Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajuavatko pilvenpolttajat itse kuinka noloja ovat? :D

Vierailija
09.08.2016 |

Mua ainoastaan naurattaa ja vähän jotenkin etoo koko kyseinen porukka. Jumitetaan omissa idioottifilosofioissaan niin vapaina sieluina ettäh. Täytyy olla tosi hyvä päivä, että jaksaa kuunnella yhdenkään ajatuksen noilta hitailta vajakeilta. Pahimmillaan sitten menevät psykoosiin jos siihen on taipumusta, mutta kun onneksi se kannabis on ihan tupakkaakin vaarattomampi aine ja onpas ihan uskomatonta kuin ei oo laillista! Voi hippiyökötysraukat, NOLOA.

Kommentit (376)

Vierailija
161/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en muuta tiedä kun että kannabis laukas mulla paniikkihäiriön. En aio ikinä kannattaa laillistamista paitsi lääkekäyttöön koska vituttaa.

Yksi tuttu saa samoja paniikkioireita kofeiinista.

Vierailija
162/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosikausia netissä ovat kannabikseen hurahtaneet julistaneet miten sillä ei muka ole mitään haittoja ja miten se parantaa kokolailla kaikki olemassa olevat ja keksityt vaivat. No keksittyihin vaivoihin se saattaa hiukan auttaakin, mutta muuten se on haitallista ja tarpeetonta. Ei ihminen tarvitse mitään millä sotkee oman ajattelukykynsä.

Vuosikausia kannabisvastaiset ovat vääristelleet kaikkea sanottua. Jos todetaan, että kannabis on erittäin vähähaittainen päihde, se lausuma kääntyy yllättäen kannabisvastaisten propagandassa "haitattomaksi". Ihan ihme sakkia. Onko kieroilu tarkoituksellista vai mistä se johtuu, siihen ei ole vielä vastausta löytynyt.

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/laakekannabiksen-kaytto-on-…

https://fi.wikipedia.org/wiki/L%C3%A4%C3%A4kekannabis

Lääkekannabiksen käyttö on siis kasvanut, ja lääkekannabiksella on jo nykyisellään paljon erilaisia käyttökohteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosikausia netissä ovat kannabikseen hurahtaneet julistaneet miten sillä ei muka ole mitään haittoja ja miten se parantaa kokolailla kaikki olemassa olevat ja keksityt vaivat. No keksittyihin vaivoihin se saattaa hiukan auttaakin, mutta muuten se on haitallista ja tarpeetonta. Ei ihminen tarvitse mitään millä sotkee oman ajattelukykynsä.

Vuosikausia kannabisvastaiset ovat vääristelleet kaikkea sanottua. Jos todetaan, että kannabis on erittäin vähähaittainen päihde, se lausuma kääntyy yllättäen kannabisvastaisten propagandassa "haitattomaksi". Ihan ihme sakkia. Onko kieroilu tarkoituksellista vai mistä se johtuu, siihen ei ole vielä vastausta löytynyt.

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/laakekannabiksen-kaytto-on-…

https://fi.wikipedia.org/wiki/L%C3%A4%C3%A4kekannabis

Lääkekannabiksen käyttö on siis kasvanut, ja lääkekannabiksella on jo nykyisellään paljon erilaisia käyttökohteita.

Monesko ketju? Keneltä jankutukseen käytetty aika on pois?

Vierailija
164/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.sciencedaily.com/releases/2015/11/151127102333.htm

Haitallista on jo pelkästään tuon takia ja sitten tulevat vielä savun aiheuttamat ongelmat keuhkoissa.

THC:n aiheuttamia sydänperäisiä kuolemantapauksiakin on jo ihan tarpeeksi.

Lisäksi tuosta huumeesta aiheutuu myeliinituppien paksuuntumista, joka on aivojen kannalta haitallista, sillä uusin tutkimus on havainnut, että hermosäikeiden ylikuulumisella on suuri merkitys aivotoiminnoissa ja paksuuntuminen haittaa sitä.

Tuossa linkissä ei puhuta myeliinitupeista mitään. Entäs ne alkoholin aiheuttamat terveyshaitat ja niiden hinta yhteiskunnalle? Pelkästään alkoholin aiheuttamien poissaolojen ja työtapaturmien hinta lasketaan miljoonissa per vuosi. Puhumattakaan aivo-, diabetes-, maksa ja munuaishaitoista.

Juokaa viinaa!!!

Linkissä ei ole myöskään sanakirjaa, jossa kerrotaan mitä sana "lisäksi" tarkoittaa.

Ja hamppareille sopivalla logiikalla väitän nyt, ettei alkoholin käyttöön voi puuttua millään tasolla, sillä tapaturmissa kuolee Afrikassa todella paljon ihmisiä. Kai huomaat, ettei tuossa väitteessä ole mitään järkeä, kuten ei omassasi, jossa rinnastat huumeita ja alkoholia.

Olisi muuten mielenkiintoista kuulla mikä on käsityksesi alkoholin ja diabeteksen yhteydestä?

Siis tuota yhteyttähän ei ole.

https://www.drinkaware.co.uk/alcohol-facts/health-effects-of-alcohol/di…

Kyllä alkoholilla ja diabeteksen syntymisellä on selkeä yhteys.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Alkoholi_ja_sy%C3%B6p%C3%A4

Alkoholi on monen syövän taustatekijä. Kallista lystiä pienelle maalle.  Alkoholijuomien sisältämä etanoli on tunnettu karsinogeeni, ja se on luokiteltu ihmisillä syöpää aiheuttavaksi. WHO:n asiantuntijoiden mukaan nämä syöpäriskit on liitetty etanoliin, eivätkä ne riipu alkoholijuomatyypistä.

Vierailija
165/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhaa tietoa ja tiede on jo edennyt tuosta vanhasta ja virheellisestä käsityksestä. Myeliinillä on siis uusimman tiedon mukaan myös se ominaisuus, että se ei ole täydellinen eriste ja siksi hermosignaalit kykenevät kuulumaan läpi viereisiin hermosäikeisiin. Läpikuulumisella on vaikutus hermoyhteyksien määrään ja siten synapsien määrä ei ole ainut huomioitava asia.

Tinnerin haistelu liuottaa aivoja huomattavasti nopeammin kuin alkoholi, mutta alan asiantuntijana tämä on luonnollisesti tiedossasi ja jätit sen siis tahallasi pois.

Onko joku eriste siis mielestäsi maailmassa täydellinen? Laitahan nyt tekotieteellinen tyhjänselittäjä sitten jo jotain faktaakin tuosta"ylikuulumisesta", ja muista edelleen se voimassa oleva tieteellinen fakta, että kannabis ei aiheuta kuitenkaan mitään merkittävää haittaa käyttäjälleen edes pitkäaikaiskäytössä. Eikä edes todella runsaassa ja jokapäiväisessä lääkekäytössä, jossa vahvaa kannabista käytetään usein jopa monisatakertaisesti satunnaiseen päihdekäyttöön verrattuna. Eikä vaan haittaa ylikuuluminen.

Tinnerin haistelu voi kenties olla alkoholia pahempi vaihtoehto. Mutta ei siinä paljon eroa ole. Tinneri ja alkoholi - tuhoisimmat huumeet aivoille.

https://www.sciencedaily.com/releases/2014/12/141215101649.htm?trendmd-…

Vierailija
166/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole laskenut. Kaikenlaisiin eri harrastuksiin moni käyttää paljon enemmän aikaa kuin minä tähän puuhaan. Lisäksi ohessa teen koko ajan muutakin.

Vierailija
167/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhaa tietoa ja tiede on jo edennyt tuosta vanhasta ja virheellisestä käsityksestä. Myeliinillä on siis uusimman tiedon mukaan myös se ominaisuus, että se ei ole täydellinen eriste ja siksi hermosignaalit kykenevät kuulumaan läpi viereisiin hermosäikeisiin. Läpikuulumisella on vaikutus hermoyhteyksien määrään ja siten synapsien määrä ei ole ainut huomioitava asia.

Tinnerin haistelu liuottaa aivoja huomattavasti nopeammin kuin alkoholi, mutta alan asiantuntijana tämä on luonnollisesti tiedossasi ja jätit sen siis tahallasi pois.

Onko joku eriste siis mielestäsi maailmassa täydellinen? Laitahan nyt tekotieteellinen tyhjänselittäjä sitten jo jotain faktaakin tuosta"ylikuulumisesta", ja muista edelleen se voimassa oleva tieteellinen fakta, että kannabis ei aiheuta kuitenkaan mitään merkittävää haittaa käyttäjälleen edes pitkäaikaiskäytössä. Eikä edes todella runsaassa ja jokapäiväisessä lääkekäytössä, jossa vahvaa kannabista käytetään usein jopa monisatakertaisesti satunnaiseen päihdekäyttöön verrattuna. Eikä vaan haittaa ylikuuluminen.

Tinnerin haistelu voi kenties olla alkoholia pahempi vaihtoehto. Mutta ei siinä paljon eroa ole. Tinneri ja alkoholi - tuhoisimmat huumeet aivoille.

https://www.sciencedaily.com/releases/2014/12/141215101649.htm?trendmd-…

Aivot siis kehittyvät ja aivosolut kommunikoivat keskenään, ja tätä tutkijat tutkivat ja pohtivat. Myeliiniäkin muodostuu aivoissa luonnollisesti ihan ilman kannabistakin, eikä tuolla todeta mitään sellaista seikkaa, että asia olisi millään tavalla huono. Kyseessä kun kuitenkin on käytännössä se merkittävin seikka, joilla aivot toimintaansa tehostavat. Musiikkia ja soittamista vuosia harjoittaneiden aivot ovat ihan erilaiset kuin tekotieteellisen selittäjän aivot. Siinä faktaa.

Vierailija
168/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole laskenut. Kaikenlaisiin eri harrastuksiin moni käyttää paljon enemmän aikaa kuin minä tähän puuhaan. Lisäksi ohessa teen koko ajan muutakin.

Et ole laskenut? Siis koet jankkaamisen elämäntehtäväksi, jota jatkat? Okei.

Vierailija
169/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irti Huumeista ry:kin on mantrannut samoja kannabisjuttujaan vero- ja lahjoitusvaroilla useita vuosikymmeniä, mutta eihän se sinua varmaan haittaa, että asioista valehdellaan.

Vierailija
170/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vikani se ei ole, että kannabis on erittäin vähähaittainen päihde ja monipuolinen lääkekasvi. Eikä minun vikani ole sekään, että nämä asiat ovat sinulle ilmeisen vaikeat kestää.

Vierailija
171/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sitten sitä mieltä että alkoholinkin käyttö voisi olla "kivaa"???

Itse vastustan molempia

Voi se olla kivaakin, mutta aika monella alkoholin aiheuttama kiva loppuu alkoholismiin, joka orjuuttaa ihmisen ja ryöstää kaikki maalliset omaisuudet ennen ennenaikaista kuolemaa. "Aika monella" voidaan tarkoittaa sitä, että alkoholi on kuitenkin työväestömme yleisin kuolinsyy, ja merkittävin työkyvyttömyys- ja mielenterveysteläkkeiden taustatekijä.

Tuskin olet yhdenkään alkoholistin elämän loppuvuosia läheltä seurannut. Missä se näkyy, että vastustat molempia, kun ainoat keskustelut joissa alkoholia olet vastustavinasi kannabiksen ohella, ovat kannabiskeskusteluja? Vähäinen on todellinen vastustamisesi, tyhjää ja merkityksetöntä retoriikkaa. Tuskin on tuntiakaan elämässäsi mennyt alkoholin vastustamiseen.

Sinullahan ei ole pienintäkään käsitystä siitä mitä teen. Olen jopa kouluttanut alkoholi- ja huumetutkijoita.

Vierailija
172/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irti Huumeista ry:n perustaja on huumevalistuksen nimissä jankannut itsekeksimäänsä kannabisrasvateoriaa yli 50 vuotta. Teoriaa, jota yksikään tieteellinen tutkimus ei ole vahvistanut, eikä asiaa edes tunneta Suomen rajojen ulkopuolella.

Vierailija
173/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vikani se ei ole, että kannabis on erittäin vähähaittainen päihde ja monipuolinen lääkekasvi. Eikä minun vikani ole sekään, että nämä asiat ovat sinulle ilmeisen vaikeat kestää.

Olet sikäli kehittyny, ettet enää väitä että se olisi vähähaittaisin.

Haitta on kuitenkin haitta ja esimerkiksi karkkihyllystä näpistäminen on vähemmän haitallista kuin pankkiryöstö, mutta kumpikaan niistä ei silti ole yksilölle tai yhteiskunnalle hyväksi.

Vierailija
174/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jatkat jankutusta. Selvä. Kaikkia ei vain päihteet kiinnosta sorry.

Lähden nukkumaan, ja annan turhuuden olla.

Vierailija
175/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irti Huumeista ry:n perustaja on huumevalistuksen nimissä jankannut itsekeksimäänsä kannabisrasvateoriaa yli 50 vuotta. Teoriaa, jota yksikään tieteellinen tutkimus ei ole vahvistanut, eikä asiaa edes tunneta Suomen rajojen ulkopuolella.

Ihan sama ja miksi sitten edes nostat sen esille.

Vierailija
176/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jopa kouluttanut alkoholi- ja huumetutkijoita

Et sinä ole kouluttanut ketään. Tuokin juttu on vain sitä samaa nettiuntasi, jossa kuvittelet olevasi milloin mitäkin. Jos olet niin ammattilainen olevinasi, niin kannabiksen vähähaittaisuuden ei pitäisi olla sinulle mikään outo asia.

Vierailija
177/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irti Huumeista ry:kin on mantrannut samoja kannabisjuttujaan vero- ja lahjoitusvaroilla useita vuosikymmeniä, mutta eihän se sinua varmaan haittaa, että asioista valehdellaan.

On se vain kummallista että kaikki valehtelevat juuri sinulle.

Vierailija
178/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama ja miksi sitten edes nostat sen esille.

Valehtelu tulee aina lopuksi esiin. Vaikka sitä sitten olisikin vuosikymmeniä verovaroilla tuettu.

Vierailija
179/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jopa kouluttanut alkoholi- ja huumetutkijoita

Et sinä ole kouluttanut ketään. Tuokin juttu on vain sitä samaa nettiuntasi, jossa kuvittelet olevasi milloin mitäkin. Jos olet niin ammattilainen olevinasi, niin kannabiksen vähähaittaisuuden ei pitäisi olla sinulle mikään outo asia.

Salaliittoteoreetikko ;)

Vierailija
180/376 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vain kummallista että kaikki valehtelevat juuri sinulle.

Ihry on kylläkin valehdellut vuosikymmeniä koko maalle. Verovarat hyvässä käytössä, eikä vastuuta mistään.