Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit päättyi nolosti :D

Vierailija
06.08.2016 |

Kutsuin miehen meille kylään, kun lapset on viikonlopun mummolassa niin täällä on rauhallista ja ajattelin että koti-ilta + hyvä ruoka olisi kiva. Ollaan pari kertaa tavattu ennen, mukava ja fressi omanikäiseni mies. Otettiin vähän viiniä mutta ihan siis lasilliset vaan ruoan kanssa, kännissä ei oltu. Kesken hyvän jutun mies ponkasee ylös ja huikkaa jotain, en saanut selvää ollenkaan, mies katosi johonkin niin etten keittiön pöydästä enää nähnyt häntä. Huutelin perään että mitä sanoit, en saanut vastausta. Istuin siinä hetken ja menin sitten perään, ja mies löytyi eteisestä kusemassa housuunsa! Tönötti siinä ihanalla vaalealla eteisenmatollani ja pissasi :D sen jälkeen kaikki oli yhtä sähellystä, mies sanoi jotain mutta en oikein saanut mistään selvää kun puhui niin nopeasti, pahoitteli monta kertaa ja haki takin ja lähti. Yritin vaan vakuutella että ei se haittaa ja että en ole vihainen, mutta kieltämättä oli niin yllättävä tapaus että en oikein löytänyt oikeita sanoja!

Joten joo, ilta jäi lyhyeksi ja illallinen vaihtui mattopyykkiin :D nyt mietin että otanko vielä yhteyttä? Mies ei ole mikään juoppo eikä ollut humalassa, hän on siistin ja mukavan oloinen. Ehkä kerroin niin hauskoja juttuja että kroppansa ei kestänyt? Tai vessamme oli liian vaikea löytää? Sehän ei tosiaan edes sijaitse eteisen suunnalla :D jos laitan huomenna viestiä, pitääkö minun mainita tapahtuneesta jotain? Ajattelin laittaa jotenkin että "vaikka ilta jäi lyhyeksi, minulla oli oikein hauskaa, haluaisitko nähdä vielä uudelleen"? Tapaus lähinnä naurattaa ja pidän miehestä, haluaisin nähdä vielä kaikeya huolimatta :D

Kommentit (239)

Vierailija
161/239 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huonoimmat on päättynyt siihen että mies paskoi alleen. Sen jälkeen siltä meni taju, ja soitin ambulanssin. Mies oli jo herännyt tajuihinsa kun tulivat, mutta sydänkäyrä näytti että sydäri sillä oli joten ambulanssi vei sairaalaan. Ajattelin kyllä siinä, että on tämä keski-ikäisten treffailu rajua hommaa ;)

Vierailija
162/239 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä naisillakin päätynyt kakat housuun, kun ei olla kehdattu käydä paskalla miehen aikana ainakaan aluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/239 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehelläni on erikoinen rakkovaiva jota on tutkittu mutta mitään fyysistä ei ole löytynyt, diagnoosiksi urologi on sanonut vain yliaktiivisen rakon. Yökastelua esiintyy silloin tällöin, yleensä  todennäköisemmion jos mieheni on stressaantunut tai erittäin väsynyt. Joskus saattaa olla useampi yö peräkkäin, joskus ei moneen kuukauteen mitään. Ja sama ongelma saattaa esiintyä päivälläkin. Mies voi olla istumassa/kävelemässä/ihan mitä vaan eikä huomaa ennen kun tuntee housujen olevan märät. Mies on alle 30 ja vaiva on ollut hänellä 10-vuotiaasta alkaen, luultavimmin siis psyykkisestä traumasta alkunsa saanut.

Oli aloitus sitten provo tai ei, niin ne ihmiset jotka huutelevat täällä että etsi parempi mies niin te olette kyllä maailman suurimpia typeryksiä. Jos miehen ainoa vika on silloin tällöin sattuva housujen/sängyn kastelu johon ei voi itse vaikuttaa niin siitä kyllä selviää muutamalla ylimääräisellä pesukoneellisella pyykkiä! Vuoteessa meillä on suojana normaalin lakanan alle laitettava kuminen froteelakana, joten sänky ei siitä pilalle mene. Ja jos on sattunut vahinko useamman kerran peräkkäin niin mies laittaa vaipan. Seksiin asia ei vaikuta millään tavalla, toisin kuin joku tuolla epäili. 

Ap jos olet todellinen niin ota ihmeessä asia puheeksi miehen kanssa, ja kerro että se ei haittaa sinua. Oma mieheni kertoi minulle tästä heti tutustumisvaiheessa suunnilleen ensimmäisenä, (nettitreffit) mikä silloin hieman hämmensi itseäni mutta omien sanojensa mukaan halusi sanoa heti että jos asia häiritsee minua niin emme jatka tutustumista sen pidemmälle turhaa. Mutta eipä häirinnyt. 

Omasta mielestäni kumppanin valinnassa on olemassa aika paljon tärkeämpiäkin asioita kun se että kuinka hyvin hallitsee rakkonsa... 

Vierailija
164/239 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla huonoimmat on päättynyt siihen että mies paskoi alleen. Sen jälkeen siltä meni taju, ja soitin ambulanssin. Mies oli jo herännyt tajuihinsa kun tulivat, mutta sydänkäyrä näytti että sydäri sillä oli joten ambulanssi vei sairaalaan. Ajattelin kyllä siinä, että on tämä keski-ikäisten treffailu rajua hommaa ;)

Onneksi olit paikalla :) tuliko toiset (rajut) treffit?

Vierailija
165/239 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko syynä ollut psyykenlääkeet ja alkoholi yhdessä?  Pienikin määrä alkoholia yhdessä psyykenlääkkeiden kanssa voi aiheuttaa tuollaista. 

Vierailija
166/239 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyslääkkeet plus vähäinen alkoholi=tadaa :D

Vierailija
167/239 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ap pants-vaipat tuliaisiksi.

Vierailija
168/239 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla miehelläni on erikoinen rakkovaiva jota on tutkittu mutta mitään fyysistä ei ole löytynyt, diagnoosiksi urologi on sanonut vain yliaktiivisen rakon. Yökastelua esiintyy silloin tällöin, yleensä  todennäköisemmion jos mieheni on stressaantunut tai erittäin väsynyt. Joskus saattaa olla useampi yö peräkkäin, joskus ei moneen kuukauteen mitään. Ja sama ongelma saattaa esiintyä päivälläkin. Mies voi olla istumassa/kävelemässä/ihan mitä vaan eikä huomaa ennen kun tuntee housujen olevan märät. Mies on alle 30 ja vaiva on ollut hänellä 10-vuotiaasta alkaen, luultavimmin siis psyykkisestä traumasta alkunsa saanut.

Oli aloitus sitten provo tai ei, niin ne ihmiset jotka huutelevat täällä että etsi parempi mies niin te olette kyllä maailman suurimpia typeryksiä. Jos miehen ainoa vika on silloin tällöin sattuva housujen/sängyn kastelu johon ei voi itse vaikuttaa niin siitä kyllä selviää muutamalla ylimääräisellä pesukoneellisella pyykkiä! Vuoteessa meillä on suojana normaalin lakanan alle laitettava kuminen froteelakana, joten sänky ei siitä pilalle mene. Ja jos on sattunut vahinko useamman kerran peräkkäin niin mies laittaa vaipan. Seksiin asia ei vaikuta millään tavalla, toisin kuin joku tuolla epäili. 

Ap jos olet todellinen niin ota ihmeessä asia puheeksi miehen kanssa, ja kerro että se ei haittaa sinua. Oma mieheni kertoi minulle tästä heti tutustumisvaiheessa suunnilleen ensimmäisenä, (nettitreffit) mikä silloin hieman hämmensi itseäni mutta omien sanojensa mukaan halusi sanoa heti että jos asia häiritsee minua niin emme jatka tutustumista sen pidemmälle turhaa. Mutta eipä häirinnyt. 

Omasta mielestäni kumppanin valinnassa on olemassa aika paljon tärkeämpiäkin asioita kun se että kuinka hyvin hallitsee rakkonsa... 

Missä sun mies oli eilen illalla? Tai missä sanoi olleensa?

Vierailija
169/239 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sitten takaisin kertomaan, että onko se mies yhä sinusta symppis, kun se on psykoosissa hakannut sinut sairaalakuntoon. Nimittäin jos heräät koomasta ja pystyt sen jälkeen kirjoittamaan mitään saati muistamaan mitä sitä ennen on tapahtunut.

Vierailija
170/239 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa hänellä oli virtsa avanne? ja se oli syystä tai toisesta pettänyt?  Sen tuntee ku alkaa pettää se sidos ja jossei pääse vessaa nii...

Mä ainakin ottasin yhteyttä mieheen, asiat voi aina selvittää.

Vierailija
171/239 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5

Vierailija
172/239 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jospa hänellä oli virtsa avanne? ja se oli syystä tai toisesta pettänyt?  Sen tuntee ku alkaa pettää se sidos ja jossei pääse vessaa nii...

Mä ainakin ottasin yhteyttä mieheen, asiat voi aina selvittää.

Avanteen pettäessä kastuu paita, ei housunlahkeet eikä varsinkaan matto.

Vierailija
173/239 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin ottasin yhteyttä mieheen, asiat voi aina selvittää.[/quote

Avanteen pettäessä kastuu paita, ei housunlahkeet eikä varsinkaan matto.

Avannepussi jos jää esm auki tms kyllä lahje ja matto kastuu. Toki paitakin jos sidos pettää.

Vierailija
174/239 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihanaa kun naiset ovat niiin ymmärtäväisiä housuun kusevalle miehelle. ei olisi tullut sympatiaa jos olisi käynyt naiselle. Olisi rumasti haukuttu.

Vierailija
175/239 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä, ties vaikka tästä tulisi vuosisadan rakkaustarina ja nauratte tälle myöhemmin yhdessä :)

juuri näin :) miestähän nolottaa ihan hirveästi ja hän haluaa vajota maan alle. aatelkaa jos itellä menis kuset housuun. nainen osooittaa tässä kypsyytensä ja ottaa yhteyttä. selittää sitten varmaan jos osaa selittää.

laita ihmeessä tekstari.

Vierailija
176/239 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap ja mies olleet yhteyksissä tapahtuman jälkeisen ap:n tekstarin ja miehen lyhyen vastauksen jälkeen?

Vierailija
177/239 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

Onko mies kenties Kusi-Kalle?

Laittaa vaipan :D sexy

Silloin kun olin 7. luokalla ja eräs oppilas laski alleen useimpien oppilaiden kommentit olivat tämäntapaisia. Jotkut ovat vaan sitten jääneet sinne 13-vuotiaan tasolle henkisesti.'

Vierailija
178/239 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löytänyt vessaa tai sitten tykkäätte kinky-jutuista. Kännissä olitte kuitenkin.

Vierailija
179/239 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle 2. Kehveli kirjoitti:

Kommentti mieheltä.

-  Kuseminen erektion aikana ei onnistu vaikka yrittäisikin. Joku paikka (eturauhanen?) on rakennettu niin, että se on joko tai. Erittäin, erittäin heikon erektion aikana saattaa vaivoin onnistua, mutta ei saa rakkoa tyhjäksi ja se suihku tulee hajapisaroina kuin kastelukannusta.

-  Oli minullakin nuorena miehenä tuo "ujo rakko", mutta korjaantui aikaa myöten itsekseen.

-  Ihmetyttää tuo, miten joku voi tuollaiseen kusikalleen ihastua, kun ihan terveitäkin miehiä on vaikka kuinka paljon. Niitä ei vain huomata tai huomioida koskaan eikä mitenkään. Itsekin olen sellainen, mutta nyt jo auttamatta liian vanha (70+) vaikka muuten terve ja hyväkuntoinen. Toki on erittäin mahdollista, että kyseessä on provo.

Kerrotko, miten sitten on mahdollista, että mun mies pystyy pissaamaan mun sisälle erektiossa, kun harrastetaan seksiä? :) (Siis suostumuksella tätä tekee, ei yllättäen) 

Vierailija
180/239 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poissaolokohtaus/blackout

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi