Tytär(36) vaan elelee yksin yksiössään ja maalailee päivät pitkät, pitäisikö huolestua?
Ei ole koskaan seurrustellut miehen kanssa tai edes harrastanut sexiä. Niin vähän alkaa äippää huolettaa että tuleeko tyttärestä vanhapiika?
Kommentit (37)
Maalailu oliskin mukavaa. Pitääpä kaivaa sudit ja värit esiin.
Anna osoite, niin palstakilttis käy tarkistamassa tilanteen.
Ton ikäinen..kyllä välillä ainakin runkkailee
Eikö se ole parempi kuin että löytäisit hänen pyykkikoristaan pitsistringit ja epäilisit että hän antaa jännämiesten panna paljaaltaan.
Onko hän kiva naapurintyttönainen?
Huolestusin, jos tietäisin tuolla tasolla tyttäreni yksityisasiat. Oletko udellut asioista, jotka eivät sinulle millään tasolla kuulu?
Niin teen minäkin. Maalaan papereita ja leikkaan kuvioita ja hahmoja papereista. Liimaan nämä kuviot toiselle paperille ja kehittelen tarinoita. Ihan normaalia toimintaa. Olen kohta viisikymmentä. Ei ole parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Niin teen minäkin. Maalaan papereita ja leikkaan kuvioita ja hahmoja papereista. Liimaan nämä kuviot toiselle paperille ja kehittelen tarinoita. Ihan normaalia toimintaa. Olen kohta viisikymmentä. Ei ole parisuhdetta.
Parempi tuo on kuin ryyppäisin ja istuisin baarissa iskemässä miehiä. Ties minkä taudin sieltä saisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
👋🥳
Neuvo et liimaajeesusteipillä banaanin seinän ja myy sen miljoonilla.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkiutua koulunkäynninohjaajaksi tai valtiolle toimistosihteeriksi niin saat tehdä noita ihan työksesi.
Älähän hättäile.
Tyttäresi jalkojen välissä on käynyt niin monet munat, että osan on ollut ruuhka-aikana ollut pakko tyytyä kehon muihin reikiin/ aukkoihin. Parhaimmilla jopa kolme yhtä aikaa.
Tyttäresi on aivan peto. Maalausharrastus on vain peitetoimi, ja aina kun silmä välttää, se alkaa piirrellä kirkkoveneitä siten, että sillä on yksi pensseli koko ajan perseessä.
Kuulostaa ihanalta elämältä. Ei tarvitse huolestua.
Taas tää.. hohhoi...