G: Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa?
Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa? Eli siis naisen kanssa, joka on miehesi kaveri.
Mieheni lähti tänään naispuoleisen kaverinsa kanssa ulkomaille retkipyöräilyreissulle. Olen itse tämän naisen tavannut kerran hyvin lyhyesti enkä siis tunne häntä ollenkaan. On mieheni kaveri kuitenkin monen vuoden takaa, ovat opiskeluissa tavanneet.
Tuntui kyllä kurjalta, että mies lähtee kahdeksi viikoksi toisen naisen kanssa ulkomaille... en kuitenkaan halunnut aikuista miestä kieltääkään, koska tiesin, että matkan toteuttaminen oli hänen unelmansa (siis pyöräilymatkan), enkä itse näe lomana satojen kilometrien pyöräilyä, joten seuraa ei muuten oikein ollut.
Kommentit (351)
Oma mieheni on nyt kalastamassa. Hän on siellä muutaman mieskaverinsa kanssa. Jos siellä olisi joku nainen ja on joskus ollutkin, lähinnä toisten vaimoja tai vaimo, ei haittaisi. Mutta kahdestaan tuollaisessa paikassa jonkun naisen kanssa kyllä haittaisi, erityisesti kun tuollainen loma maistuisi minullekin. Olemme olleet Suomen Lapissa viikon useamman kerran luonnon rauhassa ja se on hyvin tunteellinen loma ollut. Meillä ei vaan nyt satu olemaan yhtä aikaa lomaa, minä olen jo lomani pitänyt. Olisin lähtenytkin mukaan, jos olisi lomaa. Miksei ap:ta ole pyydetty mukaan? Eikö kunto ole riittävä? Etkö halua?
Pomminvarmasti vonkaisin pillua retkikaveriltani, jos tuollaiseen reissuun lähtisin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en niinkään pelkäisi pettämistä, mutta olisi kyllä pettymys, jos oma kumppani viettäisi lomastaan kaksi viikkoa mieluummin jonkun toisen kanssa. Sitä pitäisi kyllä aika hyvin perustella. Kuitenkin parisuhteessa oletusarvo on, että lomat vietetään yhdessä. Mitä sellaisella kumppanilla tekee, josta ei saa lomaseuraa? Ymmärtäisin esim. viiden päivän reissun tai kaksi viikkoa siinä tapauksessa, jos itselläsi ei olisi lomaa, mutta kun sinäkin olet samaan aikaan lomalla, niin ei varmasti tunnu kivalta. Mitä lomasuunnitelmia miehesi on tehnyt sinun kanssasi?
Niinpä. Minulle tämä ajankäyttö on nimenomaan yksi pettymyksen syy, ei niinkään suoranainen pelko pettämisestä. Sanoinkin, että miksei reissu voi olla vaikka yhtä viikkoa, mutta koska matkaa on todella se 1000 km pyörällä, ei sitä saa poljettua viikossa.
Minun kanssani hän teki yhden päivän reissun kotimaassa ja vietti muuten sen viikon kanssani kaupungissa. Ei ollut siis sen kummempia suunnitelmia.
AP
Entäpä työmatka? Siellä se puoliso asuu hotellissa työkaverinsa kanssa. Ai kauheeta.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni on nyt kalastamassa. Hän on siellä muutaman mieskaverinsa kanssa. Jos siellä olisi joku nainen ja on joskus ollutkin, lähinnä toisten vaimoja tai vaimo, ei haittaisi. Mutta kahdestaan tuollaisessa paikassa jonkun naisen kanssa kyllä haittaisi, erityisesti kun tuollainen loma maistuisi minullekin. Olemme olleet Suomen Lapissa viikon useamman kerran luonnon rauhassa ja se on hyvin tunteellinen loma ollut. Meillä ei vaan nyt satu olemaan yhtä aikaa lomaa, minä olen jo lomani pitänyt. Olisin lähtenytkin mukaan, jos olisi lomaa. Miksei ap:ta ole pyydetty mukaan? Eikö kunto ole riittävä? Etkö halua?
No, tässä tunnelmat voi olla vähän toiset, kun päivittäin pyöräillään 70-140 km ja nukutaan teltoissa leirintäalueilla. Toki maisemat on hienot ym. mutta kyllä siinä varmasti päivän päätteeksi on ryytynyt olo.
Minua ei kysytty mukaan enkä oikein näe, miten olisin voinut lähteäkään, koska en missään nimessä jaksaisi pyöräillä päivittäin 70-140 km eli kokonaisuudessaan 1000 km kahden viikon aikana. Ja se, että olisin vaikka autolla ajanut vieressä, olisi tuntunut vähän naurettavalta.... :). En siis itse harrasta pyöräilyä ollenkaan. Joskus käyn mieheni kanssa pyöräilemässä, mutta ne ovat noin 30 km lenkkejä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Entäpä työmatka? Siellä se puoliso asuu hotellissa työkaverinsa kanssa. Ai kauheeta.
Niin - työmatka on työmatka. Se ei ole vapaaehtoinen eikä siinä saa päättää itse, keiden kanssa reissuun lähtee.
AP
En pysty miehenä olemaan kahta viikkoa harrastamatta seksiä tai masturboimatta.
Vierailija kirjoitti:
pyöräilevänainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu! Ymmärrän huolesi, mutta käännä asia toisinpäin: pettäisitkö itse vastaavassa tilanteessa? Minä en ja luotan mieleeni kuin kallioon. Ollaan oltu yhdessä piiiitkäään...
On se vaan niin monta kertaa nähnyt miten pyöräilessäkin miesten veri alkaa päästä pakkautumaan muualle kuin aivoihin eikä ajattelu oikein pelaa, kun edessä pyöräilee hiukset hulmuten ja timmi perse satulaa vasten hinkaten, kielletty hedelmä. Koko päivän kun perässä polkee, niin hyvä ettei käsiksi käy kun pääsee määränpäässä suihkuun.
:D et ole siis pyöräillyt koskaan. Jos sellaisten matkojen jälkeen saa peniksen nousemaan, niin ihme on. Persekin varmasti niin hellänä, että hohhoijaa. Mutta kiitos huumoripitoisesta vastauksesta. :) Piristi edes vähän näiden "miehesi varmasti pettää/heille syntyy salasuhde"-kommenttien keskellä.
AP
Olen pyöräillyt ja paljon. Yli 2000km tänä kesänä. Miehelläni ei ole minkään näköistä ongelmaa saada "nousemaan" vaikka olisi pyöräilty 100km lenkki. Eikä minun pyllyni ole hellänä hyvästä satulasta, vaan pyöräilyn ja suihkun jälkeen jostain muusta. Sinun pelokas vastaushan tässä se huumoripitoisempi oli ja piristi meidän muiden päivää. Älä ole niin sinisilmäinen. Mieti itse että harrastaisit jotain mitä tylsä miehesi ei harrastaisi. Kyllä sitä parin viikon aikana ehtisi alkaa kielletty hedelmä kiinnostamaan, kun matkassa olisi sellainen mies joka osaisi nauttia samoista asioista kuin sinä, ja mielessä olisi se tylsimys mies joka jäi suomeen mäkättämään.
Mulla on useampi mieskaveri joiden kanssa en vois kuvitellakaan seksiä, mutta ovat muuten mukavia. Jos lähtisin heidän kanssa ulkomaan reissulle ja vaikka olisin siellä kaks viikkoa, niin oman miehen ei tarvis pelätä kotona mitä tapahtuu. Ei kaikki ihmiset vedä seksuaalisesti puoleensa vaikka kuinka on eri sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tässä tunnelmat voi olla vähän toiset, kun päivittäin pyöräillään 70-140 km ja nukutaan teltoissa leirintäalueilla. Toki maisemat on hienot ym. mutta kyllä siinä varmasti päivän päätteeksi on ryytynyt olo.
Minua ei kysytty mukaan enkä oikein näe, miten olisin voinut lähteäkään, koska en missään nimessä jaksaisi pyöräillä päivittäin 70-140 km eli kokonaisuudessaan 1000 km kahden viikon aikana. Ja se, että olisin vaikka autolla ajanut vieressä, olisi tuntunut vähän naurettavalta.... :). En siis itse harrasta pyöräilyä ollenkaan. Joskus käyn mieheni kanssa pyöräilemässä, mutta ne ovat noin 30 km lenkkejä.
AP
Noh, tuohan vasta olis fantasiani että hikinen pyöräiymies ottaisi minut salaa teltassa. Sanoisin puheidesi perusteella että miehesi muhinoi harrastuskaverinsa kanssa 75% todennäköisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene itse mukaan? Pyöräily nyt ei vaadi luonnonlahjakkuutta vaan vahvoja perslihaksia.
Henkkoht. sanoisin, että jos mieheni lähtisi harrastamaan jonkun random-naisen kanssa yhteisellä loma-ajalla, saisi kaikin mokomin mennä mutta takaisin EI OLE TULEMISTA.
Älä nyt ole tahalleen sinisilmäidiootti. Kyllä siellä peitot heiluu, jos kaksi saman harrastuksen intomielistä pääsevät yömyssyille.
Ei minulla riitä kunto eikä innostus pyöräillä 1000 km kahden viikon aikana. Jos lähtisin, pilaisin koko reissun. Ei puhettakaan mistään 70-140km/päivä ajamisesta pyörällä - minulla on täysin eri käsitys loman vietosta.
Ja matka on nimenomaan pelkkää pyöräilyä päivästä toiseen. Kaksi ns. tyhjää päivää on jätetty reissuun siksi, jos vaikka pyörä hajoaa tai eivät jaksakaan pyöräillä.
AP
Ainoa noita päiviä tyhjempi asia on miehen säkit kotiin tullessa. Muidu on ns. ainavalmis tuollaisella reissulla ja äijä katsoo edessä nitkuttavaa tiukkaan spandexiin verhottua takaloosteria 24/7...
https://www.quora.com/Can-women-have-an-orgasm-while-riding-a-bicycle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pyöräilevänainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu! Ymmärrän huolesi, mutta käännä asia toisinpäin: pettäisitkö itse vastaavassa tilanteessa? Minä en ja luotan mieleeni kuin kallioon. Ollaan oltu yhdessä piiiitkäään...
On se vaan niin monta kertaa nähnyt miten pyöräilessäkin miesten veri alkaa päästä pakkautumaan muualle kuin aivoihin eikä ajattelu oikein pelaa, kun edessä pyöräilee hiukset hulmuten ja timmi perse satulaa vasten hinkaten, kielletty hedelmä. Koko päivän kun perässä polkee, niin hyvä ettei käsiksi käy kun pääsee määränpäässä suihkuun.
:D et ole siis pyöräillyt koskaan. Jos sellaisten matkojen jälkeen saa peniksen nousemaan, niin ihme on. Persekin varmasti niin hellänä, että hohhoijaa. Mutta kiitos huumoripitoisesta vastauksesta. :) Piristi edes vähän näiden "miehesi varmasti pettää/heille syntyy salasuhde"-kommenttien keskellä.
APOlen pyöräillyt ja paljon. Yli 2000km tänä kesänä. Miehelläni ei ole minkään näköistä ongelmaa saada "nousemaan" vaikka olisi pyöräilty 100km lenkki. Eikä minun pyllyni ole hellänä hyvästä satulasta, vaan pyöräilyn ja suihkun jälkeen jostain muusta. Sinun pelokas vastaushan tässä se huumoripitoisempi oli ja piristi meidän muiden päivää. Älä ole niin sinisilmäinen. Mieti itse että harrastaisit jotain mitä tylsä miehesi ei harrastaisi. Kyllä sitä parin viikon aikana ehtisi alkaa kielletty hedelmä kiinnostamaan, kun matkassa olisi sellainen mies joka osaisi nauttia samoista asioista kuin sinä, ja mielessä olisi se tylsimys mies joka jäi suomeen mäkättämään.
Miksi olet noin ilkeä? Mitä minä olen tässä mäkättänyt - en ole aikuista miestä kieltänyt lähtemästä harrastusreissulle. Kuten olen moniin viestiin laittanut, en minä pelkää pettämistä ja sitä on vaikea uskoa - puhukaa sitten vaikka sinisilmäisyydestä, aivan sama. Pettymyksenä on se ajankäyttö ym.
Ja jos mieheni päättää minua pettää, minä en voi sitä estää. Pettää voi vaikka lounastauolla jos haluaa, siihen ei vaadita 2 viikon ulkomaanmatkaa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinä et voi olla. Mieheni voi ja on ollut aiemminkin.
Vai tuleeko vielä 2000-luvulla yllätyksenä, että miehillä ei välttämättä ole seksi mielessä 24/7?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tässä tunnelmat voi olla vähän toiset, kun päivittäin pyöräillään 70-140 km ja nukutaan teltoissa leirintäalueilla.
Eli poljetaan 3-5 h päivässä. Mitäs ajattelit että siellä teltassa tehtäisiin se loppu 19-21 h?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinä et voi olla. Mieheni voi ja on ollut aiemminkin.
Vai tuleeko vielä 2000-luvulla yllätyksenä, että miehillä ei välttämättä ole seksi mielessä 24/7?
AP
Olisit maininnut heti että kyseessä on aseksuaali.
Lähde äkkilähdöllä käymään jossain ulkomailla lomailemassa niin ei tarvitse kotona kahta viikkoa arpoa että mitä mies reissussa tekee ja mieskin saattaa enemmän miettiä tekemisiäsi kun et olekaan olettamissaan koti ympyröissä.
Vierailija kirjoitti:
Nää kaverisuhteet pakkaa muuttua rakkaussuhteeksi. Näin se vaan on.
Luonnollisesti. Esimerkiksi bi- ja panseksuaaleilla ei voi olla kavereita ollenkaan. Kaikki kaverisuhteet muuttuvat aina rakkaussuhteiksi. Täysin poikkeuksetta. Juu-u.
Miesss kirjoitti:
Pomminvarmasti vonkaisin pillua retkikaveriltani, jos tuollaiseen reissuun lähtisin.
Joo mutta sä oot joku random, jonka suhteet ei muutenkaan kestä ja joka ei harrasta mitään tosissaan, muuta kuin vonkausta.
AP