Mitä arjen luksustuotteita teillä on käytössä?
Siis tarkoitan käytötuotteia, joita saisi edullisestikin, mutta haluatte sen peri euroa laittaa enemmän ja saada arkeen vähän extraa. :)
Meillä saippua ja käsitiskiaine on aina jotakin putiikista ostettua, orgaanista ja kauniissa pullossa. Höpsöä, mutta Fairyihin en enää palaa. Tiskauskin sujuu mukavammin, kun tiskivedessä on aavistus luksuksen tunteesta. :D
Kommentit (873)
Dermalogican ihonhoitotuotteet,
Bodumin termos, Mulberryn laukut, valkoinen vessapaperi ja Diorin meikit.
T. Opiskelija
Olen käyttänyt vain kampaamon tuotteita koko ikäni. Joskus jossain yökylässä kun joutuu pesemään kaupan litkulla, muistaa aina että hyvin olen aikanaan valinnut. Enpä ole ennen osannut ajatella että ne olisi luksusta =)
Vierailija kirjoitti:
Michael Korsin ja Louis Vuittonin laukkuja. Elelen toimeentulotuella eli, priorisointeja pitää tehdä mutta, se on sen arvoista.
Lisäks nyt kun aloin miettii nii onhan näitä:
- ripsihuolto 2vk välein
- geelikynnet
- vogue röökit ulkomailta
- solkku sillointällöin... ei maksa paljoo mut onhan ympäri vuotinen rusketus aika luxusta miun mielestä :D
Pieniä asioita, mutta juuri sitä arjen luksusta:
-Jos juon viiniä, juon sen Essence-lasista. Jollekin tämä lasi oli arkinen, mutta mulle pienituloiselle sairaanhoitajalle luksusta! ;)
-Kahviin ostan aina erillistä kahvimaitoa. (2,6e/litra)
-Kaupasta valitsen aina hyvät raaka-aineet, mm.luomumunat, lihasta fileet.
-Tietysti valkoinen wc-paperi!
-Käytän Chanelin ripsiväriä arkena ja juhlissa, koska se on paras!! (Immitable intense)
-Laadukkaat tuoksut.
-Vain kampaamon hiustuotteet ja värjäys.
-Harrastusvälineissä aina laadukkaat merkkituotteet.
Ja viimeisempänä suhteellisen tilava talo (120 neliötä) miehen kanssa kaksin. Lisäksi muuten säästäväinen elämäntyyli, jotta kerran vuodessa pääsee luksuslomalle etelään, väh.4* hotelliin.
Nämä on mulle juuri niitä pieniä, elämisen mukavuutta parantavia asioita. :)
Arjen luksusta on osittainen työaika omasta tahdosta. Tienaa vähemmän, mutta on aikaa elää enemmän. Kalenterissa on tilaa ja stressitaso matalampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Michael Korsin ja Louis Vuittonin laukkuja. Elelen toimeentulotuella eli, priorisointeja pitää tehdä mutta, se on sen arvoista.
- ripsihuolto 2vk välein
- geelikynnet
- solkku sillointällöin... ei maksa paljoo mut onhan ympäri vuotinen rusketus aika luxusta miun mielestä :D
Solkku... Köyhä. Oikee luksuslainen lähtee ulkomaille hakemaan rusketuksensa
Mun luksus on se, että ostan edullista, mutta hyvää. Jää sitä rahaa sitten ylikin kaikkeen turhan.
Lasketaanko yksityinen terapia? :D Joudun maksamaan 85e/kerta, mutta tykkään käydä ja koen hyödylliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ripsihuolto 2vk välein
- geelikynnet
Ootko tyhmä justhan kerroin että saan toimeentulotukea. Oon yksin-huoltaja työpaikkojen välissä ja ylpee oon että näillä selvitään. Haistappa sinä vittu.
Saastutatte luontoa turhaan niillä valkoisilla wc-papereillanne, mutta pitäähän teillä olla "arjen luksusta".
Luksusta minun arjessani on espressokone+kalliit kahvit, partylite-kynttilät ja luomuruoka.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko yksityinen terapia? :D Joudun maksamaan 85e/kerta, mutta tykkään käydä ja koen hyödylliseksi.
Tuo kelpaisi ihan oikeaksi luksukseksi minulle mutta kai joillekin arkea.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin liikuttavaa, että joillekin Iittalan astiat ja Presidentti-kahvi (ellei ollut vitsi) ovat luksustuotteita.
ARJEN luksus...
Mun arjen luksusta on se, kun olen koululaisia vastassa koulun päätyttyä ja kyselen kuulumiset tuoreeltaan. Tämä siis " omalla" rahalla, en ole työtön tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ripsihuolto 2vk välein
- geelikynnet
Fiksuin ei ota rusketusta ollenkaan.
En juo kuohuviiniä vaan jos kuohuvaa lasiini kaadan niin se on keltaista leskeä. Ja käsilaukut on Chaneliä, ei merkin vaan laadun takia.
Vierailija kirjoitti:
Mun arjen luksusta on se, kun olen koululaisia vastassa koulun päätyttyä ja kyselen kuulumiset tuoreeltaan. Tämä siis " omalla" rahalla, en ole työtön tms.
Ja asun isossa talossa, autot ovat uusia ja tilavia. Muuten sitten käytän sitä Fairya ja jopa markettishampoita jos en jaksa käydä ruokakauppaa pidemmällä. Mikä nyt on sitä luksusta, tiedä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen vaatteet Tigeriä tms koska työssään pitää olla tosi huoliteltu.
Lol, jäbä käyttää sukkia ja aurinkolaseja Tigeristä. Loput Tokmannilta. Noloo.
Juon Suomiviinaa vaikka kiljun juominen tulisi paljon halvemmaksi.
Syön vain luomua, vaikka elän peruspäivärahalla. Kun on tiedostanut, mitä kaikkea myrkkyä normikasviksiin ja hedelmiin saati eläinkunnan tuotteisiin tungetaan, ei luomu tunnu kyllä ylellisyydeltä vaan järjen käytöltä, vaikka himputin kalliiksi tuleekin =) No, jospa sen säätää sitten lääkärilaskuissa.