Kuinka usein käytät pikkuhousunsuojia?
Joudun käyttämään nykyisin päivittäin ja vaihdan yleensä 2-5 kertaa päivässä. Ihmettelen, jos joku on jatkuvasti ilman pikkuhousunsuojia eikä edes vaihda alushousujaan joka päivä...
Kommentit (87)
En käytä koskaan, ei oo ollut tarvetta. Suihkussa käyn 5-7 kertaa viikossa, alapään pesen päivittäin. Alushousut vaihdan myös päivittäin. Ainut milloin moisille vois olla tarvetta, on kuukautisten aikaan, mutta käytän silloin kuukuppia. Ällöttää siteet ja pikkuhousunsuojat, ovat aika ihanteellisia kasvualustoja bakteereille.
Meitä on erilaisia ? Toisella tulee tippa valkovuotoa, toisella paljon päivän aikana. Mä vaihdoin suojaa ainakin kolmesti päivässä ennen kuin siirryin ihan vaan käyttämään vessapaperia alushousuissa, koska pikkuhousunsuojat hautoivat liikaa. Ihan normaali alapää on minulla, mutta kostun vaan todella helposti ja kirkasta & hajutonta vuotoa on paljon.
Teinistä asti runsaan valkovuodon takia pikkuhousunsuoja on lähes aina pöksyissä.
Libressellä ja Vuokkosilla on hengittäviä suojia puuvillamaisella päällysteellä, joten ei tunnu miltään hautuvalta muoviläpyskältä (vrt. Always hyi) :D Ilman pikkuhousunsuojaa voi farkkujen sauma tuntuu liiankin hyvin ja sit ainakin ollaan pöksyt märkinä!
Kertaakaan n. kymmenen vuoden aikana en oo hiivaa tms ongelmaa asiaan liittyen kohdannu :)
Miksi pitäisi käyttää jos laittaa jokapäivä uudet? Eriasia josmenkkojen lopussa vuotaa vielä vähän jotain.
Välillä, kun jossain vaiheessa kiertoa on niin runsas valkovuoto.
Minulla oli ongelma runsaan valkovuodon kanssa ja sain terkkarilta käskyn lopettaa siteiden käytön muutoin kuin kuukautisten aikaan. Tein työtä käskettyä ja johan ratkesi ongelma. Alapää siis vaan ärsyyntyy jatkuvasta siteiden käytöstä, sitä varten alushousissakin on aina hengittävä puuvillainen haarakiila. Nyt vanhempana en todellakaan jaksa hermostua pienestä ohivuodosta ja kaikista muista vaginan sivutuotteista, sitä varten niitä alushousuja pestään.
Jos voisinkin olla pelkillä pikkareilla ees yhen päivän oisin niin onnellinen mutta kiitos jatkuvasti valuvan valkovuodon pakko on käyttää suojaa aina muuten tulee vuoto läpi kaikista housuista ja tää vituttaa etenkin kesällä kun ei rannallakaan voi olla biksuissa ilman suojausta ja sitten kun se näkyy läpi niistä bikinihousuista.