Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pyytää kaupan kassaneitiä ulos?

Vierailija
17.08.2016 |

Lähikauppani kassalla on aloittanut kaunein näkemäni nuori nainen. Käyn kaupassa lähes joka päivä ja monesti olen mennyt hänen kassalle. Tämä nainen tervehtii ja hymyilee aina minulle ja katseemme on kohdanneet monen monta kertaa. Viime kerralal avasin sanaisen arkkuni ja sain hänet nauramaan jutuillani.

Kysymykseni on siis, miten muuten voisin ilmaista kiinnostukseni häntä kohtaan? Olisiko sopimatonta jos antaisin hänelle puhelinnumeroni tai pyytäisin ulos? Nainen on arviolta 20-23-vuotias, itse täytin juuri 27, eli en ole mikään vanha limanen ukko. Tiedän hänen etunimensä ja olen yrittänyt löytää häntä Facebookista mutta tämä on suuri kaupunki niin en ole onnistunut.

Vai kannattaako vain antaa olla? Tosin en tiedä pystynkö, hän on pyörinyt päässäni taukoamatta viime viikosta asti. Kovasti haluaisin häneen tutustua, vaikuttaa niin mukavalta ja ystävälliseltä. Miten voisin tehdä seuraavan siirtoni?

M27

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää odottamaan työvuoron loppumista ja seuraa kotiin. Vielä parempi, jos tämä tapahtuu illalla pimeän aikaan! Jokaisen asiakaspalvelijan unelma, koska ystävällinen palvelu ja small talk on tokikin varattu vain harvoille ja valituille asiakkaille.

Vierailija
2/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pyydä. Kaltaisiasi on 12 tusinassa, anna tyttöraukan tehdä työnsä rauhassa. Hymyileminen ja tervehtiminen kuuluu jokaisen aspan työnkuvaan etkä ole mitenkään erityinen vaikka hän sinulle hymyileekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän kysyy: "ja tuliko muuta?" vastaa että "joo sun puhelinnumero" ja anna pervo katse perään.

Vierailija
4/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pyydä. Kaltaisiasi on 12 tusinassa, anna tyttöraukan tehdä työnsä rauhassa. Hymyileminen ja tervehtiminen kuuluu jokaisen aspan työnkuvaan etkä ole mitenkään erityinen vaikka hän sinulle hymyileekin.

et voi tietää

Vierailija
5/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu näitä miehiä. Edes töitään ei voi tehdä rauhassa. Vaihda kauppaa ja unohda tyttö, hän on luultavasti parisuhteessa.

Vierailija
6/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiakaspalvelijana voin kertoa, että niille asiakkaiden jutuille on vähän niinkuin kohteliaisuudesta pakko nauraa. Itse koen todella ahdistavana ja epämiellyttävänä kun miesasiakkaat tulevat lirkuttelemaan tai pyytämään puhelinnumeroa tai suoraan treffeille ja tilanteesta täytyy päästä työnkuvan vuoksi kohteliaasti ulos..

Vierailija
7/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot hänelle oman nimesi ja sanot, että ois kiva, jos pyytäisi hänet vaikka facessa kaveriksi. 

Vierailija
8/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja todellakin olen todella hymyileväinen, katson asiakkaita silmiin ja tervehdin aina yhtä iloisesti ja jutustelen niitä näitä ja nauran "vitseille". Teen samoin 80-vee mummoille ja 25-vuotiaille miehille. Joten päättele siitä onko siinä heti jotain "silmäpeliä" takana..

Vierailija
9/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapulla nimesi ja puhelinnumerosi, ja sano että olisi mukava tavata. Ottaa sitten yhteyttä jos kiinnostaa.

Vierailija
10/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelussa pitääkin olla ystävällinen ja hymyilevä joten se että hän nauraa vitsillesi ei vuelä kerro mitään. Kannattaa nyt vielä jonkun aikaa käydä siellä niin että myyjä vähän tutustuu sinuun. Ettei tule ihan puskista treffipyyntö. Ja tee se silloin kun kassalla ei ole muita asiakkaita tai henkilökuntaa!

Itse olin toisenlaisessa asiakaspalvelussa ja minulle toimi sellainen että joku mies kysyi että oletko jo taukoa pitänyt? Voisin tarjota kahvin :).

Tai että koskas vuoro loppuu, kiinnostaisiko tulla kahville *joku lähellä oleva kahvila* töiden jälkeen. :)

Vierailija
11/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vapaa vai varattu? Liehittele tarpeeksi kauan, niin voit onnistuneesti kysyä. Ja hyvässä tilanteessä, niin ettei koko jono kuuntele jutteluanne.

Vierailija
12/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu stalkkaa illalla pimeässä roskalaatikon takana ja ota omasi.

Vierailija
13/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Jos et ole ihan satavarma - siis ihan, ihan varma - että kiinnostus on molemminpuolista, niin luot vain kiusallisen tilanteen ja sinulle itsellesikin saattaa olla myöhemmin vaikea asioida lähikaupassasi. Ihastuksia tulee ja menee.

Minä olen monesti hymyillyt ja naureskellutkin joskus kassojen kanssa eikä se tarkoita sen kummempaa kuin vain peruskohteliaisuutta kahden ihmisen välillä.

Jos kuitenkin päätät yrittää, niin en keksi mitään hyvää tapaa, miten voisit sen tehdä hänen työvuoronsa aikana, sillä te olette aivan erilaissa asemissa silloin. Etkä tietenkään voi odotella tai stalkata häntä kaupan edessä ennen tai jälkeen työvuoron.

Vierailija
14/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa noinko yleistä se on että kassaneitejä pyydetään ulos? En siis missään nimessä halua aiheuttaa hänelle ahdistavaa oloa, haluan vain ilmaista kiinnostukseni häntä kohtaan.

Ja mitä tulee tuohon small talkiin ja hymyilyyn, olen melko varma että tässä on enemmänkin kuin vaan kohteliaisuutta hänen osalta. Osaan lukea vartalonkieltä ja sanatonta viestintää, ja uskon että hän on flirttaillut minulle.

Ehkä kokeilen tuota lappua ja nimeä/numeroa. Ja jos ei ota yhteyttä niin ei voi mitään. Tai sitten tuota taukojuttua. Sen verran tiedän että hän on osa-aikaisena tuolla kaupassa, joten pitkiä taukoja hänellä ei ole. Mutta voisin vaikka kysäistä että monelta vuoro loppuu. Jos siis kassa on muuten hiljainen eikä ole työkavereita ympärillä. Toivottavasti hän ei pidä minua ahdistavana älykääpiönä. :D AP

Vierailija
15/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaa sirtoa ei ole. On sinulle parhaaksi että unohdat hänet, koska tuosta ei voi tulla yhtään mitään.

Vierailija
16/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä! Asetat tytön erittäin epämiellyttävän tilanteeseen. Ihan oikeasti töissä voi olla tylsää ja on kiva jutella jonkun ystävällisen asiakkaan kanssa pari sanaa enemmän. Asiakaspalvelijat eivät yleensä katsele asiakkaita sillä silmällä.

Itsellä ärsytti nämä numeron antajat tai kahville kyselivät. Tuli olo ettei voi kenenkään miespuolisen asiakkaan kanssa jutella neutraalisti ilman treffi kutsua.

Vierailija
17/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalvelussa pitääkin olla ystävällinen ja hymyilevä joten se että hän nauraa vitsillesi ei vuelä kerro mitään. Kannattaa nyt vielä jonkun aikaa käydä siellä niin että myyjä vähän tutustuu sinuun. Ettei tule ihan puskista treffipyyntö. Ja tee se silloin kun kassalla ei ole muita asiakkaita tai henkilökuntaa!

Itse olin toisenlaisessa asiakaspalvelussa ja minulle toimi sellainen että joku mies kysyi että oletko jo taukoa pitänyt? Voisin tarjota kahvin :).

Tai että koskas vuoro loppuu, kiinnostaisiko tulla kahville *joku lähellä oleva kahvila* töiden jälkeen. :)

Toisaalta ei saisi olla niinkään, ettei ketään muuta näkyisi mailla halmeilla, jos hän kokeekin tilanteen ahdistavaksi ja on sitten kaksin "ahdistelijansa" kanssa.

Parempi mielestäni olisi kysyä kahville tauon aikana kuin yrittää houkutella töiden jälkeen. Se on jotenkin rennompaa, ja jos tilanne muuttuu ikäväksi tai kiusalliseksi, hän voi paeta nopeasti takaisin töihin.

Vierailija
18/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat vaihtaa asiointipaikkaa, niin siitä vaan. Mitä luulet, että onko kaunis nuori nainen sinkku?.. Nooot. He ovat myös yleensä tietoisia vetovoimataan ja narsistisia flirttaajia. Anna olla.

Vierailija
19/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpäiset itsesi jos teet mitään. 19:n sanojen mukaan, kaunis nuori nainen ei ole sinkku. Ei millään random asiakkaalla kaupassa ole mitään mahdollisuuksia, joten anna olla.

Vierailija
20/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin jokin aika sitten asiakaspalvelutyössä ja välillä (ei kovin usein kuitenkaan) näitä treffikutsuja tuli. Kerran yksi jätti kirjeenkin, kun ei ilmeisesti kehdannut kasvotusten sanoa.

Pelotti ja ahdisti aina mennä töihin treffikutsujen jälkeen, jos vaikka sama asiakas kävisi taas. Ihan mukavia vakiasiakkaita jokainen oli siihen asti että pyysivät ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän