Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaa näihin kolmeen kysymykseen rehellisesti, kiitos

Vierailija
10.08.2016 |

1. Oletko käynyt lukion ja parjannut täällä joskus amiksen käyneitä?

2. Oletko sitä mieltä, että ihmiset ovat joko kauniita tai rumia, eikä kauneus ole katsojan silmässä?

3. Oletko sitä mieltä, että ihmisen pitäisi sanoa suoraan toisen pienestäkin epämiellyttävästä käytöksestä, eikä pelkästään kohteliaisuuttaan sietää mitään?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen käynyt ja en ole parjannut ketään.

2. Kauneus on katsojan silmässä.

3. Pienistä ja mitättömistä asioista en lähde huomauttamaan.

Vierailija
2/61 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En

2. En

3. En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen. Olen.

Vierailija
4/61 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En (lukion olen kyllä käynyt)

2. En

3. En

Vierailija
5/61 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt molemmat. En ole parjannut.

2. Oletko sitä mieltä, että ihmiset ovat joko kauniita tai rumia, eikä kauneus ole katsojan silmässä?

En ole tätä mieltä.

3. Oletko sitä mieltä, että ihmisen pitäisi sanoa suoraan toisen pienestäkin epämiellyttävästä käytöksestä, eikä pelkästään kohteliaisuuttaan sietää mitään?

En ole tätä mieltä.

Vierailija
6/61 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen käynyt lukion, mutta paskoilla papereilla pääsin ulos ja menin yo-pohjaiseen amikseen, joten ei kerskumista :D

2. Mä olen sitä mieltä, että kauneus on katsojan silmässä. Varmasti jokaisesta joku löytää jotain kaunista.

3. Tämä onkin vähän vaikeampi. Riippuu ehkä vähän tilanteesta, mutta ehkä kuitenkin on hyvä osata sietää vähän epämiellyttäviäkin asioita.

Vierailija
7/61 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.En.Olen käynyt lukion ja yliopiston ja kehunut akateemisen tutkinnon hyötyjä.

2.En.Kauneus on katsojan silmässä.Samoin seksikkyys.

3.Never!

Vierailija
8/61 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En ole parjannut amiksen käyneitä, vaikka olen käynyt lukion.

- Tavallaan kyllä. On joitakin sellaisia piirteitä/piirteiden yhdistelmiä, jotka tekevät ihmisen yksiselitteisen rumaksi. 

- En todellakaan ole. Maailma olisi parempi paikka, kun ihmiset sietäisivät vähän enemmän. Pidän moukkamaisena käytösmallia, johon kuuluu huomautella aina ja kaikesta. 

Vierailija
9/61 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. En oo käyny

2. Kauneus katsojan silmissä

3. Ei kaikesta tarvi sanoa, törkeetä sellanen

Vierailija
10/61 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen käynyt, en ole parjannut

2. En ole sitä mieltä, kaikissa on jotain kaunista

3. Joskus ihmiset toimivat ikävästi ajattelemattomuttaan, eikä ole mitään järkeä haastaa riitaa jokaisen kanssa mitättömistä asioista/ mahdollisesti aiheuttaa laajempaa mielipahaa ja häiriötä kuin alunperin oli tarkoitettu.

Vierailija
11/61 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi epäasiallisuus, mutta missä kaikki palstan idiootit?

T. Ap

Vierailija
12/61 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Oletko käynyt lukion ja parjannut täällä joskus amiksen käyneitä? Olen käynyt sekä lukion ja pari amistakin, en ole parjannut ketään koulutuksen tai sen puutteen vuoksi.

2. Oletko sitä mieltä, että ihmiset ovat joko kauniita tai rumia, eikä kauneus ole katsojan silmässä? Katsojan silmässä on.

3. Oletko sitä mieltä, että ihmisen pitäisi sanoa suoraan toisen pienestäkin epämiellyttävästä käytöksestä, eikä pelkästään kohteliaisuuttaan sietää mitään? Olisi suotavaa saada suunsa auki. En voi sietää teeskentelyä ja muka " kohteliaisuutta" jos sitten kumminkin selän takana ajatellaan ja puhutaan paskaa

Vierailija
13/61 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen käynyt lukion, ja sen jälkeen heti ammattikoulun. Ammattikoulu kasvatti henkisesti ja opetti miten itseään täynnä olevaa ja siivotonta väkeä lukiossa olikaan. Sain muuten antaa lukiolaisille pitkän nenän kun tulivat pomppimaan ammattikoululaisten nenälle silloin kun olimme mainostamassa opinahjoja yläastelaisille!!!

2. Toki toinen on kauniimpi kuin toinen, ja rumia ulkonäöllisesti on. Mutta se miltä naama näyttää ei määritä sitä onko ihminen kaunis. Monesti saa huomata että moni kuvassa oleva on kaunis mutta livenä susiruma. Mitä jaa kun pois otetaan tissit ja tekotukka? Eli kyllä varsinainen kauneus on katsojan silmässä.

3. Ei pidä aina sanoa, mutta kyllä väärät käsitykset ja johtopäätökset pitää oikoa eikä törkeyksiä hyväksyä keneltäkään.

Vierailija
14/61 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen käynyt, en ole parjannut

2. Olen, mutta kauniiden ja rumien lisäksi on olemassa ns. neutraalin näköisiä ihmisiä.

3. En ole, turha valittaminen on ärsyttävää.

Vierailija
15/61 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen käynyt lukion. En ole parjanut amiksia.

2. On monia ulkonäöllisiä seikkoja joita ihmiset pitävät varsin yksimielisesti kauniina tai rumina. Loput ovat kulttuurillisia tai henkilökohtaisia mieltymyksiä.

3. Pienestä epämiellyttävyydestä on aihetta valittaa vasta kun se on jatkuvaa.

.

.

.

Voitinko?

Vierailija
16/61 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En. Toki lukioaikoina oli ihan perus

Kavereiden kanssa parjata amis kavereita ja toisin päin :D

2. Kauneus on katsojan silmässä. Mielestäni kukaan ei ole ruma. Tai välillähän itse ajattelen olevani, mutta hoen itsellenikin olevani kaunis. Kaikki ovat eri näköisiäja niin pitääkin olla :)

3. Jos joku kerran tekee/sanoo jotain ikävää niin ei tarvitse mainita. Ellei se oikeasti loukkaa tai satuta. Jos ikävä meno jatkuu niin silloin pitää kertoa

Tässäpä vastauksesi :)

Vierailija
17/61 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) yliopistokoulutus mulla, en parjaa amiksen käyneitä edes hiljaa mielessäni, sillä ovat mun mielestä pääosin paljon tärkeämpiä ammattilaisia kuin monet akateemiset pilipaliammattilaiset

2) Olen sitä mieltä, että "kauneus on katsojan silmissä" ei pidä täysin paikkaansa, osin kyllä, mutta osa ihmisistä on vaan objektiivisesti kauniimpia ja osa rumempia kuin toiset.

3) Pienistä epämiellyttävintä käytösjutuista on paras vaieta tai hoitaa diplomaattisesti. Toisaalta mikä kenellekin on pientä, vaihtelee suuresti.

Vierailija
18/61 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- käyn lukiota nyt hieman "jälkijunassa", koska en ole tiennyt mitä elämältäni haluan, olen ajatellut pärjääväni ilman lukiotakin, mutta sitten ajattelin, että paskat, kyllä saan sata kertaa parempia hommia lukiotaustalla, ja nyt sitä lukiotaustaa hankin. Tietynlaisia amiksia olen mollannut ja mollaan edelleen. Jos ihmiseltä puuttuu kirjoitustaito ja yleinen fiksuus, niin...

- Aikalailla näin. Kyllähän sen nyt näkee, jos pyörii erojen jälkeen nettitreffipalstoilla, että siellä ne rumat kuvalliset ovat kuin liimattuina, koska noh, ovat rumia kaikkien mielestä. Sen sijaan joku pieni yksityiskohta on toisen mielestä kaunis, toisen ei. Minä en ole koskaan ymmärtänyt silmien väristä vouhittamista, en ikinä muista minkä väriset silmät kenelläkin on. Mutta jos katsomalla katson, niin siniset silmät eivät ole mielestäni mitenkään ihanat, tai ruskeat "suklaasilmät." lol. En vain ymmärrä mitä hienoa niissä on.

Olen. Oliko tämä itse ongelma, johon yritit tulla pikku hiljaa kysymällä sieltä täältä jotaik satunnaista ennen The Kysymystä?

Vierailija
19/61 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus meni persiilleen, siellä ne vastaukset ovat kuitenkin värillisellä pohjalla.

Vierailija
20/61 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvetin kirjoitusvirheetkin. Jaksa korjata enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi