Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä nainen tai mies joka käytät krokseja

Vierailija
08.08.2016 |

minulla on sinulle vain yksi kysymys - MIKSI?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ap, nainen tai mies, miksi kirjoitat "kroksit"?

Koska niin se sanotaan. Älä vittu nyt jaksa nussia pilkkua

Kirjoitatko kaiken niin kuin se sanotaan? Tsjeims? Käthörin? 

Vierailija
22/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kuudet Crocsit. On avokasmallia, läpsyttimet, sandaalia kiilakorolla ja ilman, jopa yhdet Crocbandit. Siksi kun tykkään niitä pitää.

Saappat haluaisin seuraavaksi.

O ja k :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä crocseja, en aitoja, en kopioita. Liian rumat, ja epäkäytännölliset.

Vierailija
24/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tosi mukavat ja kevyet. Talvella myös tosi lämpimät ja samalla vedenpitävät.

Vierailija
25/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mitkään muut jalkineet ei sovi jaloilleni. Kävelen crockseilla yli 20km päivässä ilman ongelmia. Olenpa tehnyt parin vuorokauden vaelluksenkin rinkka selässä. Mitkään muut kengät eivät ole ikinä sopineet niin hyvin. Mua kiinnostaa vain mukavuus. Jos tämä on jollekulle ongelma, niin olen samaa mieltä. Se tosiaan on ongelma. Sen ihmisen päässä.

Olen oikeasti kokeillut vaikka millaisia kenkiä, mutta kun ei, mikään ei sovi. Tulee kauheat rakot ja kenkien muoto on aivan kummallinen.

Vierailija
26/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähe sinä nyt niillä KROKSEILLAS sinne vitun prismaan ostaa vähä lisää KROKSEJA

En omista yhtään paria Crocseja, mutta osaan sentään kirjoittaa sen (ja koko muun virkkeen) oikein. 

Vierailija
27/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä aloituksista mulla tulee aina mieleen että aloittaja tuntee yhden ainoan Crocs-mallin ja se on hänelle sitten se "the one and only" :)

Vierailija
28/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähe sinä nyt niillä KROKSEILLAS sinne vitun prismaan ostaa vähä lisää KROKSEJA

En omista yhtään paria Crocseja, mutta osaan sentään kirjoittaa sen (ja koko muun virkkeen) oikein. 

Niin varmaan osaatkin, kun sulla ei oo elämässäs muutakaan kun pilkunnussiminen.

Vierailija
29/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat  niin mukavan joustavat jalassa,   aidot  tai feikit,   molemmat  käy.

Aristavalle  kantapäällekin hyvän tuntuiset.    Vakiojalkine,   josta en luovu!

Vierailija
30/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu hei, kiitos teille vastaajille! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Vierailija
31/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

e

Vierailija
32/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppärä pukata jalka, kun käy pannuhuoneessa, postilaatikolla, hakee puita saunaan tai vie roskia.

Vierailija
33/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on 6 aidot crocsit, joista 5 on sellaiset erikoisemmat missä kuminauhaa (69,90 tais olla ovh), osti anttilan konkurssimyynnistä 5 paria niitä kun maksoi vain 4,80e.

Miehelläni myös yhdet feikit. Itselläni on vain yhdet pinkit ja yhdet valkoiset feikki crocsit terassitossuina, toisia säilytän eteisessä niin saa heitettyä nopeasti jalkaan jos pitää viedä roskat, hakea posti tms, niillä en kehtaa tuolla ihmisten ilmoilla mennä, mustilla voisinkin.

Vierailija
34/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkenkinä C:t, sellaiset ihan nätit sandaalit. Sairaalassa olen töissä. Iltaisin lainaan miehen C:ja kun metsästän kissaa ulkoa sisään, on niin kiire etten ehdi mitään lenkkareita laittamaan jalkaan. Joskus joudun käymään parikymmentäkin kertaa huutamassa kissiä ennen kuin se tulee. 

Vierailija
35/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mitkään muut jalkineet ei sovi jaloilleni. Kävelen crockseilla yli 20km päivässä ilman ongelmia. Olenpa tehnyt parin vuorokauden vaelluksenkin rinkka selässä. Mitkään muut kengät eivät ole ikinä sopineet niin hyvin. Mua kiinnostaa vain mukavuus. Jos tämä on jollekulle ongelma, niin olen samaa mieltä. Se tosiaan on ongelma. Sen ihmisen päässä.

Olen oikeasti kokeillut vaikka millaisia kenkiä, mutta kun ei, mikään ei sovi. Tulee kauheat rakot ja kenkien muoto on aivan kummallinen.

Crocsit on hyvät jalassa, sandaalit ainakin, jaksaa seistä monta tuntia. Ainut vaan että sandaalit ovat siitä huonot jos vaikka verta sattuu roiskumaan. 

Vierailija
36/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ovat parhaat työkengät, joita olen ikinä pitänyt. Kyllä, Crocs valmistaa myös työjalkineita. Nämä minun ovat keittiöön tarkoitetut, umpinaiset ja vesipestävät kengät. Eivät siis mitkään räikeät ja reiälliset "ranta"-crocsit :).

Vierailija
37/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hyvät jalassa

Vierailija
38/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on crocsit, koska olen niin rikas että voin pukeutua miten haluan ts. mun ei tarvitse miettiä onx nålåå vai ei.

Vierailija
39/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko siksi, että Crocsien käyttäjät tykkäävät niistä? Noin yleensä ihmiset tekevät asioita sen takia. Mitä se ap:ta häiritsee? Eihän sun tarvii niitä käyttää. Eihän nuo nyt mihinkään juhlaan tms. sovi, mutta arkikäytössä toimivat ja helpot.

Vierailija
40/69 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin samoin kuin ap, kunnes aloitin työn jossa käytän crocseja, ja ovat muuten todella mukavat ja kevyet. Jaksaa olla jaloillaan monta tuntia putkeen. Ostin myös pyykkitupa- ja roskienvientikengiksi toisen parin, suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme