Mitä tarkoittaa postaa?
Kommentit (24)
Postittaa esimerkiksi tori-ostokset vastaanottajalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita postin lähettämistä.
Ap postasit juuri tänne. Postata = keskustella/kommentoida jollakin foorumilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postaaminen tarkoittaa turvallisuusviranomaisen suorittamaa tarkkailua. Poliisi, tulli, tiedustelu jne. Kuvaaan, seurataan jne. Ns. kyttäyskeikkaa tarkoittaa. M52
Postaa ei tarkoita yhtään mitään, jos verbiä tarkoitat. Infinitiivimuoto on postata.
Vierailija kirjoitti:
Postaa ei tarkoita yhtään mitään, jos verbiä tarkoitat. Infinitiivimuoto on postata.
Olin juuri postaamassa erästä kohdehenkilöä. Mutta kyllä, olet oikeassa tuosta infinitiivimuodosta. M52
GET ja POST ovat kaksi yleisintä HTTP-menetelmää (verbiä), joita käytetään tiedon siirtämiseen asiakkaan (esim. selain) ja palvelimen välillä. Vaikka molemmilla voidaan lähettää tietoa, niiden käyttötarkoitus ja toimintatapa eroavat merkittävästi.
POST-menetelmä
Käyttötarkoitus: Tietojen lähettäminen ja päivittäminen palvelimelle.
Laittaa sähköpostia. "Postaa se teksti mulle huomiseen mennessä". "Ok. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postaaminen tarkoittaa turvallisuusviranomaisen suorittamaa tarkkailua. Poliisi, tulli, tiedustelu jne. Kuvaaan, seurataan jne. Ns. kyttäyskeikkaa tarkoittaa. M52
Pääosin HUMINT menetelmä, mutta ei täysin. Sisältää myös SIGINT jne. toimintaa. Varsinkin nykyään. M52
Minä oon miettinyt sitä että miksi ritsikirja on ritsikirja, miksi sitä noin sanotaan, mistä saanut nimen ritsikirja. Miksei oo pelkkä muistivihko tai muistikirja.
Joku tuolla puhuu turvallisuusviranomaisten suorittamasta tarkkailusta niin lähti ajatus laukalle ja tuli mieleen rikospoliisit, että semmosta.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon miettinyt sitä että miksi ritsikirja on ritsikirja, miksi sitä noin sanotaan, mistä saanut nimen ritsikirja. Miksei oo pelkkä muistivihko tai muistikirja.
Joku tuolla puhuu turvallisuusviranomaisten suorittamasta tarkkailusta niin lähti ajatus laukalle ja tuli mieleen rikospoliisit, että semmosta.
Rikospoliisit todellakin myös postaavat työkseen. M52
Miks sisällöntuottajaa ei sanota postaajaksi vaan sisällöntuottajaksi vaikka se postaa sisältöä sosiaaliseen mediaaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta miksi ritsikirja on ritsikirja?
Vierailija kirjoitti:
Miks sisällöntuottajaa ei sanota postaajaksi vaan sisällöntuottajaksi vaikka se postaa sisältöä sosiaaliseen mediaaan.
Ja miksi turvallisuusviranomaisia ei kutsuta sisällöntuottajiksi? Hehän tuottavat sisältöä esim. syyttäjälle. M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta miksi ritsikirja on ritsikirja?
Liian vaikea, lyö tyhjää. M52
Postata, kirjoittaa vaikka aloitus vauvapalstalle.