Sinä nainen tai mies joka käytät krokseja
Kommentit (69)
Mulla on reuma, nää on ainoat kengät joita voi käyttää ilman jatkuvaa ravaamista reumapolilla kortisonipiikeillä (päkiät tulehtuu). Sorry, jos häiritsee. Käytän myös joskus kyynärsauvoja, mut onneks ne on sentään sävysävyyn, näiden näppylöitä muille aiheuttavien jalkineideni kanssa.
meillä on kotona feikkejä kummallakin kahdet, mökillä on kulkeutuneet aidot. Ja just sitä perusklopomallia. En noilla liiku muualla kuin omakotitalon tai mökin pihalla, no mökillä joskus tulee liikuttua myös maaseututiellä kun koiran kanssa kävelen. Ihan siitä syystä käytän että ovat helpot laittaa jalkaan ja ottaa pois, eivät pelästy vettä (saunavedet yms kantovedet, kukkien kastelu, märkä pihamaa) ja voi pestä helposti kun menevät vaikkapa multaisiksi. Rumathan ne on ovat mutta vastaavia ei ole nätimpiäkään. Kyllä multa korkkareitakin löytyy, niitä en vaan pihahommissa viitsi pitää. :)
Ne on helvetin hyvät kengät, ja joo, ne aidot, ei mitäään halpakopioita.
Mrillä on feikkikrokseja joka perheenjäsenellä kotona sekä mökillä. Ylivoimaisen helpot heittää jalkaan, kun käy roskat viemässä, varastossa tai ulkona piipahtamassa. Ei minunkaan persettä laivele, kun jonkun pitää kulkea korkkareissa tai huopatossuissa.
Aikaisemmin ne oli tosi ällöt kengät. Nyt kun minulla on vasurissa kunnon vaivasenluu ;(
Nyt on ne jo paljon fiksummat lehdenhaku, roskienvienti, kasvimaallakäynti, kukkien kastelukengät...Isännän kenkiä käytän.
Vaivasenluun myötä esim. lenkkikenkiä en ole löytänyt ollenkaan 😔
en kehtaa käyttää muualla kun töissä :D
mut feikkicrocksit olleet parhaat työkengät kun ovat pehmeät ja kimmoisat ni ei ala sattuu 8tunnin seisoskelun jälkeen jalkapohjiin eli töissä lähinnä käytän.
Miksi sinulle pitäisi selittää mitä jalkaansa laittaa? Eikö sinulla raukalla olemuuta tekemistä kuin kytätä toisten jalkoja? Köyhää.
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus teitä ihmiset. Eikö teillä ole itsekunnioitusta vai mikä teitä vaivaa?
Minun itsekunnioitukseni ei ole jalkineista riippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Koska mitkään muut jalkineet ei sovi jaloilleni. Kävelen crockseilla yli 20km päivässä ilman ongelmia. Olenpa tehnyt parin vuorokauden vaelluksenkin rinkka selässä. Mitkään muut kengät eivät ole ikinä sopineet niin hyvin. Mua kiinnostaa vain mukavuus. Jos tämä on jollekulle ongelma, niin olen samaa mieltä. Se tosiaan on ongelma. Sen ihmisen päässä.
Olen oikeasti kokeillut vaikka millaisia kenkiä, mutta kun ei, mikään ei sovi. Tulee kauheat rakot ja kenkien muoto on aivan kummallinen.
Oletko koskaan tilannut kenkiä Suomen Ortotiikan ja Protetiikan kautta? Tilavempia kenkiä ongelmajalkaisille :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ap, nainen tai mies, miksi kirjoitat "kroksit"?
Koska niin se sanotaan. Älä vittu nyt jaksa nussia pilkkua
Kirjoitatko kaiken niin kuin se sanotaan? Tsjeims? Käthörin?
Lähe sinä nyt niillä KROKSEILLAS sinne vitun prismaan ostaa vähä lisää KROKSEJA
En omista yhtään paria Crocseja, mutta osaan sentään kirjoittaa sen (ja koko muun virkkeen) oikein.
Niin varmaan osaatkin, kun sulla ei oo elämässäs muutakaan kun pilkunnussiminen.
Mitä muuta sinulla on elämässäsi kuin kanssaihmisten jalkineiden kyttääminen?
Koska ne ovat mökkikengistä parhaat. Kevyet, nopea pukea, kastuminen ei haittaa.
Jotkut lakkaa kasvamasta 15-vuotiaina teinipissiksinä jääden siihen kehitysvaiheesern, jossa oma ja muiden pukeutuminen on "cooliuden" ihan KÄÄKS-vakavuusasteen juttu :D
Käytän halpoja feikkicrocseja/puutarhasandaaleita vai mitä ovatkaan. Sain kuudella eurolla kaksi paria. Oon köyhä ja vaikka sitten juntti, jos siitä tulee hienohelmoille hyvä mieli.
Tavallisisia kengistä joutuisin maksamaan älyttömästi, että saisin jaloilleni sopivat kengät, eli jotta jalkapohjani ei huutais tuskasta muutaman kilometrin kävelystä, niin miksi en ostaisi halpoja kenkiä, jossa jalkani nauttivat olostaan? Jääpähän rahaa muuhunkin.
Toiseksi, mulla on isot jalat. Kun jalat näyttää tarkoituksella isoissa kengissä isoilta, se ei ole yhtä paha. Hah.
Noi sopii kesällä joka säähän, ei haittaa kastuminen.
Ne saa helposti jalkaan.
En mä kyllä aidoista tuollaisista maksaisi, kun samalla hinnalla saisi hienommatkin kengät.
Siinäpähän hienommat ihmiset halveksivat, enpä sen arvostammin suhtaudu heihinkään...
Hitsi, mä käytän feikkicrocseja, niin en osaa vastata tuohon sun kysymykseen. Oikeastaan pitää esittää vastakysymys, mitä ne kroksit on?
Crocsin varvassandaalit on parhaat, ne on niin kevyet ettei astuessa kanta nouse ensin ilmaan ja sitten läsähdä alaspäin mikä sateella tarkoittaa että pohkeet on takaa sadevesilillussa. Asun 4kk vuodesta Indonesiassa ja siellä ymmärsin näiden hienouden verratten esim. hawainaksiin. On mulla klinikalla työkenkinä ihan normaalit crocsit kans, saa pestyä hyvin kaikista eritteistä eivätkä ole liukkaat. Saa tulla kauhistelemaan, minun itsetuntoni ei ole siitä kiinni!
Helppo laittaa jalkaan kun vie roskat tai menee parvekkeelle. Mulla on aidot