Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa?

Vierailija
12.08.2016 |

Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa? Eli siis naisen kanssa, joka on miehesi kaveri.

Mieheni lähti tänään naispuoleisen kaverinsa kanssa ulkomaille retkipyöräilyreissulle. Olen itse tämän naisen tavannut kerran hyvin lyhyesti enkä siis tunne häntä ollenkaan. On mieheni kaveri kuitenkin monen vuoden takaa, ovat opiskeluissa tavanneet.

Tuntui kyllä kurjalta, että mies lähtee kahdeksi viikoksi toisen naisen kanssa ulkomaille... en kuitenkaan halunnut aikuista miestä kieltääkään, koska tiesin, että matkan toteuttaminen oli hänen unelmansa (siis pyöräilymatkan), enkä itse näe lomana satojen kilometrien pyöräilyä, joten seuraa ei muuten oikein ollut.

Kommentit (351)

Vierailija
281/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet tosi lammas ja lapanen. Tuo teidän kauhujuttu saa muillakin aikaan raivontunteita, joo laitoin sähköpostia lääkärille, rytmit sekosivat. Lähete meni eteenpäin. Kiitos ap, tämä palsta käy sydämen päälle.

Vierailija
282/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien ihmisten mielestä tuollainen matka olisi skandaali. Ennen oli tiukemmat säännöt kaikessa yhteisön sisällä.

Joten voin vaan kuvitella, mitä tuosta kuviosta ajattelevat AP:n ja hänen miehensä vanhemmat. Yhtälailla murros- tai teini-ikäiset lapset tuomitsevat hyvinkin vanhoillisesti vanhempiensa tekemisiä.

Kerro nyt, AP, hiukan lähipiirinne reaktioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah. Oma mieheni on muutaman kerran ollut lomalla naispuolisen ystävän kanssa. Ei olisi tullut mieleenkään estää. Kerran luulin miehen olevan reissussa naisen kanssa kun kaverin lempinimi antoi ymmärtää kyseessä olevan nainen, mutta lomakuvissa osoittautuikin mieheksi :D Luotan mieheeni 100%, mutta eihän se kyllä mitään minulta ole pois jos mies lomalla nyt jotakuta toista kiskaisee.

Minun mies ei muita kiskaise ei edes lomalla. En jaa muiden naisten kanssa, olen ainoa miehelleni. 

Tiukka täti, kasarmin kasvatti

Vierailija
284/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarmin kasvatti jatkaa, tuollainen irstaus ei tulisi kysymykseenkään ei edes nykyaikan. PRK, mies hoitaa kahta naista.  En jättäisi asiaa sikseen, olen v-mäinen nainen, kuten eversti evp setäni (mäkin olen siis melkein everstin arvoinen):

Vierailija
285/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella pyöräretkellä hieronta on tärkeää. Pohkeet, jalkaterät ja reidet + alaselkä on pakko hieroa huolellisesti. Kun matkaan lähtee kaksi, hieronta onnistuu toki helposti toisin kuin yksin matkatessa. Ennen hierontaa tilkka alkoholia rentouttaa lihakset.

Minulla on kokemusta naispyöräilijän hieromisesta. Siinä oppii tuntemaan paikat "karvan tarkkuudella".

M25

Vierailija
286/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen tätä nyt toisinpäin. Olen parisuhteessa ja mulla on miespuolinen ystävä, jonka kanssa olen suhteellisen läheinen ja jonka olen tuntenut kauemmin kuin seurustelukumppanini. En siltikään missään tilanteessa lähtisi tämän ystäväni kanssa kahdestaan reissuun. Etenkään kahden viikon reissuun, sehän on älyttömän pitkä aika. Ensinnäkin mua varmasti alkaisi kyrsimään jo tämän ihmisen pelkkä olemassa olo ja se olisi muutenkin todella outoa. Omasta mielestäni tuollaiset kahdenkeskiset matkat ovat laatuaikaa sen toisen kanssa, ja miksi minä sitä haluaisin kenenkään muun miehen kanssa kuin seurustelukumppanini? Aivan sama kuinka tärkeä ja läheinen joku ystävä on, ei se koskaan voi olla yhtä tärkeä kuin oma kumppani. Kahden viikon reissu poikaporukallakin olisi todella pitkä.

Täten kyllä odottaisin omalta kumppaniltakin samanlaista ajatusmallia. En voi kieltää aikuista ihmistä, mutta loukkaantuisin kyllä tuollaisesta suunnitelmasta. Vähintä mitä äijä voisi tehdä olisi odottaa sellaista ajankohtaa, jolloin miespuolinenkin ystävä pääsisi mukaan.

Vierailija
287/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronta onnistuu sekä teltassa että hotellihuoneessa. Tärkeää on, että hieronta on huolellista ja että jalat hierotaan kokonaan. Alaselän lisäksi pyöräilijöiltä on hierottava pakarat.

Vierailija
288/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen tätä nyt toisinpäin. Olen parisuhteessa ja mulla on miespuolinen ystävä, jonka kanssa olen suhteellisen läheinen ja jonka olen tuntenut kauemmin kuin seurustelukumppanini. En siltikään missään tilanteessa lähtisi tämän ystäväni kanssa kahdestaan reissuun. Etenkään kahden viikon reissuun, sehän on älyttömän pitkä aika. Ensinnäkin mua varmasti alkaisi kyrsimään jo tämän ihmisen pelkkä olemassa olo ja se olisi muutenkin todella outoa. Omasta mielestäni tuollaiset kahdenkeskiset matkat ovat laatuaikaa sen toisen kanssa, ja miksi minä sitä haluaisin kenenkään muun miehen kanssa kuin seurustelukumppanini? Aivan sama kuinka tärkeä ja läheinen joku ystävä on, ei se koskaan voi olla yhtä tärkeä kuin oma kumppani. Kahden viikon reissu poikaporukallakin olisi todella pitkä.

Täten kyllä odottaisin omalta kumppaniltakin samanlaista ajatusmallia. En voi kieltää aikuista ihmistä, mutta loukkaantuisin kyllä tuollaisesta suunnitelmasta. Vähintä mitä äijä voisi tehdä olisi odottaa sellaista ajankohtaa, jolloin miespuolinenkin ystävä pääsisi mukaan.

Mutta kun kyse ei ole rantalomasta niin entä jos sulla olis unelmana päästä joskus pyöräilemään tietty reitti. Miehesi ei haluaisi mukaan pyöräilemään mistään hinnasta, kuten ei ap:kaan. Olisit varannut loman töistä ja suunnitellut reissun. Yksi porukasta joutuisi perumaan. Hän ei voi siirtää reissua eikä pääse mukaan koskaan, koska kyse perumisessa oli nimenomaan siitä, että hänellä on sellainen parisuhde, jossa ei saa lähteä tuollaiselle reissulle niin kuin tässä tapauksessa oli syynä.  Jättäisitkö pyöräilyn kokonaan tekemättä tai lähtisitkö vaativalle reitille yksin mieluummin kuin kaverin kanssa, joka on eri sukupuolta kuin sinä ja samalla sanoisit tälle kaverille, että ei, et saa tulla mukaan? Minä lähtisin reitille mieluummin kaverin kanssa sukupuoleen katsomatta, koska suoraan sanottuna jännittäisi liiaksi mennä yksin. Olisi mukava, että joku olisi läsnä, jos tulee totaalinen uupumus, nestehukka tai muu sairaus.

Ei kai tässä ole kyse siitä, että tuo ystävä on tärkeämpi kuin ap vaan siitä että unelman toteuttaminen on tärkeää ja jo yhdessä ap:n kanssa sovittu. Yhtä hyvin voisi sanoa, että jos miespuolinen pääsee paikalle niin hän on myös tärkeämpi kuin ap, jos ap:n mies ylipäätään lähtee reissuun niin että ap ei lähde. Haluan uskoa, että tässä on kyseessä se, että pyöräilyunelma on tärkeä ja siihenhän ap lienee jo suostunut, joten pyöräilyn kesto ei sinänsä ole ongelma vaan pyöräilyseura.

Minusta tehdään liikaa erotteluja sukupuoleen liittyen. Kahden viikon pyöräily olisi ok jos mukana olisi tämä poisjäänyt mies mutta ei jos mukana on tämä pyöräilyporukkaan kuuluva nainen.

Vierailija
289/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tossahan on se, että tuollainen reissu itsessään luo helposti kavereiden välille aivan uudenlaisen siteen - tai jännitteen. En tykkäisi jos mies haluaisi tehdä tuollaisen reissun, enkä omalla kohdallani laittaisi puolisoani tuollaiseen tilanteeseen. 

Vierailija
290/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himopyöräilijät nyt ovat tietynlaista sakkia, ei niitä suotta trikoosalamoiksi kutsuta. Mielestäni AP voi olla täysin huoletta, ainakin mitä miehen uskottomuuteen tulee. Vietä kaksi viikkoa vaikka todellista laatuaikaa.

P.S. Suosittelen vielä, että hankit myös itsellesi harrastuksen, joka ajaa kaiken yhteisen lomanviettonne ohi.

Vierailija
291/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatuaikaa, kenen mielestä ap teki tyhmästi, kun ei kertonut todellisia tunteita, tuo 2 viikkoa on kidutusta. Tuo matka luo lisää yhteenkuuluvutta noille kahdelle, ja he ovat tunteeneet toisensa, jo ennen kuin ap tuli kuvioon mukaan. Normaali mies kokeilee, onnistuuko ja mikäs sinkkua estää. PASKAMAINEN TEMPPU. 

Vierailija
292/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laatuaikaa, kenen mielestä ap teki tyhmästi, kun ei kertonut todellisia tunteita, tuo 2 viikkoa on kidutusta. Tuo matka luo lisää yhteenkuuluvutta noille kahdelle, ja he ovat tunteeneet toisensa, jo ennen kuin ap tuli kuvioon mukaan. Normaali mies kokeilee, onnistuuko ja mikäs sinkkua estää. PASKAMAINEN TEMPPU. 

Ei normaali mies sellaista kysele, jos rakastaa omaa puolisoaan. Mikä ihme saa osan ees menemään naimisiin, jos näkee miehissä/miehessään noin paljon pahaa? Ja kyllä mua sinkkunakin ollessani ois toisen osapuolen parisuhde estänyt. Tuntuu että täällä vihataan miehiä ja sinkkunaisia tai ainakin pidetään heitä melko halveksittavina. Surullista.

Vierailija
293/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista on, että mies olisi voinut tehdä tuon reissun myöhemminkin, älä yhtään puolustele.Minkälainen jätkä,jätkähän tuo on, laittaa kumppanin tuollaiseen tilanteeseen. KAKSI VIIKKOA ULKOMAILLA. Saatana,syötä susille ap.

Vierailija
294/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää perkele kirjoittako tuosta pakarahieronnasta, olen raivoissani ap:n puolesta.

Vierailija
295/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis huolellinen pakarahieronta on ihan must pitkillä pyörälenkeillä. Pakko saada lihasjännitykset laukeamaan ennen seuraavan aamun lenkkiä.

Vierailija
296/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista on, että mies olisi voinut tehdä tuon reissun myöhemminkin, älä yhtään puolustele.Minkälainen jätkä,jätkähän tuo on, laittaa kumppanin tuollaiseen tilanteeseen. KAKSI VIIKKOA ULKOMAILLA. Saatana,syötä susille ap.

Mutta jos hänellä ei ole muita kavereita jotka suostuvat reissulle kun kerran tämä toinen pyöräilijämies ei pääse ylipäätään, puoliso ei hyväksy. Hänen pitäisi joko odottaa että se kaverimies eroaa tai koittaa ettiä uusia kavereita, jotka on kovia pyöräilemään. Ei sellaisia välttämättä löydy. Ap ei halua pyöräillä joten ei aika sitä muuksi muuta. Ei se myöhemmin lähteminen siis muuttais mitään. Kun ei ole kavereita jotka suostuu mukaan niin yksin pitäis mennä. Itse en uskaltais yksin, jos jotain vaikka sattuu. Yksi vaihtoehto olisi luopua unelmasta kokonaan mut ilmeisesti ap:lla ei ollut mitään sitä pyöräilyä vastaan, vaan seuraa. Mä oisin huolissani jos mun mies ois yksin tolla raskaalla reissulla, mieluummin kaveri sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
297/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ymmärrän jos harmittaa että miehesi lähtee matkalle jonkun  toisen naisen kanssa  ja matkaseura vaihtuu yllättäen jos alun perin jonkun miehen piti lähteä matkaan . tuskin kyllä on pettämisestä kyse kerta matkaseura vahtui  kerran lennosta. 

Vierailija
298/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis huolellinen pakarahieronta on ihan must pitkillä pyörälenkeillä. Pakko saada lihasjännitykset laukeamaan ennen seuraavan aamun lenkkiä.

Miehillä niitä lihasjännityksiä löytyy, mutta helposti hoidettu, kai naisellekin annetaan INTIIMIHIERONTAA, näin nätisti sanoen.

Vierailija
299/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu! Ymmärrän huolesi, mutta käännä asia toisinpäin: pettäisitkö itse vastaavassa tilanteessa? Minä en ja luotan mieleeni kuin kallioon. Ollaan oltu yhdessä piiiitkäään...

Käännettynä toisinpäin: minäkään en pettäisi, mutta en myöskään lähtisi. Tiedän että mieheni luottaisi minuun, mutta pitäisi lähtöäni epäkunnioittavana häntä kohtaan. Samoin loukkaantuisin hänen lähdöstään, vaikka päästäisin ja luottaisin. Varmistin vielä juuri asian häneltä, ja näköjään olemme samaa mieltä, kuten arvelinkin.

Vierailija
300/351 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä häiritsee monta seikkaa.Ap, kerroitko totuuden, että ottaa päähän, en muista mitä kirjoitit. Eikö todellakaan ollut muuta ajankohtaa ja eikö sinua vaivaa, että sinua ei selvästikään haluttu mukaan, ei mitenkään,et kelvannut edes huoltojoukkoon. Tuo ei tee itsellesi hyvää, koska sinut on siirretty sivuun odottamaan. En todellakaan jaksaisi, vaan ilmoittaisin että paluuta ei ole. Hirveä tilanne, olisin raivona, onneksi ei tarvitse. Mieheni ei halua pahoittaa mieltäni enkä minäkään hänen.

Samaa mieltä. APtä ei haluttu mukaan. Ihmettelen samaa miksi ap ei kertonut miehelleen todellisia fiiliksiä.

Miten niin ei haluttu? AP:han teki itse täysin selväksi ettei halua mukaan.  Tuo on juuri pahimmanlaatuista ja pohjattoman itsekeskeistä prinsessapelleilyä, että itse ei haluta tehdä jotain ja sitten toinenkaan ei saisi.