Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä arjen luksustuotteita teillä on käytössä?

Vierailija
07.08.2016 |

Siis tarkoitan käytötuotteia, joita saisi edullisestikin, mutta haluatte sen peri euroa laittaa enemmän ja saada arkeen vähän extraa. :)

Meillä saippua ja käsitiskiaine on aina jotakin putiikista ostettua, orgaanista ja kauniissa pullossa. Höpsöä, mutta Fairyihin en enää palaa. Tiskauskin sujuu mukavammin, kun tiskivedessä on aavistus luksuksen tunteesta. :D

Kommentit (873)

Vierailija
461/873 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perunapakaste jonka avulla tekee oikean muusin 8 minuutissa.

Haluaisitko kertoa mitä tämä on nimeltään ja merkiltään?

Vierailija
462/873 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/873 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 600 metrin päästä ulko-ovesta 3 puhdasvetistä järveä (moottorivene ja vesiskootterivapai ta)joiden rannat ovat minun. Tänään kävelin järvet ympäri ja pulahdin jokaiseen uimaan. Mäntymetsän puhdas ilma. Mahtava metsatysrotuinen koira jnka kanssa harrasraa kun syksyllä kausi alkaa. Hyvinkasvatettu hevonen läheisellä täysihoitotallilla. Vetoautona Jeeppi joka ikäänsä nähden toimii toimtteetomasti.

Ne burberryt, LV:t, Emmaljungat  ym Korssin rannekellot multa puutuu

Vierailija
464/873 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti-imuri

Arvid nordquistin kahvit <3

Essien ja Opin kynsilakat

Moroccanoil hiustuotteet

Väljä asuminen, miehen kanssa kahdestaan yli 100 neliötä

Alle 300m kodista vesistö ja mahtavat ulkoilumaastot takapihalta alkaen

Leikkokukat viikoittain

Perkaalilakanat

Isot, muhkeat pyyhkeet

Ruoan kotiinkuljetuspalvelu, tätä suosittelen ihan kaikille. Säästää rahaa ja aikaa

Laukut aitoa nahkaa

Lasillinen viiniä joskus arkenakin

Vierailija
465/873 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Single-estate-kahvipavut, joista jauhan päivittäin kahvit. 

"400/600 threadcount" egyptinpuuvillaiset lakanat 

Kauniit astiat ja lasit joka päivä käytössä. 

Vierailija
466/873 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla. Paras auto lapsiperheelle. Turvallinen. 

Vierailija
467/873 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei paljon kannata sillä luksuksella päteä, kun totuus on se, että suurin osa on ostettu velaksi ja suomalaiset ovat velkaantuneempia kuin koskaan maksuhäiriömerkintöineen. Todella naurettavaa lähteä mukaan siihen, mitä naistenlehdet uskottelee.

Todellakin velkavetoista, ulkoapäin ohjautuvaa käytöstä ja tulee päättymään huonosti.

Myös mielikuvitus on vilkasta, todenperäisyyttä ei ole näissä kaikissa. Kyllä äitiyslomia pitäisi leikata noin puoleen, että saataisiin mammat työhön netin ääreltä peetä jauhamasta. Äitiysloma on luksusta ja tulee kalliiksi yhteiskunnalle ja lomailijalle, kun eläkeikä koittaa ja mies, jos ei ole jo erottu, kuolee n 20 v aiemmin kun nainen.

Asutko silloin merkkilaukussasi?

Vierailija
468/873 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörä ja Jura-kahvikone tulevat ekana mieleen. Toki satunnaisia muitakin käytämme, kuten kalliimpia astioita ja Marimekon tekstiilejä. Hopea-aterimia käytämme muiden joukossa, koska käyttöesineitä nekin ovat. 

Vierailija
469/873 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tesla. Paras auto lapsiperheelle. Turvallinen. 

Tesla ei kyllä mitenkään ole luxusta verraten oikeiden premiummerkkien sähkäreihin.

Vierailija
470/873 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle arjen luksusta on se, että ei tarvitse ikinä miettiä kaupassa hintoja vaan voi ostaa just sitä mitä huvittaa. Maksan mielummin vähän enemmän Valion tuotteesta kuin että tyytyisin Pirkkan vastaavaan tuotteeseen. Enkä koe että tuotteen laadussa tai maussa olisi välttämättä eroa, mutta tiedän että Valio maksaa tuottajille ja viljelijöille enemmän ja haluan tukea suomalaisia tuottajia.

Vierailija
471/873 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Lihaleikkele lauantaimakkaran sijaan

- Lisäkaiuttimet telkkarissa ja tietokoneessa

- Musiikkia muistitikulla autossa, on tosi luksusta vrt suom. radiokanavat

Mä saan suoraan musiikin spotifyista autoon. Saa muitakin soittolistoja kuin vaan itse väsäämiä.

Vierailija
472/873 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha mitä syödään tilataan Etelä-Amerikasta. Uruguaysta viimeksi. Vaimolla on vouttonin käsilaukku ja minulla ökyauto. Kaiuttimet ovat Genelecit ja puhelimet uusimmat ja kalleimmat iPhonet. Mutta muuten meillä on ihan tavallinen elämä. Käydään Citymarketissa ja haravoidaan piha.

Vierailija
473/873 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AatunKrokotiili kirjoitti:

Liha mitä syödään tilataan Etelä-Amerikasta. Uruguaysta viimeksi. Vaimolla on vouttonin käsilaukku ja minulla ökyauto. Kaiuttimet ovat Genelecit ja puhelimet uusimmat ja kalleimmat iPhonet. Mutta muuten meillä on ihan tavallinen elämä. Käydään Citymarketissa ja haravoidaan piha.

Miksi ette syö suomalaista lihaa? Eikö tuo ole aika älytöntä rahdata lihaa jostain toiselta puolelta maapalloa ja ties miten paljon säilöntäaineitakin siihen joudutaan työntämään että säilyy Suomeen asti hyvänä..

Vierailija
474/873 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ostaa kalliimpia kahvimerkkejä. Välillä ostamme esim. 2 pkt Costa Ricaa tarjouksesta, että säästetään, mutta sitten on taas mukava juoda erikoiskahveja

Tykkään myös ostaa käsintehtyjä suklaita, ja käsintehtyjä tuoksusaippuoita.

Vierailija
475/873 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AatunKrokotiili kirjoitti:

Hyi. Minä en mielelläni syö ulkomaista moskalihaa. Minulle luksusta on suomalainen lähituotettu liha.

Vierailija
476/873 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva aloitus, jossa selvästi kerrottiin, mitä tässä haetaan. Kovasti on jotkut yrittäneet torpedoida muiden juttuja.

Mulle arjen luksusta ovat:

- Gantin ja Lexingtonin kasvopyyhkeet (yhden hinnalla saisi 4 Stockan omalta merkiltä, jolta meillä on myös pyyhkeitä)

- Pentikin astiasto ja Iittalan Kastehelmi- astiat (astioita saa todella halvalla kauppaketjujen omilta merkeiltä, Ikeasta ym ja ihan nättejä, mutta minä tykkään Pentikistä ja Iittalasta.)

- Viikottaiset leikkokukat, välillä ruokakaupasta, välillä kukkakaupasta tilattu upea kimppu 

- Fairy granaattiomena-käsitiskiaine (eurolla saisi Lidlistä tai Tokmannilta toisen merkin), koska se on tehokas ja tuoksu on ihana

- Merkkilaukkuni 

- YSL huulipuna

Vierailija
477/873 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis hylsytön vessapaperi, en vaan jaksa niitä hylsyjä. Lisäksi minulla on jyskin kalleimmat satiinilakanat. Tuntui ensin törsäykseltä, mutta on ne ihanat. Ei juuri rypisty, eikä nyppyynny. Ihanat iholla.

Lisäksi ostan kalliita sukkia. Kyllästyin nilkkasukkien nopeaan virttymiseen ja reikien tuloon. Falket on nyt. En ole vielä niitä hajalle saanut. 

Kiitän ap:ta myös luksustiskausaine vinkistä. Vihaan tiskaamista yli kaiken, joten tuollainen voisi auttaa, koska minulle tuoksut on tärkeitä.

Vierailija
478/873 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sitä oman elämäni luksusta ovat;

-Tempurin sänky

-pellava vuodevaatteet ja pyyhkeet

-toimiva ja mieluinen hypridi autoni

-juuri se haluamani merkkilaukku

-ylipäänsä se, että en kerää sitä lukumäärää ostamalla halpaa vaan mietin mitä oikeasti haluan ja käytän osamaani sitten pidempään

-palvelut, siivous, hieronta, kosmetologi

Vierailija
479/873 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksusta tai sitten vain laatua:

- astiat Iittalan Taikaa ja Kastehelmi lasit/tarjoiluastiat

- pellavaiset liinavaatteet (lakanat ja pyyhkeet)

- untuvatäkit ja tyynyt

- neulevaatteet alpakkaa ja silkkiä

- kahvikone jauhaa pavut ja tekee tuoreen kahvin (tai cappuchinon) kuppi kerrallaan

- kengät laadukkaat (esim. Panama Jack)

Nämä kaikki lähinnä siksi, että vaikka ne hankintoina ovatkin kalliita, ne kestävät hyvinä vuosikausia.

Vierailija
480/873 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisävessa, eipä paljoo tuu enää ulkovessassa käytyä. Seuraavaks suihku niin ei tarvi pakkasilla lähteä veden lämmitykseen saunalle.