Mitä arjen luksustuotteita teillä on käytössä?
Siis tarkoitan käytötuotteia, joita saisi edullisestikin, mutta haluatte sen peri euroa laittaa enemmän ja saada arkeen vähän extraa. :)
Meillä saippua ja käsitiskiaine on aina jotakin putiikista ostettua, orgaanista ja kauniissa pullossa. Höpsöä, mutta Fairyihin en enää palaa. Tiskauskin sujuu mukavammin, kun tiskivedessä on aavistus luksuksen tunteesta. :D
Kommentit (873)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Michael Korsin ja Louis Vuittonin laukkuja. Elelen toimeentulotuella eli, priorisointeja pitää tehdä mutta, se on sen arvoista.
Lisäks nyt kun aloin miettii nii onhan näitä:
- ripsihuolto 2vk välein
- geelikynnet
- vogue röökit ulkomailta
- solkku sillointällöin... ei maksa paljoo mut onhan ympäri vuotinen rusketus aika luxusta miun mielestä :D
Yäh kunnon wt
Posliinipaikat hampaissa.
Joo, oikeaa luksusta tietysti olisi, ettei olisi hampaissa tarvetta paikoille, mutta kun nuoruudessani ei hampaiden hoitoa opetettu niin sitä tyhmyyttä makselen nyt... Posliini nyt kumminkin on luksusta muoviin verrattuna, tai amalgaamiin. Keraaminen paikka se taitaa virallisemmin olla nimeltään.
Taksi. Autottomana kuljen sillä milloin huvittaa.
Kivaa, tämä ketju! Mietin tätä tuossa yks päivä, että pitäisi kaivella esiin. Kiitokset siis kaivajalle!
Vierailija kirjoitti:
Kivaa, tämä ketju! Mietin tätä tuossa yks päivä, että pitäisi kaivella esiin. Kiitokset siis kaivajalle!
Ole hyvä. :D Kaivan aina tämmösiä kivoja esiin, koska muiden vastauksia on mielenkiintoista lukea.
Luomu kananmunat
Ittalan Kastehelmi astiat (ja tuikut!)
Suklaa (ei mitään halpisverioita)
Hiusten tehohoidot normaalin hoitoaineen sijaan
Luontoystävälliset/kotimaiset tuotteet mahdollisuuksien mukaan
Kananmunassa ostetaan minimissään vapaan kanan munia. Ei siksi, että olisi meille luksusta vaan siksi, että virike- ja häkkikanalat ovat huonoja koteja kaniolle.
Paksu wc-paperi embo. Ja käytän jatkuvasti kasvopaperia, jonka paketin valitsen tarkkaan kauneimmalla kuviolla. Se on käytön lisäksi koriste kylppärissä.
Kertakäyttöiset siivousliinat. Vetäisen sellaisella lattian aina joskus, kun en jaksa imuroida.
Minun uusin luksukseni on lapsille ostetut merkkivaatteet. Pyykinpesu ja pyykkien viikkaaminenkin muuttui heti mukavammaksi, kun saa ihailla mielestäni liian kalliita, mutta silti niin kauniita vaatteita.
Ja kyse ei ole edes mistään sikahinnoista, tähänasti vain olen ostanut kaiken mahdollisimman halpaa.
Perunapakaste jonka avulla tekee oikean muusin 8 minuutissa.
Jaa-a. Minulle kampaamotuotteet eivät ole erityistä luksusta, sillä käytän niitä päivittäin ja olen käyttänyt vuosikymmeniä. Ne ovat arkea!
Sen sijaan ruoankotiinkuljetus on luksusta. Tumma, laadukas kahvi "arkikahvina". Paremmat eli tummemmat suklaat silloin töllöin. Arkiviini 15 euron pintaan, ku pitkään oli kympin pullo.
Kauniita reilun kaupan wc-pyyhkeitä ihailen monesti päivässä, se on luksusta se.
Kuvioidut wc-paperit ja talouspaperit
Arjen luksusta mulle on asua yksikseni alueella, jonne suurella osalla ihmisistä ei ole mahdollisuutta koskaan muuttaa. Ikkunoista merinäköala, uimaranta kadun toisella puolella ja ydinkeskusta silti kävelymatkan päässä.
Arjen luksusta on minulle myöskin se, ettei ole pakko käyttää aikaa ruoanlaittoon. Syön pääasiallisesti vain ja ainoastaan ulkona, kotona ollessani napostelen kaapista ainoastaan pieniä välipaloja.
Juoksumatto kotona.
Ei tarvitse lähteä kotoa kauemmas salille, voi juosta säästä riippumatta milloin vain.
Meillä pihistellään melkein kaikessa mutta nyt olen huomannut että pyykin ja tieskien pesussa ei kannata ostaa sitä halvinta eikä edes toiseksi halvinta. Fairyn käsitiskiaine sekä konetiskiaine, se mainostettu platinium on kyllä mainoksen veroinen. Niin ja se vessapaperi lotus soft emboa sen olla pitää :) ei se kyllä edes ole kalleimmasta päästä, mutta tarpeeksi pehmeä ja hylsyn saa huuhdottua alas eikä tuota lisää roskilsen täytettä.
Vierailija kirjoitti:
Arjen luksusta mulle on asua yksikseni alueella, jonne suurella osalla ihmisistä ei ole mahdollisuutta koskaan muuttaa. Ikkunoista merinäköala, uimaranta kadun toisella puolella ja ydinkeskusta silti kävelymatkan päässä.
Arjen luksusta on minulle myöskin se, ettei ole pakko käyttää aikaa ruoanlaittoon. Syön pääasiallisesti vain ja ainoastaan ulkona, kotona ollessani napostelen kaapista ainoastaan pieniä välipaloja.
Saako kysyä aluetta jossa asut? :)
Up