Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa?

Vierailija
12.08.2016 |

Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa? Eli siis naisen kanssa, joka on miehesi kaveri.

Mieheni lähti tänään naispuoleisen kaverinsa kanssa ulkomaille retkipyöräilyreissulle. Olen itse tämän naisen tavannut kerran hyvin lyhyesti enkä siis tunne häntä ollenkaan. On mieheni kaveri kuitenkin monen vuoden takaa, ovat opiskeluissa tavanneet.

Tuntui kyllä kurjalta, että mies lähtee kahdeksi viikoksi toisen naisen kanssa ulkomaille... en kuitenkaan halunnut aikuista miestä kieltääkään, koska tiesin, että matkan toteuttaminen oli hänen unelmansa (siis pyöräilymatkan), enkä itse näe lomana satojen kilometrien pyöräilyä, joten seuraa ei muuten oikein ollut.

Kommentit (351)

Vierailija
161/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna toisen mennä. Oleellista on pohtia mitä itse tykkäisit lomallasi tehdä. Kaksi viikkoa kuluu nopeaan jos ei mitään ole suunnitteilla. Itse en ainakaan haluaisi murehtia koko lomaani mitä muut tekee. Lomasi on sinua itseäsi varten!

Minä pidin jo kesälomani ja olen nyt palannut töihin. :) Arki menee siis töissä, illat jumpissa ja viikonloppuisin on sovittuna kavereiden kanssa treffejä.

Ja kävin itse tyttökavereideni kanssa ulkomailla pidennetyn viikonlopun keskellä kesää juuri siksi, että halusin ulkomaille ja tiesin, että en mieheni kanssa sinne tänä vuonna pääse. Eli en ole jäänyt vain kotiin voivottelemaan.

AP

Vierailija
162/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan täällä on keskustelu lähtenyt raiteiltaan. Koska tässä on tullut ihan ihme väittämiä matkaan, koska ihmiset eivät ilmeisesti jaksa lukea ketjua (?) niin tässä tiivistelmä:

- Mieheni harrastaa pyöräilyä

- Hänen unelmansa on ollut toteuttaa pyörämatka ulkomailla

- Tätä varten hän suunnitteli pyöräreissua keväällä kahden kaverinsa kanssa: naisen ja miehen. Molemmat ovat hänelle tuttuja jo opiskeluajoilta, eli noin 7-8 vuoden takaa. Naispuoleisella kaverilla ja miehelläni ei ole koskaan ollut sutinaa. 

- Pyöräreissun kokoonpano pieneni kahteen, koska miespuoleinen kaveri ei saanut lähteä, koska vaimo kielsi. 

- Mieheni lähti reissuun kahdestaan tämän kaveripuoleisen naisen kanssa, joka on SINKKU (koska sillä tuntuu olevan väliä) ja KAUNIS (ymmärrettävästi, urheilullinen ym. kun voi 1000 km pyöräillä).

- Ajatus miehestäni kahdestaan tämän kaverinaisenkanssa, jota minä en siis tunne, ei tunnu hyvältä, koska: olen mustasukkainen ajasta (2 viikkoa toisen naisen kanssa ulkomailla) olen mustasukkainen, etten ole osa unelman toteutusta (hänelle jää muistot siitä vain naiskaverinsa kanssa.)

- En kuitenkaan estänyt miestä lähtemästä enkä myöskään nalkuttanut - mielestäni en voi estää häntä oman unelmansa toteuttamisesta. Pitkässä parisuhteessa on yhteisiä unelmia ja omia unelmia, ja koen, etten voi seistä toisen unelmien tiellä. En näe syytä, miksi mieheni estäisi minua toteuttamasta omia unelmiani.

Ilmeisesti tätä luullaan provoksi, koska en tunne mieheni opiskelu/harrastuskaveria, joka on vieläpä kaunis. He näkevät mieheni kanssa vain pyöräjutuissa yleensä vielä harrasteporukan kesken ja koska en itse harrasta pyöräilyä, en ole häntä nähnyt. No, luulkoot provoksi ketkä luulevat, mutta sitä tämä ei ole.

Olen suoraan sanottuna hämmästynyt siitä, että olen enemmistön mukaan sinisilmäinen, naiivi ja vaikka mitä. Ja että on selvää, että mieheni on tekemässä pettämismatkaa. Ja että kukaan nainen ei lähtisi tuolle reissulle jos hänellä ei olisi tunteita miestä kohtaan. Jos heillä olisi tunteita, niin kai he näkisivät useammin kuin kerran 2-3 viikossa tai harvemmin porukkapyöräilyn merkeissä? Talvikaudella he eivät näe koskaan, eli on monta kuukautta kun eivät näe/ pidä sen suuremmin yhteyttä. 

5 vuoden suhteeni on perustunut luottamukseen, eikä epäilystä pettämiselle ole ollut kertaakaan. Siksi en nytkään lähtenyt hyökkäämään, että "nyt sinä kusipää menet ja petät minua". No, jos pettämistä ilmenee reissun jälkeen, voin raportoida asiasta tänne. Sitten voitte tulla kertomaan, että "mitä minä sanoin, tyhmä AP."

AP

Sanon jo nyt, viisikymppisen naisenkokemuksessa että tulet katumaan katkerasti. Olet selvästi alakynnessä, ja kyllä naisen seura kiinnostaa. 2-3 kertaa viikossa on usein, vaikka eivät talvisin näkisi. Olet naiivi ja sinisilmäinen. Saat katua katkerasti, hupakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä meillä saattaa olla kuukaudenkin taukoja, joten kaksi viikkoa ei ole miehelleni ylivoimainen tauko.

AP

Vierailija
164/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johan täällä on keskustelu lähtenyt raiteiltaan. Koska tässä on tullut ihan ihme väittämiä matkaan, koska ihmiset eivät ilmeisesti jaksa lukea ketjua (?) niin tässä tiivistelmä:

- Mieheni harrastaa pyöräilyä

- Hänen unelmansa on ollut toteuttaa pyörämatka ulkomailla

- Tätä varten hän suunnitteli pyöräreissua keväällä kahden kaverinsa kanssa: naisen ja miehen. Molemmat ovat hänelle tuttuja jo opiskeluajoilta, eli noin 7-8 vuoden takaa. Naispuoleisella kaverilla ja miehelläni ei ole koskaan ollut sutinaa. 

- Pyöräreissun kokoonpano pieneni kahteen, koska miespuoleinen kaveri ei saanut lähteä, koska vaimo kielsi. 

- Mieheni lähti reissuun kahdestaan tämän kaveripuoleisen naisen kanssa, joka on SINKKU (koska sillä tuntuu olevan väliä) ja KAUNIS (ymmärrettävästi, urheilullinen ym. kun voi 1000 km pyöräillä).

- Ajatus miehestäni kahdestaan tämän kaverinaisenkanssa, jota minä en siis tunne, ei tunnu hyvältä, koska: olen mustasukkainen ajasta (2 viikkoa toisen naisen kanssa ulkomailla) olen mustasukkainen, etten ole osa unelman toteutusta (hänelle jää muistot siitä vain naiskaverinsa kanssa.)

- En kuitenkaan estänyt miestä lähtemästä enkä myöskään nalkuttanut - mielestäni en voi estää häntä oman unelmansa toteuttamisesta. Pitkässä parisuhteessa on yhteisiä unelmia ja omia unelmia, ja koen, etten voi seistä toisen unelmien tiellä. En näe syytä, miksi mieheni estäisi minua toteuttamasta omia unelmiani.

Ilmeisesti tätä luullaan provoksi, koska en tunne mieheni opiskelu/harrastuskaveria, joka on vieläpä kaunis. He näkevät mieheni kanssa vain pyöräjutuissa yleensä vielä harrasteporukan kesken ja koska en itse harrasta pyöräilyä, en ole häntä nähnyt. No, luulkoot provoksi ketkä luulevat, mutta sitä tämä ei ole.

Olen suoraan sanottuna hämmästynyt siitä, että olen enemmistön mukaan sinisilmäinen, naiivi ja vaikka mitä. Ja että on selvää, että mieheni on tekemässä pettämismatkaa. Ja että kukaan nainen ei lähtisi tuolle reissulle jos hänellä ei olisi tunteita miestä kohtaan. Jos heillä olisi tunteita, niin kai he näkisivät useammin kuin kerran 2-3 viikossa tai harvemmin porukkapyöräilyn merkeissä? Talvikaudella he eivät näe koskaan, eli on monta kuukautta kun eivät näe/ pidä sen suuremmin yhteyttä. 

5 vuoden suhteeni on perustunut luottamukseen, eikä epäilystä pettämiselle ole ollut kertaakaan. Siksi en nytkään lähtenyt hyökkäämään, että "nyt sinä kusipää menet ja petät minua". No, jos pettämistä ilmenee reissun jälkeen, voin raportoida asiasta tänne. Sitten voitte tulla kertomaan, että "mitä minä sanoin, tyhmä AP."

AP

Sanon jo nyt, viisikymppisen naisenkokemuksessa että tulet katumaan katkerasti. Olet selvästi alakynnessä, ja kyllä naisen seura kiinnostaa. 2-3 kertaa viikossa on usein, vaikka eivät talvisin näkisi. Olet naiivi ja sinisilmäinen. Saat katua katkerasti, hupakko.

Kirjoitin, että kerran 2-3 viikossa= he näkevät kahden tai kolmen viikon välein. Eivät siis joka viikko, vaan kerran tai max. kaksi kertaa kuukaudessa ja aina isommalla harrastepyöräilijäporukalla.

Mutta kiitos arvoisa viisikymppinen. Juuri tällaista neuvoa minä hupakko tarvitsin - huonosti luettuun perustuvaa. :)

AP

Vierailija
165/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksissä meillä saattaa olla kuukaudenkin taukoja, joten kaksi viikkoa ei ole miehelleni ylivoimainen tauko.

AP[/quote

Vai niin - nyt joku sitten jo leikkii minua? 

Harrastamme kyllä seksiä viikottain, ei hätää.

AP (ja todella - se oikea AP).

Vierailija
166/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Huonon suhteen merkki, hakee piristystä. Oikeasti, häpeän tuollaista nynnyä. Meillä seksiä viikoittain, toinen50+ ja toinen 60+.

Vierailija
167/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Huonon suhteen merkki, hakee piristystä. Oikeasti, häpeän tuollaista nynnyä. Meillä seksiä viikoittain, toinen50+ ja toinen 60+.

Hyi vittu. Rypistynyt, roikkuva nahka ja eltaantunut liha läiskähtelee. Kuoleman haju leijuu yllä. Oksennus!

Vierailija
168/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ei hätää - me nuoret harrastamme kyllä seksiä myös viikottain. Kuten yllä kirjoitin, joku huvittelee ja leikkii minua (eli AP:ta).

AP

Vierailija
169/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Hyi vittu. Rypistynyt, roikkuva nahka ja eltaantunut liha läiskähtelee. Kuoleman haju leijuu yllä. Oksennus!

Mitä vanhempi pukki, sitä kovempi luu.

Vierailija
170/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Sinulla on. Miehelläsi ei välttämättä ihan noin pitkiä taukoja ole.

Vierailija
171/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää kaverisuhteet pakkaa muuttua rakkaussuhteeksi. Näin se vaan on. Pahalta se tuntuisi. Kyllä teillä saattaa olla ero edessä, varsinkin kun tuo toinen mies ei lähtenyt, liekö oikeasti ollut edes aikomustakaan. Ikävä ihminen olen kun kerron tämän, mutta olen vastaavan tapauksen sivusta seurannut. 

Höpöhöpö - minusta nainen ja mies voivat olla vain kavereita. Itselläni on ollut miespuolisia kavereita aina.

Tässä harmittaa se, että en itse kyseistä naista tunne ollenkaan. Tämän miehen kyllä tunnen, jonka piti lähteä kolmanneksi, ja hänellä oli kyllä aikomus lähteä, mutta kotoa tuli toinen käsky.. :)

AP

Why Men and Women Cant be friends

Toi video oli niin totta. Alapeukutus huvittaa.

M40

Vierailija
172/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan epäillä, että onko koko aloitus provo.

Alkaa jo olla ap:llä ihan kuuluisia viimeisiä sanoja "mieheni ei ole kovin kiinnostunut seksistä". Niin, ehkä ei sinun kanssasi. Aseksuaalit ovat ryhmä erikseen, mutta joskus huono, tai ihan hyväkin suhde josta puuttuu se kiiman kipinä, voi tehdä ihmisestä ei niin-seksuaalisen. Sitten taas kun tämä ihminen tapaa ihmisen jota kohtaan tunteekin suurta vetoa, se eläimellinen vietti pääsee valloilleen.

Tämän olen kokenut itse useiden parisuhteiden myötä, ja myös ex-mieheni kautta jonka kanssa suhteessa kävi niin, että mies väitti olevansa ei niin seksuaalinen. Nämä asiat eivät aina johdu ulkonäöstä, koska itsekin pidän itsestäni huolta ja olen kaunis, mutta joskus parisuhteen kemiat ja sisäiset ristiriidat tekevät sen, että seksuaalisuus tukahtuu. Sitä voi toki olla viikoittain, mutta se on pliisua. Sitten tulee se ihminen joka sytyttää liekin, ja se on menoa.

Että lähti miehesi matkalle tai ei, älä ole sinisilmäinen.

Lisäksi mua surettaa teidän puolesta se, että teillä ei ole yhteistä noin vahvaa harrastusta, vaan miehesi täytyy lähteä toisen naisen kanssa pyöräilemään.

Vierailija
173/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehelläni olisi haave matkapyöräilystä enkä haluaisi mukaan (vaikka uskon että haluaisin koska tykätään yhdessä just liikuntalomista esim vaelletaan) niin haluisin että hän saa haaveen toteuttaa. Ja mieluummin kaverin kanssa kuin yksin, koska raskas liikunta voi vaatia veronsa, esim nestehukka niin ajatuksena kiva, ettei olisi yksin.

Minulla on kaverimiehiä kyllä ja hänellä kaverinaisia, toki porukassakin tavataan. Uskon että olen hänelle se elämän rakkaus ja toisin päin enkä usko, että siihen väliin voisi kukaan tulla eikä kokemuksen jakaminen toisen ihmisen kanssa haittaisi jos en itse kerran haluaisi lähteä ja se pyöräilykokemus olis hänen unelma.

Vierailija
174/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli edellisessä suhteessa miehellä naispuolinen ystävä jonka kanssa oli joko porukassa tai kahdestaan. Joskus oli liikaa näitä kahdestaan tapaamisia ja protestoin jonka seurauksena mies valitti että olen hullun mustis ja huono naisystävä tämän takia. Lopulta jouduin sanomaan että joko minä tai tämä,mies valitsi nais kaverinsa jonka kanssa alkoi seurustelemaan kuukauden jälkeen meidän erosta että se siitä "se on vaan kaveri sanonnasta".

Vierailija
175/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä varmaan päästäisin, koska ensi sijaisesti kyse ei ole juuri tämän henkilön kanssa lähtemisestä, vaan siitä haaveen toteuttamisesta. Silti varmaan loukkaisi vähän, eikä kivalta tuntuisi sekään, että olisi mulle lähes tuntematon nainen kyseessä. Toisaalta mun on helppo sanoa, että päästäisin, koska mies on vakaasti sitä mieltä, että pitkät reissut tehdään yhdessä.

Vierailija
176/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää kaverisuhteet pakkaa muuttua rakkaussuhteeksi. Näin se vaan on. Pahalta se tuntuisi. Kyllä teillä saattaa olla ero edessä, varsinkin kun tuo toinen mies ei lähtenyt, liekö oikeasti ollut edes aikomustakaan. Ikävä ihminen olen kun kerron tämän, mutta olen vastaavan tapauksen sivusta seurannut. 

Höpöhöpö - minusta nainen ja mies voivat olla vain kavereita. Itselläni on ollut miespuolisia kavereita aina.

Tässä harmittaa se, että en itse kyseistä naista tunne ollenkaan. Tämän miehen kyllä tunnen, jonka piti lähteä kolmanneksi, ja hänellä oli kyllä aikomus lähteä, mutta kotoa tuli toinen käsky.. :)

AP

Why Men and Women Cant be friends

Toi video oli niin totta. Alapeukutus huvittaa.

M40

Osa 2 oli myös hauska.

Vierailija
177/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alan epäillä, että onko koko aloitus provo.

Alkaa jo olla ap:llä ihan kuuluisia viimeisiä sanoja "mieheni ei ole kovin kiinnostunut seksistä". Niin, ehkä ei sinun kanssasi. Aseksuaalit ovat ryhmä erikseen, mutta joskus huono, tai ihan hyväkin suhde josta puuttuu se kiiman kipinä, voi tehdä ihmisestä ei niin-seksuaalisen. Sitten taas kun tämä ihminen tapaa ihmisen jota kohtaan tunteekin suurta vetoa, se eläimellinen vietti pääsee valloilleen.

Tämän olen kokenut itse useiden parisuhteiden myötä, ja myös ex-mieheni kautta jonka kanssa suhteessa kävi niin, että mies väitti olevansa ei niin seksuaalinen. Nämä asiat eivät aina johdu ulkonäöstä, koska itsekin pidän itsestäni huolta ja olen kaunis, mutta joskus parisuhteen kemiat ja sisäiset ristiriidat tekevät sen, että seksuaalisuus tukahtuu. Sitä voi toki olla viikoittain, mutta se on pliisua. Sitten tulee se ihminen joka sytyttää liekin, ja se on menoa.

Että lähti miehesi matkalle tai ei, älä ole sinisilmäinen.

Lisäksi mua surettaa teidän puolesta se, että teillä ei ole yhteistä noin vahvaa harrastusta, vaan miehesi täytyy lähteä toisen naisen kanssa pyöräilemään.

Olen täsmälleen samaa mieltä. Se minkälainen seksuaalisuus on pitkässä parisuhteessa ei kerro välttämättä yhtään mitään siitä, kiinnostaisiko seksi hyvännäköisen, saatavilla olevan kielletyn hedelmän kanssa. En ota kantaa siihen, pettääkö ap:n mies, mutta tätä kannattaisi jokaisen sinisilmäisen ihmisen pohtia. Jos tilaisuus tulee, niin kuinka moni vieläkin pystyy luottamaan 100 % siihen pitkäaikaiseen kumppaniinsa? Se suhteen pituus kun ei kerro myöskään yhtään mitään. Melkein sanoisin, että mitä pidempi suhde, sen todennäköisemmin hairahtuu joskus.

Vierailija
178/351 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tuoda yhden näkökulman tähän keskusteluun mukaan, aihe on mielenkiintoinen oli provo tai ei. Itse olen nimittäin ollut täsmälleen vastaavassa tilanteessa mukana, mutta miehen roolissa. Pettäminen ei olisi tullut kuuloonkaan ja kumppanini varmasti sen tiesi sanomattakin.  Luottamusta ja toisen ihmisen hyvin tuntemista se vaatii.  Sillehän ei mitään olisi mahtanut, jos niin sanotusti kemiat olisivat kohdanneet matkan aikana,  ystävyys syventynyt jne. mutta luulisin, että tämä olisi johtanut meidän tapauksessa varmaankin kriisiin myöhemmin matkan jälkeen ilman pettämistä. Tämä toki ihan spekulaatiota ja ihmisiä on kovin erilaisia, sama tilanne ei varmastikaan olisi kaikilla pariskunnilla. 

Mutta: vähän itsekäs/epäkunnioittava tuollainen matka kuitenkin on (näin ajattelen siis itse), ainakin jos aloittajalla ei ole omaa unelmalomaa tai omaa tilaa vaativaa harrastusta tms.  Toivottavasti miehesi sen tajuaa viimeistään matkan jälkeen. Minusta voisi olla kiva, jos aloittaja menisit yhdessä matkaporukan kanssa aloituspaikkaan ja viettäisit sen jälkeen oman unelmaloman haluamassasi kohteessa ja matkustaisit sitten pyöräilyn päätöspaikkaan jakamaan euforisen matkan päättymiskokemuksen.  Tai sitten muuten vaan suunnittelet oman unelmamatkan. 

Vierailija
179/351 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu kuvio kirjoitti:

Haluaisin tuoda yhden näkökulman tähän keskusteluun mukaan, aihe on mielenkiintoinen oli provo tai ei. Itse olen nimittäin ollut täsmälleen vastaavassa tilanteessa mukana, mutta miehen roolissa. Pettäminen ei olisi tullut kuuloonkaan ja kumppanini varmasti sen tiesi sanomattakin.  Luottamusta ja toisen ihmisen hyvin tuntemista se vaatii.  Sillehän ei mitään olisi mahtanut, jos niin sanotusti kemiat olisivat kohdanneet matkan aikana,  ystävyys syventynyt jne. mutta luulisin, että tämä olisi johtanut meidän tapauksessa varmaankin kriisiin myöhemmin matkan jälkeen ilman pettämistä. Tämä toki ihan spekulaatiota ja ihmisiä on kovin erilaisia, sama tilanne ei varmastikaan olisi kaikilla pariskunnilla. 

Mutta: vähän itsekäs/epäkunnioittava tuollainen matka kuitenkin on (näin ajattelen siis itse), ainakin jos aloittajalla ei ole omaa unelmalomaa tai omaa tilaa vaativaa harrastusta tms.  Toivottavasti miehesi sen tajuaa viimeistään matkan jälkeen. Minusta voisi olla kiva, jos aloittaja menisit yhdessä matkaporukan kanssa aloituspaikkaan ja viettäisit sen jälkeen oman unelmaloman haluamassasi kohteessa ja matkustaisit sitten pyöräilyn päätöspaikkaan jakamaan euforisen matkan päättymiskokemuksen.  Tai sitten muuten vaan suunnittelet oman unelmamatkan. 

Kiitos asiallisesta vastauksesta. :)

Tämä ei ole provo, vaikka monet niin luulevat - ilmeisesti kuvio on vain niin uskomaton. En tiedä, olisiko se sitten ei-provomaisempi, jos tämä kaverinainen olisi esimerkiksi ruma ja seurustelee. Mielestäni siinä ei ole kummaa, että en miehen lähinnä pelkkää harrastuskaveria tunne, koska eivät muuten koskaan näe, kuin tämän pyöräilyn merkeissä - vai tuntevatkohan kaikki av-mammat miestensä sekajalkapallojoukkueen jäsenet? :)

Ja kyllä, matka on itsekäs. Kuten aiemmin sanottua, harrastus on miehelle kuitenkin elintärkeä ja unelman toteuttaminen tärkeää tietysti kenelle tahansa - aikuista ihmistä en voi kieltää. Nyt yön yli nukuttua olo on tyyni ja tuntuu huvittavalta, että edes tein tämän aloituksen tänne. Varsinkin, kun se meni luonnollisesti siihen, että tällä kilpaa spekuloitiin sitä, pettääkö mieheni vai ei. Sehän ei ollut edes aloitukseni tarkoitus - olisin halunnut nimenomaan kuulla, miten vastaajat ITSE olisivat toimineet, eli olisiko heidän puolisonsa vastaava harrastusmatka ollut ok vai ei ja miksi. 

AP

Vierailija
180/351 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin toiminut niin, että mies ei olisi mennyt matkalle.Hän olisi ymmärtänyt, että matka loukkaa minua. En olisi päästänyt. Mies jos olisi mennyt, olisi saanut pyöräillä loppuikänsä. Sinun toiveilla ei ole merkitystä.