Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pyytää kaupan kassaneitiä ulos?

Vierailija
17.08.2016 |

Lähikauppani kassalla on aloittanut kaunein näkemäni nuori nainen. Käyn kaupassa lähes joka päivä ja monesti olen mennyt hänen kassalle. Tämä nainen tervehtii ja hymyilee aina minulle ja katseemme on kohdanneet monen monta kertaa. Viime kerralal avasin sanaisen arkkuni ja sain hänet nauramaan jutuillani.

Kysymykseni on siis, miten muuten voisin ilmaista kiinnostukseni häntä kohtaan? Olisiko sopimatonta jos antaisin hänelle puhelinnumeroni tai pyytäisin ulos? Nainen on arviolta 20-23-vuotias, itse täytin juuri 27, eli en ole mikään vanha limanen ukko. Tiedän hänen etunimensä ja olen yrittänyt löytää häntä Facebookista mutta tämä on suuri kaupunki niin en ole onnistunut.

Vai kannattaako vain antaa olla? Tosin en tiedä pystynkö, hän on pyörinyt päässäni taukoamatta viime viikosta asti. Kovasti haluaisin häneen tutustua, vaikuttaa niin mukavalta ja ystävälliseltä. Miten voisin tehdä seuraavan siirtoni?

M27

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli provo, koska jos olisi ollut aito niin ei mies kehuisi sillä että heidän katseet ovat kohdanneet.....kyseessä kuitenkin kassatilanne.

Vierailija
42/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aikoinaan kassalla töissä, ja vaikka itse sanonkin, aikas mukiinmenevän näköinen. Toisinaan tuiterissa olevilta "kanta-asiakkailta" tuli treffipyyntöä, kotintaa tms., mutta niihin nyt suhtautui lähinnä humorilla. Mutta kävi siellä myös eräs nuori herrasmies, johon itse olin kovasti ihastunut, ja jolle yritin leiskauttaa aina ylimääräisen hymyn tms. Ja voi että, kun toivoin hänen pyytävän minua joskus ulos - mutta ei :/ Pohdin jo, pitäisikö minun itseni sanoa joskus tyyliin "...ja tässä kuitti, ole hyvä. Niin, ja haluaisitko lähteä vuoron jälkeen kanssani kahville...", mutta ei se taida oikein olla suotavaa...XD Noh, onneksi löysin sitten nykyisen herrasmieheni tovin etsimisen jälkeen. Niin, ja muuten siitä, että parikymppinen, nätti nainen olisi aina varattu, niin itse aloin seurustella ekaa kertaa vasta 22-vuotiaana. Olin vaan niin hemmetin ujo niiden poikien/miesten suhteen, joista olisin ollut kiinnostunut, vaikka siis muuten olen sosiaalinen ja puhelias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkon myyjätär esitti kerran toiveen päästä maistamaan kakkua kun hain leivontaa varten hiukan mantelilikööriä. Olin silloin varattu ja tuskin olisin muutenkaan asiasta innostunut, sillä välttelen satunnaisten vastaantulijoiden ehdotuksia.

Mutta paremmin se noin toimii, että se kassalla oleva ehdottaa.

Työnantajat eivät kyllä pääsääntöiseti tykkää siihen että käytetään työasemaan seuranhankintaan. Joten jos pomo näkee työntekijänsä olevan aloitteellinen tuolallaiseen, niin siitä voi tulla sanomista.

No ehkäpä minä olin tuossa tilanteessa sitten sen riskin arvoinen.

Eikä sitä tilannetta kaauempaa olisi edes havainnut, sillä sen verran varovainen tuo ehdotus oli.

Vierailija
44/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ihan vaan rehellisesti ilman mitään creepyä "koskas pääset töist/millon vuoro loppuu" juttuja antamaan paperilla nimesi ja puh.numerosi. Ja ihan sanot suoraan että olisi kiva mnnä vaikka kahville joku päivä. Siis ehotat jotain kahvittelua tms lyhyttä juttua julkisella paikalla, etkä mitään kaupungin kiertoa...

Näin saat ainakin jo isot pisteet kassan silmissä, kun olet suora ja ehotat järkeviä, etkä anna kuvaa että olet vuoron päätteeksi siellä takaovella häntä stalkkaamassa ja kimppuun hyökkimässä.

Ainakin kaverini on nin tehneille suostunut kahvitteluihin osallistumaan. Taisi kolmillekin kahvitteluille aikoinaan päästä. Ei niistä kuitenkaan sen kummempaa juttua tullut, molemmin puolin huomattiin kerrasta/parista että ei ollakaan ihan sopivat toisillemme.

Sitten taas toista myyjäkaveriani suorastaan piinasi kerran yksi stalkkeri. Tuli kaupassa hyllyttäessä hänen luokseen, pyrki iholle ja pyrki saamaan kaverin "ansaan" niin että saisi hipaistua tätä. Uteli jatkuvasti poikaystäviä ja työaikoja ja ei uskonut, vaikka kaveri ihan suoraan sanoi että hän ei ole tästä tippaakaan kiinnostunut. Kaveri jopa huijasi ja sanoi että poikaystäväkin on. Ei, ei stalkkeria lannistanut. Kaveri monesti joutui "pakenemaan" taukotiloihin että mies lopettaisi ahistelun. Ja useammin kuin kerran hhän pelkäsi kotiin menoa sulkemisajan jälkeen, milloin soitti isänsä ja milloin kaverinsa vastaan ettei tarvi yksin kävellä - joskus kun mies oli siellä takaoven tienoolla venailemassa, ja oli pitänyt kääntyä takas kauppaan kun ei kotiin uskalla mennä. Mitään porttikieltoakaan ei kuulemma voitu antaa miehelle, kun ei se ollut vielä käynyt käsiksi...

Myyjät saa yleens ihan alituiseen näitä treffikutsuja ja muita, et ole ap kovin spesiaali siis. Mutta voit yrittää - kuhan teet sen järkevästi, etkä loukkaannu jos toista ei kiinnosta.

Vierailija
45/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt herranjumala AP otat härkää sarvista ja kysyt vaan suoraan!! Naiset arvostaa sitä että mies tekee aloitteen ja kysyy suoraan, vastaus voi olla kielteinenkin mutta so what, siitä ei kannata murehtia. Ja jos näin sattuu käymään, niin ei sitten todellakaan kannata lopettaa kaupassa asiointia ja mukavana olemista.

Vierailija
46/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaa sirtoa ei ole. On sinulle parhaaksi että unohdat hänet, koska tuosta ei voi tulla yhtään mitään.

Tuo kommenttisi olisi sopiva, jos AP olisi metsästämässä jotain kuninkaallista, tai jotain supertähteä.

Tässä on kuitenkin kyse ihan tavallisesta kaupan kassatytöstä. Hän voi olla sinkku tai sitten ei, hän voi olla hetero tai sitten ei, hän voi kaivata tuollaista romantiikkaa elämäänsä tai sitten ei. Emme voi tietää, mutta en lähtisi teilaamaan ja väittämään asiaa mahdottomaksi.

Vierailija
47/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä täällä. Päätin että annan lapulla nimeni ja numeroni. Sanon vaan suoraan ja asiallisesti. Kiitos neuvoista. AP

Vierailija
48/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sitten kertomaan miten kävi!!

Vierailija
49/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, että tehdäänkö nollasopimus?

Vierailija
50/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Sain pakit.

AP

Vierailija
51/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutko meille illalla? Oon käyny testeissä, ei tarvita pientä pussia

Vierailija
52/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa uskaltaisi, luoja että mua heikottaa aina kun tämä enkeli on kassalla.

Kerran sai muutaman sanan vaihtaa niistänäistä kun jonoa ei ollut, jäi siihen sitten, ...tana kun pitää olla arka.😂

Vierailija
53/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh. Sain pakit.

AP

Sitten vaan uutta matoa koukkuun. Etkä jää stalkkailemaan sinne kaupan nurkille!

Vierailija
54/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh. Sain pakit.

AP

Sitten vaan uutta matoa koukkuun. Etkä jää stalkkailemaan sinne kaupan nurkille!

Tuo oli hämäysviesti.

Vierailija
55/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ohimennen kertoa, että menet illalla baariin X istumaan iltaa. Jos tyttöä kiinnostaa, hän tulee sinne.

Älkää te kaikki lytätkö. Romantiikkaa voi löytyä myös kaupan kassalta, mutta ole ap varovainen, että et vaikuta stalkkerilta. Ja hei, ei ne kassat taukojen aikana minnekään kahville kerkeä! Sen vinkin voit unohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi