Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit päättyi nolosti :D

Vierailija
06.08.2016 |

Kutsuin miehen meille kylään, kun lapset on viikonlopun mummolassa niin täällä on rauhallista ja ajattelin että koti-ilta + hyvä ruoka olisi kiva. Ollaan pari kertaa tavattu ennen, mukava ja fressi omanikäiseni mies. Otettiin vähän viiniä mutta ihan siis lasilliset vaan ruoan kanssa, kännissä ei oltu. Kesken hyvän jutun mies ponkasee ylös ja huikkaa jotain, en saanut selvää ollenkaan, mies katosi johonkin niin etten keittiön pöydästä enää nähnyt häntä. Huutelin perään että mitä sanoit, en saanut vastausta. Istuin siinä hetken ja menin sitten perään, ja mies löytyi eteisestä kusemassa housuunsa! Tönötti siinä ihanalla vaalealla eteisenmatollani ja pissasi :D sen jälkeen kaikki oli yhtä sähellystä, mies sanoi jotain mutta en oikein saanut mistään selvää kun puhui niin nopeasti, pahoitteli monta kertaa ja haki takin ja lähti. Yritin vaan vakuutella että ei se haittaa ja että en ole vihainen, mutta kieltämättä oli niin yllättävä tapaus että en oikein löytänyt oikeita sanoja!

Joten joo, ilta jäi lyhyeksi ja illallinen vaihtui mattopyykkiin :D nyt mietin että otanko vielä yhteyttä? Mies ei ole mikään juoppo eikä ollut humalassa, hän on siistin ja mukavan oloinen. Ehkä kerroin niin hauskoja juttuja että kroppansa ei kestänyt? Tai vessamme oli liian vaikea löytää? Sehän ei tosiaan edes sijaitse eteisen suunnalla :D jos laitan huomenna viestiä, pitääkö minun mainita tapahtuneesta jotain? Ajattelin laittaa jotenkin että "vaikka ilta jäi lyhyeksi, minulla oli oikein hauskaa, haluaisitko nähdä vielä uudelleen"? Tapaus lähinnä naurattaa ja pidän miehestä, haluaisin nähdä vielä kaikeya huolimatta :D

Kommentit (239)

Vierailija
181/239 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks tuli mieleen, että olit ruokiin/juomisiin sekoittanut jotain (miehelle)?

Ja toiseks, että miehellä jokin lääkitys, joka ei siedä edes sitä lasillista viintä...?

Ja mitäs vielä kolmanneks..., onko muita mahdollisuusksia

Vierailija
182/239 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa kommenteista on niin armottomia, että itkettää. Joku kirjoitti, että "miten joku voi ihastua kusikalleen, vaikka terveitäkin miehiä on" tms.

Tuntuu hirveältä ajatella, että joku ei olisi rakkauden arvoinen sen takia, koska ei ole terve. 

Itselläni on monia pitkäaikaissairauksia ja toimintakyvyn rajoitteita, mutta onneksi rakkautta olen saanut. Terve, varakas ja hyvännäköinen puoliso rakastaa minua, vaikka terveitäkin olisi saatavilla.

Emme tiedä, mikä ap:n deittiä vaivaa. Täällä kirjoittajat vertaavat itseensä: "kun MINÄ ehdin kertoa omalle deitilleni, että lähden vessaan, kun ripuli yllätti, niin ap:n deitinkin olisi pitänyt ehtiä", "kun MINÄ ehdin kertoa deitilleni, että paniikkikohtaus on tulossa, niin ap:n deitinkin olisi pitänyt...." "Kun MINULLA on epilepsia eikä tuollaisia oireita ole, niin ei ap:lläkään voi olla". Että kaikki on verrattuna itseen; minä itse olen mittapuu.

Tämä! Minusta Ap vaikuttaa symppikseltä kun ottaa huomioon ett voi olla esim sairaus tai joku kohtaus/inhimillinen erehdys. Itse sairastan endometrioosia ja se on aiheuttanut esim virtsaamisongelmia. Ennen edellistä laparoskopiaa pissin kerran esim sänkyyn, tuli yöllä kamala kipukohtaus ja en vaan voinut tilanteelle mitään. Itselle oli kamala paikka mutta mies pesi lakanat ja oli huolissaan vain siitä että olenhan Ok ja meneehän kipu ohitse. Myös suolisto-ongelmia on ollut. Olen 31-vuotias työssäkäyvä kauniiksikin sanottu nainen, kaikilla "mittareilla muuten normaali" ja tuntuu aika pahalta et jotkut on sitä mieltä että mieheni pitäisi etsiä joku muu kuin tälläisen kusiainen, terveempiäkin on saatavana. Toivottavasti ette itse koskaan sairastu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/239 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitti vinkistä! Teidän naisten mielestä mies on siis ihana, jos hän kusee naisen asunnon eteisessä. Täytyy mennäkin tästä soittamaan naapurin naisen ovikelloa ja jos hän avaa oven, niin yritän päästä hänen eteiseen ja kusen siellä matolle niin se nainen rakastuu minuun ja antaa minulle mahdollisesti pimppiä vielä tänään!

Vierailija
184/239 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen Mies kirjoitti:

Hei, kiitti vinkistä! Teidän naisten mielestä mies on siis ihana, jos hän kusee naisen asunnon eteisessä. Täytyy mennäkin tästä soittamaan naapurin naisen ovikelloa ja jos hän avaa oven, niin yritän päästä hänen eteiseen ja kusen siellä matolle niin se nainen rakastuu minuun ja antaa minulle mahdollisesti pimppiä vielä tänään!

Joo näin on. Mene vaan ja tuu sit kertoo miten kävi ☺

Vierailija
185/239 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öyenssöyen kirjoitti:

Ja toiseks, että miehellä jokin lääkitys, joka ei siedä edes sitä lasillista viintä...?

Oikeasti, "viintä"?

Vierailija
186/239 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viintä ja kaalta Töölöössä.

Vierailija
187/239 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öyenssöyen kirjoitti:

Oikeasti, "viintä"?

Joo, niin vanha läppä ettei ole enää nokkelaa.

Vierailija
188/239 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko Ap kertoa missä mennään.

Vierailija
189/239 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joku aika sitten paha virtsatietulehdus, jonka seurauksena tietty saattoi olla myös lievää virtsankarkailua. Se hoidettiin antibiootein. Kuitenkin mulle jäi hetkeksi sellainen vaiva, että jos en heti hädän tullessa päässyt vessaan, niin tuli kusi housuun. Onneksi julkisilla paikoilla ei käynyt vahinkoa, mutta kotona pariin otteeseen lorotin alleni, kun en vain yksinkertaisesti HETI juossut vessaan, jos otin esim. hanasta vettä. Oli kyllä karseeta. En tiedä voiko miehillä olla samaa? Kuitenkin julkisilla paikoilla pidättely onnistui väkipakolla hampaat irvessä, mutta kotona rentoutuneena kävi vahinko. Onneksi on nyt mennyt ohi.

Kävin tuossa joku aika sitten gynellä, joka sanoi että virtsarakolla tuntuu olevan aivot, se aavistaa kun vessa on lähellä ja lähtee tyhjenemään, vaikkei vielä pöntölle olisi ehtinytkään. Allekirjoitan tuon täysin. Ei varmaan tarvitse erikseen korostaa, mitä vaivoja menin gynelle valittamaan. :D Tosin omalla kohdallani pidätyskykyhaasteisiin ja urgeongelmiin vaikuttaa alatiesynnytysten lisäksi luultavimmin myös ms-tauti.  

Vierailija
190/239 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan mattopyykillä :P Olis nyt hoitanu tän provon kunnialla. Oli niin herkullinen juttu. Ja mimmit onnessaan; alleen päästävä mies. Voi kun lutunen. Huh huh.

Vierailija
191/239 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on joku sairaus josta ei ole uskaltanut tai kehdannut kertoa. Mutta missä sairaudessa virtsan pidätyskyvyttömyys ja puheen sekavuus liittyvät yhteen?

Virtsanpidätysongelma johti hyvin noloon tilanteeseen, joka aiheutti akuutin psyykkisen stressireaktion (paniikki), jonka seurauksena oli puheen sekavuus ja pikainen poistuminen tapahtumapaikalta. 

Vierailija
192/239 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosiaan mielenkiintoista kuulla, onko suhde pissapojan kanssa edennyt vai vesittyikö juttu matolle virtsaamisepisodin jälkeen. Ehkä saat myöhemmin nauttia kultasuihkuista ja muusta mukavasta. Jotkut muuten virtsaavat tahallaan housuunsa, koska se lämmön tunne on kuulemma mukava eli fetissinsä kai tuokin.

Vierailija
193/239 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jatkoa...???

Vierailija
194/239 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
195/239 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, missä mennään?

Vierailija
196/239 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä kysyy mikä on ap?

Vierailija
197/239 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottaja, alkuperäinen (postaaja)

Vierailija
198/239 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typo tuli - siis *aloittaja.

Vierailija
199/239 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko tähän jatkoa?

Vierailija
200/239 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko niitä toisia treffejä koskaan ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä