Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo lähdössä baariin ja...

Vierailija
05.08.2016 |

On ajallut alapäänsä ja säärensä. Kun kysyin miksi niin sanoi että on mukavampi tunne kun on kokonaan huoliteltu. Uskoisiko tätä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo ei ainakaan tiedä mitä haluaa.

Haluaa talon hienoksi, haluaa matkustaa, haluaa sisustaa. Toisin sanoen haluaa elää kiiltokuvaelämää.

Haluaa myös että lapset tottelevat ja menestyvät koulussa.

Mitä on valmis tekemään halujensa eteen? Melko vähän. Eniten minua harmittaa kun ei ole valmis kasvattamaan lapsia. Ei halua sanoa 12 vuotiaalle vastaan ja eihän lapsilta voi vaatia mitään.

Harmittaa myös kun halu sisustaa löytyy, mutta ei osaa kertoa mitä haluaa.

Matkustuksessakin ei tiedä millaiselle matkalle haluaa vaan kaikki matkan on aina vääriä ja on se kumma kun remppa ei etene kun ollaan kolmen viikon matkalla.

Minulla on  siis 40 vuotias teini vaimonani.

Analysoituani tätä pitempään ongelma taitaa kiteytyä siihen, että ei osaa tehdä päätöksiä. Osaa kyllä etsiä tehdyistä päätöksistä jälkiviisaana virheitä. Siitä pääsee syyttämään aina sitten minua ja näin mies on taas paska.

m42

Vierailija
22/42 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ajallut alapäänsä ja säärensä. Kun kysyin miksi niin sanoi että on mukavampi tunne kun on kokonaan huoliteltu. Uskoisiko tätä?

On pojalla haaveet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissi,pillu,tissi, pillu

T: Rassu

Vierailija
24/42 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron nyt vielä, että vaimo alkoi valmistautua tähän iltaan jo pari viikkoa sitten. Osti uusia meikkejä ja alkoi meikkaamaan huolellisemmin. Osti uusia tiukkoja vaatteitakin. Kyllä tässä nyt vähän huolettaa. Lähtee kotoa ensin kaverilleen ja sieltä baariin. ap

On täysin mahdollista, että hänestä on vain mukavaa mennä ulos pitkästä aikaa. Vaikka laittaisi itsensä täysin, niin ei ole pettäminen mielessä. Tulee vain kivempi ja itsevarmempi olo.

Vierailija
25/42 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimo ei ainakaan tiedä mitä haluaa.

Haluaa talon hienoksi, haluaa matkustaa, haluaa sisustaa. Toisin sanoen haluaa elää kiiltokuvaelämää.

Haluaa myös että lapset tottelevat ja menestyvät koulussa.

Mitä on valmis tekemään halujensa eteen? Melko vähän. Eniten minua harmittaa kun ei ole valmis kasvattamaan lapsia. Ei halua sanoa 12 vuotiaalle vastaan ja eihän lapsilta voi vaatia mitään.

Harmittaa myös kun halu sisustaa löytyy, mutta ei osaa kertoa mitä haluaa.

Matkustuksessakin ei tiedä millaiselle matkalle haluaa vaan kaikki matkan on aina vääriä ja on se kumma kun remppa ei etene kun ollaan kolmen viikon matkalla.

Minulla on  siis 40 vuotias teini vaimonani.

Analysoituani tätä pitempään ongelma taitaa kiteytyä siihen, että ei osaa tehdä päätöksiä. Osaa kyllä etsiä tehdyistä päätöksistä jälkiviisaana virheitä. Siitä pääsee syyttämään aina sitten minua ja näin mies on taas paska.

m42

Ööö... tämä liittyi aloitukseen miten...?

Vierailija
26/42 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa ex-vaimo käytti stringejä vaan lähtiessä ulos ystävänsä kanssa. Ei tule kestämään toi juttu. Sori vaan. Mutta lohdutukseksi voin sanoa että uusi voi olla paljon parempi.

M43

Vierailija
27/42 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun syy siihen miksi ajelen pillukarvat baariin lähtiessä on se, että jossaki vaiheessa menen vessakoppiin kaverin kanssa nauttimaan piilopullosta - samalla tulee useasti käytyä pissalla, enkä halua rehottaa siinä vaikka kaveri todennäköisesti ei erityisemmin katselisikaan :D Kyllä, me teemme näin oikeasti.

Vierailija
28/42 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron nyt vielä, että vaimo alkoi valmistautua tähän iltaan jo pari viikkoa sitten. Osti uusia meikkejä ja alkoi meikkaamaan huolellisemmin. Osti uusia tiukkoja vaatteitakin. Kyllä tässä nyt vähän huolettaa. Lähtee kotoa ensin kaverilleen ja sieltä baariin. ap

Mua alkaa nyt enemmän huolettaa toi sun luultavasti aiheeton mustasukkaisuus! :D

Itsekin saatetaan suunnitella tyttöjen iltaa jo viikkoja etukäteen, ja tosiaan panostetaan pukeutumiseen, kysellään että mitä toinen laittaa päälle, ym. ja ehkä ostetaan tapahtuman kunniaksi uusia vaatteitakin! Kyllä sitä saa hyvältä ja seksikkäältä näyttää ja tuntea olevansa kuule parisuhteessakin oleva, vai meinaatko että pitäisi pukeutua tuhkaan ja juuttisäkkiin?

Nyt vähän relaa hei jooko. 

Vierailija
29/42 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies laittaa partavettä tai paremmat vaatteet baariin lähtiessään niin tarkoittaako se pettämistä?

Partavesi = 100-prosenttisesti pettämistä. Ellei miehesi luonnostaan haise niin pahalle, että sitä on pakko käyttää koko ajan.

.

Höpöhöpö. Ei partavettä käytä pelkästään tuoksun takia tai hajun peittämiseen muut kuin ihan pennut, joille ei edes parta kasvakaan. 

Partavesi estää ihon ärsyyntymistä paksun ja karkean parran tarkan ajamisen jälkeen sekä tappaa mahdollisia ei toivotuja bakteereita iholta. Vähän samaan tyyliin, kuin käsidesi käsistä.

Tuoksu (joskus jopa mielestäni liiankin voimakas) tulee kuin sivutuotteena. 

.

Vierailija
30/42 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä tarkoita että on muut miehet mielessä. Itse saatan laittautua oikein kunnolla vaikka istuttaisiin tyttöjen kesken iltaa kämpillä. Se vaan kuuluu siihen ja on kivaa.

Toki voi olla että haluaa vähän positiivista huomiota baarissa, eikä siinä ole mitään pahaa vaikka onkin parisuhteessa. 

Vierailija
31/42 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on naisten palsta, joten täältä on edellisten turha ehkä hakea ns. vertaistukea.  Voi kun osaisi vanhempana ja onnekkaana miehenä näitä nuorempia ohjata ja opastaa järkevien ja älykkäiden naisten pariin, ja todellakin jättämään nämä teini-idiootit niille väkivaltaisille hakkaajille, joita he likipitäen ansaitsivat.  (ja vinisijöille:  katsokaa sanakirjasta mitä "likipitäen" tarkoittaa)

m42:lle.  Vastaa vittuiluun samanlaisella vittuilulla ja huutamisella, mutta tee se vain paljon paremmin ja käytä aivan äärimmäistä henkistä väkivaltaa.  Halveksi suoraan päin näköä sitä epäloogisuutta ja typeryyttä.  Jos siitä ero tulee, niin olet pääsyt eroon paskasta teiniämmästä.  Sitä on semmoinen sanonta, ettei sellaista koiraa olekaan, mitä ei kuriin saa.  Pidä huoli vain siitä, ettet sitten itse ole mulukku ja epäoikeudenmukainen.  Mutta kenenkään ei tarvitse kotonaan sietää minkäänlaista totaalisesta tyhmyydestä johtuvaa suoranaista vittuilua.  Se on selvä asia se.  Typeryydelle voi ja pitää pitää aivan nollatoleranssi.  Siksihän maailma on menossa aivan persiilleen, kun sitä nollatoleranssia ei pidetä.

Vierailija
32/42 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies laittaa partavettä tai paremmat vaatteet baariin lähtiessään niin tarkoittaako se pettämistä?

Tuo on ihan normaalia hygieniaa, pillukarvojen ajelu ennen baari-iltaa puolestaan merkitsee sitä, että on mahdollisuus, että joku sitä pimppua katselee ja sen takia karvat ajellaan.

Vierailija
33/42 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan normaalia hygieniaa, pillukarvojen ajelu ennen baari-iltaa puolestaan merkitsee sitä, että on mahdollisuus, että joku sitä pimppua katselee ja sen takia karvat ajellaan.

Mulle pillunkarvojen ajelun on myös sitä normaalia hygieniaa.

Vierailija
34/42 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina hyvin tyytyväinen, kun naiseni lähtee baariin tms., saan sillä välin käydä omilla reissuillani rauhassa!

Vierailija
35/42 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä ei kyllä liity aiheeseen.

Tuoksu ja vaatetus/ulkoasu/hiukset/tms näkyvät kaikille kanssaihmisille.

Genitaalialueiden pitäisi käsittääkseni pysyä piilossa näiltä samaisilta kanssaihmisiltä.

Ei kuitenkaan mielestäni ole pettämisen merkki, mutta itsehän puolisosi parhaiten tunnet.

Vierailija
36/42 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jestas, en tiedä vaimostasi mutta mä ainakin sheivaan pimppikarvat aina sinä kertana suihkussa kun ne on kasvanut mielestäni liian pitkiksi, ihan sama minkälainen päivä tai ilta edessä.

Jos asia vaivaa todella paljon, suosittelen että kerrot vaimolle rehellisesti, että sulla on tämmöisiä vainoharhaisia pelkoja joita et saa mielestäsi, vaikka järjellä ajatellen tiedät ettei hän pettäisi sinua. En voi luvata että vaimosi ottaa nämä epäilyt hyvin, mutta ainakin mun kohdalla jos oma mieheni pelkäisi vastaavaa, toivoisin että hän kertoisi asiasta ja voitaisiin keskustella.

Vierailija
37/42 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni lähtisi baariin ja ajelisi karvansa kokonaan pois, niin kyllä minulla epäilykset heräisivät, kun ei sitä tavallisestikaan tee.

Vierailija
38/42 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m42

Ööö... tämä liittyi aloitukseen miten...?

Analysoituani tätä pitempään, ongelma taitaa kiteytyä siihen, että ei osaa tehdä päätöksiä. Osaa kyllä etsiä tehdyistä päätöksistä jälkiviisaana virheitä. Siitä pääsee syyttämään aina sitten minua ja näin mies on taas paska.

En usko, että tuollainen ajattelu mailma on uniikkia puolisollani, vaan luulen, että suuri tekijä ihmisten tyytymättömyyteen on media joka kannustaa olemaan itsenäinen. Itsenäisyyden mittarina pidetään usein sitä, että kykenee vastustamaan. Tyhmää on vastustaa vain vastustamisen takia ja ainakin minusta se kuuluu teiniän kasvamiseen.

Mitä aloitukseen konkreetisesti tulee niin sehän oli varsin typerä mollaus/vastustus lirpake. Eli narsistinen mailma on mun setti. Syyllinen on muualla jne.

m42

Vierailija
39/42 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sori ei liittynyt tähän muuten mitenkään vaan toisessa välilehdessä auki olevaan juttuun. Pahoittelen

m42

Vierailija
40/42 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän huolesi, mutta näin naisena voin sanoa, että asia on juurikin niin kuten naisesi sanoikin; olo tuntuu huolitellummalta ja siistimmältä, vaikka asiasta onkin vain itse tietoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä