Treffit päättyi nolosti :D
Kutsuin miehen meille kylään, kun lapset on viikonlopun mummolassa niin täällä on rauhallista ja ajattelin että koti-ilta + hyvä ruoka olisi kiva. Ollaan pari kertaa tavattu ennen, mukava ja fressi omanikäiseni mies. Otettiin vähän viiniä mutta ihan siis lasilliset vaan ruoan kanssa, kännissä ei oltu. Kesken hyvän jutun mies ponkasee ylös ja huikkaa jotain, en saanut selvää ollenkaan, mies katosi johonkin niin etten keittiön pöydästä enää nähnyt häntä. Huutelin perään että mitä sanoit, en saanut vastausta. Istuin siinä hetken ja menin sitten perään, ja mies löytyi eteisestä kusemassa housuunsa! Tönötti siinä ihanalla vaalealla eteisenmatollani ja pissasi :D sen jälkeen kaikki oli yhtä sähellystä, mies sanoi jotain mutta en oikein saanut mistään selvää kun puhui niin nopeasti, pahoitteli monta kertaa ja haki takin ja lähti. Yritin vaan vakuutella että ei se haittaa ja että en ole vihainen, mutta kieltämättä oli niin yllättävä tapaus että en oikein löytänyt oikeita sanoja!
Joten joo, ilta jäi lyhyeksi ja illallinen vaihtui mattopyykkiin :D nyt mietin että otanko vielä yhteyttä? Mies ei ole mikään juoppo eikä ollut humalassa, hän on siistin ja mukavan oloinen. Ehkä kerroin niin hauskoja juttuja että kroppansa ei kestänyt? Tai vessamme oli liian vaikea löytää? Sehän ei tosiaan edes sijaitse eteisen suunnalla :D jos laitan huomenna viestiä, pitääkö minun mainita tapahtuneesta jotain? Ajattelin laittaa jotenkin että "vaikka ilta jäi lyhyeksi, minulla oli oikein hauskaa, haluaisitko nähdä vielä uudelleen"? Tapaus lähinnä naurattaa ja pidän miehestä, haluaisin nähdä vielä kaikeya huolimatta :D
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Nauretaan sitten yhdessä mitä ap:lle itselle ensitreffeillä sattuu :D
Tuskin maltamme odottaa!!!
Paskoo lattialle tietenkin.
Ap, vaikutat aivan ihanalta ja empaattiselta ihmiseltä. Iso virtuaalihali ja hyvät jatkot sinulle/teille. <3
En ymmärrä tuota lässytystä, että miesparka ja kylläpä aloittaja on empaattinen ihminen, oikein Jeesuksesta seuraava. Ap vaikuttaa kieltämättä sosiaalisesti älykkäältä, mies ei. Pitäisi olla ihan oletus, että aikuinen, fiksu mies selittää asian vaikka sitten jälkeenpäin edes lyhyesti ja kenties kysyy matosta. Mies toimi hölmösti, vaikka ymmärränkin täysin hänen nolostumisensa. Itselläni on meinannut tulla kahvilatreffeillä ripulipaskat housuun, mutta huikkasin deitille, että nyt on aivan pakko mennä vessaan. Sen yhden lauseen saa sanottua, jos ei ole neurologinen vaiva.
Vierailija kirjoitti:
Ap, vaikutat todella sydämelliseltä ihmiseltä. Toivottavasti teistä tulee onnellisia yhdessä ❤
Komppaan. Harvinaista tällä palstalla.
Tuollainen vahinko saattaisi sattua minullekin kun kärsin virtsankarkailusta. Ota siis yhteyttä. Mies tosin saattaa olla niin häpeissään, ettei tahdo enää tavata...
En kyllä usko tätä stooria, mutta toivottavasti tälle joku happy ending tulee :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap on kynnysmatto
Hah, en ole, eikä tämä mies ole "kävellyt ylitseni" tässä, olisit nähnyt sen tilanteen siinä eteisessä, olin ihan varma etten kuule hänestä enää koskaan mutta onneksi tänään aamulla sitten vastasi kuin vastasikin viestiini. Hän oli niin häkeltynyt ja kiiruhti ulos siitä vaan. Siis niin nolona ja olin kyllä itsekin. Aivan ihme tilanne mutta treffit olivat muuten täydellisen onnistuneet, meillä oli todella hauskaa ja juttelimme kaikesta mahdollisesta, olimme aivan samalla aaltopituudella. Huomasin jo aiemmilla tapaamiskerroilla että juttumme on lupaava, siksi kutsuinkin hänet kotiini.
Ei tässä ole kyse siitä että katselisin huonoa käytöstä ja sietäisin kaltoinkohtelua. Hänelle kävi jotain ihmeellistä siinä, en tiedä mitä mutta saan joskus tietää. VARMASTI hän ei tahallaan tehnyt mitään tai yrittänyt loukata minua! Olen vaan iloinen että jatkoa seuraa :) ap
Mun mielestä on kyllä hyvin huolestuttavaa ja epäilyttävää, ettei hän selitä tekoaan mitenkään. Mies ei ota mitään vastuuta itsestään. On toki helppo esittää pahoittelu, joka ihan oikeasti on tyhjää sanahelinää. Toivotan jokatapauksessa teille onnellista yhteiselämää. Ehkä hän seuraavan kerran paskantaa sohvalle kesken hellän hetken.
Yllä oleva kirjoittaja on empatiakyvytön ja tunnetaidoton ihminen. Jos miehellä on joku krooninen sairaus, joka tämmöistä aikaansaa, on se miehelle varmasi kipeä asia. Mies haluaa puhua asian kasvotusten. Toivottavasti elämä opettaa ylläolevalle kirjoittajalle jossakin vaiheessa jotakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset (?), jotka jätätte ikäviä kommentteja: on hyvin todennäköistä, että jossakin vaiheessa elämäänne tulette itse kärsimään virtsankarkailusta.
Tiedän, mutta siinä iässä en käy enää missään treffeillä. Ja käytän oma-aloitteisesti vaippoja. Se ikä ei ole nyt (36v.).
Olen 46-vuotias ja kärsin virtsankarkailusta. Jos en olisi naimisissa, kävisin treffeillä. En käytä jatkuvasti vaippoja, koska vaiva ei ole jatkuvasti ajankohtainen....
Yllä oleva kirjoittaja on empatiakyvytön ja tunnetaidoton ihminen. Jos miehellä on joku krooninen sairaus, joka tämmöistä aikaansaa, on se miehelle varmasi kipeä asia. Mies haluaa puhua asian kasvotusten. Toivottavasti elämä opettaa ylläolevalle kirjoittajalle jossakin vaiheessa jotakin...
Hohhoijaa. Sairaudesta kertominen uudelle kumppanille voi jännittää, mutta ei krooninen sairaus automaattisesti ole kaikille mikään kipeä asia. Tämä on juuri sitä ihme lässyttämistä. Miesparka jne.
Milloin näette uudelleen, ap?
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla miehellä ihan kuivat purut vintillä.
Eikä housutkaan :D
Ei ainakaan "kuiva" tyyppi ole?
Minä olisin vähintään kysynyt, kustannanko maton pesun, jos olisin toisen omaisuutta turmellut - oli syy sitten mikä tahansa. Jos hyperventiloidessani ja pyörtymäisilläni rikkoisin vaikkapa deitin arvokkaan maljakon, tarjoutuisin tietenkin korvaamaan sen, vaikka käytökseni olisikin johtunut sairaudesta. Kyllä miehellä pitää olla sen verran munaa, että antaa hämmentyneelle partnerille edes selityksen eikä vain ghostaa pois.
Word.
Ap:n ei ole tahdikasta vaatia maton korvausta, mutta miehen olisi tahdikasta edes tiedustella maton pesusta. Materia ei ole kaikki kaikessa, mutta itse ainakin kunnioitan toisen omaisuutta sen verran, että jos osittain jopa tietoisesti sitä paskon niin haluan kyllä sen korvatakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos se luuli olevansa koira?
Seuraavalla kerralla, jos sellaista tulee, voisi laittaa sanomalehtiä lattialle. Sitten kun oppii tekemään lehdelle, niin siirtää sitä aina vaan lähemmäs ulko-ovea. Aika nopeasti pääsee ihan ulos pissille. Hienoa olisi myös palkita joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset (?), jotka jätätte ikäviä kommentteja: on hyvin todennäköistä, että jossakin vaiheessa elämäänne tulette itse kärsimään virtsankarkailusta.
Tiedän, mutta siinä iässä en käy enää missään treffeillä. Ja käytän oma-aloitteisesti vaippoja. Se ikä ei ole nyt (36v.).
Olen 46-vuotias ja kärsin virtsankarkailusta. Jos en olisi naimisissa, kävisin treffeillä. En käytä jatkuvasti vaippoja, koska vaiva ei ole jatkuvasti ajankohtainen....
Jos tietää, että mahdollisesti lirahtaa, niin eikä sitä suojaudu etukäteen? Sitä paitsi vitsankarkailu on jollain tapaa hallittavissa eli ei vaan ole vaihtoehto, että kusta lorottaa pitkin lattioita. Miehen on helppo laittaa vaikka urinaalikondomi. Mutta ei. Mieluummin noloillaan.
Mulla oli joku aika sitten paha virtsatietulehdus, jonka seurauksena tietty saattoi olla myös lievää virtsankarkailua. Se hoidettiin antibiootein. Kuitenkin mulle jäi hetkeksi sellainen vaiva, että jos en heti hädän tullessa päässyt vessaan, niin tuli kusi housuun. Onneksi julkisilla paikoilla ei käynyt vahinkoa, mutta kotona pariin otteeseen lorotin alleni, kun en vain yksinkertaisesti HETI juossut vessaan, jos otin esim. hanasta vettä. Oli kyllä karseeta. En tiedä voiko miehillä olla samaa? Kuitenkin julkisilla paikoilla pidättely onnistui väkipakolla hampaat irvessä, mutta kotona rentoutuneena kävi vahinko. Onneksi on nyt mennyt ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla miehellä ihan kuivat purut vintillä.
Eikä housutkaan :D
Ei ainakaan "kuiva" tyyppi ole?
Huvittaa, että ap sattumoisin kuvaili miestä sanoilla "mukava ja fressi" :D:D Vähänpä hän tiesi..
Hyi saasta näitä naureskelijoita/pilkkaajia tässä ketjussa. Toivottavasti muistatte nämä kauniit sananne kun joskus itse sairastutte.
Hei sinä joka kerroit tuosta uro nimisestä vaivasta. Onko sille jotain toista nimitystä? En löytänyt googlaamalla mitään. Tajusin kärsiväni samasta. En voi käydä kotonakaan vessassa jos on vieraita, elleivät he sitten ole todella läheisiä. Ne joille olen kertonut ongelmasta, menevät parvekkeelle siksi aikaa kun koitan käydä vessassa. Muuten ei vain tule vaikka rakko olisikin ihan täynnä ja kävelykin sattuisi sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Mies vastasi tänään aamulla viestiini. En laita sanasta sanaan mutta viestin sisältö oli siis se että pahoitteli ja sanoi että pitää minusta ja näkisi mielellään uudelleen, kysyi haluanko tällä kertaa tulla heille. Ei sovittu mitään ajankohtaa tarkasti vielä mutta kuvittelisin että ehkä ensi viikonloppuna.
Mies ei viestissä selittänyt asiaa yhtään, kirjoitti vain että on pahoillaan. Olen aika varma että asia tulee puheeksi sitten kun nähdään, en minäkään haluaisi kirjoittaa tapauksesta mitään viestiä jos olisin itse hänen asemassaan :D mutta en tiedä otanko puheeksi jos hän ei itse ota. Tai jossain vaiheessa joo mutta en nyt ihan ensimmäisenä. Vähän jännitän että ei kai ole joku tosi paha elämää haittaava vaiva, hän on niin symppis ja säälittää ajatella että kärsisi jostain kroonisesta vaivasta joka aiheuttaa tällaista. Kaiken tämä minunkin rakastuminen näyttää kestävän kun päälimmäisenä näin oudon jutun jälkeen on silti vaan rehellinen huoli hänestä :D Ap
Älä ota puheeksi treffatessanne tuota juttua. Olisi parempi treffata jossain yleisessä paikassa, tehdä jotain yhdessä ja tutustua. Muutaman tapailukerran jälkeen toista ei voi tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Hyi saasta näitä naureskelijoita/pilkkaajia tässä ketjussa. Toivottavasti muistatte nämä kauniit sananne kun joskus itse sairastutte.
No kuule noloja juttuja on sattunut jo. Sitäpaitsi onko nyt jotenkin 100% varmaa, että ap:n treffikaverilla on joku sairaus. Se on pelkkää spekulaatiota.
Jos tästä suhteesta kehittyy jotain sydämmellistä niin olkoon kodissanne ilo, onni, rauha - suola, leipä ja kauha.