Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille kelpaisi mikä tahansa nainen

Vierailija
17.08.2016 |

Olen nuori nainen ja parisuhteessa, mutta pari vuotta sitten en ollut ja reilun vuoden ajan Tinderiä ja pyörähdin nopeasti Suomi24 treffeissä. Käyn myös paljon ulkona, esimerkiksi musiikkikeikoilla, joten tapasin miehiä luonnossakin (luonnossa tapasin miehenikin lopulta).
.
Osa miehistä joihin tutustuin, olisi kelpuuttanut melkein minkä tahansa naisen. Tämä selvisi hyvin nopeasti puheesta ja käytöksestä. Myös minun kanssani nämä miehet olivat valmiita yrittämään tosissaan, vaikka juttumme ei olisi toiminut mitenkään päin.
Meillä ei ollut välttämättä mitään yhteistä mielenkiinnonkohdetta, huumorintajumme eivät kohdanneet, tulevaisuuden haaveet olivat erilaisia. Silti nämä miehet halusivat aina nähdä uudestaan, pommittivat viesteillä ja olivat valmiita esittelemään minut kavereilleen.
Miehet itsekin tiedostivat ongelmat välillämme, jos minä en nauranut heidän vitseilleen niin eivät hekään minun jne. Kun puhuin harrastuksistani, kuuntelivat kovinkin kiinnostuneina ja kyselivät lisää, mutta seuraavalla tapaamisella olivat unohtaneet lähes kaiken (en tarkoita vain jotain pieniä yksityiskohtia).
.
Nämä ihmissuhteet olivat epämiellyttäviä ja lopulta minä olin se, joka näissä lopetti tapailemisen. Yleensä lopetin siinä vaiheessa kun olisi pitänyt siirtyä seksin harrastamiseen, tein valinnan että olen mieluummin ilman (turha höpöttää pihtaamisesta siksi etten makaa ei-kiinnostavien miesten kanssa, parisuhteessa olen hyvin aktiivinen ja kokeilunhaluinen).
.
En ymmärrä, miten nuo miehet olisivat valmiita suhteeseen lähes kenen tahansa kanssa? Eikö kumppanin pitäisi olla paras ystävä? Minulle olisi vaivaannuttavaa elää sellaisen miehen kanssa, joka on ihan kunnollinen ja hoitaa osuutensa, mutta jonka kanssa ei olisi mitään yhteistä harrastusta, elämäntapaa tai edes molempia huvittavaa komediasarjaa.
Yksi teoriani on, että nämä miehet eivät ole olleet paljoa tekemisissä naisten kanssa tai ovat olleet tekemisissä yhden tyyppisten naisten kanssa. He eivät tiedä, että naisia on paljon erilaisia ja että esim minä en ole heille sopivin. He kenties pitävät naisia yhtenäisenä ryhmänä, ja koska naiset eivät heidän kuvitelmissaan sisällä juurikaan eroja, jokainen ok-näköinen nainen on mahdollinen elämänkumppani?
Toisaalta tuolla tavalla treffeillä käydessään luulisi heidänkin oppivan, että naisia on erilaisia.
Sitten toki se vaihtoehto, että heidän ei ole helppo saada naisia, jolloin yrittävät kynsin hampain aina kun mahdollisuus ilmestyy. Mutta onko ei-niin-kiinnostavan naisen seura parempi kuin yksinäisyys?
.
Vaikka otsikko onkin kärjistävä, en tarkoita kaikkia maailman miehiä. Puhun vain heistä, jotka kuuluvat yllä kirjoittamaani ryhmään.

Kommentit (368)

Vierailija
41/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et pysty sanomaan, miksi juuri teidän kahden kannattaisi seurustella, jätä väliin. -20

Ai tuo kohta jäikin vielä vastaamatta.

En ole koskaan seurustellut, joten en voi jättää sitäkään väliin, mutta naiset tekevät sen kyllä puolestani, joten voit olla huolehtimatta. Tosin vaimosikin saattaa naida selkäsi takana kanssani seurustelematta, jos kuuluu siihen enemmistöön joka kaipaa vaihtelua seksielämäänsä kokeilemalla välillä toista miestä. 

Terv nro 39

Vierailija
42/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäille on tyypillistä, että he viihtyvät hyvin yksin.

Saan eristäytymisestäni huolimatta usein ehdotuksia vastaan tulevilta naisilta, mutta koska en tunne heitä, niin jakelen pakkeja.

Vain sellaisella joka on riittävän älykäs, lahjakas ja omien ominaisuuksieni kanssa yhteensopiva voisi olla toivoa.

