Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille kelpaisi mikä tahansa nainen

Vierailija
17.08.2016 |

Olen nuori nainen ja parisuhteessa, mutta pari vuotta sitten en ollut ja reilun vuoden ajan Tinderiä ja pyörähdin nopeasti Suomi24 treffeissä. Käyn myös paljon ulkona, esimerkiksi musiikkikeikoilla, joten tapasin miehiä luonnossakin (luonnossa tapasin miehenikin lopulta).
.
Osa miehistä joihin tutustuin, olisi kelpuuttanut melkein minkä tahansa naisen. Tämä selvisi hyvin nopeasti puheesta ja käytöksestä. Myös minun kanssani nämä miehet olivat valmiita yrittämään tosissaan, vaikka juttumme ei olisi toiminut mitenkään päin.
Meillä ei ollut välttämättä mitään yhteistä mielenkiinnonkohdetta, huumorintajumme eivät kohdanneet, tulevaisuuden haaveet olivat erilaisia. Silti nämä miehet halusivat aina nähdä uudestaan, pommittivat viesteillä ja olivat valmiita esittelemään minut kavereilleen.
Miehet itsekin tiedostivat ongelmat välillämme, jos minä en nauranut heidän vitseilleen niin eivät hekään minun jne. Kun puhuin harrastuksistani, kuuntelivat kovinkin kiinnostuneina ja kyselivät lisää, mutta seuraavalla tapaamisella olivat unohtaneet lähes kaiken (en tarkoita vain jotain pieniä yksityiskohtia).
.
Nämä ihmissuhteet olivat epämiellyttäviä ja lopulta minä olin se, joka näissä lopetti tapailemisen. Yleensä lopetin siinä vaiheessa kun olisi pitänyt siirtyä seksin harrastamiseen, tein valinnan että olen mieluummin ilman (turha höpöttää pihtaamisesta siksi etten makaa ei-kiinnostavien miesten kanssa, parisuhteessa olen hyvin aktiivinen ja kokeilunhaluinen).
.
En ymmärrä, miten nuo miehet olisivat valmiita suhteeseen lähes kenen tahansa kanssa? Eikö kumppanin pitäisi olla paras ystävä? Minulle olisi vaivaannuttavaa elää sellaisen miehen kanssa, joka on ihan kunnollinen ja hoitaa osuutensa, mutta jonka kanssa ei olisi mitään yhteistä harrastusta, elämäntapaa tai edes molempia huvittavaa komediasarjaa.
Yksi teoriani on, että nämä miehet eivät ole olleet paljoa tekemisissä naisten kanssa tai ovat olleet tekemisissä yhden tyyppisten naisten kanssa. He eivät tiedä, että naisia on paljon erilaisia ja että esim minä en ole heille sopivin. He kenties pitävät naisia yhtenäisenä ryhmänä, ja koska naiset eivät heidän kuvitelmissaan sisällä juurikaan eroja, jokainen ok-näköinen nainen on mahdollinen elämänkumppani?
Toisaalta tuolla tavalla treffeillä käydessään luulisi heidänkin oppivan, että naisia on erilaisia.
Sitten toki se vaihtoehto, että heidän ei ole helppo saada naisia, jolloin yrittävät kynsin hampain aina kun mahdollisuus ilmestyy. Mutta onko ei-niin-kiinnostavan naisen seura parempi kuin yksinäisyys?
.
Vaikka otsikko onkin kärjistävä, en tarkoita kaikkia maailman miehiä. Puhun vain heistä, jotka kuuluvat yllä kirjoittamaani ryhmään.

Kommentit (368)

Vierailija
61/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin miettiä, olisiko miesten asema deittailun maailmassa parempi jos he laittaisivat viestiä vain niille jotka heitä ihan aikuisten oikeasti kiinnostavat. Naiset eivät saisi satojen viestien tulvaa joka syntyy kun miehet avaavat keskustelun jokaisen suunnilleen oikean ikäisen kanssa, jolloin nainen ehtisi oikeasti vastaamaankin, ilman tunnetta että on "vaan joku".

Vierailija
62/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella viihtymään itsensä kanssa, oli sitten suhteessa tai ei. Tällöin parisuhde on vapaaehtoinen, vaihtoehto muiden joukossa, jolloin myös miehellä on varaa valita se erityinen nainen, jos sellainen kohdalle sattuu, koska hänelläkin on vaihtoehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa opetella viihtymään itsensä kanssa, oli sitten suhteessa tai ei. Tällöin parisuhde on vapaaehtoinen, vaihtoehto muiden joukossa, jolloin myös miehellä on varaa valita se erityinen nainen, jos sellainen kohdalle sattuu, koska hänelläkin on vaihtoehtoja.

Komppi. Ihminen on paljon mielenkiintoisempi silloin kun hän viihtyy omassa nahassaan ja on tyytyväinen elämäänsä. Semmoinen ihminen ei vaikuta myöskään ahdistavalta takiaismieheltä, koska ei sitä ole.

Vierailija
64/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että tällainen ajatus  on naisnäkökulmasta hieman absurdi, varsinkin nuoren naisen näkökulmasta katsottuna, kun valintamäärä halukkaiden miesten joukosta on lähes rajaton. Suurimmalla osalla miehistä ei kuitenkaan ole juuri mistä valita, vaan pitää ottaa kiinni sieltä mistä saa, vaikka se nyt ei aivan täydelliseltä tuntuisikaan. Nuoren naisen, joka voi valita miehen kymmenien tai satojen joukosta, ei tietysti pidäkään tyytyä sellaiseen ihan kivaan. Ja nuori nainen nyt muutenkin haaveilee unelmissaan täydellisestä rakkaudesta, joka vie jalat alta. Miehen, joka kovalla yrittämällä ja aloitteellisuudella saattaa päästä sen yhden nuoren naisen kanssa parisuhteeseen, voi mielihyvin tyytyä siihen ihan kivaan, vaikkei se nyt miltään tähtiä räjäyttävältä vuosisadan rakkaustarinalta tuntuisikaan. Alle kolmekymppisiä naisia on jo määrältäänkin noin 60000 vähemmän kuin saman ikäluokan miehiä, joten 60000 nuorta miestä jää kokonaan ilman naista Suomessa.

Vierailija
65/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että tällainen ajatus  on naisnäkökulmasta hieman absurdi, varsinkin nuoren naisen näkökulmasta katsottuna, kun valintamäärä halukkaiden miesten joukosta on lähes rajaton. Suurimmalla osalla miehistä ei kuitenkaan ole juuri mistä valita, vaan pitää ottaa kiinni sieltä mistä saa, vaikka se nyt ei aivan täydelliseltä tuntuisikaan. Nuoren naisen, joka voi valita miehen kymmenien tai satojen joukosta, ei tietysti pidäkään tyytyä sellaiseen ihan kivaan. Ja nuori nainen nyt muutenkin haaveilee unelmissaan täydellisestä rakkaudesta, joka vie jalat alta. Miehen, joka kovalla yrittämällä ja aloitteellisuudella saattaa päästä sen yhden nuoren naisen kanssa parisuhteeseen, voi mielihyvin tyytyä siihen ihan kivaan, vaikkei se nyt miltään tähtiä räjäyttävältä vuosisadan rakkaustarinalta tuntuisikaan. Alle kolmekymppisiä naisia on jo määrältäänkin noin 60000 vähemmän kuin saman ikäluokan miehiä, joten 60000 nuorta miestä jää kokonaan ilman naista Suomessa.

Naisille voisi tehdä hyvää elää vaikkapa viikko nuorena miehenä - kun kirjautuu deittipalveluun, niin siellä ei olisikaan niitä kymmentä kehumisviestiä ja yhteydenottoa, vaan aina päivästä toisen tyhjää täynnä. Kontaktien eteen pitäisi tehdä kovaa työtä ja olla itse aloitteellinen, niin saattaa saada muutaman keskustelun kuukaudessa. Kyllä siinä tulee paljon yksinäisempi olo ja sitä osaisi arvostaa jo ihan sitä kivaa suhdettakin. Tosin, moni nainen ajautuisi itsemurhaan tai mielenterveysongelmiin, kun sitä huomiota vastakkaiselta sukupuolelta ei yksikertaisesti tulisi missään.

Vierailija
66/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1)En ymmärrä, miten nuo miehet olisivat valmiita suhteeseen lähes kenen tahansa kanssa?

2) Sitten toki se vaihtoehto, että heidän ei ole helppo saada naisia, jolloin yrittävät kynsin hampain aina kun mahdollisuus ilmestyy.

3) Mutta onko ei-niin-kiinnostavan naisen seura parempi kuin yksinäisyys? 

1) siksi ettei miehillä ole parisuhdemarkkinoilla muita vaihtoehtoja kuin toimia juuri noin, tai viettää loppuelämänsä yksin.

2) ei tuo ole mikään vaihtoehto, vaan täyttä todellisuutta 95% kaikista miehistä.

3) 99% miehistä on sitä mieltä että ehdottomasti on parempi kuin yksinäisyys.

Juuri näin. Jos mies rupeaisi nirsoksi niin hän olisi koko elämänsä yksin. Suurimmalla osalla miehistä ei ole mitään mahdollisuuksia valita vaan olla tyytyväisiä jos saa jonkun. Vaikka sellaisen joka ei sovi hänelle ollenkaan. Parempi se kuin olla yksin.

Vierailija
67/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella säälittävää katsoa vaikka kaupassa, kun kaksi rumaa ovat "löytäneet" toisensa.Akassa on läskiä ja rumuutta ja niin on miehessäkin.Sitten muija selittää  kaikille miten on valkannut miehensä ja mikä vaan ei kelpaa.Parisuhde toimii aina kun kaksi epätoivoista kohtaa :D

Haa, olet varmaan nähnyt meidät! Kummallakin taustalla muita suhteita ja avoliitto, minulla myös aiempi kihlaus. Molemmat korkeasti koulutettuja, mies isossa firmassa johtavassa asemassa ja minä hemmoteltuna kotirouvana kirjaprojektia suunnittelemassa. Elintaso mukava ja mies viihtyy vapaa-aikanaan puutarhassa ja pukeutuu kauppaankin sen mukaisesti. Yhteisiä seikkailuja, harrastuksia ja läheisyyttä riittää vaikka yhdessä on oltu jo yli 10 vuotta. Mies on minua selvästi lyhyempi, vatsakas ja nyt jo kaljuuntuva, minä olen lihava rillipää. En tiedä, riittäisikö ottajia kun ei ole kiinnostanut ympärille katsella sillä silmällä...mutta olemme todellakin loistavasti yhteensopivat.

Sääli pois jos se sinut onnelliseksi tekee!  :DDDDDD

Vierailija
68/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1)En ymmärrä, miten nuo miehet olisivat valmiita suhteeseen lähes kenen tahansa kanssa?

2) Sitten toki se vaihtoehto, että heidän ei ole helppo saada naisia, jolloin yrittävät kynsin hampain aina kun mahdollisuus ilmestyy.

1) siksi ettei miehillä ole parisuhdemarkkinoilla muita vaihtoehtoja kuin toimia juuri noin, tai viettää loppuelämänsä yksin.

2) ei tuo ole mikään vaihtoehto, vaan täyttä todellisuutta 95% kaikista miehistä.

1) Melkein kaikki miehet pariutuvat kuitenkin ilman tätä lähestymistapaa.

2) Tämä on ihan totta, joskaan tilanne ei varmaankaan koske 95 % miehistä

3) Tämä on ihan lööperiä.

-20

Yksinäisyys on pahin kohtalo mitä ihmisellä voi olla

Vierailija
69/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa että aika moni näistä ap:n miehistä ei kelpuuttaisi esim tuksua...

Puheista huolimatta monelle menisi vaikka Tuksun mummo, jos kohta tiukille ottaisikin.

Kyllä Tuksulla vientiä on aivan varmasti, vaikka puhuisi ja tekisi mitä, ja ihan tavismiehiäkin riittäisi jonoksi.

Vierailija
70/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä viesti, on aivan luonnollista että täysin erilaisista markkinamaailmoista tulevat näkökannat ovaet erilaisia. Tätä voisi verrata vaikka siihen, kun miljardööri jättää kahdenkymmenen euron illallisen syömättä, kun ei ole mitenkään erikoisen makuista. Sairauseläkkeellä kituuttava pitkäaikaistyötön puolestaan mättää sen innolla kitusiinsa, kun harvoin sellaista näkee ja ottaa tähteet mukaan jos ei jaksa kokonaan syödä. Miljardöörillä on varaa skipata eikä tunnu missään

Vierailija
71/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-20

1) no ei todellakaan pariudu. Miehet pariutuu kusettamalla naista etteivät tuota tapaa käytä, ja yrittämällä kymmeniä samaan aikaan. Tuota jos jaksaa jatkaa vuosikausia, niin jokin tärppää, mutta kaikki miehet eivät vain moista henkisesti jaksa.

2) joo, 95% voi tosiaan olla hieman alakanttiin, mutta suuruusluokka on kyllä oikea.

3) ei ole vaan täyttä todellisuutta miehille. Näkyyhän se erotilastoistakin, etteivät miehet eroa juuri hae, oli suhde sitten miten huono tahansa, koska se on kuitenkin parempi kuin ei suhdetta.

Hei, olen mies, joten tiedän sinun puhuvan paskaa. Tai siis toivon, ettet oikeasti usko kaikkien miesten olevan noin epätoivoisia ja katkeria.

Itse asiassa sinun kannattaisi miettiä lähestymistapasi vaihtamista, jos se ei toimi. Useimmat naiset ja miehet haluavat tuntea olevansa toiselle erityisiä. Jos et pysty sanomaan, miksi juuri teidän kahden kannattaisi seurustella, jätä väliin. -20

Et sinä mikään mies ole.

Yksikään mies ei kirjoita tuolla tavalla.

Vierailija
72/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kuin miettiä, olisiko miesten asema deittailun maailmassa parempi jos he laittaisivat viestiä vain niille jotka heitä ihan aikuisten oikeasti kiinnostavat. Naiset eivät saisi satojen viestien tulvaa joka syntyy kun miehet avaavat keskustelun jokaisen suunnilleen oikean ikäisen kanssa, jolloin nainen ehtisi oikeasti vastaamaankin, ilman tunnetta että on "vaan joku".

Tuo tarkoittaisi sitä että 99% ihmisistä olisi sinkkuna. Syntyvyys olisi käytännössä 0%.

Ihmiskunta kuolisi koska ihmiset eivät enää seurustelisi eikä edes harrastaisi seksiä.

Vierailija
73/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella säälittävää katsoa vaikka kaupassa, kun kaksi rumaa ovat "löytäneet" toisensa.Akassa on läskiä ja rumuutta ja niin on miehessäkin.Sitten muija selittää  kaikille miten on valkannut miehensä ja mikä vaan ei kelpaa.Parisuhde toimii aina kun kaksi epätoivoista kohtaa :D

Haa, olet varmaan nähnyt meidät! Kummallakin taustalla muita suhteita ja avoliitto, minulla myös aiempi kihlaus. Molemmat korkeasti koulutettuja, mies isossa firmassa johtavassa asemassa ja minä hemmoteltuna kotirouvana kirjaprojektia suunnittelemassa. Elintaso mukava ja mies viihtyy vapaa-aikanaan puutarhassa ja pukeutuu kauppaankin sen mukaisesti. Yhteisiä seikkailuja, harrastuksia ja läheisyyttä riittää vaikka yhdessä on oltu jo yli 10 vuotta. Mies on minua selvästi lyhyempi, vatsakas ja nyt jo kaljuuntuva, minä olen lihava rillipää. En tiedä, riittäisikö ottajia kun ei ole kiinnostanut ympärille katsella sillä silmällä...mutta olemme todellakin loistavasti yhteensopivat.

Sääli pois jos se sinut onnelliseksi tekee!  :DDDDDD

Vuoden meriitti: olen ollut kerran kihloissa :D :D :D :D :D

Vierailija
74/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tarkoittaisi sitä että 99% ihmisistä olisi sinkkuna. Syntyvyys olisi käytännössä 0%.

Ihmiskunta kuolisi koska ihmiset eivät enää seurustelisi eikä edes harrastaisi seksiä.

Uskotko tuohon itsekään? Voisin melkein väittää että maailmassa tapahtuu ns. luonnollista rakastumistakin. Kaikki ei ole vain epätoivoisen miehen ihankenenvaan metsästystä, vaikka sun maailma sen ympärillä ehkä pyöriikin.

Vierailija
75/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-20

1) no ei todellakaan pariudu. Miehet pariutuu kusettamalla naista etteivät tuota tapaa käytä, ja yrittämällä kymmeniä samaan aikaan. Tuota jos jaksaa jatkaa vuosikausia, niin jokin tärppää, mutta kaikki miehet eivät vain moista henkisesti jaksa.

2) joo, 95% voi tosiaan olla hieman alakanttiin, mutta suuruusluokka on kyllä oikea.

3) ei ole vaan täyttä todellisuutta miehille. Näkyyhän se erotilastoistakin, etteivät miehet eroa juuri hae, oli suhde sitten miten huono tahansa, koska se on kuitenkin parempi kuin ei suhdetta.

Hei, olen mies, joten tiedän sinun puhuvan paskaa. Tai siis toivon, ettet oikeasti usko kaikkien miesten olevan noin epätoivoisia ja katkeria.

Itse asiassa sinun kannattaisi miettiä lähestymistapasi vaihtamista, jos se ei toimi. Useimmat naiset ja miehet haluavat tuntea olevansa toiselle erityisiä. Jos et pysty sanomaan, miksi juuri teidän kahden kannattaisi seurustella, jätä väliin. -20

En ole epätoivoinen, vaan realistinen. En myöskään ole lainkaan katkera.

En voi vaihtaa lähestymistapaani, koska kuulun siihen ykköskohdan miesryhmään, joka ei moista henkisesti jaksa. 95% tuntemistani miehistä jotka ovat pariutuneet (>340 miestä) ovat kuitenkin toimineet juuri kuvailemallani tavalla, ja onnistuneet pitämään sen nykyiseltä vaimoltaan salassa.

Taidamme sitten tuntea aika erilaisia miehiä. -20

Varsinkin kun sinä et ole edes mies

Vierailija
76/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla yhtään mitään lähteitä tai tutkimuksia tukemaan tota heittämääsi prosenttilukua? Vai onko mututieto paras tieto? :D

Vierailija
77/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten iso osa miehistä ei halua nähdä vaivaa puolison etsimisessä, vaan yrittää mennä sieltä missä aita on matalin. No kyllä itsekin saatan kuulua tähän joukkoon, mutta olen lopputulokseen tyytyväinen.

Monelle naiselle tämä liian helppoa ratkaisua etsivä mies on ehdoton no-no.

Mikä sitten ratkaisuksi? Pitäisikö naisille antaa vaan enemmän tilaa.

Mieshän käyttää 10 000 tunteja naisen etsimiseen ja tuhansia euroja sen saamiseen. Joten kyllä sitä pidän aika kovana panostuksena.

Paljonko nainen panostaa? 5 minuuttia!

Vierailija
78/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotko tuohon itsekään? Voisin melkein väittää että maailmassa tapahtuu ns. luonnollista rakastumistakin. Kaikki ei ole vain epätoivoisen miehen ihankenenvaan metsästystä, vaikka sun maailma sen ympärillä ehkä pyöriikin.

Mistä kukaan nainen voi tietää, että ei ole vain se ihan kiva ja paras, jonka mies voi saada?

Vierailija
79/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muka miehillä voi kestää kumppanin löytämisessä keskimäärin viisi vuotta, jos naiset löytävät uuden parisuhteen viidessä päivässä? Keskenäänkö ne naiset pariutuu?

Näiden tiettyjen miesten kirjoitusten perusteella voisi luulla, että 90 prosenttia Suomen väestöstä on miehiä...

Koska naiset haluavat olla sinkkuina.

Vierailija
80/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä kukaan nainen voi tietää, että ei ole vain se ihan kiva ja paras, jonka mies voi saada?

Ei sitä kai voikaan sataprosenttisesti tietää, mutta kai sen nyt huomaa kun kaksi ihmistä sopii yhteen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme