Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies petti. kannattaako edes yrittää jatkaa? mielipiteitä, kiitos!

Vierailija
11.08.2016 |

Meillä pitkä parisuhde ja lapset. Miehellä lyhyt suhde työkaveriin, jäi kiinni. Molemmat väittävät sen olevan nyt ohi. Mies haluaa jatkaa. Mä en tiedä mitä haluan.
Kannattaako ees nähdä sitä vaivaa, että tämän paskan rämpii yhdessä läpi vai erota samantien? Kokemuksia.

Kommentit (214)

Vierailija
1/214 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä eroaisin. En pysyisi enää luottamaan miehen sanaan. Teki sen verran törkeän tempun. Tsemppiä, päätitpä mitä vain!

Vierailija
2/214 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tulee toistumaan, jos jatkat. Selviät henkisesti helpommalla kun pistät poikki ja etsit uuden.

mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/214 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuitenkaan pysty enää koskaan luottamaan mieheen täysin.

Vierailija
4/214 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies pahoillaan ja katuuko suhdetta? Minkä verran olette puhuneet asiasta? Luottamuksen voi rakentaa uusiksi jos siihen molemmilla on halu ja mies haluaa sitoutua osoittamaan sulle olevansa sen arvoinen. Ei mikään helppo tie kummallekaan mutta vain sä voit päättää onko liittonne sen väärti.

Vierailija
5/214 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä lyhyt suhde työkaveriin, jäi kiinni. Molemmat väittävät sen olevan nyt ohi.

Mistä tiedät että oli lyhyt? Toi on kiinnijääneen vakioselitys, ei olla vehdattu kauaa. Ikäänkuin se tekisi asian jotenkin vähäpätöisemmäksi. Toisaalta, harvapa sitä ihan pokkana tilittäisi että joo, onhan tätä jatkunut jo parisen vuotta. Komppaan muita, eiköhän tuo teidän juttu ole aikalailla taputeltu. Noissa työkaverisäädöissä on myös se ongelma, että pettäjät edelleen näkevät toisiaan päivittäin, koska ovat työkavereita ja se kyllä melko varmasti heijastuu kotiinkin. Petettyä osapuolta tuo saattaa vaivata kovastikin.

Vierailija
6/214 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olikin jo näemmä siirtynyt suhteestanne eteenpäin. Siirry sinäkin.

Vierailija
7/214 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä aina kerrotaan juttua, että miten pettämisen jälkeen on oltu pariterapiassa ja tehty suhteen eteen kovasti töitä, niin sitten on suhde parempi kuin koskaan ja ollaan niiiiin onnellisia. Oma kokemus lähipiiristä on, että valitettavasti kerran kun pettää, niin tekee sen uudelleenkin. On ikäänkuin aukaissut oven, jolloin seuraavat kerrat käy vielä helpommin. Se kannattaako jatkaa, riippuu kovasti siitä, mitä itse suhteelta haluaa. Jos miehessä on hyviäkin puolia ja on valmis jakamaan ukon toisten naisten kanssa tai itse valmis ns. avoimeen suhteeseen, niin silloin ei varmaan ole ongelmaa. Mutta jos haluaa yksiavoisen ja uskollisen suhteen, niin ei ehkä kannata miehen varaan paljoa laskea.

Vierailija
8/214 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun pitää kuunnella ainoastaan itseäsi ja mielipiteitä korkeintaan niiltä jotka on sen sonnan läpi kulkeneet.

Molempia on, niitä jotka jatkoivat ja tulivat onnelliseksi ja niitä joissa mies oli kohta taas uudestaan toisen lakanoissa. Jälkimmäisiä on paljon enemmän.

Vierailija
9/214 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pidä totta että kaikki pettää aina ja varmasti uudestaan. Monelle pettäjälle se on itselleenkin kova tuskan ja häpeän paikka.

Mutta eniveis, suosittelen ap eroa vaan suoraan. Se on kova työ päästä tuosta yli ja aina se petos tulee kolkuttelemaan taustalla.

Vierailija
10/214 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosiaan, että he pystyvät työkavereina olemaan muka panematta toisiaan jatkossa....pah!

Vierailija
11/214 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toki lopettaa elämäsi, mutten kannata sitä, voihan mies vielä tulla takaisinkin?

Vierailija
12/214 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tarkemmin, mikä on lyhyt suhde? 1 päivä, 1 kk vai puoli vuotta? Mitä tuo lyhyt suhde hänen sanojensa mukaan sisälsi? Miten jäi kiinni? Jatkavatko samassa työpaikassa?

Vierailija
13/214 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kuitenkaan pysty enää koskaan luottamaan mieheen täysin.

Tämä on tärkein pointti. Ja totuus.

Vierailija
14/214 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka tuota suhdetta. Mies tulee pettämään uudestaan, kun teille tulee "heikko hetki", niin miehen on helppoa ajautua tuon työkaverin syliin takaisin hakemaan helpotusta.

Sitten taas sinun oma mielenterveys... Mitäs kun miehen pitäisi päästä töistä klo 18, mutta kello on 19:30 ja miestä ei näy... Mikä tulee ensimmäisenä mieleesi? Viattomat ylityöt vai kenties työkaverin seura? Entäs sitten, kun mies on lomalla, puhelin soi ja mies menee kuuloetäisyyttä kauemmas puhumaan? Soittiko joku muu vai tuo työkaveri?

Vierailija
15/214 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäätkö taloudellisesti omillasi ?

Vierailija
16/214 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Jatkoin liittoamme. Möyhösin eka asiassa oikein kunnolla. Joku menettämisen pelko iski itselle ja halusin päästä asian ylitse jos mies on halukas. Tavallaan rakastuttiin uudestaan. Syntyi uusi lapsikin perheeseen. Olin onnellinen ja hormoonipäissäni. Koin olevani kypsä ihminen.

Nyt parin vuoden päästä tapahtuneesta voin huonommin kun koskaan. Mies juoksee menojaan. Epäilykset on nousseet pintaan. Yritän etsiä merkkejä ja olla etsimättä. Haluisin kohdata asian, jos sellainen on ja olla kohtaamatta samaan aikaan. Tajusin, et oon ajatellut tätä joka päivä siitä saakka kun se paljastui, myös silloin kun koin olevani onnellinen. Tältä tuntuu varmaan kun luottamus on mennyt.

Vierailija
17/214 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on kerran tuon rajan yli mennyt, niin tulee menemään uudestaankin. Kynnys on madaltunut sen verran tai sitten mies yksinkertaisesti sellaista ihmistyyppiä joka nyt vaan pyörittää useita kerralla. Etkä sinä pysty enää häneen luottamaan, koska jos mies ei nyt sinua arvosta, niin miksi arvostaisi huomennakaan? Jonkun yksittäisen sekoilu nyt _ehkä_ voisi antaa anteeksi, mutta ei suhdetta.

Vierailija
18/214 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen suhde kesti n 2 kk ja suoraan oppikirjasta; ensin viatonta flirttailevaa viestiä, sitten salaisia puheluita, sitten kahvitreffit ja lopulta panotreffit.

Työkaveri muestä 18 v nuorempi.

Mies lopetti suhteen lähes samantien kun jäi kiinni. Vshvidtulsen sain myös työkaverilta.

Mies katuu ja on masentunut. Ei halua menettää mua ym diipadaapaa. Kokkas ja hieroo, soittelee töistä ja hokee kuin ihana ja upea olen.

Pärjäisin taloudellisesti ilman miestä, mulla paljon parempi palkkakin. Lapset kyllä kärsis, mies on paljon niiden kanssa.

Vituttaa ku joutuu tälläsiä miettimään. Ap

Vierailija
19/214 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka voisitki joskus luottaa vaikkapa 99 %:sesti, tuo aina kummittelisi mielesi sopukoissa. Aaltoillen. Olisi hyviä kausia ja huonoja (siis sun oman pääsi sisällä), loppuelämän ajan mitä luultavimmin. Joko kärvistelet tai et.

Vierailija
20/214 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärjäätkö taloudellisesti omillasi ?

Kuinka laskelmoiva/pieni itsekunnoitus pitää olla, että ensimmäinen ajatus olisi raha? Vai onko tämä joku naisten juttu?