotellessa ja niiden vikoina päivinä, kun vuoto on vähäistä. Muina aikoina en.

Vierailija
34/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo lähes kolmekymmentä vuotta päivittäin. Siksi, että valkovuotoni on niin runsasta ja inhoan märkiä pikkareita. Helpompi vaihtaa suoja aina tarvittaessa.

Vierailija
35/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on pikkuhousunsuoja lähes aina päivisin, ehkä pari päivää kuusta on sellaisia etten käytä.

Vierailija
36/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain kuukausten aikaan, siis ehkä ekana päivänä ja vikoina päivinä kun ei tartte tamponia. Vaihdan puhtaat alushousut joka päivä ja käyn pesen itseni.

Vierailija
37/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joiden mielestä pikkuhousunsuojat hiertävät tai tuntuvat muuten epämukavilta, kokeilkaa Libressen So Slim -suojia (vihreä paketti). Ne on tosi ohuita eikä niitä oikeasti edes huomaa.

Vierailija
38/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin ennen kokoajan, ja valkovuotoa oli paljon, hiivakin usein. Lääkäri vihjaisi kerran, että jospa se vaikuttaa asiaa. Lopetin niiden käytön ja parissa kuukaudessa tilanne oli normaali. En ole sen jälkeen käyttänyt.

Vierailija
39/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te joiden mielestä pikkuhousunsuojat hiertävät tai tuntuvat muuten epämukavilta, kokeilkaa Libressen So Slim -suojia (vihreä paketti). Ne on tosi ohuita eikä niitä oikeasti edes huomaa.

Ei mulla hierrä, en ees tunne sitä suojaa pöksyissä. Nuo so slim suojat on kyllä niin ohuita että mun vuodoille ei kyllä käy siitä tulee heti läpi oon kokeillu niitäkin. Käytän alwaysin niitä tuoksuvia.

Vierailija
40/87 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käyttää aina, kun muuten on pikkarit kokoajan märkänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme