Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on suuttunut omista tekosistaan minulle

Vierailija
23.09.2024 |

Miten voi olla, että mies on töpeksinyt viime viikon oikein urakalla ja minua alkoi tilanne harmittamaan, niin sanoin asiasta hänelle, että tavaran rikkominen ei ollut kovin fiksua, niin nyt hän on suuttunut siitä kun hänelle asiasta sanoin. Olettiko mies, että eipä tuo mitään, vaikka tavara rikkoutui, eikä siitä olisi saanut sanoa yhtään mitään vaan pitää tilanne ihan kuin ei mitään olisi tapahtunut, eikä hän kuuleman mukaan aio korjata tilannetta tai tehdä rikkoutuneelle tuotteelle mitään. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet idiootin kanssa? 

Vierailija
2/14 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vikasi kun et estänyt miestäsi tekemästä tyhmyyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitti se kai muutenkin.

Nyt on jaettu murhe niin tuplamurhe.

Vierailija
4/14 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mies itsekin tajunnut ettei se ollut fiksua. Menit silleen veistä kääntämään...

Vierailija
5/14 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö mies.

Vierailija
6/14 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinvielä, se että anna nyt tilanteen rauhottua.

Vähän ajan päästä huomaatte ettei se nyt niin iso juttu ollukkaan. ....

Kun tulee muita murheita.

Vierailija
7/14 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se mies itsekin tajunnut ettei se ollut fiksua. Menit silleen veistä kääntämään...

Ei se silti ap:n vika ole mitä mies on tehnyt.

Näitä on, jotka kääntävät asian sinua vastaan, jos et suhtaudu täydellisen onnistuneesti tuollaiseen toisen mokaan. Joten sen sijaan, että puhuttaisi siitä mokasta, niin nyt puhutaankin siitä, miten ap kääntää veistä haavassa. Ja se on niin kamalaa ja hirveää, että sen rinnalla mikään teko ei ikinä voi olla yhtä kamalaa. Eikä varsinkaan se, että mies nuiji lekalla auton rusinaksi. Mutta kun ap käänsi veistä haavassa...

Vierailija
8/14 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita miehiä on, joille on täysi mahdottomuus kantaa vastuu omista teoista. Ja sen vastuun väistelyyn käytetään projisointia, eli se olitkin sinä, joka hajotti jotain. Ja näin huomio on siirretty pois miehen teosta.

Vierailija
9/14 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuunnellut joskus vastaavaa. Miten suututaan, jos hänen teoistaan puhutaan. Ja homma torjutaan äkkiä keksimällä minusta jokin älyvapaa syytös.

Erikoisinta oli, kun hän alkoi analysoimaan minun luonnettani, tekojani ja olemistani. Hassua siitä teki se, että hänen puheensa eivät vastanneet lainkaan minun luonnettani ja tekojani, mutta sen sijaan olivat kuin hän olisi puhunut itsestään. Ja tosiaan ihan konkreettiset omat tekonsakin saattoi väittää minun teoiksi.

Olen sittemmin oppinut, että tuo on projisointia. Projisointi on puolustusmekanismi, joka ylireagoi jostain syystä. Täysin mahdotontahan tuollaisen kanssa oli mistään järkevästi keskustella, joten otin etäisyyttä ja totesin, että asioita ei vaan ole mahdollista keskustella.

Vierailija
10/14 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin lapsuudenkodissa on ollut elämä sellaista teatteria, että vaikka mikä olisi, niin aina on vain esitettävä hyvää ja onnellista perhettä.

Yksi entinen oli ihan ihmeissään, kun minä en halunnut lähteä siihen teatteriin mukaan vaan halusin elää ihan oikeaa elämää. No eihän tuo toinen siihen pystynyt, joten entinen on.

Vierailija
11/14 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yllättynyt että mies käyttäytyy noin? Minä en 43 aviossa

Vierailija
12/14 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teilläkin ongelma. Erotkaa jos ette tule toimeen.

Vierailija
13/14 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teilläkin ongelma. Erotkaa jos ette tule toimeen.

No onhan nyt todellinen ongelma, kun mies on lapsen tasolla. Ero kannatan silti minäkin, koska nuo tuollaiset miehet harvoin suostuvat kasvamaan.

Vierailija
14/14 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuosta nyt ota erkkikään selvää. Mun mielestä lähtötietoja ei oikein ole tarpeeksi siihen, onko miehen suuttumus "oiketettua" vai ei.

Kyllä mua ainakin ottaisi päähän, jos mulla joku tavara hajoaa vahingossa ja joku tulee sitten vahingon satuttua viisastelemaan, miten tavaran rikkominen ei ollut fiksua. Aivan kuin hän pitäisi mua täytenä idioottina joka ei sitä itse olisi huomannut. Ei ole vaikeaa kuvitella, että tällaisessa tilanteessa joku vähän tulisemmalla sielulla varustettu sanoo viisastelevalle pässille muutaman valitun - ja vähemmän sopua rakentavan - sanan.

Mutta kuten todettua, aloitus on niin ympäripyöreä ja todennäköisesti myös puolueellinen, ettei voi oikein sanoa juuta eikä jaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi