Sinä nainen tai mies joka käytät krokseja
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kuudet Crocsit. On avokasmallia, läpsyttimet, sandaalia kiilakorolla ja ilman, jopa yhdet Crocbandit. Siksi kun tykkään niitä pitää.
Saappat haluaisin seuraavaksi.
O ja k :D
En käytä crocseja, en aitoja, en kopioita. Liian rumat, ja epäkäytännölliset.
Ne on tosi mukavat ja kevyet. Talvella myös tosi lämpimät ja samalla vedenpitävät.
Koska mitkään muut jalkineet ei sovi jaloilleni. Kävelen crockseilla yli 20km päivässä ilman ongelmia. Olenpa tehnyt parin vuorokauden vaelluksenkin rinkka selässä. Mitkään muut kengät eivät ole ikinä sopineet niin hyvin. Mua kiinnostaa vain mukavuus. Jos tämä on jollekulle ongelma, niin olen samaa mieltä. Se tosiaan on ongelma. Sen ihmisen päässä.
Olen oikeasti kokeillut vaikka millaisia kenkiä, mutta kun ei, mikään ei sovi. Tulee kauheat rakot ja kenkien muoto on aivan kummallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ap, nainen tai mies, miksi kirjoitat "kroksit"?
Koska niin se sanotaan. Älä vittu nyt jaksa nussia pilkkua
Kirjoitatko kaiken niin kuin se sanotaan? Tsjeims? Käthörin?
Lähe sinä nyt niillä KROKSEILLAS sinne vitun prismaan ostaa vähä lisää KROKSEJA
En omista yhtään paria Crocseja, mutta osaan sentään kirjoittaa sen (ja koko muun virkkeen) oikein.
Näistä aloituksista mulla tulee aina mieleen että aloittaja tuntee yhden ainoan Crocs-mallin ja se on hänelle sitten se "the one and only" :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ap, nainen tai mies, miksi kirjoitat "kroksit"?
Koska niin se sanotaan. Älä vittu nyt jaksa nussia pilkkua
Lähe sinä nyt niillä KROKSEILLAS sinne vitun prismaan ostaa vähä lisää KROKSEJA
En omista yhtään paria Crocseja, mutta osaan sentään kirjoittaa sen (ja koko muun virkkeen) oikein.
Niin varmaan osaatkin, kun sulla ei oo elämässäs muutakaan kun pilkunnussiminen.
Ovat niin mukavan joustavat jalassa, aidot tai feikit, molemmat käy.
Aristavalle kantapäällekin hyvän tuntuiset. Vakiojalkine, josta en luovu!
Kiva juttu hei, kiitos teille vastaajille! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Näppärä pukata jalka, kun käy pannuhuoneessa, postilaatikolla, hakee puita saunaan tai vie roskia.
Miehelläni on 6 aidot crocsit, joista 5 on sellaiset erikoisemmat missä kuminauhaa (69,90 tais olla ovh), osti anttilan konkurssimyynnistä 5 paria niitä kun maksoi vain 4,80e.
Miehelläni myös yhdet feikit. Itselläni on vain yhdet pinkit ja yhdet valkoiset feikki crocsit terassitossuina, toisia säilytän eteisessä niin saa heitettyä nopeasti jalkaan jos pitää viedä roskat, hakea posti tms, niillä en kehtaa tuolla ihmisten ilmoilla mennä, mustilla voisinkin.
Mulla on työkenkinä C:t, sellaiset ihan nätit sandaalit. Sairaalassa olen töissä. Iltaisin lainaan miehen C:ja kun metsästän kissaa ulkoa sisään, on niin kiire etten ehdi mitään lenkkareita laittamaan jalkaan. Joskus joudun käymään parikymmentäkin kertaa huutamassa kissiä ennen kuin se tulee.
Vierailija kirjoitti:
Koska mitkään muut jalkineet ei sovi jaloilleni. Kävelen crockseilla yli 20km päivässä ilman ongelmia. Olenpa tehnyt parin vuorokauden vaelluksenkin rinkka selässä. Mitkään muut kengät eivät ole ikinä sopineet niin hyvin. Mua kiinnostaa vain mukavuus. Jos tämä on jollekulle ongelma, niin olen samaa mieltä. Se tosiaan on ongelma. Sen ihmisen päässä.
Olen oikeasti kokeillut vaikka millaisia kenkiä, mutta kun ei, mikään ei sovi. Tulee kauheat rakot ja kenkien muoto on aivan kummallinen.
Crocsit on hyvät jalassa, sandaalit ainakin, jaksaa seistä monta tuntia. Ainut vaan että sandaalit ovat siitä huonot jos vaikka verta sattuu roiskumaan.
Koska ne ovat parhaat työkengät, joita olen ikinä pitänyt. Kyllä, Crocs valmistaa myös työjalkineita. Nämä minun ovat keittiöön tarkoitetut, umpinaiset ja vesipestävät kengät. Eivät siis mitkään räikeät ja reiälliset "ranta"-crocsit :).
Mulla on crocsit, koska olen niin rikas että voin pukeutua miten haluan ts. mun ei tarvitse miettiä onx nålåå vai ei.
Oisko siksi, että Crocsien käyttäjät tykkäävät niistä? Noin yleensä ihmiset tekevät asioita sen takia. Mitä se ap:ta häiritsee? Eihän sun tarvii niitä käyttää. Eihän nuo nyt mihinkään juhlaan tms. sovi, mutta arkikäytössä toimivat ja helpot.
Ajattelin samoin kuin ap, kunnes aloitin työn jossa käytän crocseja, ja ovat muuten todella mukavat ja kevyet. Jaksaa olla jaloillaan monta tuntia putkeen. Ostin myös pyykkitupa- ja roskienvientikengiksi toisen parin, suosittelen.