Työkaveri varasti muumimukini
Pitkä sepustus, pahoittelen.
Minulla on töissä kahvimukina sininen Rauha-muumimuki, jonka olen joskus kauan sitten saanut lahjaksi silloiselta hyvältä ystävältäni. Työpaikkani on suht pieni toimisto, meitä on yhteensä kahdeksan henkeä. Jokaisella on omat mukit ja niitä pidetään keittiön kuivauskaapissa. Tai siis ne pitävät, jotka pesevät mukinsa, toisilla se on aina pöydällä. Itse kuitenkin pesen omani yleensä päivän päätteeksi ja pistän kaappiin kuivumaan.
Yksi työkaverini meinasi pudottaa silmät päästään, kun joskus näki minkä mukin olin tuonut kahvimukikseni. Sanoi, että kyseessä on vähän arvokkaampi muumimuki ja kyseli, että enkö pelkää että se hajoaa töissä. Sanoin että ei pelota, vaikka onhan sillä vähän tunnearvoa, kun sen olen kerta lahjaksi aikanaan saanut.
Työkaveri on siitä asti (noin kaksi vuotta) vahdannut mukiani kuin haukka ja on välillä kysellyt, olisinko kiinnostunut myymään sen "kerta se on sulle niin arvoton, että voit pitää sitä työpaikan kahvimukina". Ja hänen kokoelmastaan tämä muki kuulemma vielä puuttuu. Olen aina sanonut kohteliaasti ei.
Tänä aamuna, kun tulin töihin, ei muki ollutkaan tiskikaapissa paikoillaan. Ajattelin, että olen jättänyt sen pöydälleni - niin käy joskus kiireessä ja nyt on ollut todella kiireistä - mutta muki ei ollut sielläkään. Kurkkasin varuiksi vielä muut keittiön kaapit, neukkarit ja jopa omat laatikkoni, ei mukia. Otin sitten keittiöstä yhden varamukeistamme (muutama muki firman logolla, asiakastapaamisia varten) ja kaadoin siihen kahvia, kun tänä muumimukiani himoinnut työkaveri tuli paikalle. Silmissä pilkahti tietävästi, kun hän mukaviattomalla äänellä kysyi, että "ai asiakastapaaminen heti aamusta?". Sanoin tiukasti että ei, vaan mukini on kadonnut. Työkaveri kohautti olkiaan ja sanoi välinpitämättömällä äänellä jaa ja lähti keittiöstä.
Onko työkaverini varastanut muumimukini? Tiedän, että hän jäi vielä tekemään töitä eilen kun lähdin, joten hänellä oli mahdollisuus.
Kommentit (396)
Kaffimonsteri on a) tylsä b) kateellinen c) mielikuvitukseton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina pitää tulla jonkun pätemään hyvään keskusteluun, näin se vaan on.
Minä sanoisin työkaverille, että kysyn ihan suoraan sinäkö sen mukin otit? Asia vaivaa minua niin, että otin yhteyttä pomoon, tämä pitää selvittää. En käsitä mihin se muki olisi joutunut, en ainakaan perjantaina löytänyt sitä mistään. Sitten vielä yllätyspuheenvuoro palaverissa.
Ihan oikeastikko teidän töissä pomo selvittelee oletettuja mukivarkauksia? Ja palaverissa otetaan puheeksi kahvimukin katoaminen.
Esimieheni nauraisi minut ulos, jos menisin moista häneltä pyytämään. Ja käskisi keskittyä tekemään sitä mistä palkkaakin saan.
Aivan uskomattomia ehdotuksia tässä ketjussa, käsketään valehdella, yrittää ottaa varas kiinni asettamalla syötti ja vaikka mitä.
Eihän tälle voi kun nauraa.
Hyvä esimies selvittää vaikka kynävarkauden, jos on uhka että se vaikuttaa huomattavasti työilmapiiriin.
Joopa joo. Ei taatusti selvitä ja miten selvittäisi? Kynä, jos mikä on tavara, joka katoaa tuon tuostakin, ja juurikin siksi, kun sen helposti ajattelematta ottaa mukaan.
Minä pysäytän "kynävarkaan" aina, jos mielikynä on vahingossa menossa työkaverin/esimiehen mukana. Käden ojennus riittää ja iloiset naurut yhdessä.
Palautan myös aina lähtöpisteeseen, kun huomaan "vieraan kynän" pöydälleni.
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus XDD Mistähän helvetistä olen nyt kateellinen? Muumimukistako? On minullakin sellainen kaapissani.
Olenko tylsä siksi, että en jaksa näitä loputtomia "legendaketjuja" ja ihmisten typeryyttä? No sitten olen ihan ylpeästi tylsä mutta helvetin fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V kirjoitti:
Minä sanoisin työkaverille, että kysyn ihan suoraan sinäkö sen mukin otit? Asia vaivaa minua niin, että otin yhteyttä pomoon, tämä pitää selvittää. En käsitä mihin se muki olisi joutunut, en ainakaan perjantaina löytänyt sitä mistään. Sitten vielä yllätyspuheenvuoro palaverissa.
Ihan oikeastikko teidän töissä pomo selvittelee oletettuja mukivarkauksia? Ja palaverissa otetaan puheeksi kahvimukin katoaminen.
Esimieheni nauraisi minut ulos, jos menisin moista häneltä pyytämään. Ja käskisi keskittyä tekemään sitä mistä palkkaakin saan.
Aivan uskomattomia ehdotuksia tässä ketjussa, käsketään valehdella, yrittää ottaa varas kiinni asettamalla syötti ja vaikka mitä.
Hyvä esimies selvittää vaikka kynävarkauden, jos on uhka että se vaikuttaa huomattavasti työilmapiiriin.
Joopa joo. Ei taatusti selvitä ja miten selvittäisi? Kynä, jos mikä on tavara, joka katoaa tuon tuostakin, ja juurikin siksi, kun sen helposti ajattelematta ottaa mukaan.
Minä pysäytän "kynävarkaan" aina, jos mielikynä on vahingossa menossa työkaverin/esimiehen mukana. Käden ojennus riittää ja iloiset naurut yhdessä.
Palautan myös aina lähtöpisteeseen, kun huomaan "vieraan kynän" pöydälleni.
Iloiset naurut XDDDDDDDD "hehhheh meinasipa lähteä KYNÄ MATKAAN!" "Hahhah juu meinasi hehhehhehhhehheh onneksi matka tyssäsi heti alkuunsa! XD" "hehhehhhehh äläpä muuta viserrä hahhahhahahhhahhhah voi tätä elämää! XDD"
Vierailija kirjoitti:
Ja matkii, trollikortti on jo käytetty, aika monta kertaa.
Mikä on junttihymiö, voiko tätä :) käyttää, vai onko se juntti? Mielummin tämä 😂? Vaiko kokonaan ilman?
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus XDD Mistähän helvetistä olen nyt kateellinen? Muumimukistako? On minullakin sellainen kaapissani.
Olenko tylsä siksi, että en jaksa näitä loputtomia "legendaketjuja" ja ihmisten typeryyttä? No sitten olen ihan ylpeästi tylsä mutta helvetin fiksu.
Nämä voi ohittaa lukemattakin.
Eikä kommentointikaan ole pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on junttihymiö, voiko tätä :) käyttää, vai onko se juntti? Mielummin tämä 😂? Vaiko kokonaan ilman?
Matkin mitä? XDD niin että jos joku toinenkin on tajunnut heti surkeaksi trolliksi, niin minä en saisi tajuta? XD Luuletko että vaivaudun lukemaan näin pitkän paskanjauhantaketjun kokonaan? Jonkun murhamysteeriketjun luen varmasti viesti viestiltä läpi, mutta joku onnettoman surkea muumimuki-trolli...
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V kirjoitti:
Palautan myös aina lähtöpisteeseen, kun huomaan "vieraan kynän" pöydälleni.Iloiset naurut XDDDDDDDD "hehhheh meinasipa lähteä KYNÄ MATKAAN!" "Hahhah juu meinasi hehhehhehhhehheh onneksi matka tyssäsi heti alkuunsa! XD" "hehhehhhehh äläpä muuta viserrä hahhahhahahhhahhhah voi tätä elämää! XDD"
?
Olet varmaan hyvin ylpeä itsestäsi.
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkin mitä? XDD niin että jos joku toinenkin on tajunnut heti surkeaksi trolliksi, niin minä en saisi tajuta? XD Luuletko että vaivaudun lukemaan näin pitkän paskanjauhantaketjun kokonaan? Jonkun murhamysteeriketjun luen varmasti viesti viestiltä läpi, mutta joku onnettoman surkea muumimuki-trolli...
Sinähän alat viihtymään täällä!
Vierailija kirjoitti:
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kommentointikaan ole pakollista.
Onneksi minullakin on oikeus kommentoida ketjuja, jos haluan. Ja minähän muuten haluan, tulet sen huomaamaan XD
Vierailija kirjoitti:
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän alat viihtymään täällä!
Öööö :DDD Miten ketjussa voi viihtyä? Paitsi teidän idioottien sinisilmäisten kustannuksella toki... miten teihin uppoaakin kaikki paska palstalla XD Mitäpä jos minä paljastaisinkin olevani ap? Oletteko koskaan ajatelleet, että minäkin osaan kirjoittaa monin eri tavoin? XD
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kommentointikaan ole pakollista.Onneksi minullakin on oikeus kommentoida ketjuja, jos haluan. Ja minähän muuten haluan, tulet sen huomaamaan XD
Ruokitaan, ruokitaan trollikaa, raivoon siten sen helposti saa!
😂😘😘😘😘😘😘😂😂😂😂🤗🤗🤗👍🏻😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Muumimukin varkaus on hyvä ketju. En muista kaffimonsterilta yhtään hyvää ketjua, ei jää mieleen mielipiteet, tusinatavaraa. Ainut minkä muistan on kuin joku typy pelkäsi just muuttaneena terassivakoilijaa niin kaffimånsteri ilkeili oikein olan takaa ja lietsoi pelkoa. Jäi inhoittava kuva tyypistä. Ei siis mitenkään fiksu kuva, ei älyn tai empatian puolesta.
Jatkakaapas te, tämä meni nyt tylsäksi.
Vierailija kirjoitti:
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaffimånsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kommentointikaan ole pakollista.Onneksi minullakin on oikeus kommentoida ketjuja, jos haluan. Ja minähän muuten haluan, tulet sen huomaamaan XD
Ruokitaan, ruokitaan trollikaa, raivoon siten sen helposti saa!
😂😘😘😘😘😘😘😂😂😂😂🤗🤗🤗👍🏻😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Mitä helvetin trollikaa XDD
Joo, näiltä kahvikekkereiltä voikin häipyä. Tapahtuuko toi livessäkin, kaikki häipyy kun kaffimånsteri tulee paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Muumimukin varkaus on hyvä ketju. En muista kaffimonsterilta yhtään hyvää ketjua, ei jää mieleen mielipiteet, tusinatavaraa. Ainut minkä muistan on kuin joku typy pelkäsi just muuttaneena terassivakoilijaa niin kaffimånsteri ilkeili oikein olan takaa ja lietsoi pelkoa. Jäi inhoittava kuva tyypistä. Ei siis mitenkään fiksu kuva, ei älyn tai empatian puolesta.
XD Niin ja myöhemmin annoin vinkkejä, wink wink.
Minä olen realistinen enkä lähde silittelemään päätä, jos joku pelkää jotain aivan älytöntä paskaa. Kuten sanoin, voi minunkin ikkunani takana seistä puukkoukko aikeenaan tappaa minut. Olinpas minä ilkeä itsellenikin! XD
Vierailija kirjoitti:
Joo, näiltä kahvikekkereiltä voikin häipyä. Tapahtuuko toi livessäkin, kaikki häipyy kun kaffimånsteri tulee paikalle.
Månsterin seuraan nimenomaan hakeudutaan heti XD Se on ihan mukavaa :)
Tulen vielä elämäni aikana tekemään teille vuorenvarman testin, kirjoitan tänne ilman kaffimånsteri-nickiä jotain aivan paskaa ja saadessani kaikki uskomaan trollini, paljastan olevani ap. Siinä vaiheessa viimeistään tajuatte, miksi jauhan tyhmyydestänne XD
Hohhoijaa -.- 0/5. Ettekö te KOSKAAN tajua? Aina joku yrittää luoda jotain legendaarista palstaketjua, joka vuodesta toiseen otetaan esiin, ja ketjun ap voi myhäillä itsekeen, että "minäpä se olen etevä naikkonen ja elävä legendakin vielä :))))))"
Surkeaa, surkeaa, surkeaa. Poistoon.