Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esko Eerikäinen ja Jari Mentula jakavat kokemuksiaan ja elämänviisautta jälkipolville

Vierailija
20.08.2016 |

Esko - Stripparin tarina
"Kauan odotettu eka kerta maistui niin karvaalta, että Esko lupasi itselleen olla jatkossa panematta. Ja se on raju lupaus keneltä tahansa viisitoistavuotiaalta."
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001244158.html

Jari Mentula: Bull's all out
Bull Mentula avoimena uutuuskirjassa: "Pidän seksistä ja itsetyydytyksestä"

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016081622141466_vi.shtml

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Mitäköhän cheekki kirjoittaa kohta julkaistavassa elämänkerrassaan.

Tulossa sellainenkin kohtapuoliin. 

Kova kiire näillä elämänkerroilla nykyaikana. Elämää ei välttämättä eletty kovinkaan paljon niin jo kirjoitetaan elämänkerta.  Ehtii vielä pari jatko-osaakin kirjoittaa niin halutessaan ja mikäli saa niihin tarpeeksi aineistoa raavittua kasaan.

.

Vierailija
2/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on muistelmissa muotia kertoa yksityiskohdat seksielämästään.  Ketä kiinnostaa...:p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat, joita tapahtuu verrattain monelle immeiselle, nostetaan esiin merkityksellisenä kun ne tapahtui jollekin julkkishörhölle.

Tyyliin "nuorena paneskelin ja olin pissapää mut hei sitte mä niinku rauhoituin ja rakastuin,  must tuli nallekarhu, huisaa, mut mä niinku diggaan runkata yhä aika reippaasti ei se niinku oo mun muijalta veks"

tai "mun eka kerta oli äärimmäisen mielenkiintoinen joka kaikkia varmaan kiinnostaa et millanen se mun ekakerta oikeen oli ja sitte mää, mää, panin ja en tykänny mut sit mä niinku myöhemmin tykkäsin panna esimerkiksi Saija-Sinikan, Ritvan, exvaimopolvetmuhkuroillamuapettäneen kirsin, pläpäpläpäplää.

Aiemmin söötti mies muuttui yllättäen ällöksi.

Vierailija
4/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko tuo vanha elostelija:) samanlainen elostelija kuin Teukka Selänne. Tai Tomi Metsäketo

Vierailija
5/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esko tuo vanha elostelija:) samanlainen elostelija kuin Teukka Selänne. Tai Tomi Metsäketo

Mainitsemastasi "Tree Amigosta" ainoastaanTomilla on kivat kikkurat.

Vierailija
6/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Mitäköhän cheekki kirjoittaa kohta julkaistavassa elämänkerrassaan.

Tulossa sellainenkin kohtapuoliin. 

Kova kiire näillä elämänkerroilla nykyaikana. Elämää ei välttämättä eletty kovinkaan paljon niin jo kirjoitetaan elämänkerta.  Ehtii vielä pari jatko-osaakin kirjoittaa niin halutessaan ja mikäli saa niihin tarpeeksi aineistoa raavittua kasaan.

.

Näiden miesten elämänkerrat ovat satakertaa huvittavampaa vessaluettavaa kun aiempi kansansuosikki Juha Vuorisen Juoppohullun päiväkirja.

Vierailija
7/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä vasta kansan kynttilöitä hyi ziisus.

Vierailija
8/8 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskon exänä on varmasti parempi kuin nyxänä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä