Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä suhteemme teistä kuulostaa?

Vierailija
05.02.2023 |

Mies huutaa ja raivoaa minulle säännöllisesti, niin että saan pelätä koska hän räjähtää. Olen kiltti ja herkkä nainen ja itken aina pari kolme tuntia putkeen hänen kohtaustensa jälkeen.
Mies ei kuulemma voi sille mitään että on pahalla päällä ja että se on normaalia. Sen lisäksi hän kontroloi omia rahojani niin että määrää mitä saan ostaa milloinkin. En ole vielä suostunut, se on yksi osasyy miksi saan hänen raivareitaan.

Kun aloimme seurustella kymmenen vuotta sitten, hän ei ollut tuollainen, hän on muuttunut pikkuhiljaa. Ikää hänellä 41 vuotta.

Olen ollut ihan liian kiltti ja katsellut vuosia hänen raivoamistaan. Useinmiten raivoaa kun pyydän häntä tekemään kanssani jotain yhdessä, eilen pyysin häntä uimahalliin niin hän räjähti. Hän käy päivätöissä ja viikonloput ovat vapaat, aikaa pitäisi ollla. Tuntuu vain että sitä ei ole minulle.

Yhteisen ajan puutteen ja rähjäämisen ja kontroloinnin takia en juuri halua seksiä hänen kansaan kun ei tee mieli olla hänen lähellään. Joskus yritän uhtrautua vaikka hönen kosketuksensa inhottaa.

Joskus raivareita tulee kerran pari viikossa. Minä haluaisin vain rauhaa ja harmoniaa elämääni, joka on ollut täynnä kiusaamista lapsesta asti.

On meillä toki hyviä hetkiäkin, hyvällä tuulella ollessaan hän on todella ihana.

Kun hän on raivonnut minulle, hän pyytelee anteeksi ja mielistelee-ostaa suklaata ja vie ulos syömään tms. Olen hetken tyytyväinen kunnes taas tulee raivarit.

Itse hän ostelee omilla rahoillaan mitä haluaa eikä kysy minulta, tietenkään, nehän ovat hänen rahojaan. Minun pitäisi kuotenkin kysyä häneltä mitä saan milloinkin ostaa tai hän raivostuu.

Olen masentunut, ollut kuutisen vuotta enemmän tai vähemmän.

Kirjoitin tämän siksi että kuulisin teiltä miltä suhteemme kuulostaa. Jos saisin rohkeutta ajatella myös itseäni ja hyvinvointiani.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteenne vaikuttaa hyvin sairaalta. Itse en eläisi hetkeäkään noin.

Vierailija
2/32 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteenne vaikuttaa hyvin sairaalta. Itse en eläisi hetkeäkään noin.

tällaisia vastauksia odotinkin lukevani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää mielipiteitä kaipaisin. ap

Vierailija
4/32 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali suhde teillä on, kun olette olleet noin kauan yhdessä. Paksunna nahkaasi ja hanki elämä. 

Vierailija
5/32 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta suhde. Ota ero. Tai menkää pariterapiaan, ei oo tervettä teidän touhu.

Vierailija
6/32 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että olet suhteessa joka on sairastuttanut sinut ja joka ylläpitää masennustasi, ja saattaa johtaa ennenaikaiseen kuolemaasi. Mitä toivoit kuulevasi?

Vierailija
7/32 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle on varattu paljon parempi elämä. Ensin on jätettävä hänet. Voit tehdä sen nyt.

Vierailija
8/32 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että olet suhteessa joka on sairastuttanut sinut ja joka ylläpitää masennustasi, ja saattaa johtaa ennenaikaiseen kuolemaasi. Mitä toivoit kuulevasi?

jjri tätä, että siain rohkeutta ajatella omaa parastani, kun nyt olen pahasti tossun alla. 

Vierailija
9/32 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta suhde. Ota ero. Tai menkää pariterapiaan, ei oo tervettä teidän touhu.

mies ei suostu pariterapiaa, kun hän on täysin tyytyväinen suhteeseemme. ap.

Vierailija
10/32 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on varattu paljon parempi elämä. Ensin on jätettävä hänet. Voit tehdä sen nyt.

kiitos vastauksestani. Yritän saada rohkeutta hänen raivariinsa kun tämän hänelle kerron. ap

Vierailija
11/32 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että suhde on vain hiuskasvan varassa fyysisestä väkivallasta. Henkistä ja taloudellista väkivaltaa on jo nyt, ja selvästi olet aika nujerrettu. Onko sinulla muita läheisiä ihmisiä elämässäsi? En välttämättä haluaisi olla yksin, kun ilmoittaisin tuollaiselle ihmiselle erosta. Voisi jopa olla viisasta kerätä vaan kamppeet ja lähteä mahdollisimman pian, vaikka kun ukko on töissä. Kuulostaa sairaalta ja vaaralliselta suhteelta, jossa päiväkin lisää on liikaa.

Vierailija
12/32 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitää terapiaa tommosille kontrolloville psykoille!

Mitä se sua määrää? Eihän hänestä ole hallitsijaksi KUn ei osaa edes omia hermojaan hallita!

Hän on täys kuspiä ukko..hyi.

Vierailija
13/32 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta menoa. Jättäisin tuollaisen.

Vierailija
14/32 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÄ ET ARVOSTA ITSEÄSI, SIKSI OLET EDELLEEN SUHTEESSA.

EROATURVAKODINKAUTTA.

Vierailija
15/32 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet olisi kaikille tuttu trolli-ap, kehottaisin miettimään, miltä oma elämäsi kuulostaa.

... itse asiassa, se on todella hyvä kysymys joka tapauksessa. Joka ilta provo tai useampi. Et taida olla kovin tyytyväinen elämääsi?

Vierailija
16/32 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka neuvoisit omaa läheistäsi, joka olisi samassa tilanteessa? Itse jätin miesystäväni 3 vuoden seurustelun jälkeen yhden pidäkkeettömän raivoamisen vuoksi. Jos minä pystyn käyttäytymään kunnioittavasti jopa riidellessämme, niin edellytän sitä myös toiselta. Raivoamisen syykin oli vielä jotain aivan käsittämätöntä. En jäänyt odottamaan, kuinka mahtaisi käyttäytyä oikeasti tiukan paikan tullen.

Vierailija
17/32 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksiä ei ole tarpeeksi.

Vierailija
18/32 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että suhde on vain hiuskasvan varassa fyysisestä väkivallasta. Henkistä ja taloudellista väkivaltaa on jo nyt, ja selvästi olet aika nujerrettu. Onko sinulla muita läheisiä ihmisiä elämässäsi? En välttämättä haluaisi olla yksin, kun ilmoittaisin tuollaiselle ihmiselle erosta. Voisi jopa olla viisasta kerätä vaan kamppeet ja lähteä mahdollisimman pian, vaikka kun ukko on töissä. Kuulostaa sairaalta ja vaaralliselta suhteelta, jossa päiväkin lisää on liikaa.

on minulla paras ystävä, sisko ja muutamia muita ystäviä eli en ole yksin. on myös tarvittaessa tilaa ystäväni luona jos tarvisen asuntoa. Itseänikin pelottaa milloin väkivalta käy fyysiseksi.ap.

Vierailija
19/32 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät sen itsekin, ei tuo ole normaali parisuhde. Eroa, pyydä tukea läheiseltä tai ammattilaiselta. Nyt pitää olla itsekäs. Voimia.

Vierailija
20/32 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellet olisi kaikille tuttu trolli-ap, kehottaisin miettimään, miltä oma elämäsi kuulostaa.

... itse asiassa, se on todella hyvä kysymys joka tapauksessa. Joka ilta provo tai useampi. Et taida olla kovin tyytyväinen elämääsi?

miksi täällä usein haukutaan ihmisiä trolleiksi? En ole edes ennen kirjoittanut tänne. ihan tosielämästä on kysymys. ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi