Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pyytää kaupan kassaneitiä ulos?

Vierailija
17.08.2016 |

Lähikauppani kassalla on aloittanut kaunein näkemäni nuori nainen. Käyn kaupassa lähes joka päivä ja monesti olen mennyt hänen kassalle. Tämä nainen tervehtii ja hymyilee aina minulle ja katseemme on kohdanneet monen monta kertaa. Viime kerralal avasin sanaisen arkkuni ja sain hänet nauramaan jutuillani.

Kysymykseni on siis, miten muuten voisin ilmaista kiinnostukseni häntä kohtaan? Olisiko sopimatonta jos antaisin hänelle puhelinnumeroni tai pyytäisin ulos? Nainen on arviolta 20-23-vuotias, itse täytin juuri 27, eli en ole mikään vanha limanen ukko. Tiedän hänen etunimensä ja olen yrittänyt löytää häntä Facebookista mutta tämä on suuri kaupunki niin en ole onnistunut.

Vai kannattaako vain antaa olla? Tosin en tiedä pystynkö, hän on pyörinyt päässäni taukoamatta viime viikosta asti. Kovasti haluaisin häneen tutustua, vaikuttaa niin mukavalta ja ystävälliseltä. Miten voisin tehdä seuraavan siirtoni?

M27

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda! Tuon ikäinen  ja todella kaunis nainen seurustelee/ on avoliitossa jo jokun komistuksen kanssa. Ei valitettasti mahdollisuuksia.

Vierailija
22/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se siinä onkin, en saa naista millään mielestäni pois. Hän pyörii koko ajan mielessäni, ja tuntuu, etten voi olla vaan tekemättä mitään.

Satuin kuulemaan, kun hän puhui toiselle asiakkaalle että on vasta vähän aikaa sitten muuttanut tähän kaupunkiin. Ehkä voisin pyytää jotenkin "kaupungin esittelyn" merkeissä häntä ulos, jos hän ei tätä tunne? AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei millään pahalla, mutta susta saa sun viestien perusteella aika creepyn kuvan. Anna olla. Jos tyttöäkiinnostaa, hän ottaa itse suhun yhteyttä.

Vierailija
24/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pessimistejä täällä. Ja sen jälkeen valitetaan kun kunnon miehiä ei löydy :)

Mutta mä neuvoisin tekemään niin, että keksi pari kertaa vielä jotain ylimääräistä jutun aihetta siinä kassalla. Tämän jälkeen kysyt reippaasti, että passaako neitiä pyytää kahville joskus. Jos hän kieltäytyy tai kiemurtelee, niin annat sitten asian olla. Jos taas myöntyy, niin tarjoat puhelinnumeroa

Vierailija
25/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tee se! Lupaathan tulla tänne kertomaan, miten kävi?

AP

Vierailija
26/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa noinko yleistä se on että kassaneitejä pyydetään ulos? En siis missään nimessä halua aiheuttaa hänelle ahdistavaa oloa, haluan vain ilmaista kiinnostukseni häntä kohtaan.

Ja mitä tulee tuohon small talkiin ja hymyilyyn, olen melko varma että tässä on enemmänkin kuin vaan kohteliaisuutta hänen osalta. Osaan lukea vartalonkieltä ja sanatonta viestintää, ja uskon että hän on flirttaillut minulle.

Ehkä kokeilen tuota lappua ja nimeä/numeroa. Ja jos ei ota yhteyttä niin ei voi mitään. Tai sitten tuota taukojuttua. Sen verran tiedän että hän on osa-aikaisena tuolla kaupassa, joten pitkiä taukoja hänellä ei ole. Mutta voisin vaikka kysäistä että monelta vuoro loppuu. Jos siis kassa on muuten hiljainen eikä ole työkavereita ympärillä. Toivottavasti hän ei pidä minua ahdistavana älykääpiönä. :D AP

Hyvä juttu! nyt itsevarmuutta kehiin! älä huoli, kyllä se vielä vituiksi menee.

Vierailija
27/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on taas näitä, jotka luulevat hymyn tai tervehdyksen olevan soidinkutsu tai lupaus avioliitosta. Todellisuudessa tyttö tuskin edes muistaa sinun kasvojasi tai juttujasi ja tuntee myötähäpeää kun tuut jauhamaan mukahauskoja läppiäsi. Koita sun typerissä aivoissasi ymmärtää, että tyttö tekee työtään ja hänen täytyy hymyillä. Hän ei ole kiinnostunut sinusta, täytyykö rautalangasta vääntää? Anna hänen olla rauhassa, aiheutat vain ahdistusta hänelle.

Vierailija
28/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on taas näitä, jotka luulevat hymyn tai tervehdyksen olevan soidinkutsu tai lupaus avioliitosta. Todellisuudessa tyttö tuskin edes muistaa sinun kasvojasi tai juttujasi ja tuntee myötähäpeää kun tuut jauhamaan mukahauskoja läppiäsi. Koita sun typerissä aivoissasi ymmärtää, että tyttö tekee työtään ja hänen täytyy hymyillä. Hän ei ole kiinnostunut sinusta, täytyykö rautalangasta vääntää? Anna hänen olla rauhassa, aiheutat vain ahdistusta hänelle.

no huh, relaa mummo!

Vierailija
29/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kerran yövuorossa huoltoasemalla kaverin juoppokaveri tuli yöruokailemaan ja oli iskenyt silmään minuun. Pyysi pusun, naimisiin, puhnro jne.. Ei auttanut vaikka vaihdoin kassaa palvelemaan muita asiakkaita, seuras joko perässä tai jäi odottamaan.. hyvin kiusallista ja ahdistavaa, en tykännyt yhtään :D Että älä ainakaan noi :D

Vierailija
30/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse täytin juuri 27, eli en ole mikään vanha limanen ukko.

Sinähän et tuota asiaa voi päättää. Kohde määrittelee oletko vanha limainen ukko vai et. Ikäeronperusteella olet jos kohde ei pidä treffipyynnöstäsi.

Vierailija
31/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä valita näistä katkerista negatiivisista kommenteista! Tottakai saat ja voit pyytää kassaneitiä ulos! Av:llä vain keskustelee todella paljon elämäänsä, työhönsä ja ulkonäköönsä tyytymättömiä ihmisiä, jotka ei toivo kellekään muulle mitään hyvää. Et tee mitenkään väärin jos pyydät tyttöä ulos. Paras olisi kysyä "lähdetkö käymään kahvilla vuorosi jälkeen" tms. Moni on tavannut töissä seurustelukumppaninsa! Itse olen asiakaspalvelussa ja hyvännäköinen nainen, ei minuakaan joka viikko kukaan ulos pyydä. Jos pyytäisi, kieltäytyisin kohteliaasti (ellen sitten olisi sinkku ja pyytäjä mielenkiintoinen ihminen). Tsemppiä ja rohkeutta vaan! :) Rakkaus on ihana asia, ja ulospyytäminen vähintään imartelevaa, jos ei muuta :)

Vierailija
32/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon myyjätär esitti kerran toiveen päästä maistamaan kakkua kun hain leivontaa varten hiukan mantelilikööriä. Olin silloin varattu ja tuskin olisin muutenkaan asiasta innostunut, sillä välttelen satunnaisten vastaantulijoiden ehdotuksia.

Mutta paremmin se noin toimii, että se kassalla oleva ehdottaa.

Vierailija
33/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä kuuntele näitä kateellisia mammoja. Ovat vaan mustiksia kun heitä ei kukaan ikinä pyydä ulos ja siksi haluavat torpetoida muidenkin mahkut onneen.

Vierailija
34/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkon myyjätär esitti kerran toiveen päästä maistamaan kakkua kun hain leivontaa varten hiukan mantelilikööriä. Olin silloin varattu ja tuskin olisin muutenkaan asiasta innostunut, sillä välttelen satunnaisten vastaantulijoiden ehdotuksia.

oletko ajatellut että ehkäpä kakkumaistiaiset olivat vain pelkkä läppä/flirtti, ei mikään naimisiinmeno ehdotus.. huumorintaju, minne katosit?

Vierailija
35/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme pessimistejä täällä. Ja sen jälkeen valitetaan kun kunnon miehiä ei löydy :)

Mutta mä neuvoisin tekemään niin, että keksi pari kertaa vielä jotain ylimääräistä jutun aihetta siinä kassalla. Tämän jälkeen kysyt reippaasti, että passaako neitiä pyytää kahville joskus. Jos hän kieltäytyy tai kiemurtelee, niin annat sitten asian olla. Jos taas myöntyy, niin tarjoat puhelinnumeroa

Minustakin on kyllä suuri riski, että treffipyyntö asiakkaalta on potentiaalisesti hyvin epämiellyttävä tilanne asiakaspalveluhommissa olevalle.

Mutta jos ei yritä mitään, niin ei voitakaan mitään.

Olen siitä samaa mieltä, että vielä ei kannata kysyä ulos vaan ensin on hyvä jutustella muutamaan otteeseen ihan harmittomista aiheista. Ja sitten jos kysyt, niin tee se niin, että tytölle on mahdollisimman helppoa ja vaivatonta kieltäytyä. Yritä pitää juttu kepeänä ja sellaisena, että juolahtipa vaan mieleen, eikä niin että olet viikkokausia hautonut asiaa :P Ja jos ei onnistu, niin annat asian olla ja käyttäydyt jatkossakin kohteliaasti ja ystävällisesti ilman mitään kyräilyä tai kalastelua uutta yritystä silmälläpitäen.

Tuo on mielestäni myös ihan varteenotettava ohje, että kysyt ikään kuin lupaa treffeille pyytämiseen ja annat hänelle puhelinnumerosi vain jos hän vaikuttaa oikeasti kiinnostuneelta eikä vain kohteliaisuuttaan mumise jotain epämääräistä päästäkseen pois tilanteesta ilman että kumpikaan menettäisi kasvojaan. Tai sitten se aiemmin ehdotettu kahville pyytäminen tauon aikana.

Kaupungin esittely on turhan suurellista tässä vaiheessa. Ehdota sitä sitten, jos saat kahvit järjestettyä ja asiat menevät hyvin.

Vierailija
36/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantajat eivät kyllä pääsääntöiseti tykkää siihen että käytetään työasemaan seuranhankintaan. Joten jos pomo näkee työntekijänsä olevan aloitteellinen tuolallaiseen, niin siitä voi tulla sanomista.

Vierailija
37/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oletko ajatellut että ehkäpä kakkumaistiaiset olivat vain pelkkä läppä/flirtti, ei mikään naimisiinmeno ehdotus.. huumorintaju, minne katosit?

Itse asiassa tämä "läppälähestyminen" on ainoa toimiva muoto asiakaspalvelijan ja vakioasiakkaan välillä. Kun puoliläpällään heittää, voi siihen vastata puoliläpällään takaisin, jos natsaa. Ja siitä sitten eteenpäin.

Toisaalta läppään ei tarvitse tarttua ja asia voidaan unohtaa ja jatkaa normaalia asiakas-aspa suhdetta eteenpäin.

Totuus on valitettavasti se, että jopa me sotanorsut saamme kaupan kassalla osaksemme kaikenlaisia epämiellyttäviä ehdotuksia. Joku helmi voi tietysti joskus joukossa olla, mutta omalle ja työkavereiden kohdalle ei ole yli kymmenen vuoden aikana osunut kuin joko hieman vastenmielisiä tai sitten jopa täysin creepyjä limaisia nurjaskoja, joita sitten vuodesta toiseen "juostaan pakoon" pois kassalta aina kun se on mahdollista.

Vierailija
38/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaa sirtoa ei ole. On sinulle parhaaksi että unohdat hänet, koska tuosta ei voi tulla yhtään mitään.

Millä perusteella? Mä olin opiskeluaikoina kaupan kassalla töissä ja mun ikäinen hyvännäköinen asiakas kysyi ehtisinkö joskus lähteä kahville, lähdin ja ollaan naimisissa nyt.

Vierailija
39/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat kortsuja ja katsot kassaneitiä silmiin ja sanot: sinua varten beibe.

Vierailija
40/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosissaan hän oli, eikä huumoria lainkaan. Hyvin varovaisesti ja tunnustellen asian ilmoitti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan