Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa?

Vierailija
12.08.2016 |

Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa? Eli siis naisen kanssa, joka on miehesi kaveri.

Mieheni lähti tänään naispuoleisen kaverinsa kanssa ulkomaille retkipyöräilyreissulle. Olen itse tämän naisen tavannut kerran hyvin lyhyesti enkä siis tunne häntä ollenkaan. On mieheni kaveri kuitenkin monen vuoden takaa, ovat opiskeluissa tavanneet.

Tuntui kyllä kurjalta, että mies lähtee kahdeksi viikoksi toisen naisen kanssa ulkomaille... en kuitenkaan halunnut aikuista miestä kieltääkään, koska tiesin, että matkan toteuttaminen oli hänen unelmansa (siis pyöräilymatkan), enkä itse näe lomana satojen kilometrien pyöräilyä, joten seuraa ei muuten oikein ollut.

Kommentit (351)

Vierailija
61/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehehehe

Vierailija
62/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä päästäisin, koska luotan mieheeni ja tiedän, että hän ei koskaan pettäisi minua tai tekisi mitään, mikä loukkaisi minua. Hienoa, että et kieltänyt miestäsi lähtemästä tuolle reissulle. Uskon, että teidän suhteenne kestää kauan tai jopa ikuisesti. Parisuhteessa on tärkeää antaa kumppanin tehdä omia juttujaan. Teen sinäkin kaikkea kivaa nyt, kun sinulla on kaksi viikkoa itsellesi. Ajattele mikä ihana jälleennäkeminen teillä on sitten edessä. Kai hän laittaa sinulle reissun päältä paljon kuvia ja viestejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä päästäisin, koska luotan mieheeni ja tiedän, että hän ei koskaan pettäisi minua tai tekisi mitään, mikä loukkaisi minua. Hienoa, että et kieltänyt miestäsi lähtemästä tuolle reissulle. Uskon, että teidän suhteenne kestää kauan tai jopa ikuisesti. Parisuhteessa on tärkeää antaa kumppanin tehdä omia juttujaan. Teen sinäkin kaikkea kivaa nyt, kun sinulla on kaksi viikkoa itsellesi. Ajattele mikä ihana jälleennäkeminen teillä on sitten edessä. Kai hän laittaa sinulle reissun päältä paljon kuvia ja viestejä?

Olipa mukava vastaus, kiitos. :)

Kyllä hän viestin päivässä lupasi laittaa, vaikkei ole kauhea viestittelijä muuten. Itse olen nyt tämän 2 viikkoa töissä, mutta viikonloppuisin on tiedossa musiikkifestarit kaverin kanssa ja muuta mukavaa. Eiköhän tämä tästä.

AP

Vierailija
64/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. AP mä ymmärrän sua mutten kaikkia kommentoijia. Kaksi viikkoa lomasta on paljon mutta jos se on miehen pitkäaikainen haave ja juuri tuossa mittakaavassa niin ymmärrän sen. Itse käyn erityyppisillä eripituisilla matkoilla ystävieni kanssa, sellaisilla joille mieheni ei halua mukaan. Jotain kauan haaveilemaani kaukoidän reissua ei valitettavasti voi aivan viikossa tehdä joten se vaatii uhrauksia jostain lomasta. Jo suhteemme alkuaikoina olemme sopineet että saamme mennä ja toteuttaa molemmat unelmiamme, toki haluamme viettää aikaa paljon toistemme kanssa ja lomailla sellaisissa ympäristöissä (esim. Festarit ja kaupunkilomat) joista molemmat nauttii. Se on vaan niin että yksin ei ole aina kivaa matkustaa, samanhenkisen ihmisen kanssa voi puhua kokemuksista. Toki siinä ystävyys jollain tavalla tiivistyykin mutta itselläni ei ole koskaan ollut mitään romanttisia tms tuntemuksia matkakumppaniani kohtaan vaikka matkustan milloin missäkin porukassa biseksuaalina naisena. Kyllä se luottamus ja kunnioitus omaa kumppania kohtaan on tärkeintä ja pelisääntöjen noudattaminen. Olisin itse tosi pahoillani jos minua ei "päästettäisi" menemään -silloin varmaan kasvattaisin kaunaa miestäni kohtaan ja rupeasinkin katselemaan muita sillä silmällä. Meitä ja parisuhteita ja ystäviä on moneen junaan, kukin pari tyylillään. Tsemppiä AP, te pääsette ihan varmasti yhteiselle reissulle vielä!

Vierailija
65/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se olisi päästää, en voisi aikuista ihmistä estää lähtemästä. Toivottaisin kivaa reissua jne., mutta stressaisin lomaa jonkin verran ennen ja sen aikana. Varmuuden vuoksi heiluttelisin peittoja miehen kanssa ahkerasti ennen reissua. :D

Antaisit pakolla että mies ei petä?? :0 No huh huh.

Vierailija
66/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan päästäisi. Mikä ihme kuvio tuo nyt on, että haluaa lomaansa viettää toisen naisen kanssa. Taitaa olla provo koko juttusi.

Vierailija
67/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on useampi mieskaveri joiden kanssa en vois kuvitellakaan seksiä, mutta ovat muuten mukavia. Jos lähtisin heidän kanssa ulkomaan reissulle ja vaikka olisin siellä kaks viikkoa, niin oman miehen ei tarvis pelätä kotona mitä tapahtuu. Ei kaikki ihmiset vedä seksuaalisesti puoleensa vaikka kuinka on eri sukupuolta.

Eikä mitään tapahdu vaikka se vastakkainen sukupuoli himottaisikin, jos ei anna tapahtua. Nämä pettämistouhut yms ovat ihan tietoisia puuhia.

Vierailija
68/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siellä poljeta muutakin kuin pyörää

Vierailija
69/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. AP mä ymmärrän sua mutten kaikkia kommentoijia. Kaksi viikkoa lomasta on paljon mutta jos se on miehen pitkäaikainen haave ja juuri tuossa mittakaavassa niin ymmärrän sen. Itse käyn erityyppisillä eripituisilla matkoilla ystävieni kanssa, sellaisilla joille mieheni ei halua mukaan. Jotain kauan haaveilemaani kaukoidän reissua ei valitettavasti voi aivan viikossa tehdä joten se vaatii uhrauksia jostain lomasta. Jo suhteemme alkuaikoina olemme sopineet että saamme mennä ja toteuttaa molemmat unelmiamme, toki haluamme viettää aikaa paljon toistemme kanssa ja lomailla sellaisissa ympäristöissä (esim. Festarit ja kaupunkilomat) joista molemmat nauttii. Se on vaan niin että yksin ei ole aina kivaa matkustaa, samanhenkisen ihmisen kanssa voi puhua kokemuksista. Toki siinä ystävyys jollain tavalla tiivistyykin mutta itselläni ei ole koskaan ollut mitään romanttisia tms tuntemuksia matkakumppaniani kohtaan vaikka matkustan milloin missäkin porukassa biseksuaalina naisena. Kyllä se luottamus ja kunnioitus omaa kumppania kohtaan on tärkeintä ja pelisääntöjen noudattaminen. Olisin itse tosi pahoillani jos minua ei "päästettäisi" menemään -silloin varmaan kasvattaisin kaunaa miestäni kohtaan ja rupeasinkin katselemaan muita sillä silmällä. Meitä ja parisuhteita ja ystäviä on moneen junaan, kukin pari tyylillään. Tsemppiä AP, te pääsette ihan varmasti yhteiselle reissulle vielä!

Kiitos ymmärryksestä! En itsekään ymmärrä kaikkia kommentteja tässä ketjussa - ihan kuin ainoa vaihtoehto on, että pettämistä tapahtuu joko matkalla tai jopa suhde alkaa viimeistään matkan jälkeen. 

Ajattelin itse ennen matkaa niin, että en yksinkertaisesti voi kieltää miestäni lähtemästä tai estää häntä toteuttamasta unelmiaan. Tämä on nyt itselle aikamoinen kasvun paikka, mutta ei se välttämättä ole huono asia.

AP

Vierailija
70/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se olisi päästää, en voisi aikuista ihmistä estää lähtemästä. Toivottaisin kivaa reissua jne., mutta stressaisin lomaa jonkin verran ennen ja sen aikana. Varmuuden vuoksi heiluttelisin peittoja miehen kanssa ahkerasti ennen reissua. :D

Antaisit pakolla että mies ei petä?? :0 No huh huh.

Luuletko etten muuten antaisi? Meillä katsos harrastetaan seksiä ihan molempien halusta, ei pakosta. Parempi kait se on päästää mies tyytyväisenä reissun päälle. :)

Vierailija
71/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, minkälainen se nainen on ulkoisesti? Onko miehesi makuun sopiva? Pitäisitkö uhkana jos olis vaikka miehesi työkaveri?

En ole mies, mutta jotenkin näkisin että fyysinen loma ja rauhalliset puitteet ei mitenkään ainakaan vähennä seksuaalista halukkuutta. Vaikutat kuitenkin ihanan ymmärtäväiseltä miestäsi kohtaan. Tunnet hänet paremmin kuin me vastaajat.

Vierailija
72/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Pari vuotta sitten olisin vielä vastannut, että tottakai!

Olin muutama vuosi takaperin tosi hyvä ystävä yhden naisen ja yhden miehen kanssa. Hengasimme paljon kolmistaan ja olimme kaikki tahoillamme naimisissa tai seurustelusuhteessa. Kaikille puolisoillemme ystävyytemme oli OK ja joskus myös hengattiin kuudestaan. Itse en olisi ikinä voinut kuvitella muuta kuin ystävyyttä ja tästä myös puhuttiin paljon.

Lähdettiin sitten kavereiden kanssa kolmistaan viikonloppumatkalle Unkariin. Nukuttiin samassa hostellihuoneessa ja kun kerran lähdin käymään kaupassa ja palasinkin hakemaan avaimia nopeasti, löysin kaksi ystävääni sylikkäin sängyltä.

Tästä lähtikin purkautumaan melkoinen vyyhti. Mitään ei ollut siis heidän välillään tätä ennen tapahtunut, mutta syvä ystävyys oli johtanut heidän välillään äkkirakastumiseen. Molemmat sitten erosivat, menivät yhteen keskenään ja ovat nyt onnettomia ja katuvat. Ruoho ei ollut viheeämpää aidan toisella puolella, vaikka houkutus oli.

Että silleen. Liian epäarkisissa tilanteissa ja kaukana kotoa hyvät ystävykset voivat päätyä tähän, jos on pientäkin seksuaalista vetovoimaa. Ja väitän että sitä on naisen ja miehen välillä oikeastaan aina. Surullisinta on se, ett tilaisuus tekee varkaan vaikka "normaalioloissa" mitään ikinä olisi voinut tapahtua,

Vierailija
73/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu! Ymmärrän huolesi, mutta käännä asia toisinpäin: pettäisitkö itse vastaavassa tilanteessa? Minä en ja luotan mieleeni kuin kallioon. Ollaan oltu yhdessä piiiitkäään...

Kuvittelen tämän omalle kohdalleni ja ainoa syy miksi lähtisin ulkomaille toisen miehen kanssa olisi se, että pääsisin rauhassa viettämään aikaa tämän kanssa. Ja syy miksi haluaisin viettää pidemmän ajan jonkun toisen miehen kanssa olisi se, että olen ihastunut tähän. Olen varmasti aivan helvetin yksinkertainen tapaus, mutta minulla ei ole mitään syytä viettää aikaa toisten miesten kanssa kahdestaan kaverimielessä. On minulla toki miespuolisia tuttavia ja kavereita mutta en mä pääsääntöisesti niiden kanssa hengaile kahdestaan vaikka ovat kuinka mukavia. Porukassa oleminen eri asia, esim. illanistujaiset ja juhlat joissa on mukana mahdollisesti puolisot. Näin ajatellen ei olisi kivaa jos mieheni lähtisi toisen naisen kanssa viikoksi reissuun. Ei menisi läpi selitykset pelkästä kaveruudesta. Kyllä siinä jotain muutakin on ilmassa. Ja vaikka ihastumisesta huolimatta uskoisi vakaasti, että ei petä, niin ei tuollaiset reissut silti olisi korrektia omaa puolisoa kohtaan. Houkutuksia on helppo vastustaa niin kauan kunnes ne on nenän edessä. Tää on vaan mun mielipide.

Vierailija
74/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu! Ymmärrän huolesi, mutta käännä asia toisinpäin: pettäisitkö itse vastaavassa tilanteessa? Minä en ja luotan mieleeni kuin kallioon. Ollaan oltu yhdessä piiiitkäään...

Kuvittelen tämän omalle kohdalleni ja ainoa syy miksi lähtisin ulkomaille toisen miehen kanssa olisi se, että pääsisin rauhassa viettämään aikaa tämän kanssa. Ja syy miksi haluaisin viettää pidemmän ajan jonkun toisen miehen kanssa olisi se, että olen ihastunut tähän. Olen varmasti aivan helvetin yksinkertainen tapaus, mutta minulla ei ole mitään syytä viettää aikaa toisten miesten kanssa kahdestaan kaverimielessä. On minulla toki miespuolisia tuttavia ja kavereita mutta en mä pääsääntöisesti niiden kanssa hengaile kahdestaan vaikka ovat kuinka mukavia. Porukassa oleminen eri asia, esim. illanistujaiset ja juhlat joissa on mukana mahdollisesti puolisot. Näin ajatellen ei olisi kivaa jos mieheni lähtisi toisen naisen kanssa viikoksi reissuun. Ei menisi läpi selitykset pelkästä kaveruudesta. Kyllä siinä jotain muutakin on ilmassa. Ja vaikka ihastumisesta huolimatta uskoisi vakaasti, että ei petä, niin ei tuollaiset reissut silti olisi korrektia omaa puolisoa kohtaan. Houkutuksia on helppo vastustaa niin kauan kunnes ne on nenän edessä. Tää on vaan mun mielipide.

Tarkennan, että en ole ap.

Vierailija
75/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono 1/5.

Vierailija
76/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menivätkö Porvoon ympäriajoihin?

Vierailija
77/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää kaverisuhteet pakkaa muuttua rakkaussuhteeksi. Näin se vaan on. Pahalta se tuntuisi. Kyllä teillä saattaa olla ero edessä, varsinkin kun tuo toinen mies ei lähtenyt, liekö oikeasti ollut edes aikomustakaan. Ikävä ihminen olen kun kerron tämän, mutta olen vastaavan tapauksen sivusta seurannut. 

Höpöhöpö - minusta nainen ja mies voivat olla vain kavereita. Itselläni on ollut miespuolisia kavereita aina.

Tässä harmittaa se, että en itse kyseistä naista tunne ollenkaan. Tämän miehen kyllä tunnen, jonka piti lähteä kolmanneksi, ja hänellä oli kyllä aikomus lähteä, mutta kotoa tuli toinen käsky.. :)

AP

Miehellä naispuolinen kaveri jota et ollenkaan tunne,ei kuulosta uskottavalta.

Kyseessä perinteinen viikonloppu provo.

Vierailija
78/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on siis kuitenkin miehen pitkäaikainen unelma, joka hänellä viimein olisi mahdollisuus toteuttaa? Tukisiko mies sinua vastaavanlaisessa tilanteessa? Koska kyseessä ei ole jokavuotinen juttu, niin ajankäytöstä ja priorisoinnista ei kannata mieltään pahoittaa. Mieti itsellesi oma unelmareissu tuolle ajalle ja toteuta se. Hyvässä parisuhteessa kumpikin saa elää omaakin elämäänsä. 

Vierailija
79/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä antaisin mieheni lähteä tuollaiseen reissuun

En pelkää että pettäisi ja hyvin pystyy olemaan viikkoja panematta.

Vierailija
80/351 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kuin pari ekaa sivua tätä ketjua, joten en ole varma, ehdotettiinko tätä jo, mutta ap, minulla on loistava ratkaisu tähän: Mene lomailemaan samaan maahan jonnekin heidän reittinsä varrelle. Tai siihen lähtö-tulokaupunkiin. Voitte silloin viettää aika myös yhdessä miehesi kanssa. Sinulla on hieno loma jossain spa-hotellissa ja voit rentoutua ja tehdä jotain kivaa, mutta olet tavallaan osallisena kuitenkin ja näette siellä ja lopuksi voitte viettää päivän, pari ihan kahdestaan (nainen saakoon katsella nähtävyyksiä yksin). Mites tällainen idea?