Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa?

Vierailija
12.08.2016 |

Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa? Eli siis naisen kanssa, joka on miehesi kaveri.

Mieheni lähti tänään naispuoleisen kaverinsa kanssa ulkomaille retkipyöräilyreissulle. Olen itse tämän naisen tavannut kerran hyvin lyhyesti enkä siis tunne häntä ollenkaan. On mieheni kaveri kuitenkin monen vuoden takaa, ovat opiskeluissa tavanneet.

Tuntui kyllä kurjalta, että mies lähtee kahdeksi viikoksi toisen naisen kanssa ulkomaille... en kuitenkaan halunnut aikuista miestä kieltääkään, koska tiesin, että matkan toteuttaminen oli hänen unelmansa (siis pyöräilymatkan), enkä itse näe lomana satojen kilometrien pyöräilyä, joten seuraa ei muuten oikein ollut.

Kommentit (351)

Vierailija
321/351 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon olympialaisissa on jaettu 43 kondomia urheilijaa kohden. Eli, tälle pyöräilijäparille voisi antaa 86 kondomia matkaan.

Vierailija
322/351 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tällä sinkulla ole ehkäisy kunnossa, ja voi olla vilkas seksielämä. Jokainen sinkkunainen huolehtii ehkäisystä. Ihmettelen ap:n kärsivällisyyttä, menee yksin nukkumaan kun tämä pari on kaksin, voi vittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/351 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan päästäisi, tai jos haluaisi niin menkööt mutta sii vaiheessa mä lähtisin.

Vierailija
324/351 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päästäisitkö miehesi ulkomaille kahdestaan toisen naisen kanssa? Eli siis naisen kanssa, joka on miehesi kaveri.

Mieheni lähti tänään naispuoleisen kaverinsa kanssa ulkomaille retkipyöräilyreissulle. Olen itse tämän naisen tavannut kerran hyvin lyhyesti enkä siis tunne häntä ollenkaan. On mieheni kaveri kuitenkin monen vuoden takaa, ovat opiskeluissa tavanneet.

Tuntui kyllä kurjalta, että mies lähtee kahdeksi viikoksi toisen naisen kanssa ulkomaille... en kuitenkaan halunnut aikuista miestä kieltääkään, koska tiesin, että matkan toteuttaminen oli hänen unelmansa (siis pyöräilymatkan), enkä itse näe lomana satojen kilometrien pyöräilyä, joten seuraa ei muuten oikein ollut.

Pakkohan se olisi päästää, kun itsekin juuri olin kahden viikon matkalla oman miespuolisen ystäväni kanssa (lapsuudenystävä). Missään vaiheessa ei tullut mieleenkään itselleni, että asia ei olisi miehelle ok. Meillä tosin molemmat ollaan feministejä ja pidetään sukupuolia tasavertaisina. Itsellä on sellainen ajatusmaailma että jos toinen pettää niin siinäpähän pettää ja heittää suhteemme menemään - se on tietoinen teko eikä mikään vastustamaton hormoni-impulssi.

Joo ja jos miehesi pettää niin varmaan on ekana siitä sinulle kertomassa? Eihän hyvää suhdetta kannata heittää menemään pettämisen vuoksi, joten tuskin moni pettämisestä kertoo. Ja miten feministisyys nyt taas tähän liittyy, ihan tiedoksi vaan että sinulla on pimppi ja miehillä pippeli, et ole mies eikä mies ole nainen vaikka kuinka feministisesti tahtoisit.

Vierailija
325/351 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, onko sieltä reissaajien suunnalta jo kuulunut jotain?

Vierailija
326/351 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ap, onko sieltä reissaajien suunnalta jo kuulunut jotain?

Tämä ketju ei näköjään ota kuollakseen. :) En todellakaan olisi osannut arvata, että tämä juttu lähtee näin lentoon. Kuten osa keskustelijoista on hyvin ymmärtänyt ytimen, en ole missään vaiheessa ollut harmissani pettämisestä, mutta valitettavasti koko ketju meni pettämisen spekulointiin ja kaupan päälle tulivat vielä trollitkin esittämään "ap:ta" ym.

Ja kyllä, miehestäni on kuulunut. Hän on laittanut joka päivä viestejä ja soittanut kerran. Kaikki mennyt ok ja on mukavaa, että hän laittelee viestejä päivän mittaan (ihan senkin takia mukava, että tiedän heidän päässeen perille.) Joku kysyi, milloin mieheni palaa - hän tulee takaisin kotiin hieman yli viikon päästä. Eli kohta on reissu puolivälissä.

Kiitos muutamille kannustaville kommenteille, joita tähän ketjuun on tullut valtavan pettämisspekulaation lisäksi! Erityisesti nro 318 sai melkeinpä kyyneleet kihoamaan silmiin kuten myös aiemmin ketjussa ollut kommentti, jossa joku pyysi lopettamaan "hieronta"-heitot tässä ketjussa, koska heitä rupesi ottamaan päähän puolestani. Saa toki ajatella/toivoa, että mieheni pettää minua matkan aikana, mutta tuskin on silti asiallista oikein mässäillä asialla. 

t. AP, jonka ei pitänyt enää vastata. 

Vierailija
327/351 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilyreissuilla aina sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
328/351 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa "päästämisestä" ole kyse, miekkonen menee jos on mennäkseen. AP voi sitten omalla kohdallaan miettiä, että haluaako todella tuollaisen miehen, jonka toilailuja pitää ihmetellä keskustelupalstoillakin.

Sehän on pelkästään rattoisaa rupattelua, kun töissä joku kysyy, että mitäs te lomilla aiotte? Niin AP vastaa, ettei kai mitään, kun mies on nyt pari viikkoa Mirkku-Liisukan kanssa Euroopassa pyöräilemässä. Tää juttu on niin Porvoosta.

Vierailija
329/351 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varailin tuossa juuri hotellihuonetta miehelleni ja Mirkku-Liisukalle niille öille, kun he eivät voi nukkua teltassa".

Vierailija
330/351 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en usko, että ap puhuu totta. Tuollaista ihmistä ei ole, eikä hän ole rehellinen. Suoraan sanoen, on saamaton vätys. Pitää ihmetellä vielä palstalla, joo syytä ap itseäsi, kun mies lähtee toisen naisen kanssa myös tulevaisuudessa. Se on oikea HÄNTÄ-HEIKKI!

Vierailija
331/351 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoin, aina muna pystyssä, siis tuo HÄNTÄ-HEIKKI.

Vierailija
332/351 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan absurdi kysymys. Lomaillaan kahdestaan tai pariskunnan kanssa. Mieheni ei edes haluaisi enkä suostuisi. Kaikenlaisia suhteita.

Vierailija
333/351 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suostut kynnysmatoksi, älä ihmettele,jos sinuun pyyhitään jalat.

Vierailija
334/351 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan, lisää kommentteja.

Vierailija
335/351 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissaan joku kysyy, no en päästäisi.

Vierailija
336/351 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyy kyllä, mutta ei siksi, että pelkäisi pettämistä. Miksi siis kysyä ollenkaan? Veikkaan, että tarinalle saadaan jatkoa, kunhan "mies" on palannut. Sitä odotellessa.

Vierailija
337/351 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mies jo palannut ja mikä on tilanne nyt?

Vierailija
338/351 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ja naisen välillä on aina seksuaalista jännitettä, pienempää tai suurempaa.

Mitäs väliä sillä on, jos onkin jännitettä? Ei sitä kaveria ole mikään pakko nussia silloinkaan.

Vierailija
339/351 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ja naisen välillä on aina seksuaalista jännitettä, pienempää tai suurempaa.

Mitäs väliä sillä on, jos onkin jännitettä? Ei sitä kaveria ole mikään pakko nussia silloinkaan.

Joo ei ole pako nussia, mutta tuo on jotain muuta kuin kaveruutta. Oma kokemus, miehet ei jätä yrittämättä, en ole kaveri yhdenkään kanssa. Olen avioliitossa ollut jo 23 vuotta.

Vierailija
340/351 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkausloitsu voittaa miehesi takaisin toiselta naiselta, älä itke enää pappi adu on todellinen ja todellinen meedio Hän toi takaisin ex-mieheni 7 päivän sisällä jälleennäkemisestä, lähetä hänelle sähköposti tänään ja oma ihmeesi. https://solutiontemple.info priest@solutiontemple.info