Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä arjen luksustuotteita teillä on käytössä?

Vierailija
07.08.2016 |

Siis tarkoitan käytötuotteia, joita saisi edullisestikin, mutta haluatte sen peri euroa laittaa enemmän ja saada arkeen vähän extraa. :)

Meillä saippua ja käsitiskiaine on aina jotakin putiikista ostettua, orgaanista ja kauniissa pullossa. Höpsöä, mutta Fairyihin en enää palaa. Tiskauskin sujuu mukavammin, kun tiskivedessä on aavistus luksuksen tunteesta. :D

Kommentit (873)

Vierailija
421/873 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperi. Pakko olla pehmeää, valkoista ja laadukasta :D

Vierailija
422/873 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttuani töiden vuoksi puolitoista viikkoa teltassa ja käytyäni dunkkaavassa huussissa tuntui vesivessa, lämmin suihku ja puhtaat kuivat vaatteet luksukselta:)

Noin muuten pidän antiikkihuonekalujani ja antiikkiastioitani luksuksena, koska ne ovat niin kauniita. Käsin tehdyt paljasjalkakenkäni ovat myös ainakin hiukan luksusta, koska ne ovat niin mukavat. Minusta on myös mukavaa, kun tiedän, missä ja kuka on tehnyt ne ja tiedän hänen saaneen kunnon palkan työstään. Arjen luksusta lienee myös Sensain kosmetiikka, ainoa joka toimii ihollani. (Ketjussa marisevalle ukolle tiedoksi, että kaiken luksukseni maksan itse.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/873 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto.

Vierailija
424/873 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma talo isolla tontilla😄 ei lainaa yhtään😀

Vierailija
425/873 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista miten eri tavoilla luksus voidaan määritellä. Toisille luksus on jotain ulkoa päin määriteltyä; merkki, hinta, brändi. Toisille luksus määrittyy taas oman henkilökohtaisen kokemuksen kautta.

Itselleni luksusta on muutamaan kertaan mainitut leikkokukat silloin tällöin. Kiireisen viikon jälkeen luksusta on myös käydä leivoskahveilla rantakahvilassa omassa keittiössä kiireellä hörpätyn kahvin sijaan.

Vierailija
426/873 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle arjen luksusta on olla yksin kotona kun mies ja lapset ovat poissa (tapahtuu harvoin).

Hemmottelen itseäni kahvinpurukuorinnalla, kasvonaamioilla, laittamalla kynnet näteiksi ja syömällä vaikka leipää jos ei huvita kokkailut 😊

Suht pienilä tuloilla ja suurilla menoilla ei hirveästi ole varaa käyttää rahaa enempää kun pakko, mutta arjen luxuksen tunnelmaa saa jo pienilläkin asioilla luotua.

Vierailija
427/873 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikki kosmetiikka ja pesuaineet, koska käytän vain luonnonkosmettiikkaa.

Vierailija
428/873 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut panostaa laatuun enkä määrään. Vain muutamia oikeita koruja(kultaa, tinantteja ja helmiä), laadukkaat vyöt, huivit ja käsilaukut. Tietenkään lvtä ja burberryä ei ole samoja määriä kun joskus oli ketjuliikkeiden asusteita, mutta näin paljon parempi.

Hiustuotteet redken

Vierailija
429/873 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki shampoot, hoitoaineet, suihkusaippuat jne. ostan LUSHista. (Ainakin, kun se on taloudellisesti mahdollista.) Jo niiden tuoksut saa minkä tahansa päivän muuttumaan arjesta hiukan paremmaksi. :)

Useimmiten ostamme lapsemme vaatteet, yms. kirppikseltä tai vaikka Ikeasta, koska ainoat, jotka meidän budjetilla mahdollisia. Mutta syöttötuolin halusin ehdottomasti puisena ja tietynlaisena ja värisenä, joten piti tilata erikseen Saksasta. Mutta nyt joka päivä, kun laitan lapsen tuoliin, iloitsen järjettömästi siitä ja jotenkin se tuhlattu raha tuntuu sen arvoiselta. 

Samoin koiriemme kohdalla hinnalla ei juurikaan ole merkitystä. Ruoka määräytyy sen mukaan, mikä on koirille parasta, ei hinnan mukaan. 

Vaikka pienituloisia ollaankin, niin nämä asiat saavat ainakin oman arkeni tuntumaan luksukselta. Tietysti muiden ilonaiheiden lisäksi. 

Vierailija
430/873 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempurin patja ja tyyny, Gantin lakanat...ja ennen kaikkea mukava asunto, jossa merinäköala olohuoneen sohvalta...se on luksusta.

Vierailija
431/873 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka, vaatteet, pesuaineet yms. Luomua tai kotimaista ja luonnontuotteita. Kaikki. Vaikka olen pienituloinen opiskelija, laadusta en tingi.

Silkkinen aamutakki. Lasinen juomapullo.

Vierailija
432/873 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on usein tuoreita kukkia usein. Ihan pirkan reilun kaupan tai plantagenin, mutta monta kimppua samassa maljassa.

Minäkin ostan usein leikkoruusuja, vaikka piha pursuaa kukkasia omasta takaa. Myös kauden mukaan tulppaaneja, neilikoita, liljoja, auringonkukkia.. Reilun kaupan markettikukat olen havainnut kestävämmiksi kuin kukkakauppojen ylihinnoitellut ja yli-ikäiset leikot.

Vierailija
433/873 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan aidolla Honda skootterilla.

Vierailija
434/873 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette voi olla tosissanne!

V&B luxusta? Mulla on niitä mökillä.

Ja kuka on niin id että käyttää huuhteluainetta?

Tai huonetuoksua?

Vierailija
435/873 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette voi olla tosissanne!

V&B luxusta? Mulla on niitä mökillä.

Ja kuka on niin id että käyttää huuhteluainetta?

Tai huonetuoksua?

Sulla on VB:tä mökillä, mutta se ei ole sinulle arjen luksusta, koska et ko. tuotteita arvosta. Toiset, jotka arvostavat, saavat siitä arkeensa luksusta. So simple. Ei kandee äimistellä.

Vierailija
436/873 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
437/873 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään, mutta minua naurattaa, kun rinnastan tämän keskustelun tuohon "köyhiä huijareita" syyllistävään joulukerjuu-keskusteluun.

Vierailija
438/873 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JLC:n kello.

Vierailija
439/873 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo kuohuviiniä vaan jos kuohuvaa lasiini kaadan niin se on keltaista leskeä. Ja käsilaukut on Chaneliä, ei merkin vaan laadun takia.

Keltainen Leski kannattaa vaihtaa laadukkaampaan samanhintaiseen tuotteeseen.

Vierailija
440/873 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat aterioivat matalista aalto-vaaseista, muut kupit eivät kelpaa, nämä on pakko ottaa reissuunkin mukaan. Juoma-astiana on parinsadan euron vesiputous :D