Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos sinulle on annettu 1kk elinaikaa?

Vierailija
05.08.2016 |

Mitä tekisit, kun tietäisit varmuudella, että sinulla on enää yksi kuukausi aikaa elää?
Antaisitko anteeksi vihamiehillesi?
Kostaisitko niille henkilöille, jotka ovat tehneet sinulle todella pahoja asioita?
Jos olisit täysin yksin ilman läheisiä, perhettä tai ystäviä. Mitä kaikkea tekisit jäljellä olevan elämäsi suhteen?

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin etelään, unohtaisin arjen. Ajattelisin ja tekisin vain kivoja asioita.

Vierailija
102/116 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin etelään, unohtaisin arjen. Ajattelisin ja tekisin vain kivoja asioita.

Olen vakavasti harkinnut tuota vaihtoehtona, Mutta mistä saisin apua kipuihini ja jos joudun kuitenkin sairaalaan, johtuen verenvuodoista ja aikaa on niin vähän jäljellä. Mikä lentoyhtiö ottaa minut asiakkaakseen vai voinko olla kertomatta terveydentilastani? T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi kävisin ainakin ostamassa tutun hautausurakoitsijan siitä miten kuolemani kanssa tulee toimia. Pyytäisin häntä ajamaan ilman lippua kun olisin kyydissä. Valitsisin arkun valmiiksi ja kertoisin että minut tulee haudata maahan siinä.

Muuten keskittyisin nauttimaan elämästä niillä voimilla mitä on.

Vierailija
104/116 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiseksi kävisin ainakin ostamassa tutun hautausurakoitsijan siitä miten kuolemani kanssa tulee toimia. Pyytäisin häntä ajamaan ilman lippua kun olisin kyydissä. Valitsisin arkun valmiiksi ja kertoisin että minut tulee haudata maahan siinä.

Ohjeistamassa*, ei ostamassa.

Vierailija
105/116 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjeistamassa*, ei ostamassa.

Toivon hartaasti että karma korjaa sinut. Tyhmin kirjoitus mitä AV.llä lukenut.

Kaikki voimat ja halaukset täältä AP.lle.

Vierailija
106/116 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

söisin mitä haluaisin

ottaisin paljon lainaa ja törsäisin, matkusteluun ja turhaan tavaraan

harrastaisin suojaamatonta seksiä

tekisin kaikkea estoitta

ja varmaan kokeilisin sitä kanbabista sitten kans

Vierailija
107/116 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kuulin kuinka eräs tuttu meni vastikään lääkäriin yleisvoinnin heikettyä yhtäkkiä, ja sille tielle jäi; sai kuulla sairastavansa erittäin aggressiivista syöpää ja kuoli kuukauden sisään. Pihanlaittohommat jäivät kesken, kun lääkäriin lähti käymään, ja kesken jäivät siis ikuisiksi ajoiksi. Epäilemättä kipulääkkeissä meni viimeiset viikot.

Toki tämä keskustelu on fiktiota, mutta tuli vaan tuo tapaus mieleen. Todella surullista.

Vierailija
108/116 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

söisin mitä haluaisin

ottaisin paljon lainaa ja törsäisin, matkusteluun ja turhaan tavaraan

harrastaisin suojaamatonta seksiä

tekisin kaikkea estoitta

ja varmaan kokeilisin sitä kanbabista sitten kans

Minulla ei ole enää ruokahaluja. En ole myöskään kiinnostunut tavarasta, niitä tuskin saan mukaani. Lisäksi minulla on HIV minkä sain ex-mieheltäni enkä sitä suinkaan halua tartuttaa eikä minulla kuntoni vuoksi ole seksihaluja. Kannabista olen jo kokeillut useampaan kertaan, enkä koe saavani siitä minkäänlaista hyvänolontunnetta, päinvastoin nyt kun olen oksentanut verta. T:ap

Vierailija
109/116 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri kuulin kuinka eräs tuttu meni vastikään lääkäriin yleisvoinnin heikettyä yhtäkkiä, ja sille tielle jäi; sai kuulla sairastavansa erittäin aggressiivista syöpää ja kuoli kuukauden sisään. Pihanlaittohommat jäivät kesken, kun lääkäriin lähti käymään, ja kesken jäivät siis ikuisiksi ajoiksi. Epäilemättä kipulääkkeissä meni viimeiset viikot.

Toki tämä keskustelu on fiktiota, mutta tuli vaan tuo tapaus mieleen. Todella surullista.

Olen sairastanut hiukan pidempään kuin tuttusi. Onneksi hän pääsi nopeasti ja toivottavasti kivuttomasti täältä pois. T,ap

Pihahommilla tuskin on mitään merkitystä.

Vierailija
110/116 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sairastanut hiukan pidempään kuin tuttusi. Onneksi hän pääsi nopeasti ja toivottavasti kivuttomasti täältä pois. T,ap

Pihahommilla tuskin on mitään merkitystä.

Heh,pihahommilla siis ei sinänsä mitään merkitystä,vaan se tuntui pahalta ajatuksena kun jätti tarvikkeet silleen odottamaan "kun tulen lääkäristä niin jatkan".

Voimia sinulle sairautesi kanssa,ap!

Vierailija
111/116 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa yksikään meistä saa hommiaan valmiiksi ennen kuolemaansa, oli ne pihahommia tai mitä hyvänsä.

Vierailija
112/116 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla kertomatta ja lentää kunhan et oksenna verta lentokentällä ennen lähtöä. Jos lennät niin laita saataville lappu jossa kerrot tilanteestasi, mikäli alat vuotaa tai oksentaa koneessa.

Mutta en tiedä mistä saisit tarpeeksi kipulääkkeitä loppuaikaa varten. Suomen ulkopuolella lääkkeet pitää joko olla valmiina tai pystyä ostamaan kallista hoitoa.

Arvelen siis että viimeiset päiväsi ovat kotona ilman matkustamista mukavampia jos sinulla ei ole joku tietty asia mielessä.

Jos minulla olisi kuukausi aikaa, ensin eristäytyisin muista ja sitten olisin läheisteni kanssa. Lopussa menisin saattohoitokotiin koska uskon sen olevan parempi paikka hyvin huonokuntoisena. Ja ohjeistaisin muita että haluan kuolla yksin, ilman kädestäpitäjää. Lisäksi keskustelisin lääkärin kanssa huolellisesti eri vaihtoehdoista ja antaisin toiveeni hoidosta.

Vierailija
113/116 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikeita asioita edessäsi AP ja toivon sinulle paljon voimia. Olet kertonut olevasi täysin yksin ja ilman läheisiä, mikä on mielestäni kovin surullista tilanteessasi.

Lähde matkalle, jos kuntosi sen nyt kestää. Suosittelen sinulle saatttohoitokotia, niin saat kaiken mahdollisen avun kipulääkkeineen.

Hyvää matkaa ja siunausta.

Vierailija
114/116 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaisin mahdollisimman moneen paikkaan, harrastaisin seksiä, joisin kunnon perskännit, polttaisin pilveä, söisin paljon hyvää ruokaa, ostaisin kylpyammeen, selvittäisin kaikki asiat ihmisten kanssa, viettäisin mahdollisimman paljon aikaa läheisten kanssa ja kertoisin millaiset hautajaiset yms. haluan

Vierailija
115/116 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin Hollantiin ja menisin yksityisklinikalle ja ottaisin eutanasian. Sitä ennen kostaisin jokaiselle vihamiehelleni satakertaisestaisesti sen, mitä he ovat minulle tehneet, mukaanlukien heidän perheenjäsenensä.

Vierailija
116/116 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin Hollantiin ja menisin yksityisklinikalle ja ottaisin eutanasian. Sitä ennen kostaisin jokaiselle vihamiehelleni satakertaisestaisesti sen, mitä he ovat minulle tehneet, mukaanlukien heidän perheenjäsenensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä