Treffit päättyi nolosti :D
Kutsuin miehen meille kylään, kun lapset on viikonlopun mummolassa niin täällä on rauhallista ja ajattelin että koti-ilta + hyvä ruoka olisi kiva. Ollaan pari kertaa tavattu ennen, mukava ja fressi omanikäiseni mies. Otettiin vähän viiniä mutta ihan siis lasilliset vaan ruoan kanssa, kännissä ei oltu. Kesken hyvän jutun mies ponkasee ylös ja huikkaa jotain, en saanut selvää ollenkaan, mies katosi johonkin niin etten keittiön pöydästä enää nähnyt häntä. Huutelin perään että mitä sanoit, en saanut vastausta. Istuin siinä hetken ja menin sitten perään, ja mies löytyi eteisestä kusemassa housuunsa! Tönötti siinä ihanalla vaalealla eteisenmatollani ja pissasi :D sen jälkeen kaikki oli yhtä sähellystä, mies sanoi jotain mutta en oikein saanut mistään selvää kun puhui niin nopeasti, pahoitteli monta kertaa ja haki takin ja lähti. Yritin vaan vakuutella että ei se haittaa ja että en ole vihainen, mutta kieltämättä oli niin yllättävä tapaus että en oikein löytänyt oikeita sanoja!
Joten joo, ilta jäi lyhyeksi ja illallinen vaihtui mattopyykkiin :D nyt mietin että otanko vielä yhteyttä? Mies ei ole mikään juoppo eikä ollut humalassa, hän on siistin ja mukavan oloinen. Ehkä kerroin niin hauskoja juttuja että kroppansa ei kestänyt? Tai vessamme oli liian vaikea löytää? Sehän ei tosiaan edes sijaitse eteisen suunnalla :D jos laitan huomenna viestiä, pitääkö minun mainita tapahtuneesta jotain? Ajattelin laittaa jotenkin että "vaikka ilta jäi lyhyeksi, minulla oli oikein hauskaa, haluaisitko nähdä vielä uudelleen"? Tapaus lähinnä naurattaa ja pidän miehestä, haluaisin nähdä vielä kaikeya huolimatta :D
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin vähintään kysynyt, kustannanko maton pesun, jos olisin toisen omaisuutta turmellut - oli syy sitten mikä tahansa. Jos hyperventiloidessani ja pyörtymäisilläni rikkoisin vaikkapa deitin arvokkaan maljakon, tarjoutuisin tietenkin korvaamaan sen, vaikka käytökseni olisikin johtunut sairaudesta. Kyllä miehellä pitää olla sen verran munaa, että antaa hämmentyneelle partnerille edes selityksen eikä vain ghostaa pois.
Word.
Ap:n ei ole tahdikasta vaatia maton korvausta, mutta miehen olisi tahdikasta edes tiedustella maton pesusta. Materia ei ole kaikki kaikessa, mutta itse ainakin kunnioitan toisen omaisuutta sen verran, että jos osittain jopa tietoisesti sitä paskon niin haluan kyllä sen korvatakin.
Eihän se mies välttämättä paniikissaan edes huomannut, että mattokin kastui.
ap, oliko teillä treffit? Mitenmeni?
Eikös tuo pidätysongelma viittaa siihen, ettei seksistäkään tule mitään. Tai sitten ap:n täytyy oppia pitämään golden showereista...
Minusta tämä stoori kuulostaa kusipervon päiväunelta. Fantasia housuun pissaavasta miehestä, aika klassinen fetissi.
Vierailija kirjoitti:
Hyi saasta näitä naureskelijoita/pilkkaajia tässä ketjussa. Toivottavasti muistatte nämä kauniit sananne kun joskus itse sairastutte.
Voi yhyy. Eikö sua muka yhtään naurattanut tämä? Et ehkä usko, mutta päin naamaa en nauraisi. Siitä huolimatta aivan hulvaton juttu, olkoon totta tai tarua.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on joku sairaus josta ei ole uskaltanut tai kehdannut kertoa. Mutta missä sairaudessa virtsan pidätyskyvyttömyys ja puheen sekavuus liittyvät yhteen?
Epilepsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saasta näitä naureskelijoita/pilkkaajia tässä ketjussa. Toivottavasti muistatte nämä kauniit sananne kun joskus itse sairastutte.
Voi yhyy. Eikö sua muka yhtään naurattanut tämä? Et ehkä usko, mutta päin naamaa en nauraisi. Siitä huolimatta aivan hulvaton juttu, olkoon totta tai tarua.
Tarkoitin siis noita ilkeämielisiä "lol vähäks noloo jätä se!" -kommentteja. En voi uskoa aikuisten (?) ihmisten olevan noin kamalia oikeasti. Kuka tahansa voi sairastua ja joutua elämään esimerkiksi avanteen/pidätyskyvyttömyyden kanssa, olisipa kiva tietää mitä em. kommentoijat pitäisivät vastaavista kommenteista omalla kohdallaan. Sairaudesta ei toki tässä ole varmaa tietoa, mutta ei toisaalta tietoa muustakaan.
Tapahtuma sinänsä on tarinana huvittava, vaikkei varmasti miehelle tuossa hetkessä ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä joka kerroit tuosta uro nimisestä vaivasta. Onko sille jotain toista nimitystä? En löytänyt googlaamalla mitään. Tajusin kärsiväni samasta. En voi käydä kotonakaan vessassa jos on vieraita, elleivät he sitten ole todella läheisiä. Ne joille olen kertonut ongelmasta, menevät parvekkeelle siksi aikaa kun koitan käydä vessassa. Muuten ei vain tule vaikka rakko olisikin ihan täynnä ja kävelykin sattuisi sen takia.
Googlaa ujo rakko, löytyy paljon tietoa:
En näin epileptikkona keksi, mikä kohtaus alkaisi noin. Poissaolokohtaukset ovat tosi yksilöllisiä, mutta yleensä sellainen iskee sillä tavalla, ettei siinä ole mitään jakoa rientää pöydästä pois. Uskokaa mua, olen jutellut vuosien varrella aaaika monen potilaan kanssa. :)
Todennäköisemmin ap olisi siinä pöydässä pannut merkille, että mies käyttäytyy oudosti, vaikka maiskuttaa ja on jotenkin jäätynyt. Joillakin nuo pienemmät kohtaukset tuottavat myös aistiharhoja.
Grand mal -kohtauksen eli tajuuttomuuskohtauksen yhteydessä epileptikko voi laskea alleen, mutta sellaisestahan ei ollut nyt kyse.
Sanoisin, että mies sairastaa jotain muuta kuin epilepsiaa.
Monellakin teistä epilepsiaa veikanneista on mitään käsitystä koko sairaudesta? Tuntemani epilepsiaa sairastava mies ei kohtauksen aikana erittänyt matoilleni (itsellä tosin oli lähellä, kun hän sai kouristuskohtauksen luonani :D). Epilepsiaa on toki montaa lajia, mutta tämä kuulostaa kyllä vähän siltä, että mies lähti hyvin tietoisesti pöydästä, ja toimi pissaamisen jälkeen hyvin tietoisesti. Ei siis kuulosta poissaolokohtaukselta vai onko jollain ihan oikeasti kokemusta tällaisesta?
Kommentti mieheltä.
- Kuseminen erektion aikana ei onnistu vaikka yrittäisikin. Joku paikka (eturauhanen?) on rakennettu niin, että se on joko tai. Erittäin, erittäin heikon erektion aikana saattaa vaivoin onnistua, mutta ei saa rakkoa tyhjäksi ja se suihku tulee hajapisaroina kuin kastelukannusta.
- Oli minullakin nuorena miehenä tuo "ujo rakko", mutta korjaantui aikaa myöten itsekseen.
- Ihmetyttää tuo, miten joku voi tuollaiseen kusikalleen ihastua, kun ihan terveitäkin miehiä on vaikka kuinka paljon. Niitä ei vain huomata tai huomioida koskaan eikä mitenkään. Itsekin olen sellainen, mutta nyt jo auttamatta liian vanha (70+) vaikka muuten terve ja hyväkuntoinen. Toki on erittäin mahdollista, että kyseessä on provo.
Se on tosiaan helppo sitä epilepsiaa huudella, jos tietää sairauden vain pääpiirteittäin. Miksikään kohtaustyypiksi tuo ei oikein sovi. Näitä pienempiä kohtauksia on hyvin erityyppisiä, mutta enpä ole koskaan tuollaisesta kuullut. Mieheni on epileptikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap on kynnysmatto
Aivan ihme tilanne mutta treffit olivat muuten täydellisen onnistuneet, meillä oli todella hauskaa ja juttelimme kaikesta mahdollisesta, olimme aivan samalla aaltopituudella.
"juttelimme kaikesta mahdollisesta" mutta kuitenkaan hän ei etukäteen varoitellut hänellä olevasta vaivasta, ei etukäteen selvittänyt missä on vessa eikä selvittänyt sitä myöskään tilanteen ollessa päällä, eikä kertonut mistä on kyse. Aika paljon salasi sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Se on tosiaan helppo sitä epilepsiaa huudella, jos tietää sairauden vain pääpiirteittäin. Miksikään kohtaustyypiksi tuo ei oikein sovi. Näitä pienempiä kohtauksia on hyvin erityyppisiä, mutta enpä ole koskaan tuollaisesta kuullut. Mieheni on epileptikko.
No se kuitenkin lähinnä vastaa tätä. Taikka sitten jokin aivoverenkierron häiriö.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on joku sairaus josta ei ole uskaltanut tai kehdannut kertoa. Mutta missä sairaudessa virtsan pidätyskyvyttömyys ja puheen sekavuus liittyvät yhteen?
Kusipäisyys.
Osa kommenteista on niin armottomia, että itkettää. Joku kirjoitti, että "miten joku voi ihastua kusikalleen, vaikka terveitäkin miehiä on" tms.
Tuntuu hirveältä ajatella, että joku ei olisi rakkauden arvoinen sen takia, koska ei ole terve.
Itselläni on monia pitkäaikaissairauksia ja toimintakyvyn rajoitteita, mutta onneksi rakkautta olen saanut. Terve, varakas ja hyvännäköinen puoliso rakastaa minua, vaikka terveitäkin olisi saatavilla.
Emme tiedä, mikä ap:n deittiä vaivaa. Täällä kirjoittajat vertaavat itseensä: "kun MINÄ ehdin kertoa omalle deitilleni, että lähden vessaan, kun ripuli yllätti, niin ap:n deitinkin olisi pitänyt ehtiä", "kun MINÄ ehdin kertoa deitilleni, että paniikkikohtaus on tulossa, niin ap:n deitinkin olisi pitänyt...." "Kun MINULLA on epilepsia eikä tuollaisia oireita ole, niin ei ap:lläkään voi olla". Että kaikki on verrattuna itseen; minä itse olen mittapuu.
Lauloin yläasteikäisenä kuorossa. Siellä yhtäkkiä, kesken laulun, eräällä ikäiselläni pojalla tuli pissat housuun. Hän oli äärimmäisen järkyttynyt, kuten kaikki muutkin. Kuoron johtaja oli todella fiksu: hän piti meille puheen, jonka jälkeen kukaan ei naureskellut eikä levitellyt asiaa ja vei pojan kotiin. Pojalla ei ollut mitään sairauksia eikä mitään selitystä löytynyt.
Muuten ihan hieno juttu, mutta analyysisi meni pieleen: kyseessä on ns. ennenaikainen siemensyöksy!
Ilmiselvä provo, jaksattekin ottaa kaiken tosissanne =)
Provo tai ei niin ainakaan ei pidä kiittää "Hauskasta illasta ja haluta samaa uudelleen".
Naureskeliko mies samalla kun oli muna kädessä ja kusi matolle?