En usko että sellaista löytyisi, enkä edes suostu etsimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1)En ymmärrä, miten nuo miehet olisivat valmiita suhteeseen lähes kenen tahansa kanssa?

2) Sitten toki se vaihtoehto, että heidän ei ole helppo saada naisia, jolloin yrittävät kynsin hampain aina kun mahdollisuus ilmestyy.

3) Mutta onko ei-niin-kiinnostavan naisen seura parempi kuin yksinäisyys? 

1) siksi ettei miehillä ole parisuhdemarkkinoilla muita vaihtoehtoja kuin toimia juuri noin, tai viettää loppuelämänsä yksin.

2) ei tuo ole mikään vaihtoehto, vaan täyttä todellisuutta 95% kaikista miehistä.

3) 99% miehistä on sitä mieltä että ehdottomasti on parempi kuin yksinäisyys.

1) Melkein kaikki miehet pariutuvat kuitenkin ilman tätä lähestymistapaa.

2) Tämä on ihan totta, joskaan tilanne ei varmaankaan koske 95 % miehistä

3) Tämä on ihan lööperiä.

-20

1) no ei todellakaan pariudu. Miehet pariutuu kusettamalla naista etteivät tuota tapaa käytä, ja yrittämällä kymmeniä samaan aikaan. Tuota jos jaksaa jatkaa vuosikausia, niin jokin tärppää, mutta kaikki miehet eivät vain moista henkisesti jaksa.

2) joo, 95% voi tosiaan olla hieman alakanttiin, mutta suuruusluokka on kyllä oikea.

3) ei ole vaan täyttä todellisuutta miehille. Näkyyhän se erotilastoistakin, etteivät miehet eroa juuri hae, oli suhde sitten miten huono tahansa, koska se on kuitenkin parempi kuin ei suhdetta.

Hei, olen mies, joten tiedän sinun puhuvan paskaa. Tai siis toivon, ettet oikeasti usko kaikkien miesten olevan noin epätoivoisia ja katkeria.

Itse asiassa sinun kannattaisi miettiä lähestymistapasi vaihtamista, jos se ei toimi. Useimmat naiset ja miehet haluavat tuntea olevansa toiselle erityisiä. Jos et pysty sanomaan, miksi juuri teidän kahden kannattaisi seurustella, jätä väliin. -20

En ole epätoivoinen, vaan realistinen. En myöskään ole lainkaan katkera.

En voi vaihtaa lähestymistapaani, koska kuulun siihen ykköskohdan miesryhmään, joka ei moista henkisesti jaksa. 95% tuntemistani miehistä jotka ovat pariutuneet (>340 miestä) ovat kuitenkin toimineet juuri kuvailemallani tavalla, ja onnistuneet pitämään sen nykyiseltä vaimoltaan salassa.

Taidamme sitten tuntea aika erilaisia miehiä. -20

Vierailija
44/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia on pikemminkin niin näiden miesten kohdalla, joilla näennäisesti ei ole kriteereitä, että puutteessa otetaan äkkiä mikä tahansa naispuolinen yhteensopimattomuuksista välittämättä, ajatellaan että reikä se on rusleivässäkin. Varsinkin, jos nainen on yhtään viehättävä, yritetään äkkiä pariutua ja katsotaan vielä enemmän läpi sormien. Se ei kuitenkaan tarkoita, että nainen kelpaisi, ei sinne päinkään. Heti, kun on otettu jokin askel sitoutumisen tiellä, naisesta alkaa löytyä ihan hirveästi vikoja, aletaan miettiä, millaisen naisen sitä oikeasti haluaisi. Riippuu miehen luonteenlaadusta, millä tavalla ja missä määrin tätä omasta tyhmästä valinnasta johtuvaa kiukkua puretaan syyttömään puolisoon. Tällä tavoin myös hyvin kauniit naiset, joilla periaatteessa olisi mistä valita, voivat päätyä aivan hirveisiin liittoihin. Huonoa kohtelua tai hiljaista väheksymistä kestää siihen asti, kunnes nainen oikeasti lähtee, jolloin alkaa surkea ininä, jota voi kestää hyvinkin kauan. Siksi viisaan naisen pitäisi päätellä tai onkia selville mielipiteitään pullottavasta miehestä ne oikeat standardit, jotta liitto voisi onnistua. Parasta, jos olisi yhteisiä tuttavia, ystäviä, sukulaisia, joilta saada luotettavaa tietoa.

Tämä oli muuten helvetin hyvä analyysi. Usein olen miettinyt, mikä vaivaa miehiä, jotka jatkuvasti mollaavat ja väheksyvät puolisonsa ulkonäköä, luonnetta, tapoja... osa todella törkeästikin - eikä sitten kuitenkaan suostu eroamaan mistään hinnasta. Hyvä ystäväni jätti tällaisen miehen, jolta sai kuulla olevansa ällöttävä läskikasa joka on pilannut miehen elämän ja pakottanut hänet perhehelvettiin. No, kun nainen lähti, mies ruikuttaa vielä VIIDEN VUODEN jälkeen hänen peräänsä, ja postailee mietelauseita kuinka oikea rakkaus kestää ja todella julmaa noin vain jättää jne.

Vierailija
45/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten iso osa miehistä ei halua nähdä vaivaa puolison etsimisessä, vaan yrittää mennä sieltä missä aita on matalin. No kyllä itsekin saatan kuulua tähän joukkoon, mutta olen lopputulokseen tyytyväinen.

Monelle naiselle tämä liian helppoa ratkaisua etsivä mies on ehdoton no-no.

Mikä sitten ratkaisuksi? Pitäisikö naisille antaa vaan enemmän tilaa.

Vierailija
46/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuohon ketjun aloittajaan työmies tarpeensa tekisi

Vierailija
47/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1)En ymmärrä, miten nuo miehet olisivat valmiita suhteeseen lähes kenen tahansa kanssa?

2) Sitten toki se vaihtoehto, että heidän ei ole helppo saada naisia, jolloin yrittävät kynsin hampain aina kun mahdollisuus ilmestyy.

3) Mutta onko ei-niin-kiinnostavan naisen seura parempi kuin yksinäisyys? 

1) siksi ettei miehillä ole parisuhdemarkkinoilla muita vaihtoehtoja kuin toimia juuri noin, tai viettää loppuelämänsä yksin.

2) ei tuo ole mikään vaihtoehto, vaan täyttä todellisuutta 95% kaikista miehistä.

3) 99% miehistä on sitä mieltä että ehdottomasti on parempi kuin yksinäisyys.

1) Melkein kaikki miehet pariutuvat kuitenkin ilman tätä lähestymistapaa.

2) Tämä on ihan totta, joskaan tilanne ei varmaankaan koske 95 % miehistä

3) Tämä on ihan lööperiä.

-20

1) no ei todellakaan pariudu. Miehet pariutuu kusettamalla naista etteivät tuota tapaa käytä, ja yrittämällä kymmeniä samaan aikaan. Tuota jos jaksaa jatkaa vuosikausia, niin jokin tärppää, mutta kaikki miehet eivät vain moista henkisesti jaksa.

2) joo, 95% voi tosiaan olla hieman alakanttiin, mutta suuruusluokka on kyllä oikea.

3) ei ole vaan täyttä todellisuutta miehille. Näkyyhän se erotilastoistakin, etteivät miehet eroa juuri hae, oli suhde sitten miten huono tahansa, koska se on kuitenkin parempi kuin ei suhdetta.

Hei, olen mies, joten tiedän sinun puhuvan paskaa. Tai siis toivon, ettet oikeasti usko kaikkien miesten olevan noin epätoivoisia ja katkeria.

Itse asiassa sinun kannattaisi miettiä lähestymistapasi vaihtamista, jos se ei toimi. Useimmat naiset ja miehet haluavat tuntea olevansa toiselle erityisiä. Jos et pysty sanomaan, miksi juuri teidän kahden kannattaisi seurustella, jätä väliin. -20

Olen eri mies kuin jolle vastasit, mutta naisia vaivaa juurikin tämä halu olla erityinen sille toiselle puoliskolle. En tiedä mistä tämä kumpuaa, onko se biologiaa vai prinsessasatujen vaikutusta. Monella nuorella on luultavasti samanlaisia ajatuksia sielunkumppanista, mutta ellei satu kuulumaan siihen 10-20% miehistä jotka saavat naisseuraa ilman suurempia ongelmia, niin tuo harhakuva karisee melko nopeasti. Seurustelu- ja parisuhteen saaminen vaatii tavismieheltä oikeasti kovaa työtä eikä silloin saa olla nirso. Tai sitten ottaa sen riskin että todennäköisyys parisuhteelle jää pieneksi.

Itse olen eronnut ja kuvittelin, että olimme ne erityiset toisillemme entisen vaimoni kanssa. Eron jälkeen minulle ei ole moisia kuvitelmia vaan uudeksi kumppaniksi käy suurin piirtein samat arvot jakava nainen. Tämäkään ei ole ehdoton vaatimus jos yhteisellä sopimuksella arki saadaan rullaamaan ja kumpikin kunnioittaa toisen mielipidettä.

Sinun kirjoittelustasi paistaa melko vahva idealismi, joten voidaan päätellä että olet onnellisesti ensimmäisessä vakavassa parisuhteessa tai sitten kuulut huippumiehiin joilla on varaa valikoida naisten joukosta siulunkumppaneita. Tai sitten olet nuori romantikko jolla ei ole vielä oikeaa kokemusta naisten käyttäytymisestä parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
48/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan olisi huonossa tai tympeässä suhteessa. Mitä hittoa

Olen ollut elämässäni kahdessa parisuhteessa (toinen jatkuu edelleen) ja näiden ulkopuolella on ollut pitkiä sinkkuaikoja.

No sitä hittoa, että sulle pitkiä aikoja tarkoittaa 2 tuntia ... 5 päivää, ja miehelle 5 vuotta ... 50 vuotta.

Ero sukupuolten välillä on tässä kysymyksessä valtavaa suuruusluokkaa.

Oikeastiko joku kuvittelee noin?

Mä olen nuori, ihan kaunis ja fiksu nainen, joka on todellakin mielummin yksin kuin jonkun "ihan ok"-miehen kanssa.

Täytyy olla oikeasti aika hemmetin hyvä ja juuri minulle sopiva "sielunkumppani", että lähden parisuhteeseen.

Viihdyn vallan mainiosti myös yksin, eli mitään "tarvetta" ei ole löytää kumppania (no, seksin puolesta olisi tietysti kiva jos olisi kumppani, mutta olen onneksi hiton hyvä masturboimaan ja oma käsi antaa aina ja nopeasti hyvät orkut toisin kuin mies).

Jos tulee oikeasti sopiva vastaan ja tunne on molemminpuolinen, niin sitten voin pariutuakin - muuten en.

Nimim. kuusi vuotta sinkkuna

Vierailija
49/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä miehet haluavat avioliiton toimivan parhaiden 1910-luvun perinteiden mukaisesti.

Nimenomaan miesten näkökulmasta parhaiden.

Naisen tulisi olla seksiorja ja siivooja, joka ei sano ajatuksiaan ääneen eikä eroa koskaan, vaikka mies kuinka pettäisi jne.

Kuitenkin sen miehet haluavat 2010-luvulta, että nainen käy töissä  ja elättää itsensä kokonaan.

Vierailija
50/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin sukupuoli voi vanhentuessa rupsahtaa, huolehtia itsestään tai jopa parantaa pisteitään.

Muuten tietysti noin, mutta tuo viimeinen on kyllä äärimmäisen harvinaista. Oikeastaan vain mahdollista jos on mennyt kunnolla raiteilta nuorempana, merkittävä ylipaino, huumesekoilua, joku lahkofanaattisuus tms. Että taitaa olla aikas vaikea tehtävä. Naisille ainakin, mies voi tietty nostaa varallisuuttaan reilusti tai tulla julkkikseksi tai jotain, mutta on sekin melkein kaikille miehille hyvin epätodennäköistä.

Vierailija
51/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä miehet haluavat avioliiton toimivan parhaiden 1910-luvun perinteiden mukaisesti.

Nimenomaan miesten näkökulmasta parhaiden.

Naisen tulisi olla seksiorja ja siivooja, joka ei sano ajatuksiaan ääneen eikä eroa koskaan, vaikka mies kuinka pettäisi jne.

Kuitenkin sen miehet haluavat 2010-luvulta, että nainen käy töissä  ja elättää itsensä kokonaan.

Itse kyllä kaipaan kunnollisia väittelyitä.

Vierailija
52/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten epätoivoisten miesten pitäisi etsiä yhtä epätoivoisia naisia. Sitten olisi edes jotain yhteistä. Itselleni tulee tällaisesta miehestä mieleen että se joko pelkää tai ei halua olla yksin, jolloin "mikä tahansa" seura kelpaa.

Vierailija
53/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka miehillä voi kestää kumppanin löytämisessä keskimäärin viisi vuotta, jos naiset löytävät uuden parisuhteen viidessä päivässä? Keskenäänkö ne naiset pariutuu?

Näiden tiettyjen miesten kirjoitusten perusteella voisi luulla, että 90 prosenttia Suomen väestöstä on miehiä...

Vierailija
54/368 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia on pikemminkin niin näiden miesten kohdalla, joilla näennäisesti ei ole kriteereitä, että puutteessa otetaan äkkiä mikä tahansa naispuolinen yhteensopimattomuuksista välittämättä, ajatellaan että reikä se on rusleivässäkin. Varsinkin, jos nainen on yhtään viehättävä, yritetään äkkiä pariutua ja katsotaan vielä enemmän läpi sormien. Se ei kuitenkaan tarkoita, että nainen kelpaisi, ei sinne päinkään. Heti, kun on otettu jokin askel sitoutumisen tiellä, naisesta alkaa löytyä ihan hirveästi vikoja, aletaan miettiä, millaisen naisen sitä oikeasti haluaisi. Riippuu miehen luonteenlaadusta, millä tavalla ja missä määrin tätä omasta tyhmästä valinnasta johtuvaa kiukkua puretaan syyttömään puolisoon. Tällä tavoin myös hyvin kauniit naiset, joilla periaatteessa olisi mistä valita, voivat päätyä aivan hirveisiin liittoihin. Huonoa kohtelua tai hiljaista väheksymistä kestää siihen asti, kunnes nainen oikeasti lähtee, jolloin alkaa surkea ininä, jota voi kestää hyvinkin kauan. Siksi viisaan naisen pitäisi päätellä tai onkia selville mielipiteitään pullottavasta miehestä ne oikeat standardit, jotta liitto voisi onnistua. Parasta, jos olisi yhteisiä tuttavia, ystäviä, sukulaisia, joilta saada luotettavaa tietoa.

Kiitos tästä. Tajusin käyttytyväni viestissä kuvatulla tavalla, olen nainen ja ensimmäisessä suhteessani, joka venähtikin pitkäksi. Kun aloitimme, minulla ei ollut kriteerejä, olin vain imarreltu kun mies oli minuun ihastunut, se riitti minulle. Nykyään olemme naimisissa ja huomaan purkavani kiukkuani omista valinnoistani mieheen. Inhoan tuota itsessäni. Mun täytyy entistä sinnikkäämmin pyrkiä eroon tuollaisesta, jos kerran en halua loukata minulle tärkeää ja rakasta ihmistä.

Vierailija
55/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella säälittävää katsoa vaikka kaupassa, kun kaksi rumaa ovat "löytäneet" toisensa.Akassa on läskiä ja rumuutta ja niin on miehessäkin.Sitten muija selittää  kaikille miten on valkannut miehensä ja mikä vaan ei kelpaa.Parisuhde toimii aina kun kaksi epätoivoista kohtaa :D

Vierailija
56/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/2638310/70_miehista_on_alistettuna_paris…

Aloitin eilen ketjun tästä aiheesta.Parisuhteen löytämisen vaikeus ja pelko jäädä yksin ajavat miehen helposti naisen tossun alle ja nainen kyllä osaa käyttää tilanteen hyväkseen.Miehenä olen pyrkinyt kertomaan miehille miten pitää vaan löytää muita harrasteita suhteen tilalle.Tietty yhteiskunta ihannoi "perheitä" koska sieltä tulee uusia veronmaksajia ja velalliset painavat hommia tarvittaessa kellon ympäri.Lainoilla saadaan pidettyä ihmiset alistettuna töissä ja naiset alistavat kotona vielä miehetkin.Ei hyvältä näytä :D

Vierailija
57/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivo on kova motivaattori. Moni tyytyy kunhan on ok naama ja joku reikä. Sielunkumppanit on harvassa. Ja kukkiihan se perunakin. Sellaista arjen romantiikkaa.

Vierailija
58/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että aika moni näistä ap:n miehistä ei kelpuuttaisi esim tuksua...

Vierailija
59/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muka miehillä voi kestää kumppanin löytämisessä keskimäärin viisi vuotta, jos naiset löytävät uuden parisuhteen viidessä päivässä? Keskenäänkö ne naiset pariutuu?

Helpostihan se käy. Riittää että miehet ovat uudessa suhteessa viisi vuotta vanhempia kuin naiset.

Vierailija
60/368 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksenani on salakuunnella ihmisiä kaupoissa ja ravintoloissa niin olen tullut tulokseen, että niin naisilla ja miehillä on kaameita valintoja. Ainoa selitys minkä olen löytänyt on tapaaminen kaatokännissä.

Ap:n logiikan mukaaan jos pidän aasialaisista naisista eniten niin en saa valita vaimokseni blondia vaikka ainoa vika on ettei ole aasialainen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän