Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa?

Vierailija
12.08.2016 |

Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa? Eli siis naisen kanssa, joka on miehesi kaveri.

Mieheni lähti tänään naispuoleisen kaverinsa kanssa ulkomaille retkipyöräilyreissulle. Olen itse tämän naisen tavannut kerran hyvin lyhyesti enkä siis tunne häntä ollenkaan. On mieheni kaveri kuitenkin monen vuoden takaa, ovat opiskeluissa tavanneet.

Tuntui kyllä kurjalta, että mies lähtee kahdeksi viikoksi toisen naisen kanssa ulkomaille... en kuitenkaan halunnut aikuista miestä kieltääkään, koska tiesin, että matkan toteuttaminen oli hänen unelmansa (siis pyöräilymatkan), enkä itse näe lomana satojen kilometrien pyöräilyä, joten seuraa ei muuten oikein ollut.

Kommentit (351)

Vierailija
101/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi olisit halunnut yhdyntää hiekkarannalla?

Silloin himotti enkä ole koskaan harrastanut seksiä ulkona/julkisella paikalla. Ulkomailla se olisi ollut suht helppo toteuttaa (kuitenkin niin, että kukaan ei näe). No, jäi se kokemus saamatta.

AP

Vierailija
102/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt mutta kun alkoi kiinnostaa minkä näköinen miehesi on. Onko yleensä naisten mieleen? Vai onko läpeensä kuivakka? Voisiko kaunis nainen kiinnostua? Tuollaisella reissulla kyllä voi sutinaa tulla vaikkei arkielämässä suhdetta ole aiemmin halunneetkaan keskenään.

Ja vastaus kysymykseesi niin riippuisi miehestä päästäisinkö. En ainakaan minkään kaunokaisen kanssa kovin helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt mutta kun alkoi kiinnostaa minkä näköinen miehesi on. Onko yleensä naisten mieleen? Vai onko läpeensä kuivakka? Voisiko kaunis nainen kiinnostua? Tuollaisella reissulla kyllä voi sutinaa tulla vaikkei arkielämässä suhdetta ole aiemmin halunneetkaan keskenään.

Ja vastaus kysymykseesi niin riippuisi miehestä päästäisinkö. En ainakaan minkään kaunokaisen kanssa kovin helposti.

Mieheni on komea - ainakin omasta mielestäni. Myös kaverini sekä työkaverini ovat häntä komeaksi kehuneet. Urheilullinen kroppa, parta ja ihanat hymykuopat. :) Komeus on tietenkin aina katsojan silmissä. Mutta on ulkoisesti varmaankin ainakin joidenkin naisten mieleen.

Kiitos, kun vastasit alkuperäiseen kysymykseen!

AP

Vierailija
104/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole sananvaltaa aikuisen ihmisen menemisistä tai tulemisista, joten jos mieheni haluaisi tuon kaltaiselle reissulle lähteä, hän lähtisi. Aina on riski, että matkaseuran kanssa syntyy sutinaa, mutta kyllä minusta omaan seurustelukumppaniin pitää lähtökohtaisesti luottaa.

Vastaavasti pidän itsestäänselvyytenä, että jos minä haluaisin lähteä vastaavalle lomalle, minulla olisi siihen täysi oikeus. Jos mieheni kieltäisi minua lähtemästä, pitäisin hänen toimiaan todella rajoittavina enkä varmaan haluaisi seurustella kahlitsevan ihmisen kanssa. (Jos meillä olisi lapsia, tilanne olisi ehkä eri.) Tämä ei tarkoita sitä, ettenkö välittäisi miehestäni tai haluaisin pettää häntä, vaan sitä, että minulle vapaus on tärkeää.

Totta kai yhteisen loma-ajan vähyys harmittaisi, mutta tuleehan niitä uusi lomia. Kahden viikon pyöräretki ulkomailla on varmaan aika harvinainen herkku.

Sellainen disclaimer vielä loppuun, että mielestäni nainen ja mies voivat todellakin olla vain ystäviä. Itsellänikin on vaikka kuinka paljon heteromiehiä kavereina, samaten miehelläni naisia. Ja anteeksi, mutta antaa ihmisestä hieman yksinkertaisen kuvan, jos kuvittelee vastakkaisten sukupuolten väliin aina ja joka tilanteessa jotain seksuaalista.

Vierailija
105/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko mammat teidän epäluuloisuutenne siitä, että itse panisitte menemään koko ulkomaanmatkan, ja nyt epäilette, että miehenne tekisi samoin. En oikein muuta syytä keksi moiselle epävarmuudelle.

Vierailija
106/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menivätkö Porvoon ympäriajoihin?

No eivät menneet. Joskin Porvoossa on pyöräilijöille kuntoajot noin kerran vuodessa. :)

Miksi tätä kuvitellaan provoksi? Siksikö, että mieheni lähti matkalle enkä estänyt vai siksi, että hänellä todella on naispuolinen kaveri, jota en tunne? Tätä naista hän ei näe oikeastaan kuin harrastuksensa eli pyöräilyn parissa, jolloin menevät yleensä porukassa lenkille. Kuten sanoin, en itse harrasta pyöräilyä, joten en näissä ympyröissä liiku - se on hänen harrastuksensa.

AP

Tyyli tunnistettu ! Heippa Hellu 👋

Vierailija
107/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa kuvitella vastaava skenaariota, mutta luulen että mieheni ystävättäristä suurimmasta osasta en välittäisi. Jos matkan tarkoitus olisi joku toimi joka minua ei kiinnosta, -sanotaan nyt vaikka että sotahistoriallisen materiaalin kokoaminen kasvaa varten naispuolisen kollegan ja ystävän kanssa-, olisin ehkä jopa lievästi innostunut saadessani viettää 2 viikkoa ihan itsekseni.

JOS kuviteltu ystävä-kollega olisi yksi niistä joiden kanssa miehellä on ollut jotain säätöä ennen minua, ja jotka suhtautuvat minuun teennäusen ystävällisesti, tunteeni kuohahtelisivat ja olisin raivoissani/pahoillani, mutta "antaisin" silti lähteä.

Todellisuudessa minä olen se joka matkustaa paljon, milloin kenenkin kanssa. Mies ei ole koskaan kyseenalaistanut matkaseuralaisteni sukupuolia. Yksi tapa pitää oma parisuhde intiiminä ja läheisenä pidempien reissujen ajan, on seksiviestittely. Joskus joku tylsempi työreissu on muuttunut todella kuumaksi etäseksileikiksi, joskus taas emme viestitä toisillemme edes päivittäisiä hyviä öitä. Riippuu ikävän ja stressin asteista.

En myöskään pelkää pettämistä. En ajattele seksin harrastamisen toisen ihmisen kanssa olevan maailman loppu. Mutta salailua ja selän takana toimimista en hyväksy, se satuttaisi.

Vierailija
108/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se olisi päästää pumppaamaan unelmaansa. Kämppään en enää takaisin päästäisi.

Vierailija
109/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päästäisin. Pystyn kuvittelemaan tilanteen omalle kohdalleni ja olisi ihan hirveää, jos en itse pääsisi matkalle, josta olen unelmoinut ja jota olen hartaasti suunnitellut. Tietty määrä itsekkyyttä suhteessa molemmilta osapuolilta on ok, ja itsehän te sen määrittelette miten paljon toisiltanne hyväksytte ja missä tilanteissa.       

Vierailija
110/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinkkunaisella nousee himot ja halut tässä tilanteessa, lopputuloksen tietää. Peitto heiluu teltassa ja hotellihuoneessa.

Vierailija
111/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne terveitä oo jos ei nussi. Eli mieti onks se sulle ok.

Vierailija
112/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaalitilanne miehelle. Voivat aika hyvin sopia naisen kanssa, että se mikä tapahtuu täällä reisussa, jää tänne reissuun.

Vierailija
113/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos olisin tuo nainen, ja minulla olisi tunteita miestäsi kohtaan, olisin aivaninnoissani,nyt kun ei ole kolmatta osapyörää. Ellei toista kohtaan tunne mitään lämpimiä tunteita, ei tuollainen reissu kiinnosta. Siinä ne tunteet syvenevät. Olet naiivi ja elämää kokematon. Älä tule sitten tänne itkemään. Sitä saat, mitä tilaat. Mieheni ei lähtisi ilman minua koskaan ulkomaille, olemme olleet yhdessä jo 80-luvulta, olitko silloin edes syntynyt. Sinua on varoitettu.

Vierailija
114/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästä miestäni yksin edes ovesta ulos, ja syyt voi lukea tästä ketjusta. Miehiin ei voi luottaa.

Vierailija
115/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistan hieman provoa, matkaseuralaisnainen olisi kaunis, sporttinen sinkku, jota AP ei kuitenkaan tunne :D

Noh, mietitäänpä millaista olisi sitten matkan jälkeen: kyselisit että oliko kiva reissu, mitä teitte, missä kävitte, millaista oli? Alkaisitko epäillä reissun jälkeen että olikohan niin ja olikohan noin. Tarkkailemaan, onko harrastuskaveruus syventynyt, miten paljon vietittelevät ja soittelevat jne.? Onko mikään miehessä ja teidän suhteessanne muuttunut, miten seksiä, miten poissaoleva toinen on, viekö harrastus nyt enemmän aikaa jne.? Ovat kuitenkin yhdessä tämän naisen kanssa saaneet yhteisen, huikean muiston (=toteutunut reissu), ja miehesi "unelma" toteutui tämän kauniin, sporttisen naisen kanssa.

Voi tehdä tiukkaa.

Vierailija
116/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä lätöoletus on aina että mies on upea adonis jonka pettämiset on ainoastaan siitä kiinni, päättääkö se mies mennä ensimmäisen vastaantulevan naisen kanssa sänkyyn vai ei.

Mutta tiedättekös, kun on myös paljon naisia jotka eivät levitä haarojaan jokaiselle vain siksi, että se toinen osapuoli armollisesti suostuu. Jos itse olisin sinkku, niin ne miehet joiden kanssa suostuisin sänkyyn olisi kyllä tosi vähissä. Ja etenkään kukaan oikeista miespuolisista tutuistani ei kuuluisi niihin. Toki joillain rima on matalampi, mutta aika harva mies nyt kuitekaan voi valita vapaasti kenet ottaa sänkyynsä.

Joten veikkaanpa vain, että on iso mahdollisuus ettei se kaverininen ole ap:n miehestä muussa mielessä ollenkaan kiinnostunut, riippumatta siitä mitä se mies haluaa. 

Vierailija
117/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy AP:ta. Ei miehensä ja reissun takia vaan teidän av-haaskojen takia. Oikein toivotte, että AP:n mies pettää ja heitätte suolaa selvästi epävarman AP:n haavoihin. Saisitte hävetä. Naisten pitäisi tukea toisiaan, ei piikitellä.

Ja koska av-naisten logiikka on, että pettämistä tapahtuu lähes aina, kannattaa varmaan miestenkin miettiä, millaisen naisen kanssa seurustelee.

Vierailija
118/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus kieltämisestä on älytön. Ei toista voi sitoa, kahlita ja kieltää. Voi toki sanoa, että minusta ei tunnu mukavalle, mutta voi myös pohtia miksi itsestä ei tunnu mukavalle (oma epävarmuus, mustasukkaisuus tms.). Kun hyvä parisuhdehan perustuu luottamukselle ja toisen kunnioittamiselle, rehellisyydelle ja aitoudelle. Toinen pysyy siinä vierellä, koska haluaa pysyä. Ei ne kiellot, ehdot, kahlitsemisyritykset jne. ainakaan asiaa auta. Parisuhteessa pitää saada olla sellainen kun on. Tässä tapauksessa pyöräilystä haaveileva mies. Ja toisaalta kahdestaan on turvallisempaa mennä, olipa kumppanina mies tai nainen. Kyllä se mies sieltä takaisin tulee. Ja on totta että varmasti jakaa unohtumattoman muiston jonkun muun kanssa. Mutta puolison osaan kuuluu sitten iloita sen haaveen toteutumisesta. Ja ehkä koettaa etsiä joku yhteinen haave. 

Vierailija
119/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan juu jos ois joku tuollainen järkevä syy kuin harrastus. En muutenkaan usko että pettäminen ja jättäminen tilaisuuksien puutteeseen kaatuu. Niitä tulee jos niitä etsii, riippumatta valvovasta silmästä.

Näin on. Jos pettämiseen tarvitsee vaikka iltapäiväkahvien sijaan 2 viikon ulkomaanmatkan, niin saavutus kai sekin.

AP

Oletko kuullut sanontaa tilaisuus tekee varkaan?

Selvähän se on että pettää voi missä ja milloin tahansa jos sitä aktiivisesti etsii.

Ei siihen tarvita ulkomaan matkaa.

Mutta jos miehesi mielellään lähtee naisen kanssa pyöräilemään ( on kunto saman tasoinen että kannattaa lähteä yhdessä?) saattaa olla että hän on kuitenkin vähän ihastunut ja vastoin kaikkia aikomuksia tapahtuu mitä tapahtuu.

Vierailija
120/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen mies ja nainen. Nainen sinkku. Miehen lapsuuden ihastus/kaveri, jota et edes tunne. Kahden viikon reissu. Ei muita.

Kyllä kaikki mahdolliset hälytyskellot ainakin itsellä kilkattaisi. Sanoisin äijälle että lähde suatana yksin pyöräilyreissullesi. Mitä sinne jotain muijaa mukaasi tarvit hidastamaan vauhtiasi.