Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos sinulle on annettu 1kk elinaikaa?

Vierailija
05.08.2016 |

Mitä tekisit, kun tietäisit varmuudella, että sinulla on enää yksi kuukausi aikaa elää?
Antaisitko anteeksi vihamiehillesi?
Kostaisitko niille henkilöille, jotka ovat tehneet sinulle todella pahoja asioita?
Jos olisit täysin yksin ilman läheisiä, perhettä tai ystäviä. Mitä kaikkea tekisit jäljellä olevan elämäsi suhteen?

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustaisin johonkin kauniiseen paikkaan Euroopassa ja kirjoittaisin romaanini loppuun. Jättäisin tekstini kirjailijaystävälleni, joka voisi sitten editoida sen ja koettaa saada sen julkaistua.

Etsisin myös jonkun mukavan tyypin, joka mahdollistaisi sen, ettei minun tarvitse kuolla neitsyenä.

(Alkoi vähän itkettää tämä keskustelu.)

Sinäkin itketät minua. Kai neitsyydestä pääsee eroon. Ja sama kirjailijahaave omi itselläni. Ei ollut vaan voimaa siihen

Vierailija
62/116 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyneleet valuu kun luen tätä. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja jaksamista! Toivottavasti kivut pysyvät kurissa ja pääsisit vielä tekemään itsellesi mieluisia asioita. Pieniäkin, oli se sitten vaikka hyvä kirja tai elokuva, lasi viiniä.. Elämää täytyisi muistaa arvostaa enemmän, tämä on taas itselle muistutus siitä. Halaus sinulle <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyytäisin ja antaisin anteeksi kaikilta/kaikille. Keskittyisin Raamatun sanomaan, jotta saisin rauhan kuolla ja turvallisuuden tunteen, sielunrauhan tms. Olen uskossa, sellaisessa sydämen uskossa.

Oot uskossa, mutta oot ilmeisesti kuitenkin sen verran ikävä ihminen että anteeksipyydettävää olisi paljon? Miksi odotat, että olet kuolemassa, mikä estää pyytämästä nyt anteeksi?

Työpaikkani uskovainen on kaikein kylmin. Ei kykyä empatiaan asiakkaita tai työkavereita kohtaan. Kaksi sai nyt lopputilin yt neuvottelujen myötä. Tämä uskovainen ei tuntenut mitään. Jatkoi vain

Vierailija
64/116 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin justiinsa sitä mitä huvittaa, aamupalaksi sipsiä ja iltapalaks muusia ja lihapullia ym. ottaisin kaikki mahdolliset lainat ja pikavipit ja sit lähtisin kiertelee maailmaa.

Vierailija
65/116 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin Amerikkaan, kun olisin ensin huolehtinut hautajaisjärjestelyt ja testamenttiasiat.

Sulla on kuukausi elinaikaa. Olet sairas. Vakuutus ei kata hoitoasi olemassaolevaan sairauteen.

Mieti vähän. Et saa hoitoa tai kuljetusta kotiin

Ja Sinä olet sairas. Edes ruumistasi ei kuljeteta

Mitä sitten? Ei ketään ole rahan puutteen takia pinnalle jätetty, kaikki on johonkin kuoppaan saatu tähänkin asti.

Vierailija
66/116 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä diagnoosi? Ja mikä antaa noin tarkan ennusteen?

Syöpä. Lääkäreiden ennuste. t.ap

Vierailija
67/116 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyyneleet valuu kun luen tätä. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja jaksamista! Toivottavasti kivut pysyvät kurissa ja pääsisit vielä tekemään itsellesi mieluisia asioita. Pieniäkin, oli se sitten vaikka hyvä kirja tai elokuva, lasi viiniä.. Elämää täytyisi muistaa arvostaa enemmän, tämä on taas itselle muistutus siitä. Halaus sinulle <3

Kiitos Sinulle ja halaus takaisin ja kaikkea onnea ja iloa elämääsi En jaksa olla hereillä kovinkaan pitkiä aikoja ja kun olen hereillä mietin menneitä ja olen suruissani siitä kuinka julmia jotkut ihmiset olivat minulle.. T:ap

Vierailija
68/116 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin laihduttamisen ja mättäisin herkkuja minkä ehtisin. Testamentin teko. Miehen luottokortilla lento jonnekkin lämpimään. Mies maksakoon luottokorttinsa laskut sitten mun henkivakuutuksesta.

Vierailija
69/116 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa upeelta! Meinaat olla terve ja jaksaa rillutella ja sitten kuolet ilman mitään vaivoja? Tottakai kuukauden kuluttua tasan[/quote]

En tosiaankaan söisi, joisi ja panisi jos olisin sairastanut pitemmän aikaa. Mutta ajattelin että mitä tekisin jos minulle nyt, täysissä ruumiinvoimissa, annettaisiin tuo kuukausi.

Ap:lle toivon kaikkea hyvää.

Vierailija
70/116 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tämä oli ajatusleikki. Oikeasti varmaan tekisin/tarkistaisin testamentin ja kirjoittaisin muutaman kirjeen. Yrittäisin pitää huolta siitä, että voisin elää mahdollisimman kivutta loppuelämäni. Sen jälkeen yrittäisin tehdä asioita, jotka tuottavat mielihyvää, mitä ne sitten kellekin ovat. Söisin, kuuntelisin musiikkia, muistelisin menneitä ja katselisin valokuvia ehkä.

En pyytäisi anteeksi enkä antaisi anteeksi. Olen sovussa itseni kanssa jo ennestään.

Haluaisin toivottaa hyvää kaikille heille, jotka ovat tai joiden läheiset ovat nyt vastaavassa tilanteessa, mutta en tiedä, millä sanoilla sen osaisin sanoa oikein ja loukkaamatta ketään.

Vierailija
71/116 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sinulla ei ole mitään menetettävääkään enää, niin kokeile, mitä tapahtuu jos alat ottamaan luomusitruunaa ja ruokasoodaa päivittäin. Jossainhan väitetään kiven kovaan, että nämä tappavat syövän, koska syöpä johtuu kuulemma happamuudesta elimistössä. Toimiin tai ei, mutta menetettävää sinulla ei ole. Itse kokeilisin.

esim. tämä juttu aiheesta:

https://elataysilla.com/2014/08/28/situuna-ja-ruokasooda-ihmeellinen-yh…

Vierailija
72/116 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa upeelta! Meinaat olla terve ja jaksaa rillutella ja sitten kuolet ilman mitään vaivoja? Tottakai kuukauden kuluttua tasan

En tosiaankaan söisi, joisi ja panisi jos olisin sairastanut pitemmän aikaa. Mutta ajattelin että mitä tekisin jos minulle nyt, täysissä ruumiinvoimissa, annettaisiin tuo kuukausi.

Ap:lle toivon kaikkea hyvää.[/quoteEn ole enää täysissä ruumiinvoimissani. Nukun paljon ja syöminen on kivuliasta. Joskus kun aamulla juon teetä ajattelen että nyt mun vatsa on kunnossa ja sitten syön keitetyn kananmunan ja kivut alkavat. Olen menettänyt paljon verta ja siksi myös väsymys. Huono olo ei ole 24h vrk kitos lääkityksen mutta olen jo voimaton. Kiitos Sinulle että toivot minulle hyvää. Minä toivon sinun elämäsi olevan onnellista ja kaikin tavoin hyvää. Toivon sinulle jokaiselle päivällesi ilon ja onnen hetkiä. T:ap

Vierailija
73/116 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sinulla ei ole mitään menetettävääkään enää, niin kokeile, mitä tapahtuu jos alat ottamaan luomusitruunaa ja ruokasoodaa päivittäin. Jossainhan väitetään kiven kovaan, että nämä tappavat syövän, koska syöpä johtuu kuulemma happamuudesta elimistössä. Toimiin tai ei, mutta menetettävää sinulla ei ole. Itse kokeilisin.

Kiitos sinulle vinkistäsi. Syöpäni on jo levinnyt liian laajalle että hoitokeinoja ei ole. T:ap 

Vierailija
74/116 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sinulle vinkistäsi. Syöpäni on jo levinnyt liian laajalle että hoitokeinoja ei ole. T:ap 

Heiiiii, kokeile nyt ihmeessä, koska vaikka tauti onkin jo levinnyt, niin et siltikään menetä mitään! Olisin maailman onnellisin ihminen puolestasi, jos ihme tapahtuisikin.

Vierailija
75/116 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ja eliminoi vihamiehesi ennen omaa kuolemaasi.

Vierailija
76/116 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaisin loppuelämäni niin paljon kuin mahdollista Jeesuksen palvelemiseen ja uskoni syventämiseen.

Vierailija
77/116 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin kaikkea sellaista mistä pitäisin koko sieluni kyllyydestä!

Vierailija
78/116 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa on kostaa vihamiehillesi. Niin Raamattukin opettaa. Sinulla ei ole mitään menetettävää kun kuolet pian. Anna takaisin niin että tuntuu!!!!

Vierailija
79/116 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin kaikille, joista välitän rakastavani. Myös etäihastukselle.

Istuskelisin rannalla ja nauttisin auringonpaisteesta ja luonnosta ystävän kanssa.

Menisin metsään kävelyille koirani kanssa.

Lukisin kaikkein rakkaimman kirjani, katsoisin rakkaimman elokuvani.

Kirjoittaisin lapsille kirjeet eri elämänvaiheita varten (tätä olisin toivonut omalta vanhemmaltani).

Viimeisen kuukauden käyttäisin hyvään ja positiiviseen, en vihaamiseen.

Kutsuisin rakkaimmat koolle ja muistelisin menneitä hyviä hetkiä yhdessä, syöden hyvin.

Hyvästelisin heidät.

Ap:lle lähetän lämpimän halauksen ja voimia.

Vierailija
80/116 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava olo sinulle tulee siitä että maksat takaisin heille jotka ovat sinua väärin kohdelleet! Et ehdi enää suorittamaan vankeusrangaistusta joten anna palaa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän