Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa?

Vierailija
12.08.2016 |

Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa? Eli siis naisen kanssa, joka on miehesi kaveri.

Mieheni lähti tänään naispuoleisen kaverinsa kanssa ulkomaille retkipyöräilyreissulle. Olen itse tämän naisen tavannut kerran hyvin lyhyesti enkä siis tunne häntä ollenkaan. On mieheni kaveri kuitenkin monen vuoden takaa, ovat opiskeluissa tavanneet.

Tuntui kyllä kurjalta, että mies lähtee kahdeksi viikoksi toisen naisen kanssa ulkomaille... en kuitenkaan halunnut aikuista miestä kieltääkään, koska tiesin, että matkan toteuttaminen oli hänen unelmansa (siis pyöräilymatkan), enkä itse näe lomana satojen kilometrien pyöräilyä, joten seuraa ei muuten oikein ollut.

Kommentit (351)

Vierailija
301/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä häiritsee monta seikkaa.Ap, kerroitko totuuden, että ottaa päähän, en muista mitä kirjoitit. Eikö todellakaan ollut muuta ajankohtaa ja eikö sinua vaivaa, että sinua ei selvästikään haluttu mukaan, ei mitenkään,et kelvannut edes huoltojoukkoon. Tuo ei tee itsellesi hyvää, koska sinut on siirretty sivuun odottamaan. En todellakaan jaksaisi, vaan ilmoittaisin että paluuta ei ole. Hirveä tilanne, olisin raivona, onneksi ei tarvitse. Mieheni ei halua pahoittaa mieltäni enkä minäkään hänen.

Samaa mieltä. APtä ei haluttu mukaan. Ihmettelen samaa miksi ap ei kertonut miehelleen todellisia fiiliksiä.

Miten niin ei haluttu? AP:han teki itse täysin selväksi ettei halua mukaan.  Tuo on juuri pahimmanlaatuista ja pohjattoman itsekeskeistä prinsessapelleilyä, että itse ei haluta tehdä jotain ja sitten toinenkaan ei saisi.

Mikäs petturi siellä huutelee. Ap:n ukko järjesti koko jutun, niin ettei Ap: ta edes oteta mukaan.

Mieheni ei koskaan halua pahoittaa mieltäni, miksi tekisi niin? Olenko kuningatarpelleilijä. Mieheni kutsuu toisinaan kuningattareksi. Saatanan mulkero.

Vierailija
302/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä häiritsee monta seikkaa.Ap, kerroitko totuuden, että ottaa päähän, en muista mitä kirjoitit. Eikö todellakaan ollut muuta ajankohtaa ja eikö sinua vaivaa, että sinua ei selvästikään haluttu mukaan, ei mitenkään,et kelvannut edes huoltojoukkoon. Tuo ei tee itsellesi hyvää, koska sinut on siirretty sivuun odottamaan. En todellakaan jaksaisi, vaan ilmoittaisin että paluuta ei ole. Hirveä tilanne, olisin raivona, onneksi ei tarvitse. Mieheni ei halua pahoittaa mieltäni enkä minäkään hänen.

Samaa mieltä. APtä ei haluttu mukaan. Ihmettelen samaa miksi ap ei kertonut miehelleen todellisia fiiliksiä.

Miten niin ei haluttu? AP:han teki itse täysin selväksi ettei halua mukaan.  Tuo on juuri pahimmanlaatuista ja pohjattoman itsekeskeistä prinsessapelleilyä, että itse ei haluta tehdä jotain ja sitten toinenkaan ei saisi.

Mikäs petturi siellä huutelee. Ap:n ukko järjesti koko jutun, niin ettei Ap: ta edes oteta mukaan.

Mieheni ei koskaan halua pahoittaa mieltäni, miksi tekisi niin? Olenko kuningatarpelleilijä. Mieheni kutsuu toisinaan kuningattareksi. Saatanan mulkero.

Ota nyt vaan kiltisti ne lääkkeet ja mene nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munaton vätys tukkii turpansa.

Ota nyt vaan kiltisti ne lääkkeet ja mene nukkumaan.

Vierailija
304/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vitussa ap ei ollut rehellinen,ja kertonut miehelleen, mitä tänne.NYT SITTEN ITKET YKSIN.

Vierailija
305/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitsi mä voisin ottaa sun miehes pikkusen.Vain ns suomi kesämökille. Takaisin ettei sekoo naiseen.Millainen ukkos on mä pitkä hoikka mies. Tykkään panna. Tarjoo jos kelpaisin ;) Mutta kaikkea hyvää jatkos oon sanojeni takana. Myös Miehes jos kiva ja perä kestää. Terve muuten pää no kiva oon ja se 22

Vierailija
306/351 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostoväki nostaa

Vierailija
307/351 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päästä miestäni yksin edes ovesta ulos, ja syyt voi lukea tästä ketjusta. Miehiin ei voi luottaa.

Oma miehenikin liikkuu talon ulkopuolella ainoastaan GPS-pannan ja nettiin streamaavan nauhurin kanssa.

Vierailija
308/351 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästäisin ja vilkuttaisin perään ulko-ovella viimeisen kerran.

Jos noin hanakasti haluaa miehestä eroon, niin senhän voi tehdä ihan ilman koko reissua :D

Vierailija
309/351 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Föpö kirjoitti:

Päästin ihan huoletta viikonlopun ajaksi miehen 12 vuotta nuoremman todella kauniin naiskaverinsa kanssa urheilutapahtumaan viikonlopuksi. Suunnittelivat seuraavaa matkaa ulkomaille ja senkin olin jo "hyväksynyt", en yhtä mutkattomasti kuin kotimaan reissun, mutta en ollut huolissani enkä mustasukkainen.

Luotin mieheeni kuin siihen kuuluisaan kallioon.

Kuukautta tai paria myöhemmin selvisi että heillä oli ollut suhde melkein puoli vuotta. Enää en luota yhteenkään ihmiseen, en vaikka kuinka yritän... Tapaus vaan söi kaiken luottamuksen ja tilalle tuli vainoharhaisuus kaikkia kohtaan. Vaikka ainoa paskaläjä oli ollut valehteleva mieheni.

Ainakin pääsit sitten paskaläjästä kerralla eroon, ennen kuin on syvempiä yhteisiä elämänsuunnitelmia tehty :P

Vierailija
310/351 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin pitkäkestoinen ja luonteeltaan intensiivinen jaettu kokemus hitsaa yhteen melkolailla. Uskon ettet olisi voinut estämällä muuttaa mitään, jos menohalut olivat noin kovat miehellä. Ei tuossa voi muuta tehdä kuin katsoa, miten käy.

Senjälkeen sitten toimit tilanteen mukaan.

Mieti mitä sinun unelmasi ovat ja saatko ne yhtälailla toteuttaa. Vai onko jotain muuta, mikä suhteessanne tasapainottaa tämän "uhrauksen"?

Kenen mielestä tuo ei ole loukkaavaa ap:ta kohtaan. Hänen toiveillaan ei ole merkitystä. Tuo on siis niin saatanan vittumainen temppu,minkälainen ukko laittaa entisen naisystävänsä ykköseksi. Ei onnistuisi kanssani, saisi jäädä sinne pyöräilemään, olisin tehnyt selväksi. Joo, ikää 48 vuotta.

Nyyh, "minun toiveilla ei ole merkitystä" -marttyyri iskee paikalle. Käsittääkseni AP ja hänen miehensä ovat seurustelleet jo pitkään eikä tuo reissu ole mikään jokavuotinen juttu, vaan miehen pitkäikäinen toive. Kuulostaa ennemmin, että sinulle miehen toiveilla ei ole merkitystä. :D

Vierailija
311/351 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa? Eli siis naisen kanssa, joka on miehesi kaveri.

Mieheni lähti tänään naispuoleisen kaverinsa kanssa ulkomaille retkipyöräilyreissulle. Olen itse tämän naisen tavannut kerran hyvin lyhyesti enkä siis tunne häntä ollenkaan. On mieheni kaveri kuitenkin monen vuoden takaa, ovat opiskeluissa tavanneet.

Tuntui kyllä kurjalta, että mies lähtee kahdeksi viikoksi toisen naisen kanssa ulkomaille... en kuitenkaan halunnut aikuista miestä kieltääkään, koska tiesin, että matkan toteuttaminen oli hänen unelmansa (siis pyöräilymatkan), enkä itse näe lomana satojen kilometrien pyöräilyä, joten seuraa ei muuten oikein ollut.

Pakkohan se olisi päästää, kun itsekin juuri olin kahden viikon matkalla oman miespuolisen ystäväni kanssa (lapsuudenystävä). Missään vaiheessa ei tullut mieleenkään itselleni, että asia ei olisi miehelle ok. Meillä tosin molemmat ollaan feministejä ja pidetään sukupuolia tasavertaisina. Itsellä on sellainen ajatusmaailma että jos toinen pettää niin siinäpähän pettää ja heittää suhteemme menemään - se on tietoinen teko eikä mikään vastustamaton hormoni-impulssi.

Vierailija
312/351 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mun vallassa päästää tai olla päästämättä aikuista ihmistä. Mutta loukkaantuisin syvästi, sen verran rajalliset on meidän rahalliset ja taloudelliset resurssit. Että sen sijaan et mies haluaisi panostaa meidän keskinäiseen hyvinvointiin, lähtis jonkun toisen naisen kanssa matkoille...? Viettäisi kivan ja virkistävän loman sen toisen kanssa, vaikka mulla olis suuri tarve jakaa hänen kanssaan just jotain sellaista? Juu ei. Kyllä vakavasti miettisin onko suhde riittävän hyvä että sitä jatkaisin. Toinen asia- voihan olla kaveri. Mutta ei olis ensimmäinen kerta, kun härskisti viilataan linssiin vaimoa. Mut olennaista tuossa on, että jos sä kaipaat mieheltä jotain ja hän haluaa antaa sen jollekin toiselle... Ei kyl hirveen hyvä parisuhde miehen taholta ole. 

Vierailija
313/351 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna toisen mennä. Oleellista on pohtia mitä itse tykkäisit lomallasi tehdä. Kaksi viikkoa kuluu nopeaan jos ei mitään ole suunnitteilla. Itse en ainakaan haluaisi murehtia koko lomaani mitä muut tekee. Lomasi on sinua itseäsi varten!

Minä pidin jo kesälomani ja olen nyt palannut töihin. :) Arki menee siis töissä, illat jumpissa ja viikonloppuisin on sovittuna kavereiden kanssa treffejä.

Ja kävin itse tyttökavereideni kanssa ulkomailla pidennetyn viikonlopun keskellä kesää juuri siksi, että halusin ulkomaille ja tiesin, että en mieheni kanssa sinne tänä vuonna pääse. Eli en ole jäänyt vain kotiin voivottelemaan.

AP

Jos seuraa useiden keskustelijoiden logiikkaa tässä ketjussa, niin miehesi ei olisi tullut antaa päästää sinua lähtemään tuolle reissulle, koska tietenkin painat reissun aikana siellä jotain Adonista :D

Vierailija
314/351 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna toisen mennä. Oleellista on pohtia mitä itse tykkäisit lomallasi tehdä. Kaksi viikkoa kuluu nopeaan jos ei mitään ole suunnitteilla. Itse en ainakaan haluaisi murehtia koko lomaani mitä muut tekee. Lomasi on sinua itseäsi varten!

Minä pidin jo kesälomani ja olen nyt palannut töihin. :) Arki menee siis töissä, illat jumpissa ja viikonloppuisin on sovittuna kavereiden kanssa treffejä.

Ja kävin itse tyttökavereideni kanssa ulkomailla pidennetyn viikonlopun keskellä kesää juuri siksi, että halusin ulkomaille ja tiesin, että en mieheni kanssa sinne tänä vuonna pääse. Eli en ole jäänyt vain kotiin voivottelemaan.

AP

Jos seuraa useiden keskustelijoiden logiikkaa tässä ketjussa, niin miehesi ei olisi tullut antaa päästää sinua lähtemään tuolle reissulle, koska tietenkin painat reissun aikana siellä jotain Adonista :D

Ei sentään kaikkien keskustelijoiden mielestä :)

Tuli sellainenkin juttu mieleen, että kun täällä on sanottu, että reissu lähentää miestä ja pyöräilykaveria niin mahdollisesti joo vahvistaa heidän kaveruutta, mutta jos ap luet ketjua niin haluan sanoa, että se voi vahvistaa myös teidän parisuhdetta/liittoa. Mies on kertonut unelmastaan. Lienee ainutkertainen juttu, eikä hänen tarkoitus ole jatkossa viettää lomiaan tämän pyöräilykaverin kanssa ja mies tietää, että sinä ap tuit tätä unelmaa ja olit mukana mahdollistamassa sitä. Se voi vaikuttaa vieläkin merkityksellisemmältä, koska tämän miehen kaverin puoliso ei vastaavalla tavalla tukenut omaa miestään.

Minä luulen, että mies ajattelee olevansa hyvässä liitossa. Sellaisessa, jossa yksittäisen unelman voi toteuttaa toisen tuella ja jossa siten itsenäisyys ja oma identiteetti säilyy molemmilla, vaikka jakaakin elämänsä yhdessä. Minusta kuulostatte hyvältä pariskunnalta. Uskon, ettei mies hölmöile yhtään, kun on kerran löytänyt ihmisen, jonka kanssa voi olla oma itsensä ja varmasti hän on myös valmis tukemaan sinua omien henkilökohtaisten unelmiesi toteutumisessa.

Osa vihjaa, että ap vois menettää miehen, mutta minusta ei tunnu siltä. Ap ei epäile eikä anna mustasukkaisuuden estää miehen haaveen toteutumista ja varmasti tarvittaessa sama on toisin päin. Kun yrittää liiaksi sitoa toista epäilyjen ja käskyjen avulla, voi työntää tätä kauemmas, koska toinen näkee, että liitossa ei ole luottamusta. Ap sen sijaan on vetänyt miehen lähemmäs tukemalla toisen unelmaa ja itsenäisyyttä, joka parisuhteessakin pitää olla - molemmilla.

Ja kun on puhuttu että timmi sinkkunainen vie ja muuta niin ei sellaiset vaikuta, jos on hyvä liitto ja rakkautta. Minäkin taaperran täällä viimeisilläni raskaana väljissä vaatteissa, mutta ei mieheni silti olisi kiinnostunut timmeistä sinkkunaisista, koska hän rakastaa mua ja meillä on hyvä ja onnellista olla yhdessä. Minusta tuntuu ap, että teilläkin on :) Ole rauhallisin mielin. Ei miehet ole mitään koneita valmiina pettämään, vaan kyllä uskollisia osaavat olla sekä miehet että naiset, jotka aidosti puolisoaan rakastavat.

Vierailija
315/351 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää perkele kirjoittako tuosta pakarahieronnasta, olen raivoissani ap:n puolesta.

Kuulostat stressaantuneelta. Pitäisikö jonkun kenties hieroa pakaroitasi?

Vierailija
316/351 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää ärtynyt, otin sappikipulääkkeen, auttoi. Sappikipu saa kiukkuiseksi ei auta hieronta.

Vierailija
317/351 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ja naisen välillä on aina seksuaalista jännitettä, pienempää tai suurempaa.

Vierailija
318/351 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap pettämisestä ole yhtään huolissaan. Enemmänkin vissiin ajankäytöstä ja unelman toteuttamisesta toisen naisen kanssa. Mutta kaikilla muilla tuntuu pettämismahdollisuus olevan se ongelma.

No, ihan mukavan pitkän ketjun sai ap aikaiseksi.

Koskas se sulho on kotiin palaamassa? Saataisiin vähän lisää draamaa mukaan.

Vierailija
319/351 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ap pettämisestä ole yhtään huolissaan. Enemmänkin vissiin ajankäytöstä ja unelman toteuttamisesta toisen naisen kanssa. Mutta kaikilla muilla tuntuu pettämismahdollisuus olevan se ongelma.

No, ihan mukavan pitkän ketjun sai ap aikaiseksi.

Koskas se sulho on kotiin palaamassa? Saataisiin vähän lisää draamaa mukaan.

Eikös se unelman toteuttaminen ollu nii, että ap ei suostu pyöräilemään lomalla tota reissua, että ap ei ollu vaihtoehto, joten mies voi toteuttaa unelman joko yksin tai kaverin kans ja varmaa mieluummin kaverin kans raskaalla reissulla kuin yksin. Ei tossa minusta ole edes draamaa, jos sitä ei tee. Sama kai se jos joku mies lähtis, yhtä lailla ap:n mies toteuttas unelmansa toisen henkilön kuin ap:n kans, mut ap ei halua tohon unelmaan mukaan eli hänen oma päätös ollut, ettei halua pyöräillä.

Draamaa vois repii siitkin vinkkelistä, että miksi ap ei miehen unelman tietäen oo halunnu treenata pyöräilyä ja olla mukana. Mut sekin on ap:n päätös, eikä häntä voi siitä syyttää.

Vierailija
320/351 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää draamaa, tilaisuus tekee varkaan. Ei saa olla sinisilmäinen, tuo mies ei jää koskaan kiinni, jos pettää tuolla matkalla. Ei todistajia, reissussa heitä pidetään pariskuntana. Onkohan ap kertonut tuosta muille, esim. omille vanhemmilleen tai omille kavereille. Kyllä pitäisi tulla tänne, kun kerran aloitti ketjun. Jotain päivitystä.