Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen ja hirveä ihminen

Vierailija
23.05.2025 |

Tunnustus jonka voi sanoa vaan kasvottomana.

Olen niin kateellinen ystäville jotka menevät naimisiin ja ystäville tai perheenjäsenille jotka kertovat olevansa raskaana.

Olen niin kateellinen että toivon salaa että tulee keskenmeno tai häät peruuntuvat. Oikeasti olen erittäin onnellinen ystävieni puolesta mutta silti niin kateellinen että olen harkinnut terapiaa koska tämä ei ole normaalia ajattelua mutta en kehtaa edes terapeutille näitä ajatuksia sanoa ääneen.

Minulla on mies (avoliitto) sekä pari lasta. Mies ei halua avioliittoa eikä enempää lapsia vaan hänen mielestä täydellistä kaikki näin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne sun ajatukset tosiaan millään terveellä pohjalla ole. Varaa aika terkkariin ja pyydä sieltä lähete mt-puolelle. Hyvin voit olla siellä rehellinen ja kertoa mikä sua vaivaa, ne on tottuneet kuulemaan paljon pahempaakin.

Vierailija
2/11 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on olla kateellinen. Ja jos et ihan aidosti toivo noita juttuja, niin älä ole huolissaan. Ihan inhimillistä. Ihmiset eivät koskaan vaan myönnä noita asioita, koska kaikki esittää olevansa jotain täydellisiä kateudesta vapaita pyhimyksiä.

Se on teatteria. Valhe.

Tähänkin tulee miljoona valehtelijaa sössöttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun vihaa a kateutta nousee, pyydä Jeesusta ja Jumlaa poistamaan ne sinusta ja auttamaan olemaan onnellinen muiden puolesta. Pikkuhiljaa huomaat, että nämä tunteet vähenevät ja lopulta katoavat lähes kokonaan. Totta on! Kokeilkaa!

Vierailija
4/11 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaistahan se on monen pullukan elämä

Vierailija
5/11 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hankit lapsia ennen naimisiinmenoa? Ei pidä synnyttää miehelle lapsia ilman avioliittoa, jos naimisiinmeno on itselle tärkeä asia.

Vierailija
6/11 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi, miten pahan olon sinulle tuo, että ette ole menneet naimisiin.  Lastenhankinta, lisääkö siis haluat - kerro tästäkin miehellesi, että aiheuttaa sinussa jo katkeruuttakin muita kohtaan.

Raamatussakin varoitetaan katkeruudesta, jo sen juuresta. Katkeruudesta on vaikea päästä eroon ja se syö kaiken kaiken altaan, uskonkin.

Mieti myös hetki niitä, joilla ei ole miestä, eikä lastakaan - muista olla kiitollinen siitä, mitä sinulla on. Ajattele hetki jopa kehitysmaitakin.

Ala kiittämään, kirjoita vaikka ylös, mistä kaikesta voit olla kiitollinen - pienistäkin asioista, esim. perhe, terveys, kaunis koti tms.

Keksi myös uusia unelmia ja tavoitteita!

Vierailija
7/11 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet, jos olet jo elänyt saman? En oikein ymmärrä. Paksuna olo ei ole erikoisuus ja oikeastaan aika oksettavaa.

Vierailija
8/11 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän suurin osa meistä ole jollekin kateellinen. 

Vierailija
9/11 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hankit lapsia ennen naimisiinmenoa? Ei pidä synnyttää miehelle lapsia ilman avioliittoa, jos naimisiinmeno on itselle tärkeä asia.

Tämä. Itsestäänselvyys minulle, että jos en kelpaa avioon, niin miehellä on oltava jokin vakava älyllinen vamma, jos kelpaisin silti lastensa äidiksi. 

Vierailija
10/11 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia on olla kateellinen. Ja jos et ihan aidosti toivo noita juttuja, niin älä ole huolissaan. Ihan inhimillistä. Ihmiset eivät koskaan vaan myönnä noita asioita, koska kaikki esittää olevansa jotain täydellisiä kateudesta vapaita pyhimyksiä.

Se on teatteria. Valhe.

Tähänkin tulee miljoona valehtelijaa sössöttämään.

No minä en tunne kateutta, mutta olen asperger, niin ehkä johtuu siitä. Ei siitä ole yksinkertaisesti mitään hyötyä, ja kaikkein vähiten minulle itselleni. 

Vierailija
11/11 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa, et voi saada apua jos et kehtaa sanoa rehellisesti terapiassa miten on. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi