Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kulkee 500 euron kengissa ja Vuittonin vöissä?

Vierailija
26.02.2025 |

Ikinä - koskaan, koko elämäni aikana omistamani vaatteeni eivät ole yhteensäkään maksaneet noin paljon - uutenakaan.

M 49

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ei kovin fiksu ihminen

Vierailija
2/18 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti joku sinua rikkaampi 🤷

Vierailija
4/18 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhuuksien turhuus kaikki on turhaa. 

Vierailija
5/18 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, paitsi että en ostaisi Vuittonin tai muiden logotuotteita ja kenkäni maksavat 900 euroa ylöspäin. Sellaisetkin on joiden ovh olisi ollut 1600 euroa, mutta sain ne alesta. 

Hyvin kestäneet, jo yli 10v suutarilla huollettuina. Se onkin hyvä koska nykyään olen pienituloinen ja kenkäni kävelevät lähinnä punalappualeen.

Vierailija
6/18 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noin halpoja saa?

Vierailija
7/18 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela Gold ostaa somaleille ja ählämeille

Vierailija
8/18 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadman kertoo dokumentissä, että raha tekee onnelliseksi. Voisiko joku kertoa näille pelleille, että Suomessa arvostetaan vain sellaisia ihmisiä, jotka hankkivat rahat rehellisellä työllä. Ei rikoksilla, sellaiset ovat alinta kastia. Tyhmiä, jotka eivät muuten pärjää elämässä. Go pellet Home!

Vierailija
9/18 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tavallinen  duunari. Jotain iloahan täytyy palkasta olla varsinkin ajatellen että olen eläkeläinen ja töissä.

Siis tämä on minun elämän kultaraami. Ostaa upeita tavaroja. 

Minun merkkikengät Victor ja Rolf, Laukku Ralf Polo Lauren ja YSL: 

Vierailija
10/18 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun hyviä saa allekkin.  Omat vaelluskenkäni ei maksanut kun 460€

Vierailija
11/18 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Merkkivaatteita on lähinnä hyvin pienituloisilla. Rikkaat eivät halua erottua, ja keskituloiset pitävät merkkitavaroita typeränä rahankäyttönä. 

Vierailija
12/18 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Merkkivaatteita on lähinnä hyvin pienituloisilla. Rikkaat eivät halua erottua, ja keskituloiset pitävät merkkitavaroita typeränä rahankäyttönä. 

Kengistä varsinkin maksan mieluusti vähän reilumminkin selkävikaisena.  Turhan usein näkee vaappuvia joilla kengät vinksottaa jalassa miten sattuu.

Vierailija
13/18 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Louis Vuitton divides their customer base into demographic groups based on age, gender, and disposable income. Louis Vuitton specifically targets women aged 18 to 54 with high yearly salaries of $75,000 or more, indicating considerable discretionary money.

https://www.edrawmind.com/article/louis-vuitton-segmentation-targeting-….

Vierailija
14/18 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pienituloinen ja mun rahat ei todellakaan riitä Vuittoniin, hyvä kun ruokaan riittää.

Vierailija
15/18 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkailla on omia quiet luxury brändejä kuten Loro Piana jonka talvitakki maksaa 40 tonnia (näkyi Putinin päällä kuten IS uutisoi) tai Brunello Cucinelli.

Niissä ei ole mitään logoja, mutta ne ovat kauttaaltaan laadukkaasti Euroopassa tehtyjä kalliista materiaaleista.

Toki niissä on valtava kate. Mutta ne ovat niin kalliita, ettei niitä kukaan Osamaksu-Tiina voi hankkia.

Vierailija
16/18 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vittoni olisikin halpamerkki ja vähän hehkutettu ei sitä moni ostaisi vaikka olisikin laadukas.

Monet sen tuotteet ovat oikeasti sysirumia ja mautonta mummomallia.

Vierailija
17/18 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vittoni olisikin halpamerkki ja vähän hehkutettu ei sitä moni ostaisi vaikka olisikin laadukas.

Monet sen tuotteet ovat oikeasti sysirumia ja mautonta mummomallia.

Virgil Abloh mullisti Louis Vuittonin, kun hänestä tuli brändin miesten pääsuunnittelija. Hän yhdisti luksusmuotiin katumuotia tehden brändistä nuorekkaamman ja kulttuurisesti merkittävämmän. 

Vierailija
18/18 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan talvella, kylmä tulee jos ei ole myös pipoa, takkia ja housujakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi