Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa?

Vierailija
12.08.2016 |

Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa? Eli siis naisen kanssa, joka on miehesi kaveri.

Mieheni lähti tänään naispuoleisen kaverinsa kanssa ulkomaille retkipyöräilyreissulle. Olen itse tämän naisen tavannut kerran hyvin lyhyesti enkä siis tunne häntä ollenkaan. On mieheni kaveri kuitenkin monen vuoden takaa, ovat opiskeluissa tavanneet.

Tuntui kyllä kurjalta, että mies lähtee kahdeksi viikoksi toisen naisen kanssa ulkomaille... en kuitenkaan halunnut aikuista miestä kieltääkään, koska tiesin, että matkan toteuttaminen oli hänen unelmansa (siis pyöräilymatkan), enkä itse näe lomana satojen kilometrien pyöräilyä, joten seuraa ei muuten oikein ollut.

Kommentit (351)

Vierailija
121/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä en kyllä voisi kuvitella että lähtisin minkäänlaiselle matkalle naisen kanssa johon en tuntisi vetoa.

Avaus on vkl provo.

Vierailija
122/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin ja vilkuttaisin perään ulko-ovella viimeisen kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aloitus provo tai ei niin kukaan ei pystytä satojen kilometrien pyöräilyn jälkeen kahta telttaa. Kaksi ihmistä lämmittää kehoillaan just ja just yhden teltan ilmatilan.

Nimim. Vaellusta harrastava

Vierailija
124/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan "päästäisi". Tai voisihan mies lähteä mutta lähtisin sitten itse toiseen maahan jonkun miespuolisen kaverini kanssa nauttimaan. Mies ei taida välittää sun tunteista pätkääkään?

Vierailija
125/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs kirjoitti:

Onko nainen sinkku?

Kyllä, hän on sinkku.

Onko AV:n logiikka nyt niin, että seurusteleva nainen ei pettäisi tuollaisella matkalla, mutta sinkkunainen retkahtaisi? Ja seurusteleva mies retkahtaisi luonnollisesti saman tien.

ps. alkuperäinen kysymykseni oli, päästäisitkö=hyväksyisitkö itse miehellesi vastaavan reissun?

AP

Ei tarvitse olla av-logiikkaa se että sinkkunainen " retkahtaa" helpommin kuin seurusteleva.

Eiköhän tuo nyt ole itsestäänselvyys.

On niitä jotka eivät ala varattujen kanssa mutta tosi moni ajattelee niin ettei petä jos on itse sinkku.

Vierailija
126/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen lähtisi pitkälle reissulle miehen kanssa, johon ei tuntisi ainakin jonkin verran vetoa. Siis niin, että ei haittaa, jos mies unissaan tulee liki. Tai valveilla. On mullakin miespuolisia kavereita, mutta noin intiimeihin olosuhteisiin lähtisin vain sellaisen kanssa, jonka kanssa lähellä oleminen kahden viikon ajan ei ahdista.

Vierailija
127/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästin ihan huoletta viikonlopun ajaksi miehen 12 vuotta nuoremman todella kauniin naiskaverinsa kanssa urheilutapahtumaan viikonlopuksi. Suunnittelivat seuraavaa matkaa ulkomaille ja senkin olin jo "hyväksynyt", en yhtä mutkattomasti kuin kotimaan reissun, mutta en ollut huolissani enkä mustasukkainen.

Luotin mieheeni kuin siihen kuuluisaan kallioon.

Kuukautta tai paria myöhemmin selvisi että heillä oli ollut suhde melkein puoli vuotta. Enää en luota yhteenkään ihmiseen, en vaikka kuinka yritän... Tapaus vaan söi kaiken luottamuksen ja tilalle tuli vainoharhaisuus kaikkia kohtaan. Vaikka ainoa paskaläjä oli ollut valehteleva mieheni.

Vierailija
128/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä en kyllä voisi kuvitella että lähtisin minkäänlaiselle matkalle naisen kanssa johon en tuntisi vetoa.

Avaus on vkl provo.

Niin että miehen olisi pitänyt jättää suunnittemansa ja haaveilemansa matka väliin, koska yksi matkallelähtijöistä peruutti, ja/tai kieltää porukan naispuolista lähtijää lähtemästä mukaan? Tai että tämän matkakumppanin pitäisi ainakin olla sitten vähintään hyvännäköinen! Millaista porukkaa täällä oikein pyörii?!

Vierailija
129/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pyöräilevänainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu! Ymmärrän huolesi, mutta käännä asia toisinpäin: pettäisitkö itse vastaavassa tilanteessa? Minä en ja luotan mieleeni kuin kallioon. Ollaan oltu yhdessä piiiitkäään...

On se vaan niin monta kertaa nähnyt miten pyöräilessäkin miesten veri alkaa päästä pakkautumaan muualle kuin aivoihin eikä ajattelu oikein pelaa, kun edessä pyöräilee hiukset hulmuten ja timmi perse satulaa vasten hinkaten, kielletty hedelmä. Koko päivän kun perässä polkee, niin hyvä ettei käsiksi käy kun pääsee määränpäässä suihkuun.

:D et ole siis pyöräillyt koskaan. Jos sellaisten matkojen jälkeen saa peniksen nousemaan, niin ihme on. Persekin varmasti niin hellänä, että hohhoijaa. Mutta kiitos huumoripitoisesta vastauksesta. :) Piristi edes vähän näiden "miehesi varmasti pettää/heille syntyy salasuhde"-kommenttien keskellä.

AP

Olen pyöräillyt ja paljon. Yli 2000km tänä kesänä. Miehelläni ei ole minkään näköistä ongelmaa saada "nousemaan" vaikka olisi pyöräilty 100km lenkki. Eikä minun pyllyni ole hellänä hyvästä satulasta, vaan pyöräilyn ja suihkun jälkeen jostain muusta. Sinun pelokas vastaushan tässä se huumoripitoisempi oli ja piristi meidän muiden päivää. Älä ole niin sinisilmäinen. Mieti itse että harrastaisit jotain mitä tylsä miehesi ei harrastaisi. Kyllä sitä parin viikon aikana ehtisi alkaa kielletty hedelmä kiinnostamaan, kun matkassa olisi sellainen mies joka osaisi nauttia samoista asioista kuin sinä, ja mielessä olisi se tylsimys mies joka jäi suomeen mäkättämään.

Kertoo paljon sinusta (ja miehestäsi?), että kuvittelet ettei kukaan muukaan pysty olemaan vierasta panematta jos vain tilaisuuden saa.

Vierailija
130/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä lätöoletus on aina että mies on upea adonis jonka pettämiset on ainoastaan siitä kiinni, päättääkö se mies mennä ensimmäisen vastaantulevan naisen kanssa sänkyyn vai ei.

Mutta tiedättekös, kun on myös paljon naisia jotka eivät levitä haarojaan jokaiselle vain siksi, että se toinen osapuoli armollisesti suostuu. Jos itse olisin sinkku, niin ne miehet joiden kanssa suostuisin sänkyyn olisi kyllä tosi vähissä. Ja etenkään kukaan oikeista miespuolisista tutuistani ei kuuluisi niihin. Toki joillain rima on matalampi, mutta aika harva mies nyt kuitekaan voi valita vapaasti kenet ottaa sänkyynsä.

Joten veikkaanpa vain, että on iso mahdollisuus ettei se kaverininen ole ap:n miehestä muussa mielessä ollenkaan kiinnostunut, riippumatta siitä mitä se mies haluaa. 

Näinhän se on! Ei sitä pillua mitenkään ovista ja ikkunoista tulvi. Valitsin nykyisen vaimoni vain sillä perusteella että hän oli ainoa nainen joka suostui antamaan minulle pillua. 

Vierailija
131/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavia vankilasuhteita tuntuu monella vastaajalla olevan. Pitää olla yhteiset harrastuksetkin että voidaan viettää kaikki aika yhdessä kylki kyljessä nyhjäten. Koska kyllähän se toinen pettää heti jos silmä välttää. Ankeaa. 

Vierailija
132/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos mieheni kertoisi haluavansa jonkun toisen naisen kanssa lomailemaan sen sijaan että tekisi lomasuunnitelmia minun kanssani, huomaisin helposti jo,ilma av-raatiakin, missä järjästyksessä miehen prioroteetit on ja vetäisin siitä johtopäätökset.

yhteinen loma on parisuhteessa harvinainen herkku, ja pitäisin todella omituisena, jos mieheni haluaisi lomalle toisen naisen kanssa.

Mieheni ei halunnut lomailemaan toisen naisen kanssa vaan hän halusi lähteä retkipyöräilemään kaveriensa kanssa - joista toinen on nainen, toinen mies. Ja mies jätti lähtemättä, koska kotona vaimo ei päästänyt lähtemään.

Mutta on totta, että tuo oli itsellä ensimmäinen ajatus - prioriteetit. Äh.

AP

Kotiin jäänyt mies jota vaimo ei "muka" päästänyt , teki oikein jos oli ollut lähdössäkkään pyöräretkelle. Minä en ois päästänyt ja jos mies ois lähtenyt, ei ois enää tarvinnut takasin tulla!

Vierailija
133/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miehesi ei välitä sinusta pätkääkään eikä tunteistasi. Hän laittaisi sinut etusijalle, jos olisit tärkeä, mitä et ole. Olen 100%:n varma, että suhteenne ei ole koskaan hyvä eikä onnellinen, mutta saat opetuksen. Oletko aivan nynny, silloin miehesi on vietävissä, ellei seura ole kiinnostavaa, EI KUKAAN LÄHDE ULKOMAILLE. SIINÄ JÄIT KUIN NALLI KALLIOLLE.  Turha tulla itkemään tänne.

Vierailija
134/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parisuhteessa ollessa täytyy tuntea olevansa vapaa menemään. Elämä alkaa rajoittumaan näkymättömän laatikon sidään kun kaikkea kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa aletaan rajoittamaan puolison takia.

Mutta eikö tässä olisi voinut tehdä kompromissia? Sinä menisit kohdenaahan lomailemaan paikkaan x ja ehkä myös y, jotka voisivat toimia pysähdys ja relausetappeina miehelle ja kaverillensa. Viettäisitte päivän, pari samoissa paikoissa.

Ai niin ku että ap menisi välietapille pilluineen vastaan, ettei miehen vaan tarvitse pettää. Ei hyvä jumala näitä ehdotuksia.

Idiootti. Oletko kuullut sanasta kompromissi? Jos minulla olisi vastaava tilanne, ja kumpikin haluaisi reissuun mutta eri tavalla, niin mun mielestä tämä olisi passeli järjestely. Mä olenkin valinnut kumppanini niin hyvin ettei ole tarvinnut miettiä mitään pettämisiä. En ymmärrä tuollaista kieltämistä. 

Vierailija
135/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on upean uraohjusblondin kanssa reissusamuutaman kerran vuodessa:)

Vierailija
136/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pitkäkestoinen ja luonteeltaan intensiivinen jaettu kokemus hitsaa yhteen melkolailla. Uskon ettet olisi voinut estämällä muuttaa mitään, jos menohalut olivat noin kovat miehellä. Ei tuossa voi muuta tehdä kuin katsoa, miten käy.

Senjälkeen sitten toimit tilanteen mukaan.

Mieti mitä sinun unelmasi ovat ja saatko ne yhtälailla toteuttaa. Vai onko jotain muuta, mikä suhteessanne tasapainottaa tämän "uhrauksen"?

Vierailija
137/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla olisi mitään ongelmaa tuon suhteen ja itsekin voisin mennä kaverijätkien kanssa reissuun. Tosin, kun mies ja kaverini tulevat hyvin juttuun keskenään, en näe mitään syytä, miksei hän voisi lähteä mukaan.

Vierailija
138/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parisuhteessa ollessa täytyy tuntea olevansa vapaa menemään. Elämä alkaa rajoittumaan näkymättömän laatikon sidään kun kaikkea kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa aletaan rajoittamaan puolison takia.

Mutta eikö tässä olisi voinut tehdä kompromissia? Sinä menisit kohdenaahan lomailemaan paikkaan x ja ehkä myös y, jotka voisivat toimia pysähdys ja relausetappeina miehelle ja kaverillensa. Viettäisitte päivän, pari samoissa paikoissa.

Ai niin ku että ap menisi välietapille pilluineen vastaan, ettei miehen vaan tarvitse pettää. Ei hyvä jumala näitä ehdotuksia.

Idiootti. Oletko kuullut sanasta kompromissi? Jos minulla olisi vastaava tilanne, ja kumpikin haluaisi reissuun mutta eri tavalla, niin mun mielestä tämä olisi passeli järjestely. Mä olenkin valinnut kumppanini niin hyvin ettei ole tarvinnut miettiä mitään pettämisiä. En ymmärrä tuollaista kieltämistä. 

Näin juuri. Ei kaikkea ole pakko tehdä hampaat irvessä yhdessä vain koska ollaan pariskunta. Meillä on ihan tavallista että yhteiselläkin lomalla on "omia" päiviä. Esim tänä kesänä mies jäi Alpeille vielä pariksi päiväksi kalaan, kun minä lensin edeltä Nizzaan löhöämään rannalla ja höönaamaan putiikkeja. Miestä ei kiinnosta rantalomailu tai shoppailu, eikä minua kalastus joten miksi pitäisi väkisin tehdä nekin yhdessä? Edelliskesänä taas vuokrattiin kaveriporukan kanssa (mukana myös yksi sinkkumies-kaveri!!!!!!) kämppä Italiasta, mies tuli viikkoa myöhemmin perässä ja jatkettiin sitten lomaa yhdessä.  

Vierailija
139/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käy työ- ja harrastusmatkoilla ulkomailla kuten minäkin. Toisinaan menemme yhdessä, toisinaan eri porukoissa. Kyllähän aikuiset ihmiset voivat vapaasti valita itse seuransa.

Vierailija
140/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaus on vkl provo.

Niin että miehen olisi pitänyt jättää suunnittemansa ja haaveilemansa matka väliin, koska yksi matkallelähtijöistä peruutti, ja/tai kieltää porukan naispuolista lähtijää lähtemästä mukaan? Tai että tämän matkakumppanin pitäisi ainakin olla sitten vähintään hyvännäköinen! Millaista porukkaa täällä oikein pyörii?!

Millaistako porukkaa? Realistista. Vastauksista päätellen myös sellaista, jota on petetty ja luotto sitä mukaa mennyt - vaikkei alunperin edes ajateltu petoksen mahdollisuutta.