Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo lähdössä baariin ja...

Vierailija
05.08.2016 |

On ajallut alapäänsä ja säärensä. Kun kysyin miksi niin sanoi että on mukavampi tunne kun on kokonaan huoliteltu. Uskoisiko tätä?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas :D kyllähän sitä ajelee värkkinsä vaikka aikos maata vaan pieruverkkareissa kotona, se sänki on vittumaisen tuntonen.

Saa kai sen ajaa vaikka paljaaksi ennen baari-iltaa jos se nostaa fiilistä ja itsetuntoa, ei se (välttämättä) merkkaa mitään.

Vierailija
42/42 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m42

Ööö... tämä liittyi aloitukseen miten...?

Analysoituani tätä pitempään, ongelma taitaa kiteytyä siihen, että ei osaa tehdä päätöksiä. Osaa kyllä etsiä tehdyistä päätöksistä jälkiviisaana virheitä. Siitä pääsee syyttämään aina sitten minua ja näin mies on taas paska.

En usko, että tuollainen ajattelu mailma on uniikkia puolisollani, vaan luulen, että suuri tekijä ihmisten tyytymättömyyteen on media joka kannustaa olemaan itsenäinen. Itsenäisyyden mittarina pidetään usein sitä, että kykenee vastustamaan. Tyhmää on vastustaa vain vastustamisen takia ja ainakin minusta se kuuluu teiniän kasvamiseen.

Mitä aloitukseen konkreetisesti tulee niin sehän oli varsin typerä mollaus/vastustus lirpake. Eli narsistinen mailma on mun setti. Syyllinen on muualla jne.

m42

Komppaan tätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi