Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä nainen tai mies joka käytät krokseja

Vierailija
08.08.2016 |

minulla on sinulle vain yksi kysymys - MIKSI?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocsit on ihan parhaat kengät mökillä. Ei haittaa vaikka kastuu. Sitä en kyllä ymmärrä että ihmiset menee julkisille paikoille kuten kauppaan crocseilla. Mökille ja kotiin käy hyvin. 

Vierailija
62/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on nopea heittää jalkaan kun vie roskia, käy lähikaupassa tai menee hetkeksi pihalle syystä x.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdet crocsit, sellaiset aidot versiot. Toiset on avokas/ballerina mallia, sellaiset sirommat, toiset on perinteiset. Ne on vaan niin helpot ja mukavat. En ole mikään tyyli-ikoni, käytän toki muitakin kenkiä, mutta arvostan mukavuutta ja kestävyyttä.

Vierailija
64/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi, mä käytän feikkicrocseja, niin en osaa vastata tuohon sun kysymykseen. Oikeastaan pitää esittää vastakysymys, mitä ne kroksit on?

Ai hitsi, onhan mulla noiden feikkien lisäksi aidot Crocsin kumpparit.

Vierailija
65/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ap, nainen tai mies, miksi kirjoitat "kroksit"?

Koska niin se sanotaan. Älä vittu nyt jaksa nussia pilkkua

Kirjoitatko kaiken niin kuin se sanotaan? Tsjeims? Käthörin? 

Lähe sinä nyt niillä KROKSEILLAS sinne vitun prismaan ostaa vähä lisää KROKSEJA

En omista yhtään paria Crocseja, mutta osaan sentään kirjoittaa sen (ja koko muun virkkeen) oikein. 

Niin varmaan osaatkin, kun sulla ei oo elämässäs muutakaan kun pilkunnussiminen.

Mahtaa persua vituttaa kun ei saa edes pilkkua nussittavakseen. Sillä välin Crocs-miehet panee kuin siitosorit.

Vierailija
66/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on niin hyvät jalassa ja nopeat laittaa jalkaan. En minä tosin niitä kuin puutarhakenkinä kotona ja mökillä käytä.

Vierailija
67/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle tarvittiin lukioon kengät, joilla voi kesät talvet hilpaista opiskelurakennuksesta ruokalarakennukseen noin sadan metrin matkan ja jotka on helppo laittaa jalkaan, koska opiskelurakennuksessa ollaan ilman kenkiä. Vaihtoehtoina tuli mieleen Reino/Aino ja Crocks. Ja niin hankittiin meidän perheen ensimmäiset Crocksit ja vielä Darth Vader niitä koristamaan.

Vierailija
68/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidot crocsit eivät ole liukkaat niin kuin feikit.

7Mulla jäi kerran feikit verannalle auringon paisteeseen pitemmäksi aikaa ja ne kutistuivat niin, etteivät menneet enää jalkaan.

Vierailija
69/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin crocsin kumisaappaat. Ihanan kevyet ja hyvät jalassa. Niiden kanssa jaksaa pitkänkin lenkin sateella koiran kanssa. Aion myös ostaa ne peruscrocksit vaelluksille. Parempiin taukokenkiin en ole vielä törmännyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan